14 Януари, 2015 08:30 29 196 103

Тест на най-бързото Renault

  • renault-
  • megane-
  • r.s.-
  • 275 trophy
Тест на най-бързото Renault - 1
Французите от Renault винаги са правили бързи автомобили, предназначени за ежедневна употреба. Популярността на подобни модели датира от ерата на Alpine и наточеното R5 Turbo, като през годините Режията трупа голям опит и в моторните спортове. Върховите постижения във Формула 1 са още едно от доказателствата, че от Renault знаят как се правят бързи коли.
И ако обикновен човек едва ли някога ще се качи в болид от Ф1, то може да се убеди в горните твърдения, като седне зад волана на най-бързото "цивилно" Renault. Става дума за Megane R.S. 275 Trophy - един автомобил, считан за най-бързата серийна кола с предно предаване. Още предходния Megane RS 265 Trophy направи рекорд като завъртя най-бързата обиколка на Нюрбургринг. Това стана през 2011-а, а времето беше 8:07.97. Впоследствие Seat Leon Cupra 280 му отне този рекорд, но това само амбицира специалистите от Renault Sport и те започнаха да работят по новата модификация. Интересен беше и рекламния слоган на новата версия - "under 8", което както се досещате, още тогава издаваше амбициите на франсетата да направят обиколка на "Зеления ад" под 8 минути.
И успяха отново да станат притежатели на рекорда. Впоследствие горещият хечбек Renault Megane 275 Trophy-R изгуби титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване" на "Северната дъга" на Нюрбургринг, но новия рекорд постави тунингован MINI Cooper JCW. Така че главният герой на този материал си остава най-бързата серийна кола с предно предаване. В това успяхме да се убедим след един подобаващо "сгряващ" тест драйв. Още като погледнете R.S. 275 Trophy ще разберете, че това не е обикновен Megane. Най-точно бързото Renault може да се опише с две думи - компактен спорткар. Раздути калници, огромен въздухозаборник в предната броня, трапецовиден централно разположен ауспух и ефектен заден дифузьор са основните елементи, подсказващи какво се крие под капака на това зверче. Картинката завършва с ярко жълт цвят и ефектни джанти 19-ки Speedline Turini.
Вътре нещата също изглеждат доста спортно. Recaro седалки, червени на цвят предпазни колани, алуминиеви педали, волан от алкантара и бели циферблати - все детайли присъщи на расовите спортни автомобили. Кожа с карбонов ефект и специален R.S. режим на мултимедията пък правят нещата наистина спортни още преди човек да е натиснал бутона за запалване на двигателя. След като това се случи, се чува уникалният звук от двулитровия турбо мотор, който излиза през титаниева изпускателна система Acrapovic. Педалът на газта е "нервен", съединителят отделя ниско и ако човек е с по-малък шофьорски стаж, нещата могат да излязат извън контрол още с потеглянето.
Ускорението, както може би се досещате, е впечатляващо, но и усилените спирачни апарати Brembo си вършат работата за да приведат навреме колата в покой. Возията е доста твърда, а ако колата е опционно оборудвана с амортисьори Öhlins Road Track, клиренсът става още по-нисък. Независимо от амортисьорите обаче, основното достойнство на R.S. 275 Trophy е неговата стабилност в завои. Това се усеща най-вече на планински път с хубав асфалт и множество криви. Въпреки студения асфалт, колата седеше като залепена за пътя. Крен в завоите почти не се усеща. Предвид спортните кресла отпред, телата на водача и пасажера до него също не се клатушкат наляво - надясно.
Механичният диференциал с повишено триене е умело съчетан с електронен преобразувател на въртящия момент, което прави колата изключително послушна и предвидима. С други думи забавлението е пълно за тези, които искат много бърз и стабилен хот-хеч с уникален рев на двигателя и трещене на титаниевата ауспухна система. Този автомобил се кара до "прекъсвач". Всъщност и да не иска човек, това се случва изключително бързо и неусетно. За целта е предвиден специален звуков сигнал, подканящ ви да смените предавката. Серията на R.S. 275 Trophy е лимитирана, но колко екземпляра ще бъдат произведени не се знае. Цената е около 60 000 лв (базова 56 900 с ДДС), но трябва да знаете, че удоволствието от шофирането на този хот-хеч си заслужава всеки лев.

