29 Октомври, 2014 09:50, обновена 12 Септември, 2015 12:12 9 324 22

Тест драйв на бензиновата версия на Great Wall Н6

  • great wall н6-
  • литекс моторс-
  • бензин-
  • двигател-
  • suv

Той е перфектен както за градска, така и за извънградска среда

Тест драйв на бензиновата версия на Great Wall Н6 - 1
Снимки: Венци Михайлов

Пак дъжд .... С досада си помислих, докато се приготвях за тест драйва на бензиновата версия на Great Wall Н6. Какво пък - идеално време да шофираш SUV, а не кабриолет. Дори и при проливния дъжд, който се изливаше от сутринта, личеше, че визията на H6 е доста по-модерна и европейска. Това се дължи на факта, че дизайнът на кросоувъра е дело на бившия дизайнер на Mercedes-Benz Андреас Дойфел, който преди това създава второто поколение на ML, както и най-големия щутгартски всъдеход GL.

Great Wall Н6 е ново поколение SUV,

отличаващ се с модерна визия и просторен и комфортен интериор.

Той е перфектен както за градска, така и за извънградска среда. Моделът се отличава от останалите в сегмента, като предлага умела комбинация от технически характеристики и високо ниво на оборудване, придаващи допълнителен комфорт на пътниците.

H6 разполага с 1.5-литров бензинов турбодвигател, интелигентно 4х4 задвижване, ESP стабилизираща програма, 4-сензорен асистент за паркиране и камера за заден ход, РКЕ безключов достъп и стартиране на двигателя, просторен багажник, сензори за светлина и дъжд, енерго-абсорбиращи брони с хромирани елементи и много други. Арматурното табло е комплекс от електронни и аналогови прибори, предоставящи разнообразна информация. Водачът може да се възползва от данните на системата за следене на налягането в гумите. Мултимедийната система е разработка на Great Wall Motors.

До този момент предходните модели H3 и H5 се характеризираха с рамна конструкция, двойно предаване и остарял, но непреходен 2.4-литров бензинов двигател по лиценз на Mitsubishi.

1.5-литровият турбомотор развива 143 к.с.

при 5600 об/мин. Турбокомпресорът е с променлива геометрия, инжекторите са доставени от Bosch. Максималният въртящ момент е 202 Нм, постижим в широкия диапазон от между 2200 и 4500 об/мин. Благодарение на това автомобилът се управлява по-комфортно и се налага по-рядко да сменяме предавките. Скоростният лост е удобно разположен, а предавките се сменят с лекота.

Напречно разположеният двигател отговаря на екологичния стандарт EURO 5b+ и изкушава допълнително с разумната цена, поради ниската гражданска отговорност поради малкия си работен обем и приличния си разход. 

Спирачките са дискови и на четирите колела, а списъкът със системи за безопасност включва ABS, предни и странични въздушни възглавници, модерна електронно стабилизираща програма (ESP) и доста други.

Що се отнася до проходимостта в пресечена местност, бензиновата версия на

H6 следва добрите тенденции в SUV сегмента.

Системата за предаване на въртящия момент към четирите колела е електронно управляема и доста сходна с тази на останалите съвременни кросоувъри. 4х4 задвижването е доказалото се вече Torque on Demand или TOD на американския концерн Borg Warner.

Н6 се държи стабилно в завоите, а купето предлага завиден комфорт, детайлите са изпипани и са далеч от стила на евтините имитации.

Моделът се отличава с двойно оптични фарове с регулиране по височина и функция „Изпрати ме до вкъщи”. Следвайки европейските тенденции в автомобилостроенето, H6 има и дневни светлини. Вградените сензори за светлина и дъжд са само в помощ на шофьора. Помислено е и за енерго-абсорбиращи брони с хромирани елементи, които засилват излъчването на H6.

Автомобилът е идеален за дъжд, кал и пресечена местност

със средна трудност дори и при снежни условия.

