Last news in Fakti

18 Март, 2015 09:56, обновена 18 Март, 2015 10:18 84 060 123

Продава се дизелова "пура" на 2500 км

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w126-
  • обява-
  • продажба

През 70-те и 80-те години на миналия век няма по-изчерпателен синоним на понятия като "надеждност", "издръжливост" и "здравина" от дизелов Mercedes-Benz. Тогавашните нафтови модели от Щутгарт изумяват с рекордни пробези без ремонт, а много от тези автомобили все още се намират в добро здраве и продължават да радват притежателите си, навъртайки милиони километри.



В онази епоха германските инженери следват малко по-различен подход при проектирането на коли. Автомобилите се правят така, че да служат на няколко поколения собственици. Във всеки възел и агрегат се влага много по-сериозен ресурс от необходимото. Това, разбира се, важи в най-голяма степен за флагманските модели като W116 и W126.



За щастие на днешните колекционери по онова време далеч не всички купуват Mercedes-Benz, за да изпробват колко пъти може да се превърти километражът, без да се налага ремонт. Някои заможни почитатели на марката инвестират просто в гаражна играчка, на която да се любуват, обгрижват и изкарват за кратки разходки в слънчеви дни. Ветеранът на тези снимки е случил точно на такъв стопанин.



Канадецът Сам Мавани си поръчва този 300SD в цвят Champagne Metallic на 15 октомври 1981 г. от местния дилър Auto Sales Mercedes-Benz в провинция Албърта. Лимузината се изработва в съответствие с индивидуалните изисквания на клиента и по тази причина е доставена чак на 22 юни 1982-ра. От тогава насетне дизеловата S-Klasse се наслаждава на комфорта на топлия гараж, изминавайки едва 1 969 км за 32 години.



Като нов Benz-ът струва 45 755 канадски долара - цяло състояние в онези години. Оборудването включва кожена тапицерия в цвят Brasil Brown, подгряване на седалките и заводска система за предстартово подгряване на двигателя, тъй като зимите в Албърта са доста сурови.



Под предния капак на 300SD трака редови петцилиндров турбодизел OM617 с мощност 125 к.с. С него тежкият Mercedes вдига 175 км/ч, а ускорението от място до 100 км/ч отнема цяла вечност - 15.2 секунди.



Тогавашните дизели се отличават с всичко друго, но не и с тиха работа. Това обяснява защо немците са отделили толкова внимание на шумоизолацията на моторния отсек.



За непретенциозния и невероятно здрав OM617 се носят легенди.



Състоянието на шасито не се отличава особено от момента, в който автомобилът е напуснал завода. Някои компоненти от ходовата част все още са покрити с фабричната защита против корозия.



Съдбата на колата е проследена в специален дневник, в който първият собственик отбелязвал и най-незначителните подробности покрай обслужването на новичкия W126. Записани са всички смени на масло, зареждане на акумулатора и степента на износване на гумите.



Интериорът на "пурата" е образец на немския стил. След 33 години кожата изглежда непокътната.



Новият собственик на дизеловия Benz от слънчева Калифорния е решил да се раздели със скъпоценната си придобивка. Година след като сменя притежателя си, лимузината вече е навъртяла 2 510 км, а цената е $53 500.



Миналата година олдтаймерът е преминал успешно основна инспекция. Резервоарът е демонтиран и почистен, сменени са гумите, всички работни течности и филтри. Направена е ревизия на горивните и спирачни магистрали, а акумулаторът и термостатът са подменени с нови. Автомобилът е преминал технически преглед без никакви проблеми и въпреки 33-те си години е напълно готов да измине стотици хиляди километри.



Всички декоративни панели на арматурното табло, централната конзола и корите на вратите са изработени от истинско дърво.



Автомобилът се предлага с пълна документация. Запазени са оригиналният формуляр за поръчка, първата застрахователна полица от 22 юни 1982 г., първият регистрационен талон, заводската инструкция за експлоатация, сервизната книжка с всички прегледи и ръкописният дневник на първия собственик.