Технически характеристики на Renault Megane R.S. 275 Trophy вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Skier

    0 1 Отговор
    Не съм фен на френските коли, но това рено изглежда уникална резачка. Браво на французите.
  • 2 Rende

    0 9 Отговор
    Най-бързото Рено - колко смешно звучи само, френска кола и бързина, хахахахахахааа........................

    Коментиран от #4, #5, #6, #11

  • 3 VOLVO

    2 0 Отговор
    Звяр. Много ми допада това Рено. Изглежда много красиво и бързо.
  • 4 VOLVO

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Rende":

    100% е по-бързо от немската (най-вероятно) 15 годишна талига, която караш :)
  • 5 Марто

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Rende":

    Май не си си пил хапчетата или пък ако си наред, то означава, че грам не разбираш от автомобили. Както е написано и в статията Рено винаги са имали едни от най-яките градски спортисти.
  • 6 Франция

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Rende":

    Вземи прочети малко и марката Бугати от коя държава идва.

    Коментиран от #16

  • 7 Beckо

    0 5 Отговор
    A45 AMG ;)

    Коментиран от #9

  • 8 anonim

    1 0 Отговор
    и във wrc французите са се доказали подобаващо
  • 9 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Beckо":

    Е какво. Мерцедесчето е отглично, но е по-бавно на нюрбургринг
  • 10 trophy

    0 0 Отговор
    Това рено не е trophy

    Коментиран от #12

  • 11 gorner

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Rende":

    бай Ганьо,не се изказвай неподготвен.разрови се и виж колко победи имат французите на WRC.

    Коментиран от #18

  • 12 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "trophy":

    Не е, ама е. разпознава се по надписа на предния спойлер ниско долу.
  • 13 Rende

    1 5 Отговор
    До всички фанатици на тема френски коли - вземете и вижте техническите параметри на тая малка смешна и жалка колица - 0-100 - за цели 6 сек., ами това меко казано е несериозно и ужасно жалко постижение и да, немски "талиги" на по 15 години - имат по-добро ускорение!!!

    Коментиран от #17

  • 14 Golf GTI

    0 2 Отговор
    Хубаво е ама я си предпочитам голфу.
  • 15 аз

    0 6 Отговор
    'Най-бързото рено-275 коня"хахахахха
    За мен производител на автомобили,който няма поне няколко 6 и 8 цилиндрови двигатели в гамата си не е сериозен призводител.
    Да не говорим,че на "п.чките" не трябва да им се обръща внимание,а па тука цяла статия за туй френско-турско чедо .аси
  • 16 аз

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Франция":

    И ако не беше голфу да я възроди само с моделите си от миналото щеше да остане френската марка
  • 17 Аман от разбирачи

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "Rende":

    Това е хечбек бе професоре, не е суперкар... За колко искаш да ускорява от 0-100 ? За 3 секунди ли ? Тва да не е кола с 500+ коня... 6 секунди за кола от този клас си е доста добро постижение ;)

    Коментиран от #20

  • 18 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "gorner ":

    Абе точно Рено не са от най-големите във ВРЦ.Имат всичко на всичко 4 победи в ралита от 1981 до 1986г. с Рено 5 турбо група Б.И толкова.Виж Пежо и Ситроен са друга работа.
    А успехите на Рено във Ф1 са безспорни.
  • 19 Митко Пича

    3 1 Отговор
    Говорете си, но ако това рено ви срещне на светофара ще ви направи на точка и много ще се комплексирате.
  • 20 FFF

    6 1 Отговор

    До коментар #17 от "Аман от разбирачи":

    Кво им обясняваш на тия келеши ? Повечето, дето пишат тука са "шофирали" единствено в НФС и дори нямат книжки. Омразата им към френските автомобили е провокирана от "любовта" им към немските, а любовта им към немските е вдъхновена от 23 годишните 190-ки и е36-ци на бащите им-таксиметрови шофьори.

    Коментиран от #21, #35

  • 21 German Cars

    1 7 Отговор

    До коментар #20 от "FFF":

    Когато Рено започнат да произвеждат коли като: Mercedes Benz E 63 AMGS, Audi RS6, BMW M5 - Съответните ускорения (0-100) за 3,6/3,8/4,2 сек. - тогава Рено ще имат правото да говорят за бързи коли!!!!!!!!!!

