10 Декември, 2014 10:12, обновена 10 Декември, 2014 10:39 32 427 76

Mercedes-Benz показа конкурента на BMW X6

  • mercedes-benz-
  • gle-
  • gle coupe-
  • детройт 2015

Шест години след като BMW постави началото на сегмента Sport Activity Coupé (SAC), вечните конкуренти от Щутгарт са готови с отговора си. Mercedes-Benz не дочака салона в Детройт след месец, където ще се състои официалната премиера на GLE Coupe, и разкри новия си кросоувър. Моделът е построен на базата на бившата M-Klasse (вече GLE), а продажбите започват в началото на лятото.



GLE Coupe е дълго 4 900, широко 2 003 и високо 1 731 мм при междуосие от 2 915 милиметра. Това го прави с 9 мм по-късо, с 14 мм по-широко и с 29 мм по-високо от актуалната X-шестица. Базата на BMW-то е по-дълга с 18 мм.



От Mercedes-Benz са предвидили два бензинови и един дизелов двигател за дебюта на новия си модел. GLE 400 и GLE 450 AMG ще се екипират с шестцилиндрови битурбомотори с 333 и 367 к.с. (480 и 520 Нм). Турбодизеловият V6 на версията GLE 350 d развива 258 коня и 620 Нм, достъпни при 1 600 об/мин. Динамични характеристики засега не се съобщават.



GLE Coupe ще се екипира с деветстепенна автоматична трансмисия 9G-Tronic и четири задвижващи колела независимо от моторизацията. Двойното предаване обаче ще работи по различен начин. При модификациите GLE 400 и GLE 350 d въртящият момент ще се разпределя поравно между осите, докато при GLE 450 AMG към задния мост ще се подават 60% от тягата.



Стандартното оборудване на новия Benz предвижда традиционно пружинно окачване за версиите GLE 400 и GLE 350 d. Срещу допълнително заплащане ще се предлага пневматично Airmatic със системата ADS Plus. Тя променя твърдостта за всяко колело, отчитайки скоростта, ъгъла на волана и работния режим на управляващата електроника.

Модификацията GLE 450 AMG получава системата Dynamic Select. Тя може да задава пет работни режима на управляващата електроника - Individual, Comfort, Slippery, Sport и Sport+. Първият позволява индивидуални настройки на двигателя, окачването и кормилната уредба по желание на водача. Slippery е предвиден за мокри настилки, а Sport+ говори сам за себе си. В зависимост от режима се променят също алгоритъмът на работа на светодиодните фарове и звукът от ауспуха.

От дългия списък с опции си заслужават да бъдат споменати мултимедийната система Comand от последно поколение с осеминчов екран, тъчпад, DVD плейър и озвучаване Bang & Olufsen. За GLE Coupe ще могат да се поръчат и 22-цолови джанти. Стандартните колела на GLE 350 d и GLE 400 20-цолови, а GLE 450 AMG ще се предлага директно с 21-цолови.

Задължителната за такъв Benz наточена версия AMG ще се появи малко по-късно. Очаква се тя да получи 5.5-литров V8 с два турбокомпресора и мощност между 557 и 577 коня.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 a4kata

    1 2 Отговор
    izob6to ne moje da se sravni s x6 bmw-to izglejda mnogo po qko dori edno q7 e po dobre super sme6en dizain plna izlaaciq ;x

    Коментиран от #3

  • 2 Mercedes Benz

    2 1 Отговор
    Перфектен е!!!
  • 3 German cars

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "a4kata":

    Щото ти нали само нови БМВ-та караш, та ги разбираш и някои ден след твои 8 живота може и да си събереш за един такъв................
  • 4 Тво

    4 1 Отговор
    Нова играчка за източноевропейските мутри/мутреси и щатски първенюта
  • 5 Julio