Касетофонът Becker Grand Prix има цифров дисплей. През 1982-ра това е върхът на озвучителните технологии. Оригиналното упътване, естествено, е запазено.



През 80-те всеки купувач на W126 в Канада получава с новата си кола видеокасета с филмче за Mercedes-Benz S-Klasse. То демонстрира преимуществата на немската лимузина и техническите особености на конструкцията.

Технически характеристики и разход на гориво за Mercedes-Benz S-klasse (W126 ) , всички модификации , ще намерите ТУК


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 dd124

    33 0 Отговор
    Красавец!
  • 2 НикиД

    49 3 Отговор
    Германците знаят най-добре как се правят автомобили, но за съжаление сега времената са различни и никой няма нужда от такъв автомобил в който е вложен ресурс за 20-25 год. експлоатация. Те и самите германци вече не приличат на себе си. Колкото повече време минава от края на войната, толкова повече тази държава се скапва.
  • 3 гост

    25 1 Отговор
    Поклон!
  • 4 Никой

    38 2 Отговор
    Страхотна част от времето когато нямаше глупави еко норми и не се говореше за ограничени ресурси Супер е колата. Със сигурност ще надживее повечето сегашни паркетници.
  • 5 Много странно

    34 2 Отговор
    Много странно защо прехвалените бмв - та никога не са имали такъв модел и в момента нямат, няма и да имат!
    Ама на феновете им много им знаят устата, а на практика нищо и половина

    Коментиран от #12, #19, #68

  • 6 Тит

    26 0 Отговор
    Легенда!
  • 7 VWandMercedes

    25 0 Отговор
    Оххх защо нямам излишни 53 500$.Цената за толкова запазен екземпляр е направо смешна.
  • 8 Златко Тигъра от Люлин

    8 1 Отговор
    kakto vinagi s klasa shte naloji novi standarti v avtomobilostroeneto.S klasata na mercedes benz e nomer 1 v luxozniat klas

    Коментиран от #9

  • 9 БРАБУС АМГ

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "Златко Тигъра от Люлин":

    kolega sas sigurnost shte e ludnica.niama losha S klasa.neka umirat ot iad fenovete na klozeta audi
  • 10 Люлин Камор

    2 3 Отговор
    tova shte e nai krasivata i nadejdna banicharka.loshoto e che shte e mnogo skapa spored men.
  • 11 wing

    7 3 Отговор
    Автомобилът е истинско съкровище, но е предназначен за колекционери. Динамиката му е неприемлива.
  • 12 330и

    1 8 Отговор

    До коментар #5 от "Много странно":

    7-ма серия по това време е около 2 пъти (30 717 DM) по ниска цена, а е същата (спестяваш от айрбега и дисплея на касетофона :) )

    Коментиран от #15, #16

  • 13 посетител

    6 0 Отговор
    Поклон!
  • 14 Boni

    1 0 Отговор
    Аз имам 2, едната се продава:) Е не е на толкова малко км, но не е и на тази цена : http://www.mobile.bg/11425651255730739
  • 15 ВАГ

    7 1 Отговор

    До коментар #12 от "330и":

    По тая логика дай да спестим и от гуми и волан? Дисплей-а го приемам но айрбега си е ключов особено в купчина грозно желязо като въпросната 7ма серия.
  • 16 Mercedes Benz

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "330и":

    Има се в предвид издръжливостта на мотора и колата като цяло, а не цената и.
  • 17 librari

    19 0 Отговор
    Много красива кола който не може да я оцени да не пише изобщо !!!
    Това ,че днешните коли са кенефи е заради политиката на компаниите ,
    но едно време са държали на качеството,евала за това !!!
    БМВ-ТО е хубава кола но неможе да стигне мерцедеса от онова време ,да не говорим ,че единствения здрав автоматик и надежден е на мерцедес .

