Skoda постигна нов рекорд в продажбите през 2014-а. За първи път в своята 119-годишна история, марката е продала повече от 1 милион автомобила. Доставките на Skoda в световен мащаб са се увеличили с 12,7%, като до крайни клиенти са доставени 1 037 200 автомобила (2013г.: 920 800 автомобила).
В началото на март, по време на автомобилното изложение в Женева, производителят представи впечатляващата дизайнерска разработка Skoda VisionC. Octavia Scout, три специални Монте Карло модификации на моделите Yeti и Rapid Spaceback също бяха показани през 2014-а. Големият финал на годината беше въвеждането на новата Skoda Fabia през ноември.
Моделната кампания на Чешкия производител няма да забави ход и през 2015-а. От средата на януари, новата Skoda Fabia комби ще пристигне в първите дилърства. Новата Skoda Superb ще отпразнува световната си премиера през февруари в Прага, а след това през март ще бъде представена и по време на автомобилното изложение в Женева. Пускането на пазара на новия Superb е планирано за средата на 2015-а.
Skoda Fabia
В Западна Европа Skoda е постигнала по-добри резултати в сравнение с цялостния пазар. За 2014-а компанията е увеличила доставките си с 11,8%, което се равнява на 413 200 доставени автомобила. Пазарният дял на марката е нараснал до 3,4% . В Германия, вторият най-голям световен пазар на Skoda са доставени 149 500 автомобила, което е ръст от 9,6% в сравнение с предходната година.
В Източна Европа, включително Русия, Skoda е доставила до клиенти общо 119 200 автомобила. Марката бележи двуцифрени нива на растеж в Румъния (7 300; + 32,6%), Сърбия (5 200; + 24,2%) и в България (2 100; + 20.4%). В Чешката Република, домашният пазар на марката, доставките са се увеличили с 16,9%.
Най-силният пазар на марката в световен мащаб е Китай. През 2014 година продажбите на компанията в Поднебесната държава са се увеличили с 24% до 281 400 продадени автомобила. Единственият спад в продажбите си за миналата година Skoda бележи в Индия. Там са реализирани 15 500 коли, докато през 2013-а те са били 22 600. Бестселър на марката за 2014 година е Skoda Octavia.
Skoda Octavia
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емката
Коментиран от #24
09:11 14.01.2015
2 zz134
Коментиран от #3, #16
09:14 14.01.2015
3 German cars
До коментар #2 от "zz134":
Да, претенциозен съм и за това НИКОГА шкода!!!!09:44 14.01.2015
4 йордан иванов
10:46 14.01.2015
5 Golf GTI
10:57 14.01.2015
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Shmeker
13:31 14.01.2015
8 Гого
14:34 14.01.2015
9 никога шкода
Коментиран от #15
15:30 14.01.2015
10 Васил
15:35 14.01.2015
11 guest
16:03 14.01.2015
12 Прав
16:25 14.01.2015
13 Бате Ицо
Млади приятелю, вероятно по обективни причини не си карал и дори не си се возил на "Москвич". Само ще ти кажа, че последният вози доста по-меко от твърдото окачване на "Фабия"-та най-вече.
Коментиран от #14
16:55 14.01.2015
14 Japoneze
До коментар #13 от "Бате Ицо":
Това е вярно!18:04 14.01.2015
15 Japoneze
До коментар #9 от "никога шкода":
И това също е вярно!18:06 14.01.2015
16 Japoneze
До коментар #2 от "zz134":
Да определено не е и за мен!18:08 14.01.2015
17 Мечо
18:15 14.01.2015
18 TODOR STOYANOV
"ШКОДА"-Е БЮДЖЕТЕН АВТОМОБИЛ И КОГАТО ИЗТЕЧЕ ГАРАНЦИЯТА ЩЕ ВИ ПИША КАКВО Е ОСТАНАЛО ОТ НЕЯ
Коментиран от #23, #25
18:36 14.01.2015
19 Вбесен
18:40 14.01.2015
20 yuliyan
Коментиран от #21, #22
19:57 14.01.2015
21 Иван
До коментар #20 от "yuliyan":
Даваш 1000 за турбо и пак си пред Голф плюс.VAG в момента няма конкуренция - колкото и да плюят
01:00 15.01.2015
22 123
До коментар #20 от "yuliyan":
За да не гърми турбото, почиствай на 10000 км. геометрията, особено ако се кара повече в града. А и това по принцип е консуматив в България, заради прословутото качество на нафтата от Лукойл!13:29 15.01.2015
23 Иван
До коментар #18 от "TODOR STOYANOV":
Дай снимка на този автомобил да го видим !13:42 15.01.2015
24 Стоян Стоянов
До коментар #1 от "Емката":
Предполагам си прав: здрави, надеждни и функционални коли. Но лично на мен ми са нещо грозни тия Шкоди - не ми допада дизайна им.14:48 15.01.2015
25 CarPro
До коментар #18 от "TODOR STOYANOV":
Ideata na vsichki avtomobilni kompanii e takava da pravish kenefi koito da ne ostane nishto ot tqh sled garanciqta za da se kopuvat novi kenefi17:48 18.01.2015