    2 2 Отговор
    На снимка не ми харесва. На живо може и да е по-различно усещането но на картинка стои изтъркано като дизайн а и като прибавим че Х6 не ми е сред фаворитите като визия съвсем не считам че е нещо за отбелязване...
  • 6 Julio

    1 1 Отговор
    Между другото при положение че има тъч-пад (който би следвало да навигира голяма част от функциите) е неясно защо има толкова огромен брой бутони в купето.
  • 7 samo nemsko

    0 4 Отговор
    тия пак са копирали от най-добрите БМВ
  • 8 ТЪПАК

    4 0 Отговор
    Когато Мерцедес са правили автомобили, БМВ още не са знаели какво е двигател с вътрешно горене!

    Коментиран от #18

  • 9 мерцедес фен

    0 2 Отговор
    Определено очаквах повече. Дизайна на задната част и стоповете са просто грозни. Не мога да разбера как се справят толкова добре с другите модели ц и с класа а тук направо за се .... кали. задната част и багажника са прекалено издължени а купето (въпреки, че концептуалния дизайн е базиран на новия дизай на А-класата, който пък е на един българин който работи в завода) не ми харесва. В сравнение с Ц класата от 2012-та.
  • 10 Ккк

    3 1 Отговор
    "Не са копирали'' от Х6 :D
  • 11 Just Гост

    0 0 Отговор
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Dixi
    BMW-Founded-7 March 1916
    Mercedes-Benz-Founded 1926

    Образовай се и тогава говори!!!!!!!

    Коментиран от #13

  • 12 Johny

    0 0 Отговор
    Ctrl C Ctrl V ...
  • 13 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Just Гост":

    Fiat founded 1899
    Alfa Romeo founded 1910
    Renault founded 1899
    Peugeot founded 1882 (cars)
    Daihatsu founded 1907
    Така че аргументите ви са меко казани безсмислени! Освен това БМВ произвежда коли от 1938. А когато Митсубиши са правели коли, БМВ са били на 1 годинка. Детски спор с детска логика... И сега какво? Кой е по-по-най? Мерцедес или БМВ? Аз пък си мисля че това нещо отгоре на снимките и х6-цата са 2те най-грозни творения и на 2те марки за цялата им история...
  • 14 koroin1980

    1 1 Отговор
    "Грозна като смърта"- този филм съм го гледал :)
  • 15 Статист

    1 0 Отговор
    до justгост: Mercedes-Benz traces its origins to Karl Benz's creation of the first petrol-powered car, the Benz Patent Motorwagen, financed by Bertha Benz and patented in January 1886,The first Mercedes-Benz brand name vehicles were produced in 1926. bmw: The company consequently shifted to motorcycle production in 1923, once the restrictions of the treaty started to be lifted,followed by automobiles in 1928–29.
    А пък ти като се образоваш вниквай малко по-дълбоко и чети между редовете и земи прочети целите статии а не само да вадиш сухи цифри че и там издишаш.

    Коментиран от #16

  • 16 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Статист":

    БМВ произвежда коли от 1928- да моя грешка.. И все пак...

    Коментиран от #23

  • 17 mediator37

    2 1 Отговор
    Мерцедес ми паднаха в очите.
    Първо, че толкова безсрамно копират БМВ и тяхната невероятна Х6, която междувпрочем преди 5 години беше абсолютна иновация като дизайн и визия. Поздравления за БМВ;
    Второ, защото в срама си да не копират 1:1 от БМВ са възприели ужасяващи и грозни екестериорни решения:
    - калниците над гумите са леко четвъртити, грозничко;
    - липсват издутите арки, придаващи мускулестия вид на Х6- цата. Това прави мерцедеса да прилича доста на сандък;
    - отпред торпедото е твърде, твърде издуто;
    - сивата лайсна не в цвета на купето минаваща най-отдолу по купето и калниците прави общата визия да изглежда щръкнала и возилото прилича на бъги.
    Срам, майка, срам.
    Предстоят разсрели и уволнения в дизайнерския отдел на Мерцедес.
  • 18 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "ТЪПАК":