    Коментиран от #106

  • 18 смотаняк

    10 1 Отговор
    класика и стил
  • 19 бмв отка4алка

    0 5 Отговор

    До коментар #5 от "Много странно":

    добре ли си?а,7-ма серия?
  • 20 ярослав станчев

    23 1 Отговор
    Този Мерцедес ей така,както е на 33 години може да се кара поне още толкова.И ще зарови 99% от сегашните и бъдещите боклуци,които заводите бълват.
    Няма вече такива коли,няма и да има.
  • 21 Vasik Atanasova

    4 3 Отговор
    ХАРЕСВА МИ
  • 22 разбирач

    2 35 Отговор
    само двигателя е що годе добър и може да се кара и с олио:)
    добре де страхотен двигател, но гори много:) другото е зле! кола със задно не е кола! кола с автоматична трансмисия е за сакати:) купето си гние, а за това, че резервоарът е зад задната седалка хахахахахахахах думи нямам хахахахаха лек пламък при катастрофичка и тези вътре си пламват... ако е отдолу под колата е малко по-добре... швабише кенеф с две думи! ама карайте сси ги и си мислете, че сте голямата работа хахахахаха бмв, ауди, порше тоже в кюпа:) ама комплексарчета сте си, т'ва е!

    Коментиран от #34, #35

  • 23 ники

    3 1 Отговор
    Ако мие подарите я взимам нямам толкова долари съжалявам
  • 24 Boni

    22 2 Отговор
    Страшни глупости изписа драги "разбирачо" ...Гние си купето, пълни глупости. Имам 2 броя пури 30 годшни нон стоп се карат и извън БГ ела да видиш има ли изгнило. За дизела - какъв пламък те гони...Това е дизел, намери един случай с такава кола с пламнали хора вътре и ела ми се обади.

    Коментиран от #29

  • 25 л5кг

    7 1 Отговор
    Ако беше с 12 цилиндровия 6.0 литров мотор ,цената може би щеше да бъде и по висока

    Коментиран от #122

  • 26 Дядо Поп

    14 2 Отговор
    Някой може да направи пачка ако почне да ги прави отново едно
    към едно по оригиналната документация и технология.Това е
    шедьовър на автомобилостроенето.
    Това е повод за размисъл на китайците да ги произвеждат,много хора биха ги предпочели пред съвременния боклук с екстри.

    Коментиран от #120

  • 27 Porsche

    3 5 Отговор
    Тази Пура май-наистина е на 1000 км. и е изкаравана извън гаража само когато навън е 30 градуса!!!
    Иначе не е възможно по пода да няма ръжда 33 годишна кола от студена държава като Канада! Виждал съм много Кайени и МЛ-и от 2010 г. от Германия и Австрия гъмжашти от ръжда отдолу.....тази пура тук обаче ще има други проблеми...не е добре за една кола да стои само гаража немърдана по 10 години!!!
  • 28 Бре

    9 1 Отговор
    Много е 'каран' бе. За 33 години-2 500км. Още 200г може да бъде 'каран' с такъв успех.....в гаража.
  • 29 разбирач

    0 16 Отговор

    До коментар #24 от "Boni":

    е, а па не гние, а? айде стига хвалебствия хаха как да не гние бе:) има ли такава кола хахахаха да не е от алуминий, въглеродни нишки, неръждавейка? хахаха излагате се бе! виждал съм мно' такива талиги и са си ръждиви - спор няма! другото е инат и предубеждения:) оки и любов към колата и марката:) както казах кола със задно не е кола! стара технология и няма сигурност! ок става за драг:) спор няма! с автом. скорости са си за инвалиди:) голяма глупост е автоматиката измислена от явно мързелив българин:) яд ме е, че сега уж луксозните(то какво ли и им е луксозното) ги правят все с автоматики... ужас! но понеже не разбирате и нямате избор, та ги полюбвате, ама не са читави! дигат и разхода! нямате ПЪЛЕН контрол над возилото! факт е! относно резервоара в купето, ами пълно е с такива случаи! айде със здраве! карайте си ги, ама не се фукайте, че карате нещо кой знае какво:) не робувайте на коли и марки!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Недоумяващ