    Коментиран от #22, #23

  • 22 gorner

    6 0 Отговор

    До коментар #21 от "German Cars":

    коли като-Mercedes Benz E 63 AMGS, Audi RS6, BMW M5 ти НИКОГА няма да имаш.само ще бълнуваш за тях,ще мечтаеш и ще ги сънуваш.това е реалността.приеми я.

    Коментиран от #32

  • 23 любител

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "German Cars":

    Аве ман, това не е конкурент на Е63 , РС6 и или на М5 защо се опитваш да ги сравняваш като нямат нищо общо?
    Това си е клас Голф и т.н. , но абсолютно без спор си е добре количката, още повече че ти най-вероятно ще мислиш по-друг начин ако се качиш да направиш един тест драйф :)
    П.С. Рено имат повече победи в Ф1 от БМВ и АУДИ взети заедно, така че мооооже и да имат право да говорят за бързи коли

    Коментиран от #26

  • 24 stenlyaka

    1 0 Отговор
    БМВ-то не мисля да го сменям , но като видях тази жълта красавица , веднага ми се прииска да имам една !
    Сигурен признак , че колата е добра !
  • 25 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор
    Имат доста победи във Ф1 - вярно е, но не приемам Рено за спортен бранд по принцип. Фен съм на марката (карам Рено вече над 8 години), но все пак смятам, че силата им е в малките и среден клас коли, както и баничарки и ванове. А един колега ги сравнява с Е63, Ауди РС6 - смешно е. По принцип всички опити на Рено да пробият във високия клас (премиум) досега завършват с провал. Иначе Клиота, Мегани и Сцениците добре се продават.
  • 26 German Cars

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "любител":

    Така е, прав си, не са сравними, тъй като ги делят много класове разлика, но имах в предвид, че Рено по-принцип в цивилните (не състезателни коли) нямат кой знае какви достижения и са доста далеч от понятието бързина и скорост - не говоря за жълтия Меган от статията, а по принцип.
  • 27 Пингви

    1 0 Отговор
    До коментар № 13 Rende

    Доста малоумен коментар си измъдрил. Не осъзнаваш ли?
  • 28 Име:

    1 0 Отговор
    Еййй веднага нахранихте Рено и френските коли и французите даже...
  • 29 VAG FAN

    0 2 Отговор
    http://www.cars-data.com/en/volkswagen-golf-2.0-tsi-4motion-r-specs/62100
    Само за сравнение - Гоуфу е доста по бърз, франсетата отново нищо не са направили (като всеки път всъщност) хахахаха

    Коментиран от #38

  • 30 DARK

    1 0 Отговор
    Когато си вземеш такава тупалка пък ти ще имаш право да се правиш на отворен :D Аз си имам една 24 годишна 2,0L Турбо Тупалка с 4х4 на Рено и мога да кажа че реджията може да не знае как се прави добър мотор но пък като правят спортна кола цялото окачване е направено само за едно да взима завой колкото могат да издържат гумите.Така , че стига сте ги мерили на драг ами ги мерете на завой иначе за драг то се знае Astra GSI много БМВ са ревали :D

    Коментиран от #31, #40

  • 31 Тупалка

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "DARK":

    Кви тупалки, кви астри те гонят тебе, за какви идиотщини пишеш тук, рено, опел - та това коли ли са???

    Коментиран от #36

  • 32 Дошо

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "gorner":

    ти не знаеш ама на Нюрбургринг това Рено е по-бързо от CLS55AMG.Ех деца, децааа.........
  • 33 sharky1

    0 4 Отговор
    е,пак си е рено,и стоповете крадени от ауди и фолцваген.
  • 34 onq s konq

    0 4 Отговор
    Бе хубава кола,ма френска:)
  • 35 Боян Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "FFF":

    страхотен коментар. много добре ги описа "разбирачите" ... , иначе добре направена спортна кола за своя клас , но малко скъпичка за България...
  • 36 DARK

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Тупалка":

    Какво е кола според теб?Нещо де немога да отида на разходка зимата из балакана щото ще е като снегорин ли?Или дето на първата дупка ще гръмне гума и ще изкриви джанта щото като голема бегачка под арките и 320мм дискове и апарати не остава място за нищо различно от нископрофилна гума.Или нещо което да те вози комфортно от точка А до точка Б като С класата която по случайност е със окачване по лиценз на Ситроен ;)
  • 37 stenly