    Понеже БМВ след Първата световна война произвеждат спирачни системи за влакови композиции, надявам се , че поне спирачните системи на БМВ-та ще признаеш.
  • 19 W222

    0 0 Отговор
    СЛЕД ПОЛОВИН ГОДИНА ЩЕ РАЗБЕРЕМ ДАЛИ ХОРАТА ГО ХАРЕСВАТ ИЛИ НЕ.ДАНО ИМА ПОНЕ 5 ДВИГАТЕЛЯ ЗА ДА МОЖЕ ДА КОНКУРИРА Х6.МЕЖДУ ДРУГОТО МИ СТАНА МНОГО СМЕШНО КАТО ПРОЧЕТОХ ЧЕ БМВ Х6 БИЛО ГРОЗНО.АКО БЕШЕ ГРОЗНО НЯМАШЕ ЗА 6 ГОДИНИ ДА БЪДАТ ПРОДАДЕНИ БЛИЗО 300 000 БРОЙКИ,НО ВСЕКИ СИ ИМА РАЗЛИЧЕН ВКУС
  • 20 guest

    0 0 Отговор
    плажно бъги!
  • 21 пешо

    1 0 Отговор
    Тъка е пълно с капацитети, който много разбират ...грозно било незнам кво било а а бре еййй ако ви подарят едно такова как ще се хилите вътре като малки деца на захарен памук и как ще е най-красивия автомобил, ама нейсе то на българина само тва му остава няма избор и най лесно му е да клевети,да злобее ,завижда и да си изказва компетентните мнения калниците кви били интериора къв бил ....ахахахахахха.......пък той да произвежда материал за отходните канали.....

    Коментиран от #22

  • 22 W222

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "пешо":

    МНОГО ТОЧНО КАЗАНО.БЪЛГАРИНА ЗНАЕ САМО ДА ЗЛОБЕЕ,ДА НАПАДА И ДА ЗАВИЖДА.КОГАТО БЪЛГАРИЯ ПОЧНЕ ДА ПРОИЗВЕЖДА,АУДИ,БМВ ИЛИ МЕРЦЕДЕС ТОГАВА МОЖЕ ДА КАЗВАТЕ КОЕ Е ГРОЗНО И КОЕ НЕ

    Коментиран от #24

  • 23 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Име:":

    Точно това е интересното, че реално БМВ почват да правят коли в края на 50-те години и в рамките на по-малко от 40 години стават легенда и мит.
    Този единствен модел от 1928г., за който пишеш, айде да не е провал, ама е пълен майтап, за него никой не си спомня. Една от причините е програмата на Роберт Лай за работническа кола - Фолксваген-костенурка, на която се дава предимство за ширпотреба.
  • 24 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "W222":

    Баснята за лисицата и гроздето ли ще ни разкажеш? Ти изобщо погледна ли го това изчадие от снимките? Какво значение има кой какво произвежда, за да може да оцени дизайна на нещо? Така е вкусове всякакви има, но и от естетика не всеки разбира. Съжелявам че не мога да кажа на бялото черно, просто това и х6 за мен са най-грозните автомобили някога произвеждани от БМВ и Мерцедес.
    До Пешо:
    Петре, не да ми го подаряват, милиардер да бях пак никога не бих карал тая грозотия.
  • 25 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    0 1 Отговор
    НисанДжук е истината за офроуд,тази немска щайга ще закъса в първия гьол
  • 26 Vasik Atanasova

    4 2 Отговор
    ИЗГЛЕЖДА ДОБРЕ
    НО АЗ ПРЕДПОЧИТАМ G КЛАС
  • 27 лрг

    0 1 Отговор
    бмв винаги са залагали на иновациите като средство за конкуренция .
    Без нито една победа в голям рали шампионат имат спортен имидж
    Мерцедес са по консервативни
  • 28 mm84

