19 Март, 2015 10:07 25 159 98

Атмосферен мотор за най-мощната Dacia

  • dacia-
  • sandero-
  • rs-
  • renault

Още през лятото на миналата година Патрис Рати, шеф на спортното подразделение на Renault, загатна, че се работи по RS-вариант на базата на Dacia. В средата на февруари тази година фотошпиони уловиха в обективите си наточената версия на Dacia по време на зимни тестове в Швеция (снимките по-долу).

От тогава насам вече повече от месец в интернет пространството се завъртяха доста спекулации по темата. Предполагаше се, че Sandero RS ще се оборудва с 1.2-литров бензинов турбомотор с мощност от порядъка на 120 к.с. Сега обаче се появи нова информация, за която се твърди, че е абсолютно достоверна и е от високопоставен източник от румънската марка.

Според нея наточената Dacia ще се екипира с атмосферен бензинов мотор. Той ще е с работен обем от два литра, а мощността му ще е 160 конски сили. Още нещо любопитно е, че наточеното Sandero няма да се продава на пазарите, където Renault предлага автомобили от серията GT. За щастие на феновете на румънската марка у нас тези коли на Renault не се предлагат и най-вероятно най-мощната Dacia ще постъпи в българските дилърски центрове.

Освен с този относително мощен агрегат Sandero RS ще се оборудва и с променено и значително по-твърдо окачване, 17-цолови лети джанти, по-мощни спирачни апарати, както и със спортни волан и предни седалки. Педалите и скоростният лост също ще са различни.

Подробхи технически характеристики и разход на гориво за моделите на Dacia , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 KING

    5 1 Отговор
    Това автомобилче ще разплаче доста от така наречените расови автомобили, които у нас са на по 500 000 км, но собствениците им си мислят, че колите им са върха, а румънската дачия е гола вода.
  • 2 Ицака

    0 5 Отговор
    Моя Golf GTi е също друлитров със 150 коня и можеби със същото тегло. Така че ще вървят горе-долу еднакво. Само дето Голфетката ми е производство 1995, тоест VAG правят същото, но преди 20 години.

    Коментиран от #5, #8

  • 3 Dacia

    0 5 Отговор
    В интерес на истината с 160 к.с. на това купе наистина ще прави много БМВ райдъри на луди и бесни. Иначе като цяло продължава да си бъде кенеф и боклук. Не искам и да се замислям за "втвърденото" окачване за каква каруца ще става на въпрос.
  • 4 незнайко

    3 2 Отговор
    Двулитров двигател със 160 коня, трябва да е нова разработка. Итолиянците бяха стигнали до 150 коня ако не се лъжа.
  • 5 Dacia

    1 6 Отговор

    До коментар #2 от "Ицака":

    Ицак, по всяка вероятност твоят голф ще върви по-добре, защото гениалните мислители от Рено са оборудвали дачийката с атмосферен мотор и както всички знаем атмосферен мотор няма особено големи шансове спрямо турбо мотор особено при междинното ускорение. А и никога не можеш да сравняваш ВАГ със смешното недоразумение дачия.

    Коментиран от #6

  • 6 Ицака

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Dacia":

    Голчето ми не е с турбо - идентичен е с дачията и според мен само това, че е по-нова кола може да и помогне. Защото от моите 150 кончета, сигурно вече 20-ина са на паша :) А, бе добре се развиват румънците, каквото и да си говорим.

    Коментиран от #7

  • 7 Dacia

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Ицака":

    ААха, сега разбрах, е в такъв случай сигурно ще е по-бърза дачийката. Мислех че говориш з а1,8 турбо на ВАГ.
    Радващо ще е че разни палячовци с БМВ ще ги покъртва и то доста, особено разпространената по нашите ширини Е36 - 150 к.с.

    Коментиран от #12

  • 8 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ицака":

    Да и от тогава нямат по мощен 2 литров атмосферен.
  • 9 киро

    4 1 Отговор
    Браво на румънците.
  • 10 само селяните карат хонда

    0 2 Отговор
    браво бре тея откриха врялата водъ
  • 11 гос

    0 1 Отговор
    Ше се надбегват !
  • 12 Никой

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "Dacia":

    Смешно е че сравняваш стара и относително тежка кола като е36 с нова кола, било то и Дачия. Тя е по-лека, по-нова (което означава, че мотора не е износен), и е с предно, при което има по-малко загуби.Виж с поддържана 320ка, Дачията ще се озори, да не говорим за 325 или 328i.

