Last news in Fakti

3 Декември, 2014 09:33 37 913 52

Тест на Nissan Pulsar

  • nissan-
  • pulsar-
  • тест
Тест на Nissan Pulsar - 1
Моделното име Pulsar не е ново за марката Nissan. За първи път автомобил с това название се появява през 1995 година, но той е предназначен само за вътрешния пазар. На практика тази кола е разновидност на Nissan Almera и се предлага във вариант с три и с пет врати. Сега японците възраждат това име с изцяло нов модел. Новият Pulsar е глобален автомобил, разработен е в дизайнерския център на марката във Великобритания, а готовата продукция ще излиза от конвейерите на завода в Испания. Иновацията представлява автомобил от компактния сегмент С и има за цел да се противопостави директно на европейските бестселъри VW Golf, Opel Astra и Ford Focus. Продажбите на Pulsar тепърва стартират, а екипът ни не пропусна възможността да се запознае отблизо с новото предложение на Nissan. Ето и първоначалните ни впечатления.
 
Екстериор

Въпреки, че е типичен лек автомобил, компактният хечбек се позиционира малко под кросоувъра Qashqai. Визията му е модерна и съвсем умишлено сходна с тази на иновациите Qashqai и X-Trail. Това личи особено ясно в предната част на колата, където V-образната радиаторна решетка бронята и фаровете придават на Pulsar нужната фирмена идентичност. Интересните дневни LED светлини са с т.нар. бумерангова форма, а цялостната визия на стоповете отново наподобява тази на задните светлини на Qashqai. Въпреки тези сходства, обликът на Pulsar е различен. Колата има свой собствен стил, който е съобразен с претенциозния европейски вкус. Оптималната детайлизация на основните линии придава на автомобила атлетична форма, но като цяло Pulsar се характеризира с плавни профили, масивни колесни арки и динамично и същевременно елегантно излъчване.
 
Интериор

Вътре, впечатление прави качествената сглобка. Материалите не са скъпи, но изглеждат добре, а паразитни шумове и скърцания в купето липсват. Седалките са ергономични и удобни, снабдени са с нужните регулировки, а мястото за краката на водача и пасажерите е повече от достатъчно. Това най-ясно личи в задния отсек, където разстоянието до предните седалки е впечатляващо. Именно това е един от козовете на японците, с който ще борят конкуренцията. Просторният салон има претенциите да е един от най-големите в този клас. С дължина от 4 387 мм и междуосие 2 700 мм обаче, това се постига за сметка на товарен обем. Багажникът не е малък, но не е и голям. Обемът му е 385 литра, но когато решите да го увеличите за сметка на задните кресла, то тогава става впечатляващ - 1 385 литра. Практичността на хечбека се засилва и от информативното арматурно табло. Уредите там са комбинация от аналогови циферблати и електронни дисплеи, които предоставят нужната на водача информация, по интуитивен и максимално опростен начин. Единственият недостатък по отношение на салона е по-слабата шумоизолация в задната му част, която се усеща при движение с висока скорост.
 
Двигател и ходови характеристики

На този етап автомобилът се предлага с един бензинов и един дизелов агрегат. Бензиновият е с работен обем 1.2 литра, а мощността му е 115 конски сили. Този мотор е икономичен, а динамиката му е прилична, предвид теглото на автомобила от 1 333 кг. Далеч по-впечатляващ обаче е дизеловият мотор. Той е с обем от 1.5 литра и мощност от 110 конски сили. Този двигател предлага учудващо добра динамика, при това с изключително нисък разход на гориво. Японците дават заводски данни за среден разход от 3.6 литра на 100 километра пробег. Всеки знае, че данните на производителите са на база измервания в идеални условия и са трудно постижими в реални такива, но по време на нашия тест, при който изминахме над 500 километра в предимно извънградски условия, средният разход на борд компютъра не надвиши 5 литра на 100 км. Трябва да се има предвид, че голяма част от тест-драйва премина по магистрала, където поддържахме скорост от 140 км/ч. Ниският разход се дължи, освен на сравнително леката каросерия и ниският коефициент на въздушно съпротивление, и на перфектната комбинация от въпросния дизелов агрегат и шестстепенна механична скоростна кутия. Що се отнася до возията, то тя може да се определи по-скоро като твърда и стегната. Стабилността при динамично шофиране е отлична, като при навлизане в завои с по-висока скорост основна роля играе системата Active Trace Control. Тази система индикира скоростта, ъгъла на въртене на кормилото, натискът върху педала на спирачката и отварянето на дроселовата клапа, като при нужда подава спирачни импулси на вътрешните на завоя колела. Останалите системи за активна и пасивна безопасност са на ниво, а в допълнителното оборудване влизат и такива, характерни за автомобили от по-високия клас. От компанията ще предлагат и още двигатели за Pulsar, като ще започнат от по-мощен бензинов (190 к.с.) Ще има и наточена версия Nismo, която ще се противопостави на VW Golf GTi.
 