    17 1 Отговор
    Как може да има толкова прост човек като теб - как е възможно? Кола със задно не била кола...за много хора пък кола с предно не е кола. На мен лично ми допадат единствено 4x4 и коли със задно. Сега какво правим? Разбери, че има различни хора, с различни вкусове и предпочитания. Но какъвто и да си, ако харесваш коли и си фен, няма как да не свалиш шапка пред гения, стоящ зад този автомобил. Имай предвид, че тези Мерцедеси са едни от малкото коли, които правят по 2 милиона километра и моторите им още са здрави!
  • 32 212

    8 1 Отговор
    Ускоряват се бавно но возенето им е незаменимо!
    Имах такава и само наскоро бях ударен от млад драйвър повредите бяха непоправими и застрахователната компания трябваше да ми я изкупи всичко си беше в ред и колата изглеждаше като нова почти малко я бях карал тъй като на Манхатън кола не е необходима а изкарването и от гаража често ми е струвало главоболия... Затова я изкарвах само когато излизах извън ню йорк сити. През тези години мои приятели смениха много коли докато аз сменях само маслото. Струваше ми някъде там $45,000 - 1985г. и трябваше да я закупя от тогавашна западна Германия тогава марка/ долар беше много изгодна смяна съжалявам че не купих БМВ 6 класа оказа се че те са рядкос днес и цената им за добре запазена такава се изплаща много по добре от която и да е друга марка.
  • 33 Роман Ценов

    10 1 Отговор
    Вечен автомобил,моят баща има W126 това са уникални и уникално здрави лимузини от старата класа.
  • 34 BENZ

    8 3 Отговор

    До коментар #22 от "разбирач":

    tolkova si i razbirach.

    Коментиран от #60, #61, #63, #65

  • 35 BENZ

    7 4 Отговор

    До коментар #22 от "разбирач":

    MERCEDES BENZ ONLY!!!!!!!

    Коментиран от #58, #59

  • 36 МИЛЕН

    11 6 Отговор
    Само бедняците карат кола с предно предаване.Мерцедеса е НАЙ ЯКАТА кола ,но не е за всеки джоб.
  • 37 УСА

    2 2 Отговор
    Абе само аз ли забелязвам, че винтчетата на километража стоят по диагонал? Щото тоя километраж се превърта с поглед

    Коментиран от #44, #75, #78

  • 38 озадачен

    1 1 Отговор
    Може ли някой да ме светне , защо им викат пура?
  • 39 КОМПЛЕКСАР

    11 1 Отговор
    Лелеее....това е МЕЧТА! Относно комплексарските изказвания от хора, които разбират колата, като средство за стигане от точка А до точка Б .....те са комплексарите, не ние...НЯМА нищо по-приятно от комфортна, мощна лимузина (тази пура за времето си е била, като самолет) ....но какво ви знаят главите на вас!

    Коментиран от #42

  • 40 Петър Петров

    2 1 Отговор
  • 41 я съм от село

    5 1 Отговор
    е тва е класика няма думи
  • 42 така

    3 3 Отговор

    До коментар #39 от "КОМПЛЕКСАР":

    Правилно, колата си е супер за времето си, а сега като ретро/колекционерска... и пак правилно НЯМА нищо по-приятно от комфортна, мощна, НО СЪВРЕМЕННА лимузина!
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 миседниш накура

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "УСА":

    щом са в кръг винаги ще са по диагонал.и как разбра че е превъртан километража
  • 45 Гейзо

    9 3 Отговор
    Много исках такъв (на старо) но нямах толкова пари през 1998 и трябваше да се задоволя със W124. Интериорите и на двата модела бяха страхотни, моят беше на 250 хиляди (истински) а дървото, кожата, мокета, всичко беше като ново и миришеше много приятно. Наистина беше така направен че да те надживее. Следващия ми Бенц беше разочарование и смених марката (няма да кажа с какво го смених, искам да избегна личните нападки и простотии)
  • 46 Гейзо