    Коментиран от #13

  • 13 Shmeker

    2 6 Отговор

    До коментар #12 от "Никой":

    Буахахахааа Е36 била стара
    Е36 има спортни гени, докато Дачията има гени от баничарката Кангоо.. Сам разбираш кое е смешно в случая.
    Иначе си прав - Е36 вече е класика, но си остава много много много по-добра за каране от тия коли

    Коментиран от #21, #37

  • 14 Чаушеску

    6 0 Отговор
    Абе стига с тия гоуфове и бмв на 20г. Хората произвеждат и продават ,клиенти не им липсват. А ние със старите коли произвеждаме лай.а и само завиждаме. Май ще трябва и съд и полиция да си внесем от Румъния. Не знам дали всички знаят, но Рено е правено първо тук преди доста години, ама нали сме много умни.........

    Коментиран от #17

  • 15 БРАБУС АМГ

    0 3 Отговор
    abe kakvo pliuete markata mercedes a se radvate na dacia
  • 16 Златко Тигъра от Люлин

    0 3 Отговор
    vsichki iskat da prilichat na giganta mercedes benz.

  • 17 Стоян Стоянов

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Чаушеску":

    ... правено е Рено преди години в България, ама нещо тогавашните управляващи са я оплескали. Което е жалко, защото, макар и посредствени Дачия са си продукт все пак. Не можем да се мерим с големите немски премиуми, но едно такова производство на родна територия би било добре за все по-затъващата ни икономика. Както и да е - минало!
    Това автомобилче със 160 к.с. колкото и да е зле, ако цената му е поносима ще се харчи. Рено си имат разработки и успехи през годините - вероятно са вложили голяма часто от тях в Дачията. Ще видим ...

    Коментиран от #19

  • 18 Julio

    5 1 Отговор
    Като гледам дадените параметри на двигателя това ми бие на модернизирана версия на някой от старите нисански двигатели (топ версията на 90-тарското Съни беше с двулитров двигател и 150 кс и вървеше нечовешки). Ако е така 95% от кошниците над 10 години ще му гледат само стоповете на това творение...
  • 19 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Стоян Стоянов":

    ... а и изглежда доста по-прилично от индийското Рено за 7000 лв. няколко статии надолу.
  • 20 Осъзнай се бе

    5 2 Отговор
    Осъзнай се бе Шмекер, за пореден път малоумен коментар от твоя страна. Мразя Рено и Дачия, но в крайна сметка дачийката ще накаже селския бек въоръжен със старо БМВ на 20 години и със смешната мощност от 150 коня. Това е реалността и колкото и да хвалите БМВ - тата, Е36 си остава безвъзвратно остарял кош, който въобще вече не се вписва в никакви стандарти на съвременното автомобилостроене.
  • 21 Осъзнай се бе

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    Осъзнай се бе Шмекер, за пореден път малоумен коментар от твоя страна. Мразя Рено и Дачия, но в крайна сметка дачийката ще накаже селския бек въоръжен със старо БМВ на 20 години и със смешната мощност от 150 коня. Това е реалността и колкото и да хвалите БМВ - тата, Е36 си остава безвъзвратно остарял кош, който въобще вече не се вписва в никакви стандарти на съвременното автомобилостроене.

    Коментиран от #24, #31

  • 22 aman to razbira4i

    6 1 Отговор
    хаха направо ме убивате с тия кенефи дъртите БМВ, ако си мислите че карате коли бая се лъжете :), ако говорим за бмв след 2006-7 съм съгласен но тия скрападжийки... Принципно мога да кажа от личен опит че бмв 320 шестак е много зле от към вървене, никакъв шанс срещу тази нова дачия със 160. 328 които са 192 кс мисля вървят заедно с астра гси 150 кс. Така че старите атмосферни бензини на тази марка изобщо не ми ги хвалете. Другото е, че този мотор на дачия не си го измислят те а инженерите от Рено, които имат огромен опит в спортните автомобили, просто не са решили не са направили Дачия бегачка. НЕ ме разбирайте погрешно, аз също съм фен на немските автомобили, но ми става смешно с тия постове на момченцата с дъртите кочини, по-добре тия бмв-та ги мятайте на металекс и си вземета там по едно клио или поло, кола която поне ще ви върши работа ;) айде поздрави

    Коментиран от #23, #25, #83

  • 23 Aman aman

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "aman to razbira4i":

    Колега, на 100% съгласен с тебе. И аз съм фен на немските коли (Merceds/BMW/Audi), но в случая си дяволски прав!
  • 24 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Осъзнай се бе":

    Той говори за управлението доколкото разбирам. И там разбира се, е36 е много по-добро от тва високо преднопредавателно Клио.