Цена


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Skier

    8 2 Отговор
    От написаното и от снимките, колата определено ми харесва повече от голф и компания. Цените и също са добри.
  • 2 Стоян Стоянов

    3 2 Отговор
    "Новият Pulsar е глобален автомобил, разработен е в дизайнерския център на марката във Великобритания, а готовата продукция ще излиза от конвейерите на завода в Испания. "

    ми че той Пулсара значи си е съвсем японски!
    То хубаво конкуренция на Golf, Astra и Ford Focus , но не си ли го набутват тия от Нисан така, защото идва и като конкуренция на Меган. Пък те Рено-Нисан споделят доста общо като че ли ...
  • 3 Zumbata

    3 2 Отговор
    Проектиран във Великобритания.
    Произведен в Испания.
    Двигатели явно на на Рено дизеловият 1,5DCi и бензиновото 1,2TCe.
    Надули му цената да не се меша с Renault Megane в Европа, явно не смятат да продават въобще.
    Абе, типичен японски автомобил, отвсякъде. :D
  • 4 nikolay

    1 2 Отговор
    По екстри и цени не може да се сравнява с Кия Сиид, а да не говорим за визия и цени на сервизно обслужване. Нисан Ноут е по-добра оферта също.
  • 5 Japoneze

    2 1 Отговор
    Има поразителна прилика с дизайн линиите на Мазда 3 2010 год.
    Модерна кола -евтина разработка -оттук отттам ,но чакам Низмо версията ,там ще е интересното!
  • 6 nikito_blend

    1 0 Отговор
    Изглежда симпатична количката. Според мен трябва да има и двигател до 100 коня, както имат Мазда и Хонда. Ще е добър избор който иска по-ниско оборудване (по-евтино) и съответно по малък данък.

    Коментиран от #10

  • 7 Julio

    0 0 Отговор
    Между другото като за екстрите които предлага най-високото ниво на оборудване, цената от 42 хилки за автоматик е наистина впечатляваща за този клас автомобил. За сравними екстри повечето компании дават цена от 50 к нагоре...

    Коментиран от #11

  • 8 Мартин

    3 0 Отговор
    Пулсара ме радва много. Това е кола от голфов клас, която излъчва стил и интелигентност. Различна е от посочените в статията конкуренти и е точно за интелигентните люде, колкото и малко да са те у нас.
  • 9 Shmeker

    1 3 Отговор
    И какво освен фаровете и стоповете е различно от един Меган?
  • 10 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "nikito_blend":

    Те за нови коли все са високи данъците
  • 11 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #7 от "Julio":

    Тая цена ме разбива честно. За тия пари се взема Ауди А3 и не се занимаваш с мегани
  • 12 Julio

    1 0 Отговор
    Ауди А3 спортбек само с автоматика и коженият салон излиза от магазина за повече от 50 хилки. Ако му сложиш навигацията и всички системи за да изравниш екстрите можеш да го докараш до 60. При това за базовият 1,2 ТСИ - отвори ценовата листа и ще се убедиш...
  • 13 Shmeker

    1 2 Отговор
    Е да ама за кво са ти като нямаш кола?
    Все пак това си е чист меган с премиум цена
  • 14 Julio

    1 0 Отговор
    Не е баш Меган, дци е разработка на Рено но бензина май си е нисански двигател. Трансмисията също е на Нисан. А относно цените ако гледаш днешните ценови листи на компаниите и тези преди 10-на години ще установиш че увеличението е м/у 30% и 80% в зависимост от компанията. Истината е че след драстичният спад на продажби на нови коли м/у 2008-2010 компаниите се завърнаха на пазара масово с доста по-високи цени...
    Друг е въпроса че Нотата е сравнима като кола а е по-евтина което е странно...
  • 15 Shmeker

    0 1 Отговор
    Точно дизелът продава. Или новите малолитражни бензинки с турбо
  • 16 Julio