    1 0 Отговор
    Колицата е ОК обаче аз за тази цена предпочитам да си купя Subaru WRX или за малко отгорe като парици WRX STI...
  • 38 hfij

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "VAG FAN":

    личи си , че си фИен на ВАГ . даже не си направил труда да прочетеш статията . гоУфУ е 4motion , а рендето е само предно . но за теб и все тая , важно е , че е нАй.
  • 39 subaru фен

    1 0 Отговор
    Същото това рено съм го виждал на два пъти да беснее по Цариградско шосе със страхотен звук и пъргавина а явно и шофьора е добър защото добре се справяше .
  • 40 някой

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "DARK":

    С двигателите нещо се обърка - Рено винаги са имали прекрасни двигатели точно, а Спорт дивисион-а им е европейското окачване с пътно поведение без аналог:) Ама...това между нас да си остане, че се намираме у държавката Бугаристан, а тук всичко е бмв и чалгица, нали знаеш поговорката: "кухи глАви, куха дАржава" :) А въпросното смазва всичко в класа си, ама те стоповете крадени от ВАГ... ама не го питай от кой точно, че нЕма ти кАе, ама важното е плочата да се върти (върни се на пасажа с Бугаристан) хаха
  • 41 Само Рено

    0 0 Отговор
    Аз съм фен на Рено от 1987год карам само Рено и то нови .Сега съм на Рено Сценик 1,9дци-131кон.2012год.Неща да се хваля,но проблеми не са ми създавали до сега.

    Коментиран от #42

  • 42 Доктора

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Само Рено":

    Мале човече, не си добре, трябва ти спешна интервенция в психиатрията - по ужасно нещо от рено - НЯМА, гнусен дизайн, свръхкалпава техника, тотално безумие и недомислие на пътя - те тва е рено!!!
  • 43 AUDI

    0 4 Отговор
    Ускорение от 0-100 за 6сек, от купе 1400кг 275к.с. е страшна палячовщина. Да се постараят още малко франзуците или да не се занимават с коли най-добре

    Коментиран от #45, #51

  • 44 хъхъхъ

    1 0 Отговор
    Това рено е по добро от повечето немски шайги, иначе всички се кланят пред японските богове.
  • 45 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "AUDI":

    Еййййй тука всички са драг състезатели... Все ускорения до 100 ги вълнуват, а това че тази кола е създадена не само да се дърпате направо по светофара, а да върти бързи обиколки! Изобщо повечето от вас въобще не вдяват че една кола и да ускорява по-бързо до 100 или до 400метра това ИЗОБЩО не означава че ще е бърза на пистата където е нужно всичко да е направено като хората и спирачки и окачване и шаси... Ама понеже бай Ганьо знае 1 - който има по-гуем мотор и повече магарета - той е най-бърз.... Ганьо иска да е 5 литра иска да е АМГ иска да е Ауди и да е v8 ама Ганьо не знае че тоя 2 литров хечбек е по-бърз от Ауди R8 V8 4.2 на северната дъга с цели 10секунди. Ама нали това е боклук а онова е суперкар....

    Коментиран от #49, #56

  • 46 мм84

    2 0 Отговор
    Идеална е колата. Красива с много добри динамични характеристики. Не мога да разбера по-долните коментари и сравнения с Мерцедес и премиум марките. Рено не се стремят да са премиум. Особено почитателите на мерцедес трябва да свалят шапка на режията, че направиха новата А класа да прилича на кола ;)
  • 47 nz we braaaat

    2 0 Отговор
    Абе Вие вместо да се кефите на колата, говорите тука кое е по-бързо и по-бавно.. Колата си е спортна и много ми допада на мен, бас Ви давам, че ако Ви я подарят няма да я откажете, аман от разбирачи значи ! :)

    Коментиран от #54

  • 48 скар фейс

    0 0 Отговор
    Къде е Златко Кабагьотлийски? Близо 50 коментара, а него никакъв!
  • 49 бончук

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "Име:":

    2 литров хечбек е по-бърз от Ауди R8 V8 4.2 на северната дъга с цели 10секунди. Ама нали това е боклук а онова е суперкар.... ........ Това можеш ли да го подкрепиш с нещо,факти някакви например?Защото на първо четене звучи абсурдно и смешно.Надявам се да дадеш повече подробности за това твое твърдение.
  • 50 V6 RS