    5 3 Отговор
    Много исках такъв (на старо) но нямах толкова пари през 1998 и трябваше да се задоволя със W124. Интериорите и на двата модела бяха страхотни, моят беше на 250 хиляди (истински) а дървото, кожата, мокета, всичко беше като ново и миришеше много приятно. Наистина беше така направен че да те надживее. Следващия ми Бенц беше разочарование и смених марката (няма да кажа с какво го смених, искам да избегна личните нападки и простотии)
  • 47 аз

    13 2 Отговор
    Велики модели!За съжаление май вече никой не произвежда такива здрави коли.Уникална изработка и качество.Чичо ми имаше 124-ка 200D на 1200000 км без основен ремонт-най здравите дизели правени някога от производител на автомобили
  • 48

    11 2 Отговор
    Прекрасна кола, няма значение че е малко бавна....
  • 49 bmw

    1 14 Отговор
    начи тоя курник повече от 1000 лева не струва, и то щото тежи повече за скраб

    Коментиран от #74, #77, #80

  • 50 Роман Ценов

    11 1 Отговор
    колега това не е спортна кола ,че да е мощна тя е за да се возиш в лукс и комфорт не го приемай като обида всеки си има мнение
  • 51 КЪНЧО

    9 0 Отговор
    ХУБАВОТО НА ТАЗИ КОЛА Е ЧЕ В НЕЯ МОЖЕ ДА Ч.КАШ КОМФОРТНО, ВСЕ ЕДНО ЧЕ ЛЕЖИШ ВЪРХУ МАТРАК ДОРМЕО!
  • 52 копеле

    9 1 Отговор
    Боже искам тази кола.
  • 53 гост

    8 2 Отговор
    статията ме зареди и ме накара да се усмихна:)
  • 54 Бъстър

    1 5 Отговор
    Почти всички хвалят мерцедесите заради здравината и комфорта им, обаче при мен не знам какво стана и една 124-ка 300D ми изгни и, както си карах си сцепи коша...започна да ми бяга после по пътя като пияно пиле :D
  • 55 Дончо

    10 2 Отговор
    Такъв ако го купиш нов най малко 10 години ще го караш и ще си свиркаш, но производителите са алчни, искат повече да печелят. Затова започнаха да изкарват нов модел на всеки 3-4 години, междувременно предишния модел е започнал да скърца, да тропа и да хлопа, европейците купуват новите щайги на изплащане, а старите таралясници заминават за Дупница ноф фнос на по 124978 км.
  • 56 Dlaxo

    8 1 Отговор
    Прекрасна кола!Изключителен олдкарс!Не е за вярване , че някой е направил такава инвестиция и е положил такава любов и грижи, за да и се радваме днес. Аз имам един много добре запазен бензинов автоматик W 201(MB 190E) от 1984 г., който още ползвам в ежедневието.На 270 хил.км. без никакъв сериозен ремонт. Като познавам аукционния пазар в Германия, мисля че би постигнала цена от 180-220 хил.евро и би направила щастлив някой колекционер. В САЩ предпочитанията са към техните бензинови класики от 60-те и 70-те години или за уникати от 20-те и 30-те години, за които с лекота се постигат цени от 300-700 хил долара.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Колю

    5 1 Отговор
    Здравейте.През 70-те и 80 служебно като съм карал волгите вижте хората какви машини са правили и карали.
  • 68 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Много странно":

    е23, е32, е21, е28, е12... още да изброявам ли ?
  • 69 Владо

    7 0 Отговор
    Невероятен автомобил. Според много автомобилни естети и дизайнери, "пурата" все още минава за един от най-красивите автомобили правени някога. Дизайна винаги е бил въпрос на вкус, но съм съгласен с тях.
  • 70 реалист

    4 1 Отговор
    Тогава Бенц правиха здрави коли,а сега само са една пластмасова емблема и много претенции.Колите им се развалят по-бързо от едновремешните Москвичи.Отдавна са само име.Караш без проблем 50хил.км. и после -дръж се!

    Коментиран от #71

  • 71 Колю

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "реалист":

    Здравейте.Защо бе човек ,тогава са били толко на пред сега би трябвало да са в космоса .