    Коментиран от #26, #30

  • 25 Никой

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "aman to razbira4i":

    "си вземета там по едно клио или поло, кола която поне ще ви върши работа: ще вършат работа за носене на касетки, но не и удоволствие от шофирането, за което говорим в момента. Тва е поредния т.н хот хеч, направен за гонки из града и практичност.
  • 26 Разбрах

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Никой":

    Разбрах го, но все пак на магистралата не ти трябва управляемост, а бек ще гледа стоповете на това наистина "измислено" рено.
    В крайна сметка Е36 е пълен боклук и собствениците му трябва да са наясно с това.

    Коментиран от #27

  • 27 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Разбрах":

    Странно как толкова м,ного хора са се излъгали, тъй като това е една от най-продаваните коли на марката И света не е само магистрали. Мазда МХ5 също работи на същата схема, но това, че максималната й скорост е 200 не означава че е боклук, просто е създадена за друг тип шофиране. Аз лично бих карал по виещ се планински път отколкото на скучна магистрала. И за времето си е36 е с едно от най-устойчивите и добри купета, затова и много хора проължават да ги използват за пистови дни примерно.

    Коментиран от #33

  • 28 Тони

    4 1 Отговор
    Що за глупости говорите? Новите двигатели 2.0 TDI вадят вече почти по 200 коня. Иначе един познат има Е-класа на 10 години и веднъж взе на майка си чисто новия Ситроен 3 да ни вози, затова спокойно мога да кажа от опит, че няма такъв боклук. По-добре 10 годишен премиум клас, отколкото чисто нова бюджетна кола. Да не споменавам, че на околовръстното на Пловдив му падна едната пластина на пода. Затова слязохме и просто я махнахме. Няма такава скапана кола просто.

    Коментиран от #29, #32, #97

  • 29 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Тони":

    Разбира се При това 2-3 пъти по-евтино.
  • 30 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Никой":

    Точно. Само който не е карал тия коли може да ги сравнява. Иначе новото си е ново, но сравнявайте коли от един или близък клас. Не коли от други измерения
  • 31 Shmeker

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Осъзнай се бе":

    Моля?!?!!??!?!!
    То само задния мост на Е36 и шестакът като инженерно постижение са по-стойностни от цялата гама на Дачия бе.

    Нали се сещаш, че ПОВЕДЕНИЕ означава и БЕЗОПАСНОСТ. Означава и КЕФ. Всичко дето не отговаря на такова описание е някакъв вид КЕНЕФ

    Коментиран от #43

  • 32 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "Тони":

    Прав си. Така е. Но и има един момент с поддръжката и резервните части, гуми и т.н. където макар и стара премиум марка може да ти излезе непосилно да я имаш.
  • 33 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Никой":

    200 е предостатъчно, все пак е разрешено да се кара с макс. 130. А и до 160-170 няма да има проблем да си ги поддържа.
  • 34 некойси

    2 0 Отговор
    Шмекера беснее ... :)
  • 35 ххх

    1 1 Отговор
    Силата на Дачия е да прави евтини, непретенциозни пластмасови автомобили. Кой ще си купи "спортна" Дачия Сандеро с 2.0 бензинов мотор?!?
    За мен това от маркетингова гледна точка е пълна идиотия.

    п.п. По-твърдо окачване... Майко мила, това означава че на задната седалка спокойто може да работи уролог.
  • 36 Разбирача

    3 0 Отговор
    Тука е мастото за следния анекдот:
    Чаушеско дошъл на визитация в България и нашия Първи му подарява нов ловешки Москвич.Прибира се румънеца и решава да пробва Москвича. Да ама не може да запали!Вдига капака няма двигател.
    Звъни по телефона и пита колата няма двигател?
    Отговорът е - за какво ти е двигател Вие сте тръгнали по нанадолнището карай!!!
    Нашия връща визитата и му подаряват Дачия, Връща се в България и решава да се повози с новата кола. Да ама няма волан.Позвънява и пита- каква е тая кола тя няма волан?
    За какво ти е нали сте с дистанционно СССР карай без волан.