    0 0 Отговор
    Ah,kolko bilo lesno http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times

    Коментиран от #52

  • 51 Japoneze

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "AUDI":

    Ау-дииииi,ти карал ли си я тая кола ?Ако те кача ще намокриш гащите на спирането още за първия завой!
    Гледам че си с 4-ирите нули(два кенефа),идвай- да те видя на един път със завои(например Бургас-Варна).Аз ще пия едно кафе докато пристигнеш,тая кола е като на релси !
  • 52 бончук

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "V6 RS":

    Благодаря.
  • 53 бончук

    2 0 Отговор
    Между другото сега като видях времената,това рено наказва и доста други расови автомобили.
  • 54 comment

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "nz we braaaat":

    Разбирачи, ама друг път. Поиграли малко NFS и станали разбирачи. Зарежи, голям смях пада като им чета коментарите.
  • 55 Пони

    3 0 Отговор
    И аз имах удоволствието да покарам. За съжаление на магистрала Тракия, където не се виждат основните и качества. Беше толкова стабилна, че имах чувството, че нещо е нередно и просто дава лоша обратна връзка, но разбира се, не беше така. Ще ми се да я тествам и на писта някой ден.
  • 56 Бззз

    5 0 Отговор

    До коментар #45 от "Име:":

    Най-точният коментар в тази статия ! ЕВАЛА ! Нямаше как по-добре да се каже :) Нека сега "разбирачите" си затворят долните устички като видят, че тоя Меган върти по-бързо обиколка на Ринга от Dodge Viper SRT-10, Mercedes CLK 63 AMG, Audi R8 V8, BMW M3 E92, Porsche 911 GT3, BMW M6, Audi RS4, Ferrari F430 F1 и още мнооого други расови бегачки ;)
  • 57 Курти Куртев

    0 0 Отговор
    Разкошна бегачка! Браво на Рено!
  • 58 Минчо

    3 0 Отговор
    Проблема е ,че повечето от пишещите тук пубери не са се качвали дори на кола и си мечтаят някой ден да се оженят за богата жена та да им купи!Спрете да пишете глупости и си гледайте на.раните Голфове и Опели! Това са коли за богати хора!

    Коментиран от #63

  • 59 V6 RS

    0 0 Отговор
    Злоба и простотия са 80% от коментарите,и защо,за да обедят друг,че техният фаворит е N1 ,момчета плащат ли ви,акции ли имате,карали сте всички тези коли,или сте ги поддържали,и като не вие кеф да четете статии за други марки не го правете
  • 60 Гост

    0 1 Отговор
    Това не е кола за богати хора,а за хора от средната френска и немска класа! В тази кола няма нищо кой знае колко уникално и недостижими! Мойте уважения,но има много по-динамични и добри коли! А,това състезание на Нюрбургринг е повече маркетинг,отколкото нещо смислено! Колко тежи тази кола,с какви гуми е,кой я кара....фактори,които са много важни,за да говорим за рекорди! Защото Нюрбургринг може да бъде мината за по-добро време от кола,която е 200 коня,но с 400 кила по-лека! Тук никой не отчита килограми и габарити спрямо мощност!
  • 61 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор
    niama miasto frenskiia kosh pri mercedes benz
  • 62 Clio RS

    0 0 Отговор
    Kolata e strahotna . Tova ne e purvata statiq koqto 4eta za neq o6te kogato Top Gear i oburnaha vnimanie znaeh 4e kolata e brutalna . Li4no na men mi e me4ta da imam tozi rasov sporten avtomobil .Nqma da plyq drugi marki no 6te kaja taka , Reno se kara navsqkude po sveta i to v edni ot nai bogatite durjavi , kudeto hora mogat da si pozvolqt da imat kakvoto poiskat . :)
  • 63 Радой Мянков

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Минчо":

    Подкрепям, но без нападките към другите марки. От това специално нямаше нужда. Иначе съм съгласен - изключително забавно да се четат писания от улични раЦери, които мерят пи.ки между светофарите и после се разказват градски легенди от типа "Ааааа, бате, дръпнах едно Ферари на България с 316-ката (нищо, че пича не знаеше, че се състезаваме)"
    ПС: Поздравления към Рено за новия парещ хеч! :) Изглежда обещаващ автомобил. Хубаво е да има конкуренция - нещата вървят винаги напред по този начин. :)
    ППС: Бумере, чудно ми как проветривото ти междуушие реши да вкара в темата Мерцедес, при положение, че никъде в статията не се споменава каквото и да било за марката.
  • 64 BMW 7