Поведението на автомобила по магистрала и първокласните пътища е отлично. В съчетание с просторния салон H6 по нищо не отстъпва на комфорта, предлаган от съвременните ванове. Да не забравяме екстрата от 4х4, която за съвременно динамично общество дава бонус за семействата с малки деца. Мултимедийната система чете стари формати на запис на музика и видео. Това е много полезно на дълъг път с деца. Пускаш DVD-то с детски филмчета и се наслаждаваш на пътя вместо непрекъснато да отговаряш на въпросите: „Стигнахме ли?“, „Кога ще пристигнем?“, „Колко дълго ще пътуваме?“, „Защо“ и други.

Шофьорът може да блокира задните врати, ако вози деца. По принцип моделът е снабден с автоматично заключване на вратите след 20 км/ч.

Задните седалки предлагат системата Isofix за закрепяне на детски столчета. Багажникът е просторен -  обемът варира от 808 до 2010 литра. Това е идеално за семейна кола, с която може да се отиде на пикник сред природата дори и по черни пътища. Моделът се предлага с релси на покрива, което е плюс за запалените любители на зимните спортове.

Конструкторите са успели да снижат общия център на тежестта и да направят салона значително по-просторен. В задната част на кросоувъра се долавят сходни черти с VW Touareg, но все пак H6 е роден в България. Да не забравяме, че цените за кросоувъра започват от 35 990 лв. и стигат до 41 490 лв. за ниво Premium.

Great Wall H6 е интелигентен SUV,

който превъзхожда подобни модели в сегмента със своите характеристики като интериор, оборудване, пространство, възможности и други.

В модела се съчетават едни от най-модерните технологии за управление, комфорт и сигурност. Това гарантира безопасно и удобно шофиране.

Елегантните му форми и модерния дизайн привличат вниманието още от пръв поглед, а просторният и комфортен интериор го превръщат в практично SUV, подходящо не само за градска, а и за извънградска среда. Great Wall H6 е отличен с 5 звезди на C-NCAP тест за безопасност в Китай, като качеството му е подчертано и от редица награди.

 

Двигател - 1.5 Turbo

 

Обем на двигателя: 1497 куб. см

Максимална мощност: 143 к.с.

Максимален въртящ момент: 202 Nm

Ускорение 0-100 км/ч: 11.2 - 11.4 сек

Максимална скорост: 180 км/ч

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Japoneze

    0 0 Отговор
    Да ,даунсайзинг при моторите навсякъде- взеха да ме заинтригуват Чинезетата. Нямам познати да са го карали - малко отзиви моля - за возия,комфорт,управление,водимост,надеждност?
  • 2 nikitoblend

    0 0 Отговор
    А на европейския тест за безопастност колко звезди има ?
  • 3 Shmeker

    0 1 Отговор
    Браво
  • 4 xaxaxoxo

    0 0 Отговор
    5(пет) ма не звезди ми черепчета
    и тоя матор от косачка кефи
  • 5 Радой Мянков

    0 0 Отговор
    Добре изглежда. Иначе малко повече въртящ момент нямаше да му е излишен като се заговори за офроуд. :)
  • 6 Toko

    0 0 Отговор
    Аз пък ще се карам 6 цилиндровия Патрол,таа чупентия ще я оставя за някоя баба
  • 7 Пешо

    0 0 Отговор
    Колата на визия хваща окото, но не
    знам колко е надеждна.
    Иначе спрямо Н5 е далеч по-европейска
  • 8 гледал

    0 0 Отговор
    Аз пък бях в шоурума им и ги гледах от близо. Има защо да е по евтин, боята е много зле, ръждите по окачването бяха вече сериозни на чисто нов такъв некаран още. Даже по едно време дойде и един който беше дал дефект. Като цяло не си струва парите, въпреки че е издокаран отвън и от вътре. Качеството е ниско за тази цена.
    Гледал съм и от тези на горското Н5 дето вече са ги покарали... ужас. Ако някой си мисли че Нивите им бяха гадни, то това са просто едни много скъпи Ниви.
  • 9 9119