    Коментиран от #73

  • 72 Boni

    6 1 Отговор
    Пак до разбирача и неговите приказки за гниенето ... Ела ми намери италиански, японски или френски автомобил от 80-те без ремонти, кърпене и без ръжда...Ще намериш ама на кукуво лято или ако има ще е някаква гаражна рядкост. В същото време ей тея двете красавици в двора ми нямат грам ръжда, русата е 86-ти набор, черната 88-ми. http://bonibonev.com/uploadfiles/albums/PDPD4e268a95bffe2/61420.jpg
    Даже като съм сменял масла малсарите викат, че толкова здрав под и при новите коли не са виждали.
    Със сребристата съм обиколил цяла Европа и то няколко пъти. Винаги и се кефят по бензиностанциите като зареждам...
    Това е кола, която се отличава от общата унифицирана маса на съвременните коли. За разлика от много други тя има индивидуално излъчване. Разбира се, тя не е за хора, които са в масовката и не ги интересува индивидуалността...

    Коментиран от #83

  • 73 Ros

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Колю":

    sazdatelite na tezi clasiki na vremeto sega sa diadkite ot brabus
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "УСА":

    ti seriozen li si?

    Коментиран от #87

  • 76 ford57

    9 1 Отговор
    хей аз карам само японски и американски коли но на тази класика се става прав уважавайте истинските неща
  • 77 БРАБУС АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "bmw":

    iaponskite gnilochi nikoi gi neshte
  • 78 Златко Тигъра от Люлин

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "УСА":

    haha tova shega li e?
  • 79 Георги

    3 0 Отговор
    Евала на такива собственици! Браво!
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Bomber

    5 0 Отговор
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391528275764256&slink=8bhaqn
    Това ме устройва напълно.Моля читатели под 40 г. възраст да не пишат коментари и да си играят на фунийки.

    Коментиран от #82

  • 82 Бай Бай

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "Bomber":

    39 годишните и те ли да си играят ли да ти дадат по една фуниика в ..... Аз лично харесвам повече това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11402918470754791&slink=95en2b
  • 83 Мурджо

    8 0 Отговор

    До коментар #72 от "Boni":

    Браво пич! Искрено ти завиждам за тези красавици! Дето вика един приятел - истинската кола трябва да е със стъклени фарове, т.е. след 2000 г. повечето са еднодневки. Пък който не харесва мерцедесите си е за негова сметка, на меннеми дреме.
  • 84 Shmeker

    0 10 Отговор
    Пенсионерската мечта

    Коментиран от #86

  • 85 БРАБУС АМГ

    1 1 Отговор
    ti si vesht po vsichki temi

    Коментиран от #105

  • 86 ЗЛАТКО КАМОР

    2 2 Отговор

    До коментар #84 от "Shmeker":

    shte si kajesh nai posle che karash Saxo.haha
  • 87 Продава се дизелова пура

    0 1 Отговор

    До коментар #75 от "BENZ":

    BENZ човека ти го е казал, чети и тогава пиши, същото важи и за Златко Тигъра от Люлин.

    Коментиран от #89

  • 88 Bomber

    4 0 Отговор
    До №82:На теория си голям специалист, ама наживо дали ще е така?Това, което харесваш не е по-различно от темата.Когато съм се возел на такива коли,собствениците им се знаехме поименно в страната и то без интернет.Ама откъде да ги знаеш тия работи?
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 bmw

    0 7 Отговор
    .аси трактора! това трябва да го караш с шумозаглушители на ушите

    Коментиран от #93

  • 91 Мерцедес завинаги

    8 0 Отговор
    Повечето от хвалипръцковците които пишат тук дори не са сядали в такава кола. Щял да го кара със слушалки, това да не е на баща ти Хюндая бе бмв? Всеки който се е возил в такава лимузина знае,че това е най добрия автомобил в Европа за всички времена.Точка по въпроса!
  • 92 Лино