    0 0 Отговор
    Единствения минус на тази кола е ,че не е моя. :D
  • 65 Lalas

    0 1 Отговор
    Карах такова абе не е зле, но нека да няма превъзбуда, че е кой знае какво ... но пък цената си я бива.
  • 66 V6 RS

    0 1 Отговор
    Карал ли си подобна кола,защото е много трудно да напражиш лека и мощна кола,да е стабилна и същевремено да обира неравностите на пътя,и сподели коя серийна може да се похжали с това
  • 67 V6 RS

    1 1 Отговор
    Я кажи ми,моето Момиче,защ тогава,Мерцедес споменаха,точно за съдружието си с Рено,че е крачка напред,и че са от малкото се развиващи в правилната насока компании
    Айде стига с празни приказки

    Коментиран от #68

  • 68 sporter

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "V6 RS":

    Mercedes kopuvat dvigateli ot Renault .. Fakt koito trqbva da se priznae :)
  • 69 V6 RS

    1 0 Отговор
    Не копуват,а имат съдружие,всяка от компаниете притежава по 3% от другата,Рено им доставя агрегати до 2.0 л. и платформи за малки автомобили,а Мерца V8общо взето кой в което е добрър допринася за другия
  • 70 miskoni

    0 1 Отговор
    kefi me taq kenefna zala
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Механик у факултето

    0 1 Отговор
    со мачка со борче и со п.чка не прайм!!!! :) - така казват сърбите
  • 73 tsvetomir

    0 4 Отговор
    za Reno 60 bona abe xora q stupete xubavo na zemqta za tiq pari moje da se vzemat koli deto sa na svetlinni godini pred tova podobie na kola kato: Impreza WRX STI, Lancer Evo 10 11, M3 M5 M6, CL63 CLS 63 Sl 55 63, Golf 6, Audi S5 RS4 RS6 ima li smisul ot toq frenski bokluk

    Коментиран от #74, #78

  • 74 EVO X

    2 1 Отговор

    До коментар #73 от "tsvetomir ":

    Ти май не си виждал цените на изброените от теб модели в BG или EU. За сведение: WRX STI и EVO X вървят около 98 000лв+. А M5 и подобни са още по-скъпи. Също така Lancer EVO 11 няма.
  • 75 tsvetomir

    1 2 Отговор
    za lancera sum oburkal kop4eto 10 e posledniq i ne govorq za chisto nova kola ot magazina a na nqkolko godini i kazvam za tiq pari kakvo vsu6nost moje da se vzeme zashtoto az ako imam vuzmojnostta da izvadq 60 bona za kola bix si vzel kola na 5 6 godini no da e edin put ! primer audi s5 na 5 godini 50 bona e dali ne e po dobre ot tva reno nezavisimo 4e ne e 4isto novo audito http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414434030287272&slink=8k1bg2 i o6te edin primer edin poznat prodavashe skoro lancer evo 10 na 20 000km za 30 bona e tova reno ili lancera shte vzema ?

    Коментиран от #76, #77, #83

  • 76 EVO X

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "tsvetomir ":

    Ами след като видиш колко струва поддръжката на S5 (да не говорим на RS) може и да размислиш. Смяната на мотора в S4 струва около 19000$ (http://www.audizine.com/forum/showthread.php/477384-s4-vs-evo?p=7424813&viewfull=1#post7424813). Ти като не говориш за чисто нова кола, направо си вземи Bentley. Това S5 ще го платиш поне още веднъж за следващите 5-8год.
  • 77 Радой Мянков

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "tsvetomir ":

    Цветомире, копче няма за 11, нито пък за 10, може твоята клавиатура да има, знае ли човек... Лафовете настрана. Не знам защо в България хората предпочитат употребяван автомобил за гигантически суми на цената на нови такива. По каква логика предпочиташ автомобил с незнайна история пред нов такъв. На марки се робува единствено тогава, когато можеш да им свалиш найлоните от седалките. Всичко останало са празни приказки. Харесвам Audi и ако трябва да избирам между такова втора ръка и Renault втора ръка, и двете на еднаква цена с различни години - избора ще е Audi. Но при чисто ново Renault и Audi/Mercedes/BMW на 5 години за 60 000, нещата са различни.
    ПС: Примера от долния пост със смяната на мотора не е адекватна, той не е консуматив...