    0 0 Отговор
    Отпред и интериор - добре. Ама задницата и страничния профил може да се подобрят драстично. Със сигурност ще претърпи фейслифт и ще бъде доизпипана играчката. Като цяло, личното ми мнение е че можеше да се представят доста по-добре ако искат да вземат част от клиентите на БМВ.
  • 29 Хондата

    0 0 Отговор
    Не е грозен, но линията отпред и отзад не носят нищо ново като дизайн.И както винаги мерцедес са направили скучна кола.Не ми харесва!
  • 30 Дошо

    3 0 Отговор
    Немските коли са върха,признавам само голямата тройка АУДИ,бмв и мерцедес.ВАГ правят здрави,практични и икономични коли,супер са

    Коментиран от #38

  • 31 Боб

    3 1 Отговор
    Карам МЛ 320 ЦДИ, 2007. Първите години добре. Последните 2 имам 2 ремонта на кутията по 3500 (8000 е цената в "Балканстар".), Правих турбо, сменях колектори. Багажника е електрически и се чупи 2 пъти. Постоянно свети таблото че нямам накладки, а са нови. Фаровете горят всеки месец. Разходът ми е 15-16 градско, 12 извънградско. По-голям кенеф не съм карал. Говоря като здравина. Иначе вози добре и е пъргав. Но не бих се прее.ал пак с Мерцедес...Като гледам на жена ми на баща и Х5-цата е още по-голям кенеф. Ама той я продаде. Някой ако се интересува от моя, да заповяда...

    Коментиран от #36, #55

  • 32 doTUPAK

    0 3 Отговор
    Не знам дали бмв не са знаели за двигател с вътрешно горене, защото докато мерцедес са правили коли, БМВ са правили двигатели на самолети... ,,ТЪПАК''
  • 33 Бай

    1 2 Отговор
    Айде пак умните се включиха. Ами грозното си е грозно, откъдето и да го погледнеш. Нещо като не ми харесва, значи завиждам. Или по тая логика, ако кажеш, че не ти харесва(в което се съмнявам) да те оправят отзад, значи завиждаш на гейовете.

    Коментиран от #35

  • 34 Autohouse Randm

    1 4 Отговор
    unikalen Benz.
  • 35 Autohouse Randm

    1 5 Отговор

    До коментар #33 от "Бай":

    neti haresva zashtoto nemojesh dago pritejavash.daciata deto karash po liti haresva?

    Коментиран от #37

  • 36 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #31 от "Боб":

    Benza losh Bavareca losh mi kupi si chevrolet aveo be pich haha
  • 37 Бай

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Autohouse Randm":

    Нещо си се припознал, като си се гледал в огледалото. Да съм казал, че Дачията е хубава??? За разлика от теб имам лично мнение и вкус. И да Х6-цата ми харесва. А и да имам пари пак няма да си я купя. При теб нещата опират до пари и възможности, а при мен няма как да разбереш по начина, по който "разсъждаваш"
  • 38 до Дошо

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Дошо":

    Дошо, коя точно здравина и икономичност им признаваш на ВАГ?!
    VW Polo на 1500км ми гръмна двигателя на магистралата,
    чисто ново Audi А6 на всеки 1000км доливам 1л. масло, Аudi Q7 3.0 градско ми гори 19....
    Та кое пак питам, че не разбрах?!

    Коментиран от #41, #52

  • 39 аз

    1 0 Отговор
    Фен съм на марката,но това са ебати безмислените коли.Взимаш си такава голяма кола/СУВ с идеята да има достатъчно място отзад и голям багажник,а не отзад да слагаш да седнат под 180 и 4 сака в багажника
  • 40 W222