    0 1 Отговор
    Е то ДИГ двигателя е точно такъв 1,2 турбиниран.
  • 17 W222

    1 4 Отговор
    КОГАТО НИСАН ПРОДАДЕ ПОВЕЧЕ БРОЙКИ ОТ ГОЛФ,АСТРА ИЛИ ФОКУС МОГЪТ ДА МИ СЕ ОБАДЯТ.ТРЯБВА ДА СТАНЕ НАЙ ПРОДАВАНАТА КОЛА В СВЕТА АКО МИНЕ ФОКУСА КОЙТО ЗА 2013 ГОДИНА ИМА ПРОДАДЕНИ 1.1 МИЛИОНА БРОЙКИ.100% СЪМ СИГОРЕН ЧЕ ДОРИ И ГОЛФ НЯМА ДА МИНЕ КОЙТО ИМА 720 000 ПРОДАДЕНИ БРОЙКИ.ОСОБЕНО С ТЕЗИ 3 ДВИГАТЕЛЯ КОЙТО ПРЕДЛАГА НИСАНА И САМО АВТОМАТИК ЗА ЕДИНИЯ ДВИГАТЕЛ.КОГАТО ПОЧНЪТ ДА ПРЕДЛАГАТ НАД 10 ДВИГАТЕЛЯ И ВСИЧКИТЕ ГИ ПРЕДЛАГАТ И СЪС АВТОМАТИК ТОГАВА ЩЕ ИМАТ НЯКЪКЪВ МИНИМАЛЕН ШАНС ДА МИНАТ АСТРА И ГОЛФ ПО ПРОДАЖБИ А ДОТОГАВА ЩЕ ИМАТ ДА СИ МЕЧТАЯТ ОТ НИСАН ДА МИНАТ АСТРА,ГОЛФ ИЛИ ФОКУС

    Коментиран от #25

  • 18 Гост

    3 0 Отговор
    Логиката ти е опасна, значи и Голф пречи на Ауди А3 или пък другото къде е произведен, значи и Iphone е китайски защото се произвежда в Китай или там където е. Просто за да излезе на ниска цен трябва да се произвежда в Европа.

    Коментиран от #19

  • 19 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Забравих да кажа, че това се отнася за коментар 2 и 3
  • 20 Гост

    0 3 Отговор
    Дизайнът е меко казано стар,а се води нов модел....Не робувам на марки,но за най-ниската цена на модел,човек може да си купи чисто нов Фиат съм всички възможни екстри! И понеже съм доста на път из Западна Европа ще кажа,че много от хората тук купуват Фиати като Панда,Пунто или Браво,които сменят след 5 години! Френските коли също са изключително разпространени! Става въпрос за Холандия,Скандинавието,Германия,Австрия,Швейцария....Колкото се приближавам до България толкова повече немски марки срещам!Явно хората по тези ширини имат комплекси към немското и само него купуват! Не казвам,че са лоши коли,но като дизайн са еднотипни и вече доста скучни!,Нисан,а повечето производители в последно време се скъсват да копират от немците,което е жалко и скучно..... На мен тази кола не ми харесва! Едно Пежо 308 или новият Опел Астра са доста по прилични от към дизайн и визия.....

    Коментиран от #21

  • 21 Майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Виж сега, може и явно си доста интелигентен, но не се обиждай - от коли нищо не разбираш.
  • 22 wowbow

    2 1 Отговор
    Така е колега! Тук в БГ се купуват немски таралястници на по 10/15 години или нови такива от крадливите в племето! Далеч сме ние от прагматизма на истинските европейци! Иначе двигателят 1.2 е сравнително читав и доста добър,турбиниран! Дизайнът и на мен не ми харесва! Яко се копира от немците....
  • 23 Гост

    1 0 Отговор
    Личната ми кола е Фиат,2012 година на производство! :D Почти всички части са на световни производители като Бош,Валео,Ниелсен и т.н Моят колега има немска кола,също модел 2012! Производителите отново са същите! Разбере,че разликата е в името и феновете които са готови да купуват!
  • 24 ТТТТ

    3 0 Отговор
    Относно дизайна на колата искам да подчертая , че този в Европа и този в Азия , се различават . Дизайна се съобразява с европейския вкус , а качеството е занижено . Харесвам Японските коли , но тези произведени в Япония , а не техните бледи копия в Европейски вариант .
  • 25 вик

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "W222":

    Хубаво е за начало да спреш да викаш . После си оправи правописа и чак тогава да даваш мнение .
    Най вероятно се опитват да откраднат част от клиентите на тези 3 марки . Така поне прочетох в статията " Иновацията представлява автомобил от компактния сегмент С и има за цел да се противопостави директно на европейските бестселъри VW Golf, Opel Astra и Ford Focus " . Съмнявам се , че искат да ги бият по продажби .
  • 26 W222

    0 4 Отговор
    ТОВА ЧЕ ПИША С ГОЛЕМИ БУКВИ НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ВИКАМ ПИША С ГОЛЕМИ БУКВИ ЗА ДА СЕ РАЗЛИЧАВА ОТ ДРУГИТЕ КОМЕНТАРИ
  • 27 Гост

    0 0 Отговор
    Мястото на производство не може да бъде критерии за качество! Има си редица международни организации,които следят за сигурност,качество и какво ли още не.... Тези коли минават хиляди проверки и тестове преди да почнат да се произвеждат в масов вариант! Да не говорим,че с това не свършват проверките! Напротив,много производители доброволно си изтеглят производството ако се установи несъответствие или фабрични дефекти.... Така че не обвързвайте качеството на продукта със страната в която е сглобено!