    8 0 Отговор
    Оооо в такава кола се возих през 1995 година когато бях в Кипър, още помня уникалното усещане от возията. И до ден днешен няма такова нещо а работата ми е свързана с много марки и модели автомобили. Не съм пристрастен към марките защото съм претръпнал от тях, но мисля че и днес Мерцедес е 2 крачки напред пред останалите.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 miro

    1 4 Отговор
    то и моята вектра е 27 години:-D

    Коментиран от #95

  • 95 BENZ

    1 1 Отговор

    До коментар #94 от "miro":

    i kvo?
  • 96 бай Иван

    6 1 Отговор
    Това си е уникална кола.Дори и днес след толкова много години една запазена и добра кола от модела е невъзможно да се купи от обикновен човек!Просто си държат цена и това е а има и защо!А имат и подръжници сред по възрастните между нас онези които знаят за какво става дума.Не случайно има един лаф' човек който има Мерцедес е успял човек а този който има стар Мерцедес е отдавна успял".Прекланям се пред марката от цялото си сърце.За мен няма нищо по добро в Европа за изминалото столетие от този Мечок! Разбира се много уважавам и американските автомобили.Тези хора също знаят как да се забавляват.Американските коли са синоним за лукс , мощност и великолепие!Говорим за истинските преди 1990година.
  • 97 BENZ

    1 5 Отговор
    начи, гнилоча на снимката е замаскиран от някой БГ джамбазин, за да може да се отърве от него колкото се може по-бързо, че вече и кокошките не щат да люпят яйца е него. ама колкото и да го лъскат ще се остане просто поредния гнилоч.

    Коментиран от #102, #113

  • 98 Daimler

    0 4 Отговор
    наистина вози уникално ..... на място, че тия таралясници и без това рядко се движат :)))))
  • 99 CarPro

    1 2 Отговор
    Unikat dobavili li sa pod obqvata shtoto i s dvete si race shte go potvardq
  • 100 CSKA McLaren

    9 1 Отговор
    Осмисляте ли какво въобще виждате, и в какво идеално състояние е то?

    Станете Мирно, и му отдайте чест на тоя ветеран !!!

    Коментиран от #103, #108

  • 101 Boni

    13 0 Отговор
    Тъкмо се прибрах след 600км днес с моята W126 300SE, която е като нова:) 160-180км/ч и вътре си говорим тихо.... Скоро бях до Флоренция с другата ми 260SE, търгнах сутринта, привечер бях там, едни 1500км, не ги усетих. Тези , които плюят тази кола, вероятно са я виждали само на картинка.
  • 102 BENZ

    1 0 Отговор

    До коментар #97 от "BENZ":

    golfa varvi li?
  • 103 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "CSKA McLaren":

  • 104 Boni

    8 0 Отговор
    Освен това пурата е супер икономична кола. Защото то икономията не се смята само от разхода на бензин. Взема се предвид стойността на обслужване + стойността при препродажба. Купете запазена пура от БГ за 10 -12000лв и 7-8 годишно Ауди/Пасат/Мондео/Алфа/Пежо и т.н. за тея пари. Сметнете стойността на обслужването. Пурата е с адски просто обслужване , особено 2600 и 3000 кубиковия редови 6-так. Аз съм правил пълен ремонт на мотор 2.6 за 1000лв с всички части. Толкова струва смяната на ангренаж и ролки за един Пасат или Волво...Окачването също е просто. Шарнирите са няколко пъти по-евтини от целите носачи за новите модели.. Сметнете накрая стойността при продажбата след примерно 5 години. Аз ви гарантирам, че пурата след тези 5 г. ще ви е на печалба. За другите ще сте дали едни 2000лв само за ангренажи, за окачване не ми се мисли, ако издумка нещо по електрониката съвсем:) И ще я продадете на 3 пъти по-ниска цена. Ако за тея години имате 1000лв + от икономия на гориво, ще сте поне 8000- във финалната калкулация. А с пурата освен това ще сте индивидуалист, а не "Another brick in The Wall"
  • 105 AMG

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "БРАБУС АМГ":

    Пуснете я в www.mercedesfan.eu там поне ще се продаде, какви са тези глупости....
  • 106 330и

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "librari":

    Че прословутия стар 6-к на БМВ да не би да е по-малко издръжлив, еле пък за тия пари в повече, ще си вземеш две 7-ци, вози малко по хубаво мерца и с това се изчерпва.