    1 0 Отговор
    ами идете си купете дачии и да ревете като карпатски мечки щото са много качествени-ама румънигетата си ги правят и карат а вие отворковци -само лаете-ами вместо да лаете направете вие кола

    Коментиран от #11

  • 10 Autohouse Randm

    0 1 Отговор
    dobre izglejda
  • 11 гледал

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "9119":

    В интерес на истината Дачиите са по качествено изработени. Жалко но факт.
    Другото жалко е че така и не успяха нашите тиквеници политици да привлекът някой реален производител на коли у нас.
  • 12 Vivo

    1 0 Отговор
    гледаам, че няма нормални мнения, нека да се изказват хора които са карали, аз съм карал само дизела и мога да кажа, че колата е супер, стои много добре на пътя, ще пробвам и бензина

    Коментиран от #14

  • 13 miro

    2 0 Отговор
    дачийте били по-качествени, боооже боже вие нямате акъл
  • 14 гледал

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Vivo":

    Не съм казал че от потребителска гледна точка колата е лоша, добра е, за тези пари повече от добра. Но от техническа поне до колкото може да се види е кола за еднократна употреба колкото е гаранцията.
  • 15 Коледен Гирлянд

    0 0 Отговор
    "Следвайки европейските ТЕНДЕНЦИИ в автомобилостроенето, H6 има и дневни светлини."

    Глупости на търкалета, има директива 2008/89/EC от 24 септември 2008 на Европейската комисия, която ЗАДЪЛЖАВА от 7 февруари 2011 година всички нови коли да бъдат оборудвани стандартно с нискоемисионни светодиодни (LED) дневни светлини. Това е резултат лобирането и офанзива на същата комисия, започнала с препоръката от юли 2006 година относно използването на светлини през деня, включително късите, но това е дълга тема.

    Пак повтарям, производителите са ЗАДЪЛЖЕНИ да продават в ЕС колите си окичени със светодиодни коледни гирлянди, не е моден тренд.
  • 16 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    "Задните седалки предлагат системата Isofix за закрепяне на детски столчета. "
    е то това някаква екстра ли се води въобще - Реното ми, набор 1998-а също си е с Isofix - има ли въобще автомобили от 15-ина години насам, дето да са без тази система ?!?
    А за Н6 нямам наблюдения все още - изглежда много добре на снимките, и вашите отзиви след тест-драйв-а са положителни. Дано да се наложи, макар че винаги ще имам едно наум за китайска машина, сглобена в България. То всъщност вече кое ли не се произвежда в Китай?!

    Коментиран от #19

  • 17 CarPro

    0 0 Отговор
    Ami hora poglednah harakteristikite na Avtomobila koito e sas 143 konski sili i poglednah i maksimalnata skorost zamslih se vijdal sam kola sas 90 konski sili i da palni kilometraja do 220 tuk imame 220 nm a za kolata koqto govorq ima 110 nm Kolata e Audi 80 Setih se za neq tuk mislq che imame mnogo neizpolzvana moshtnost edna kola ot 90 e vse oshte po dobra ot nov kitaiski model
  • 18 гост

    0 0 Отговор
    Китайския кенеф има функцията на фаровете "изпрати ме до вкъщи " че тя и моята баварка (Е46)от 99 го може това.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Пламен Бакърджиев

    0 0 Отговор
    С тези отрицателни отзиви до никъде няма да стигнем. Помислете икономически за България а не популиски. С такова мислене няма да просперираме. Защо българите се подценяваме?

    Коментиран от #21

  • 21 CarPro

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Пламен Бакърджиев":

    Nali razbrirash che tva go pravqt kitaicite a nie samo go sglabqme mnogo si se izlagal a i ikonomicheski plastat po niski danaci tuka
  • 22 Lambo shopa

    0 0 Отговор
    Taka e, ama toz zavod moje da ne proizvejda sled 10 godini kitaici, poneje e postroen ot Grishata, a ne ot kitaicite...