    Коментиран от #28

  • 28 ТТТТ

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Процент от влаганите части , от европейски производители отстъпват по качество на аналозите им в Япония . Но за да се продава по евтино , трябва да е произведено в Европа . Това визирах .
  • 29 Japoneze

    3 0 Отговор
    Един познат спор, Джапан с/у Дойчланд с/у Франсе,че гледам и Фиат(Макарони) е в играта!
    Аз лично си купих Мазда3(а бях тръгнал за Голф ) - чисто нова,преди 4 год.,не че не съм фен на Немските или на Френските (имал съм и от двата вида -по няколко модела),но разумния избор като гаранция,цена,екстри,подръжка,надеждност,как стои на пътя,системи за сигурност,застраховки,пригодност в ежедневието и т. н. - Японеца ме спечели!
    На европейските коли една идея им е по-комфортна возията и шумоизолацията,което си е свързано с олекотяването на купето ,и японския дизайн е специфичен,не се харесва на всеки.Но те наваксват бързо,и не за сметка на качеството!За Нисана,само сглобката във Великобританиия да не му се отрази,сглобеното в Япония - по да му се довериш!
  • 30 9пще

    0 1 Отговор
    Не съм съгласен,че европейските производители(брандове) отстъпват по качество на японските! Това вече са пълни глупости! Човекът по долу много правилно е написал,че всичко е на глобални компании,а марките са просто един дизайн,нищо повече! Колите станаха като смартфоните! Който не го е разбрал е време да го разбере! Едни марки имат един имидж,други се целят в друг ценови клас.... На една от снимките ясно се виждат спирачните апарати Бош,които се използват при 90% от колите в световен мащаб,серийно производство! Аз като човек бил в Япония мога да кажа,че разлика в качеството няма!!! Дори напротив,европейските потребители искат повече и са по-запознати от хората в Япония! Много от японците не слизат от колелото,метрото или градския транспорт или пък въобще не се интересуват от коли,защото нямат необходимите условия за кола(нещо много важно за държава като Япония)! Повечето коментари тук са от хора,които не са виждали по-далеч от Западна Европа!
  • 31 десс79

    1 1 Отговор
    Изключително простовато изглеждащ модел,който няма никакви шансове срещу другите предложения в сегмента.Толкова глупаво изглеждаше навремето Тиида.
  • 32 Nissan Fen

    3 0 Отговор
    Колата е много добра, имах шанса да я тествам и бях супер доволен, браво на Японците-Французите, че продължиха линията в нея виждам моята алмерка 1 към 1 са си влюбих се в тая кола :).
  • 33 Караиванов

    2 0 Отговор
    Съдейки по статията, демек на първо четене, колата изглежда много добра. Вече се замислям за една такава, дизелова. Задължително ще я тествам, когато се появи в шоурумите на марката.

    Коментиран от #51

  • 34 Гост

    0 2 Отговор
    Някой хора продължават да подценяват италианците и техните коли,но както винаги това не отговаря на истината! Били макарони.....Първо да спомена немските картофи! Ще ме извинявате,но немските коли возят твърдо(с изключение на премиум моделите като S класа,7-ма серия,А8) Другите са такива дървета,че чак задника те боли от твърдата возия! Ауди А3/А4/А6 примерно е толкова постно и бедно от вътре,че конкурент може да му е само Датчия! Същото с пълна сила важи за БМВ 3-ка или масовата 5-ца! За джапанките и техните риби да не говоря.... Добре,че пуснаха по-изтънчени брандове като Лексус и Инфинити,които имат по сносна возия,естествено копирана от добрите практики на луксозните европейски модели! Но това е нищо спрямо френските кошове,които след 5-тата година вече са издали тотално багажа! Долу горе на този период се сменят и моделите,но старите скърцания си остават! Често на франсетата екстравагантния дизайн втрещява потребителя с отблъскващи пропорции и визия.... Да спомена един Меган от 2005 година.... Или настоящият моден Кактус..... Ужасяващи неща! Поне италианците не се изхвърлят като цена! Колите от към механика са им средна работа,не са нещо впечатляващо,но дизайна и цената са наистина добри! Моят фаворит в този клас е Алфа Ромео Жулиета! Изключителна кола,с невероятен дизайн и излъчване!