    Коментиран от #107

  • 107 BENZ

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "330и":

    starite 7ci veche sa v nadin

    Коментиран от #111, #114

  • 108 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #100 от "CSKA McLaren":

    Много си прав!
    А двигателят сериозно ли е сериен? Тва нещо е конструирано малко след войната
  • 109 BENZ

    0 3 Отговор
    тия недоразумения, наречени коли трябва да се подаряват, а не да се продават

    Коментиран от #110

  • 110 David Bolton

    1 2 Отговор

    До коментар #109 от "BENZ":

    дай да ти продам един фиат пунто
  • 111 David Bolton

    0 1 Отговор

    До коментар #107 от "BENZ":

    прав си напълно
  • 112 Graf Drakula

    0 1 Отговор
    haha
  • 113 David Bolton

    0 3 Отговор

    До коментар #97 от "BENZ":

    prav si
  • 114 David Bolton Zlatistia

    0 2 Отговор

    До коментар #107 от "BENZ":

    107.109.110.111.112.113
  • 115 David Bolton Zlatistia

    5 1 Отговор
    BENZ sa super
  • 116 ДИМИТЪР

    6 0 Отговор
    НА ТАКЪВ МЕРЦЕДЕС СЕ ВОЗЕШЕ ДР. ТОДОР ЖИВКОВ И ВСИЧКИ ЧЛЕНОВЕ НА ПОЛИТ БЮРО

    Коментиран от #118

  • 117 гощо

    0 0 Отговор
    В момента има такава дизелова на Горубляне докарана от Щатите! Не се шегувам сериозно говоря ако някой иска...........
  • 118 Марони

    3 0 Отговор

    До коментар #116 от "ДИМИТЪР":

    Возеха се,комунягите и ни плашеха,колко лош е Запада,лъжеха,че едва ли не там ядат хора,докато Берлинската стена се преодоляваше със смелост и изобретателност от хората,жадуващи за по-добър живот!
    Тази кола,беше емблема на ФРГ-красота!
    Сега,слава богу и аз се радвам на немска кола.
  • 119 Дядо Йоцо гледа

    1 4 Отговор
    Много коментари изчетох, изгледах и рекламния спот за тази добра кола направена за доброто старо време, но падне ли снега, с тази кола оставаш на пътя, или в по лошия случай се озоваваш в канавката или в нивата, архаично задно предаване, без системи за безопасност, седна дума само за колекционери, неслучайно нямаше тест на сняг, затова тойота е марката
  • 120 Stefko88

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Дядо Поп":

    Деу нали направиха Шарман по w140
  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 BenzBest

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "л5кг":

    12 цилиндров модел на Мерцедес W126 не съществува.
  • 123 W126 300SEl

    3 0 Отговор
    Много прости момчета коментират този автомобил, а дори не знаят как е бил оборудван тогава. Момченца, това е истинска кола, това не е пластмасова играчка с компютър и дисплейчета. А моторът ОМ 617.912 е истински чук. Първият пет цилиндров дизелов двигател изобщо. Германците казват: Der 300 D ist Mist, der ist immer nach 2 million km kapput. Или 3Liter Saugdieselmaschine fahrt noch bis zum Mond und wieder zuruck. Което ще рече: 300Д е боклук, след 2 млн км той винаги се чупи или 3 литровият атмосферен ( това, което невежите наричат "чист") дизел ще отиде до Луната и ще се върне. А на автора ще кажа, че легенди могат да се носят само за хора и неща, които вече ги няма. Тези мотори продължават да си работят и най важното, струват много пари. Който не вярва, нека провери в еbay. В момента се продава един абсолютно нов напълно оборудван двигател за 8 500 евро. Имам един W123 300d с петстепенна скоростна кутия. Немците го наричат "неразрушимият".