    Коментиран от #47

  • 37 Име на гост

    3 4 Отговор

    До коментар #13 от "Shmeker":

    Ти купи ли си ХВЗ, че с това балканче ще ти се смеят вече? Много ги разбираш нещата, иначе. Все едно си на заплата при Хитлер. Жалкото е , че си си повярвал твърде много. Дачията си е доста кола за парите. Напълно убеден съм ,че доста сектанти с Бе-Ем-Ве та ще си поплачат след среща с нея. Моята кола е Японска, доста по-малка и с турбо. Външният и вид е опростен до макс и се кара с метални джанти и тасове. Кеф ми става на душата като се закачи някай с трещяща 20 год. немска кочина. На другият светофар се прави, че не ме забелязва и ще си строши врата да гледа в другата посока. Онзи ден на един с 328 просто не му се повярва какво се случва. И естествено на края ми обясни през зъби какво щял да ме направи на магисралата. Поредната мишка в 20 годишен гнил дойче сандък. Немските коли на запад са средство за придвижване и личен избор, тук са диагноза и средство за избиване на комрлекси. Точно заради това никога не бих си купил някоя от тези марки. Не заради колите а заради хората ,които ги карат в България.

    Коментиран от #45

  • 38 Fan

    3 0 Отговор
    Атмосферен бензинов мотор... безценно..
  • 39 Kolo kolo

    1 2 Отговор
    Астра gsi 0-100=7,9
    323compact 0-100=7,8
    328 0-100=7,3
    това са данните,всичко друго е вятър и ехо.
    Хондата с турбото фабрична ли е?Едва ли. Има колеги с 325 бензин турбо с 600коня иди се пробвай с тях.Ти с това турбо комплекс не избиваш ли всъщност?Е 36 цата е кола с вечен дизайн.Тя е евъргрийн,няма стара е36ца.
  • 40 асдс

    2 1 Отговор
    И какво като ги карат в България? Не всички са такива, за каквито ги мислиш. Е, вярно, че има келешчета, правещи се на интересни, но не е само в БГ! Дачия не бих взел, просто защото като отворите предната врата и погледнете как зад калника на колата има стенеопор ти става ясно, че ако се плеснеш някъде, няма да могат да те отлепят!
  • 41 гошката

    1 3 Отговор
    Коло коло, тия бмв-та са мъртво-родени ... ;)
  • 42 Kolo kolo

    3 1 Отговор
    Гошка,всичко опира до личен избор.Преди две години един истински фен на БМВ от старопрестолния град,вкара 45 000лева в един проект свързан с Е36 компакт.Колата беше 270 коня с уникална визия!Този същия фех имаше поне 3 или 4 М3 Е36.Явно човекът е можел да си позволи и ново М3 но го кефеше Е36 .

    Коментиран от #48, #49

  • 43 MSux

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    Ти сериозно ли използваш думата безопасност и Бмв в едно изречение? Аз по-опасни коли не съм виждал.

    Коментиран от #50, #51

  • 44 Bravo

    3 1 Отговор
    И по едно време се събуждаш, гледаш долу подмокрил си се от кеф, ама ..... Викаш си, де да беше така и в реалността. ..... Вие брато, понеже не можете да си признаете, че карате боклуци, затова като развален грамофон повтаряте едно и също - "бмв - комплексари, цигани, неграмотници; VW - ваг.ни, кашони; Мерцедес - след 124-ката не са коли ...." Вие живеете в паралелен свят, брато. Вие сте болни, брато.

    Коментиран от #46

  • 45 Shmeker

    1 4 Отговор

    До коментар #37 от "Име на гост":

    Буахахахаа не се базикай със старото куче медалист
    Дачията могат да я направят бърза и добра за каране от Рено, но няма шанс пред истинския баварец Е36. Шестакът е мноооогооо мнооогооо много готин двигател, а и шасито на колата доставя много добро поведение. Центърът на тежестта, разпределението на масите ще е в полза на Е36 щот дачията е с окачване и поведение на баничарка. И аеродинамика на паве

    Т.е. няма как Дачията, макар и добра да стане, да носи повече кеф от един добър баварец Е36. Доказано добър баварец.
  • 46 Bravo

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Bravo":

    до 37, беше коментара ми отдолу.
  • 47 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Разбирача":

    Муахахахаа
  • 48 Shmeker

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Kolo kolo":

    Май го знам.
  • 49 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #42 от "Kolo kolo":

    Коментиран от #60

  • 50 Bravo

    1 4 Отговор

    До коментар #43 от "MSux":

    БМВ не са за аматьори, братле. Ти като не можеш да караш, колата ли ти става опасна, и S-класа да ти дадат и с нея ще си опасен.