    Коментиран от #40

  • 35 Gbg

    0 0 Отговор
    Браво колега :D Един сносен коментар! Алфа Ромео Жулиета! Това е колата!
  • 36 Бхд БхД

    1 1 Отговор
    Нисан не е марка за подценяване.А относно Пулсара цвят Бордо много му отива
  • 37 шъпъ

    3 2 Отговор
    Кажи им джапанки и не ги коментирай повече :D Дървен дизайн,грозно и постно! Наистина е конкурент на Голффф :D
  • 38 Гост

    1 2 Отговор
    Новата Лада Калина :D
  • 39 Shmeker

    0 2 Отговор
    Хубаво е да има ноеи коли по пътищата, но за народа е непосилно. Мазда от тия години все още гние и е с френски дизел. Неща, които като стане на 10 години няма да се харесват. Японците не обичат да правят масовите модели с антикорозионно покритие и не знам защо.

    Коментиран от #48

  • 40 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    То колата не е просто сбор от чаркове. Недомислиците при италианци и французи са без чет. Освен това италианското качество е смешно - обикновено при автомобилите се знае какво може да се издъни за съответния модел, но при италиянските може да се издъни всичко.няма конкретни неща които се дънят най-често

    Коментиран от #44

  • 41 Stoyan

    0 2 Отговор
    Просто едно ново Рено.

    Коментиран от #42

  • 42 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Stoyan":

    Според това което чета по чуждите сайтове, колата е рафинирана, но скучна за каране. Мощните мотори имат динамика, но явно останалото не е кой знае какво. Дано поне са й сложили малко антикорозионно покритие, да не почне да се динитегрира след 10 години. Ако има такова, ще има и интерес втора ръка.
  • 43 като гост

    1 0 Отговор
    Колата е скучна и в много отношения не може да привлече с нещо уникално! Не знам как да коментирам простотията с гниенето..... Всички нови коли от новата генерация,след 2005 година,без значение на марка са просто пластмасови,а купетата са с алуминиеви примеси! Когато пуснеш музика в колата,ламарината от вън трепти! Отдолу положението е същото! При най-малкият удар нещата стават страшни от към ремонти! Някой хора още карат стари трошки....
  • 44 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Shmeker":

    Обикновено се знае кой модел имал слабо място.....Колега ти да не живееш в соца... Всъщност от твоя коментар става ясно,че италианските модели се чупят като всички останали коли,но нямат "слабо място",което да се знае от "open minded" момчетата в БГ.... Без коментар....

    Коментиран от #50

  • 45 tenas

    0 0 Отговор
    Едва ли можеше да сложат по-смотани копчета на климатроника (за температурата). Изглеждат като от медицински уред.
  • 46 Алекси

    3 0 Отговор
    Отлично е пулсарчето. Това е постижима мечта за всеки средноинтелигентен и средностатистически европеец, но за жалост много от нас не са нито едното, нито другото.
  • 47 donbaro75

    0 0 Отговор
    Maschinkata si e otlichna no,bi triabvalo da ima oschte po-moschten diesel-130-140koncheta.Dizaina e perfekten.Do 34kom.-po zdrava maschina ot BMW nadali ima e34 520i.Za 10god.smenix radiator i visko.Bratmi imasche lancia delta,za 6godini mi skasi jivota s 60god.Nikoga italianski automobil poveche.
  • 48 ТТТТ

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Shmeker":

    Мазда са монтирали само 1,6 тд. двигател на Форд . Никога не са ползвали френски двигатели . Имат си техни дизели .

    Коментиран от #52

  • 49 S Doichinov

    0 0 Отговор
    Количката изглежда прилично.Относно мненията на Shmeker-като толкова говориш за ръжда виж едно ауди А6 на пет години какво става с вратите му.Не случайно имаше слоган от едно списание"Напредък чрез ръжда"По-добре ще се чувствам в кола за 40К лв.с ръжда след 10-тата година отколкото в кола за 70_80К лв.с ръжда след 5-тата година.Сега да не кажеш,че това е някаква нова германска екстра за която не знаем
  • 50 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Италианките се чупят най-много.
  • 51 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Караиванов":

    Аз бих се насочил към японски двигател ако има такъв.
  • 52 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "ТТТТ":

    1.6 е Форд и френски. За останалото си прав - имат различни техни мотори