    Коментиран от #84

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 ицо

    0 2 Отговор
    Golf_GTI
    Това не може да стъпи на малкия му пръст
  • 80 Clior

    1 0 Отговор
    XOXo icko moeto mom4e , ne na malkiq mu prust ami na droboveto mu 6te ska4am s tazi kola ;)) golf4eto ti 6te si izka6lq dvigatel4eto prez auspuha !!!!!
  • 81 Ренде

    1 2 Отговор
    ренде ли е - пълен боклук :))

    Коментиран от #82

  • 82 Japoneze

    4 1 Отговор

    До коментар #81 от "Ренде":

    Аверу,нищо не разбираш от коли!Килограм/конска сила не е най-важното нещо за бързото минаване по Ринга!Най-вече шаси -със всичките му подробности-дължина м/у-осие,ширина следа отпред/отзад,многозвенно,двойно-раменно,офсет джанти,ширина гуми,твърдост и ход пружини/амортисьори(брой),стабилизиращи щанги(дължина и разположение),просвет от пътя,налягане в предни задни гуми,подсилващи греди срещу усукване на купето,предавтелно число на кормилната уредба/степен на усилване,размери спирачни дискове отпред/отзад,тип спирачна система,настройка спирачно усилие отпред/отзад и т.н.,че ми писна!
    РЕНО-СПОРТ момчетата имат пълна свобода и големи знания натрупани с годините-хвала!И без големите пари на Бундеса или Джапанките пак са върха-на това му викам аз кадърна работа !Само може да им се поклоните на RS-за опита,спортния дух и майсторлъка да изстискаш нещо голямо със сравнително никакви пари!Ако им отпуснат бюджета на Мерцедес , БМВ или ВАГ за подобни разработки- тия ще излетят!Уникални са им и двигателите за Формула1,никога не са се отказвали от участие-като Тойота,Пежо,БМВ,Хонда,Форд...,а то дупе се иска!
  • 83 FFF

    0 2 Отговор

    До коментар #75 от "tsvetomir ":

    Абе, дечко, осъзнаваш ли, че колата не е само ДА Я КУПИШ. ТИ имаш ли си на идея как се поддържа Ауди С5 ??? И как ше ми сравняваш ЧИСТО НОВА КОЛА с кола на 100 000км. ? Като почне тва Ауди да чука от сам оттам ше се чудиш от къде да вземаш пари за ремонти. Един приятел така си взе някво юркано в България уж много "Запазено" Волво S80 мина 10 000км. и му сдаде багажа скоростната кутия... 8 000лв. за нова го цаниха.
  • 84 Реалист

    2 1 Отговор

    До коментар #77 от "Радой Мянков":

    Защо предпочитат употребявани коли от премиум марка, вместо по-нисък клас нова кола ? Отговора е прост - К О М П Л Е К С А Р Щ И НА + комплекси за малоценност. Повечето са на принципа - тегля 30 000лв кредит, който после изплащам цял живот с мизерната си заплата, за да карам Mercedes CLS. Така ставам гъзар с Мерц, нищо, че нямам 50ст. за кафе в джоба, щото сичките ми кинти отиват по кредита....

    Коментиран от #85

  • 85 бончук

    0 3 Отговор

    До коментар #84 от "Реалист":

    Добре колега,и долния с комент ''83'',слагам ви аудито което е дал за пример момчето по доло,и това рено.Аудито е 2009г. реното е 2014,аудито струва 49000лв. а реното 60000лв., коя кола бихте избрали?Аз лично винаги бих взел аудито.Погледнете разликата в годините между двете коли,реното е по ново с 5 години,а имаш чувството че е точно обратното,хайде не си кривете душите.Сигурен съм че и абсолютно всички други които се ежат в статията,биха скимтели и да сочат към аудито ако трябва да избират.