    1 2 Отговор
    ГОЛЯМО ПЛЮЕНЕ ГОЛЯМО НЕЩО.НА ЕДИНИЯ МЕРЦЕДЕСА 320ЦДИ МУ ХАРЧИЛ 15-16 НА ДРУГИЯТ ПЪК КЮ7 МУ ХАРЧИЛА 19.ВИЕ КАКВО ИСКАТЕ,7-8 ГОДИШНИ ДЖИПОВЕ КОИТО СА НАД 220 КОНЯ И ТЕЖЪТ НАД 2 ТОНА ДА ХАРЧЪТ 10 НА 100 ЛИ.ТЕ НАЙ НОВИТЕ ДЖИПОВЕ КОИТО СА НАД 200 КОНЯ ХАРЧЪТ ГРАДСКО ПО 11-12(РЕАЛНО) А ВИЕ С ТЕЗИ КОИТО СА 7-8 ГОДИШНИ ИСКАТЕ ДА ВИ ХАРЧЪТ ТОЛКОВА

    Коментиран от #46, #75

  • 41 Виктор

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "до Дошо":

    От това което си казал стигам до извода че или си много тъп,че не си бил доволен от една кола на ВАГ че си повторил та и потретил с техни коли...или лъжеш

    Коментиран от #64

  • 42 кхйх

    0 1 Отговор
    дизайнът наистина е излагация
  • 43 vwvw

    1 1 Отговор
    бмф,мерцедес и ауди са таралясинци
  • 44 Едикой си

    2 1 Отговор
    Интериор -
    Външен вид -
  • 45 Име:

    1 1 Отговор
    GL, GLK, GLA, са много по-разумен избор, откъдето и да го погледнеш в сравнение с това от статията...
  • 46 John Gottin

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "W222":

    Абе xc90-to ми харчи 8,6-9,2 / 100 (градско) а е 2009-та със 140-160 на 6та пада на 8,2-8,4 (183к.с. дизел)

    Коментиран от #49

  • 47 John Gottin

    0 2 Отговор
    Най-грозния мерник в историята на марката (х2), конкурент на х6 ли хахахахахаах аааахахах никъв шанс, BMW-to има стил. И стига пишете глупости, двете коли немат нищо общо.
  • 48 John Gottin

    0 0 Отговор
    Ша ти купим лека кола, само да не одиш гола ;)))
  • 49 W222

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "John Gottin":

    МЕЧТАЙ СИ ДА ТИ ХАРЧИ ДОЛКОВА ГРАДСКО.ПО КАТОЛОГ ГО ДАВАТ ДА ХАРЧИ СРЕДНО 9 А ГРАДСКО 12.НЯМА КОЛА КОЯТО ДА ХАРЧИ ПО МАЛКО ОТ КОЛКОТО Е ПИШЕ ПО КАТАЛОГ,ДОРИ ПОВЕЧЕТО КОЛИ ХАРЧЪТ +5,10% ОТГОРЕ А ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА МЕРЦЕДЕС КОЙТО ХАРЧИ С 40% ПОВЕЧЕ ,БМВ С 35% И АУДИ С 30% ПОВЕЧЕ,ЗА НОВИТЕ МОДЕЛИ СТАВА ВЪПРОС

    Коментиран от #54

  • 50 картинката КИРИЛИЦА

    2 0 Отговор
    Ооо да, ооо да, ооода, да, да да,... да гий нанананана в ^*за! Това сериозно ли ви харесва? Това е МЕРЦЕДЕС, а не китайска марка, която плагиатства- може ли да предлагат толкова скучен отговор, къде е интригата? Giving head от страна на Mercedes-Benz, огромно разочарование, никаква оригиналност, индивидуалност и желание за изява. Не струва!
  • 51 мечока

    1 1 Отговор
    Много тъпи боклуци почнаха да правят от тъз марка бйе - силуетът копие на Х6, отзад е като старта Шкода 100S а отпред е като Татра.
    Сигурно българските гъ.арчета си търкат ръцете от удоволствие, имайки предвид какъв им е вкуса !!
  • 52 мечока

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "до Дошо":

    VW имат само 2 добри модела - Голф 1ца и поло 2ка - изключителни малки градски автомобили ! А теа огромните пасати са точно кенефи !!! Имал съм неколко и вече ще хуля марката когат имам възмогност !!!

