Около година след създаването на първия български суперспортен автомобил SIN R1, в който основно участие има състезателят Росен Даскалов, изцяло български отбор ще участва в Европейските GT4 серии с него. Тестовете бяха проведени през месец януари на пистата в Серес, Гърция, като участие взеха много от известните български рали и картинг пилоти от различни шампионати.
На официална пресконференция бяха представени имената на пилотите - Ивайло Цонев, Мирослав Ангелов и Григор Григоров. Цонев дълги години се занимава с картинг и притежава две шампионски титли. Носител е на „Купата на България“ и печели 3-то място в кръг от Източноевропейския шампионат. През 2003 г. прави тестове в Англия с Formula 1 Tyrrell McLaren и е член на Formula One Drivers Club.
Мирослав Ангелов започва кариерата си с картинга през периода 2002-2004 година. През 2012 дебютира в автомобилните спортове, като в годишното класиране заема 2-ро място в група А до 1 600 куб. см. През 2014 взима участие в рали „България”, където става 2-ри при автомобили с един двигателен мост и 7-ми в генералното класиране.
Григор Григоров е една от младите надежди на българския моторспорт, а талантът му е открит от Владо Илиев. Започва да се занимава с картинг през 2011 година и провежда тестове на болид Formula GP3, а през 2012 вече е републикански шампион в планинския шампионат на обединена група А&N. През 2013 също печели шампионата, а през 2014 е победител във V1 Challenge Sofia 2014 и приз за най-бърза обиколка.
Мениджър на отбора Sofia Car Motorsport ще бъде небезизвестният Владо Илиев. Планът им е да вземат участие във всичките 12 кръга на GT4 шампионата, който започва на 3 април в Ногаро, Франция. Дългосрочната цел на отбора е да участва на най-престижното автомобилно състезание „24 часа на Льо Ман”. Дано това доведе и до създаването на подобна на пистата в Серес у нас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 TODOR STOYANOV
12:24 05.03.2015
2 Крум Янкулов
15:02 05.03.2015
3 БЪЛГАРИ
Коментиран от #5
15:19 05.03.2015
4 ярослав станчев
16:15 05.03.2015
5 Maurice
До коментар #3 от "БЪЛГАРИ":
Това чудо си има име. То е "Сбирщайн" от Лотус Ексидж и двигател от Корвет. Освен това ще се сглобява в Ънглия. Похвално е, че българи се опитват да пряват нещо, но това е всичко друго, но не и български автомобил. Ако аз изработя сам емблема за моята кола и я сложа на мястото на оригинала, да не би да съм създал българска кола? НЕ! Не се изхвърляйте...Коментиран от #6, #9, #13
18:55 05.03.2015
6 ярослав станчев
До коментар #5 от "Maurice":
Ми хади де.Направи тогава чисто наша кола и тогава критикувай.20:32 05.03.2015
7 onq s konq
20:51 05.03.2015
8 гошо прупрунков
23:51 05.03.2015
9 гост
До коментар #5 от "Maurice":
Човекът си го каз, тук в България може да пренесат производството на различни компоненти, но я няма високотехнологичната база, за да се конструира на местно ниво. В Англия има фирми за абсолютно всичко, а не е и по-маловажен факта, че е мека на редките състезателни автомобили.Това е голяма отдаденост и само факта, че създателя държи да се нарича българска и се подготвя отбор от българи е достатъчен да се наведем с дълбок поклон пред него. Малцина са българите с идеали като неговите, само добро заслужава, а колата му е страхотна.
07:26 06.03.2015
10 Владислав Димитров
09:53 06.03.2015
11 един с вас
10:20 06.03.2015
12 Shmeker
13:14 06.03.2015
13 таралежа
До коментар #5 от "Maurice":
много си прав с коментара за 'сбирщайна' този така наречен "пилот" така излагаше русенци с едно БМВ 5та серия приличащо повече на комбаина от колкото на спортна кола (то между другото си беше негов дизайн) съжалявам, че нямям снимка, та и вие да се посмеете. Добре, че му отнеха състезателните права та да се спре тоя цирк.02:07 11.03.2015