    Коментиран от #86, #92, #97

  • 86 Jaguar

    1 1 Отговор

    До коментар #85 от "бончук":

    PHAHAHA po Sme6en komentar ne bqh 4uval . Priqtely audi e v klasaciq za nai grozen dizain i ti gi sravnqva6 s reno koito sa na purvite mesta v tova ,izbo6to sred vsi4ki marki :D molq te ne ni natrapvai lo6iq si vkus

    Коментиран от #89

  • 87 Sébastien Loeb

    1 0 Отговор
    S o4ite si sum vijdal kak na Ringa takova rende nakazva Audi R8 . audito e po mo6tno , no na zavoite nqm6e nikakuv 6ans sre6to tova Sporta

    Коментиран от #88, #90

  • 88 бончук

    0 2 Отговор

    До коментар #87 от "Sébastien Loeb":

    ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ?
  • 89 бончук

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Jaguar ":

    ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ БЕ?

    Коментиран от #98

  • 90 бончук

    0 1 Отговор

    До коментар #87 от "Sébastien Loeb":

    Sébastien Loeb": постнал си преди мен вапроса ми е за комент ''86''' А иначе стига сте с тоз ринг, ти кога ще отидеш на ринга да си пробваш пробваш коша.
  • 91 бончук

    0 1 Отговор
    Кво ми цъкате минусчета бе маслари?
  • 92 V6 RS

    2 0 Отговор

    До коментар #85 от "бончук":

    Бонбониерке,няма да ти изреждам колко и какви служебни коли имам в германия,а те са доста и все нови и колкото напредваме с годините все по-чупливи са,плюса им е че са с много екстри.Та,Ауди А4,bmw 3 и mercedes c-ка(без топ версиите),са по- зле,от mondeo(не съм фен на форд).А6,bmw-5,E-class,са доста по-кекави и ненадеждни от предшествиниците им(личено мнение,над 10000 км. На всеки от автомобилите).Porsche 991 C 4S PDK,това е качество,как не тропна,а се юркаше.А за Ринга,тестват ги,защото има неравности различни завой и така си проличава как е настроено дадено шаси,е в някой модели с помощ от 1000000 тона електроника,но как да го разбере човек качвал се само на некви Уж Бегачки
  • 93 V6 RS

    0 0 Отговор
    И като сте големи тестери и спецове в автомобилите,напишете каква собствена кола карате,че като ви гледам коментарите или не сте имали,или се основавате на чужд опит с някой изтормозени баракуди.Лично Аз в момента съм с clio 1.8 16V(доработките са му short shift и пружини) и VelSatis 3,5 V6 Initale
  • 94 V6 RS

    1 0 Отговор
    И в края на краищата,въпроса е какво удоволстви ти доставя автомобила,а не какъв е,като си вземеш жена и майка ти да не е хареса,боли те,важното е да ти е кеф

    Коментиран от #95

  • 95 Japoneze

    1 0 Отговор

    До коментар #94 от "V6 RS":

    Много добре казано-важното е удоволствието от автомобила!Само че колега такива като теб и мен са малко-повече са онези които ги взимат за фръцкането!Сменил съм 9 автомобила(от които 3 Рено),в момента карам нова Мазда 3 Спорт.И трите Рено съм им смъквал кожата,до ламарината-само хубави спомени!Маздата я избра жената!:-)!
  • 96 John Gottin

    0 0 Отговор
    Първи принцип на Рено - всеки следващ модел, по-грозен от предишния
  • 97 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "бончук":

    Само да те светна, че това Рено не е 2014 модел, а този дизайн е от 2008!!!
  • 98 Sébastien Loeb

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "бончук":

    Bon4uk li si nete znam :D ama moq ko6 struva pove4e ot apartamenta ti :D
  • 99 ClioRS

    2 0 Отговор
    Pro4etoh mnogo sme6ni komentari ot fenove na razli4ni marki no nito edin ot tqh ne uspq da me razubedi 4e kolata ot statiqta e neveroqtna :) kato cqlo vijdam bedni bulgar4eta koito plyqt edin golqm Brand !!
  • 100 CarPro

    0 1 Отговор
    Barzo barzo kolko barzo
  • 101

    0 0 Отговор
  • 102 Чичо

    0 0 Отговор
    Това НЕ Е рекордьора на Нюрбургринг, смешници :) Рекордьора е R.S. 275 Trophy-R !!! Леката разлика е, че онзи модел е без климатик и задни седалки, а вместо тях има една ТРЪБА между колоните. ХАХАХА
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.