    Коментиран от #70

  • 53 хахаах

    1 0 Отговор
    И къде в града включваш на 6та ако изобщо имаш книжка ;)
  • 54 John Gottin

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "W222":

    Харчи ми точнно 9-9,2 градско при нормално каране и без много дремане по сфетофарите. Иначе на баир и на стъпка отива 15+. А катаолжните данни се изчисляват при НЕРЕАЛНА градска СИМУЛАЦИЯ в която колата се ускорява 0-60-0 n-брой пъти за n-време и точно "n" дава възможност да се манипулират показанията (при стандартна кола и гориво). Benz, BMW, WV, Ford, и японците се ебават с електрониката за да изкарат по нисък разход. И в тоя смисъл на са малко колите от 90те които са с малък пробег (или качесвен основен), който дават по-нисък разход ГРАДСКО от колкото им дават по каталог. И тея измами идат предимно заради евро нормите и кой заблуждават тея че v8 5,5 с комп. ша покрива evro18.

    Коментиран от #56

  • 55 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Боб":

    Снимки ?
  • 56 W222

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "John Gottin":

    ТО ЗАРАДИ ТОВА ТИ ДАВА ДОЛКОВА ЩОТ НЕ СЕДИШ НА ВСЕКИ СВЕТОФАР ПО 1,2,3 МИНУТИ,И КАТО НЕ Е НАСТЪПВАШ СЪЩО РАЗХОДА Е НИСЪК.АКО НА ВСЕКИ СВЕТОФАР СЕДИШ ПО 1,2,3 МИНУТИ И Я НАСТЪПВАШ КАТО ХОРАТА НИКАКЪВ ШАНС ДА ХАРЧИ ПОД 12-13.А ПРИ ЗАДРЪСТВАНЕ ДА НЕ ГОВОРИМ.ДЕТО СТАВАТ ТАКИВА ЗАДРЪСТВАНИЯ В СОФИЯ ДЕТО 4-5 КИЛОМЕТРА ГИ ЗИМАШ ЗА 30 МИНУТИ ТОГАВА РАЗХОДА ОТИВА НА 20 НА 100 С КОЛА ИЛИ ДЖИП НАД 200 КОНЯ
  • 57 Japoneze

    0 2 Отговор
    Боб,благодаря за откровенното мнение,тъкмо смятах и аз да се качвам на МЛ.Добре тогава ,кое е по-добрия избор: Волво ХС 90 или пък Туарег ,то не остана много - май ще се взема Мазда СХ7!

    Коментиран от #58, #62

  • 58 W222

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "Japoneze":

    ЗА МЕН НАЙ ДОБРЕ Е ПОРШЕ КАИЕН.ВЯРНО Е ЧЕ ХАРЧИ МНОГО,НО МОЖЕШ ДА МУ СЛОЖИШ ГАЗОВО ИЛИ ДА СИ ЗЕМЕШ ДИЗЕЛОВАТА ВЕРСИЯ,СЪЩО И ПОДРЪЖКАТА Е СКЪПА НО ЗНАМ ЧЕ БИЛИ МНОГО ЗДРАВИ МАШИНИ

    Коментиран от #60

  • 59 dess

    1 1 Отговор
    Прилича ми на китайско копие на Х6.Явно от толкова много класове и модели в Мерцедес започват да се изчерпват в дизайнерско отношение.
  • 60 Guess

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "W222":

    Аз пък тъкмо навих един колега за Кайен и като разпита малко по сервизите и му казаха да бяга оттам, че било зле положението, трошали се доста и колегата ми се отказа.
  • 61 триста итридесети

    1 2 Отговор
    На мен ми хареса, не толкова колкото х6, но е добре, а на "живо" може би ще е още по-добре.

    Ото освен че е измислил двигателя, ами и е основал БМВ, добре де - синът му, все тая.
  • 62 John Gottin

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "Japoneze":

    Туарега е по-добрия избор, се пак е WV. На xc90-то автомата е бъгав (не само при мене) и ремонта (вкл. пътните в 2те посоки) излезе по-евтино в Белгия- там 1600, тук 2800 до 3400. Иначе земай една Г-класа и ич не умувай, краен случай Lendcruser. Ако немаш асфалт до вилата забравай за CX7-цата
  • 63 JAPAN POWER

    2 1 Отговор
    не съм фен нито на Мерцедес нито на БМВ но просто Мерцедес не са издокарали джипката както трябва а пък БМВ-то си има стил и всичко лично мнение :)
  • 64 до Виктор

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Виктор":

    Хахаха, няма защо да лъжа... Polo-то ми беше рент-а-кар в Германия, A6-та е служебна, а Q7-та лична.
    Колкото и да е неудобна истината, просто това са фактите!
  • 65 mediator37

    2 0 Отговор
    Пичове! Като мине човек от лека кола на мощен джип , има мъчителен процес на свикване в автосервиза изразяващ се в два девиза:
    - "Как боли!" (песен на Азис) и
    -"Който си има брада си има и гребенче".

    Нема начин да гледаш света отвисоко, да стигаш до плажа Кара дере, Сиврибурун и до Емона и да не плащаш. Тук говоря само за техническата поддръжка на джипа.
    А има и юридическа поддръжка. Тя се заключава в това, че за да имаш право на 01 януари да седнеш и да завъртиш ключа вадиш средно едни 2500лв. : каско, ГО, техн. преглед, винетка и местен данък към общината.
    Нафта, гуми, консумативи и ремонти - башка.
    Така че всеки да си прави сметката дали му е по джоба да поддържа красива любовница. Това на снимките и да ми го подарят няма да го взема, защото баш такава любовница миришат ми краката.

    Коментиран от #66

  • 66 German cars

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "mediator37":

    М даа, напълно си прав колега, проблемът, е че повечето хора пишешти в този форум нямат никаква финансова възможност да закупят джип от този калибър, но непрекъснато пишат безумия, колко е зле такъв джип и.т.н. Хайде първо да могат да си го позволят чисто нов, пък тогава да коментират какво е хубаво и какво не е!
  • 67 hristov

    0 1 Отговор
    здр.като дизайн наистина нещо не достига БМВ изгл.доста по добре
    но тук се коментира качество на немски коли и понеже имаме сервиз искам да ви кажа че масово колите са по на 500-600 хил.км и вие искате да коментирате качеството им имам двама клиенти и БМв и Мерцедес по на 900 хил.без ремонт и са желязни но Ауди е друг въпрос ние сме благодарни чи ги има :)
  • 68 йпой

    3 0 Отговор
    Отчайваща неграмотност виждам!
  • 69 ооо не

    3 1 Отговор
    Нищо против марката, но това изглежда ужасно сякаш е сглобено от части на различни модели. Прилича на камба или на патладжан.......
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 дас

    1 2 Отговор
    пълен боклук много зле !!!

    Коментиран от #74

  • 72 марабу

    1 0 Отговор
    естествено,че е супер кола,няма да си го купувам,но не знам с кое но на пръв поглед има нещо общо с москвич 'алеко'
  • 73 Niko

    1 0 Отговор
    Има красиви линии, НО като конфигурация е същото дизайнерско недоразумение като X6 на БМВ. А съм фен на Мерцедес по принцип.
  • 74 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "дас":

    ti imash po hubava
  • 75 Toyota

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "W222":

    Land Cruiser-a ми (2007г.), си гори градско 10-11 нафта. И той е 7-8 годишен, двутонен, с 3литров мотор, така че явно това не е фактор :)
  • 76 CarPro

    0 0 Отговор
    Otsqkade mqza na BMW-X6


    Proporciite si prilichat tochno