    Коментиран от #53

  • 51 Shmeker

    0 4 Отговор

    До коментар #43 от "MSux":

    Буахаха тоа па.
    Карай си там бавния мерцедес. Недей да коментираш коли, които са се доказали като по-добри, по-динамични и по-лесно добре управляеми от големите ви тучове.
  • 52 Гост

    1 3 Отговор
    Егати кенефът! Никога не бих си купил колата на таксиметровите! Трябва да си малоумен,за да харесаш този боклук!
    Те освен в жълто или бяло с метан....друго не трябва и не могат да произвеждат!
  • 53 MSux

    5 1 Отговор

    До коментар #50 от "Bravo":

    Да де, ама кой преценява даден човек дали може да кара или не? Защото на 95% шофьорите на БМВ са 19-20 годишни които със сигурност не могат да карат, но си шофират на воля, имам доста познати с катастрофи и то с бмвта... една от случките е която я даваха по телевизията на 8ми декември преди година с БМВ5-ца 4 деца си отидоха, едното момиче го познавах. Друг познат се обърна Самоков - София с 55км по таван, това ли са безопасните БМВта. АКо имаш син би ли му купил за първа кола БМВ? Ако е да значи има голям шанс някой ден да получиш обаждане от полицията да ходиш на разпознаване.

    Коментиран от #56, #58

  • 54 незнайко

    1 3 Отговор
    Като и сложат и (Фабричен ароматизатор във всяка Dacia) ще влезе в премиум класа, защото само в такива автомобили се монтират.
  • 55 Kolo kolo

    0 4 Отговор
    Точно за това става дума.Колегата с Хондата да си уговори едно дръпване

    Коментиран от #63

  • 56 bullshitbro

    1 4 Отговор

    До коментар #53 от "MSux":

    И к'во като някои си пишман шАфьор се е обърнал? Т'ва ,че някой си си вярва и кара като варварин не прави БМВ по-малко кола от другите. Отгоре на всичкото съм виждал и цигани каращи А8 4.2 МЛ270 ЦДИ и тн. Това колега значи ли ,че тези коли и джипове стават цигански?? Интересно ми е ти като шофьор безгрешен ли си бил или просто пишеш ей така? Да не би да не си карал с повече от 50км/ч като си бързал? Да не би да караш 1.0 25 коня на колелата?
  • 57 bullshitbro

    0 5 Отговор
    Сега очаквайте нападки относно икономията на БМВ , Мерцедес и др. премиум марки! И в крайна сметка : пие, пуши, пада, става, който има пари дава. Поздрави.
  • 58 Bravo

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "MSux":

    Да, братле. Съгласен съм с теб. Но и аз точно това имах в предвид с "аматьори". Самата кола не е опасна, а неопитността и некадърността на водача.

    Коментиран от #59

  • 59 MSux

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Bravo":

    Да се обърнеш с 55 по таван от нищо..... , не можете да ме убедите, че Бмв са сигурни автомобили. Да не се повтарям, като имате деца ги подсигурете с 1 бмвнце и да видим дали ще може да спите нощем, като са толкова сигурни.
  • 60 аман от комплексари

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Shmeker":

    ами да знаеш че ако съм аз там с колата и детето в нея спирам отстрани,намирам един хубав камък и му е..вам м....та на тоя дебил дето застрашава безопасността и живота на останалите участници в движението!!!Ей заради такива идиоти страда имиджа на марката в Бг

    Коментиран от #62

  • 61 Роман "Маверика"Ценов

    0 2 Отговор
    буклуци никога няма да ги харесам
  • 62 Shmeker

    0 3 Отговор

    До коментар #60 от "аман от комплексари":

    Що? Кого застрашава?

    Коментиран от #67

  • 63 Име на гост

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Kolo kolo":

    що реши че карам хонда бе??? Тия пушешти Ви-теци как ви омазвааат, напрво място не може да си намирате със 2 тонните бараки. Карам Митсубиши Колт Турбо РалиАрт. Ти такова нещо и на снимка не си виждал 1.5i 180кс. Преди това имах импреза 218кс.(280) а преди това Хонда Тайп Р 2.0 200кс атмосверна. Та за БМВ та и вървене ли ми говориш бе аматьор??? Бих взел нова дачия пред възрастен немски труп. Залепили по една лепенка М и вече ще излитат. Паднат 2 капки и оставате или в точка или вързани на някой стълб. Някои и по таван! Я като сте толкова знаещи да ми кажете - Колко тежи разпределителният вал на Е 36???? Не е срамно, смешно е!!!
  • 64 гъътеът

    0 5 Отговор
    ондаджийте пак ли изпалзяхте..... е36 дето го плюете слиза от чертожната дъска през 89 да 89 год тогава ондаджии още нямаше тук таме някой датсун-баничаркопредвестник и като сте гоуеми пичуви елате ми се наредите на е39 ката една скромна ЧЕТИРИНАДЕСЕТГОДИШНА... стокова алпина да ви видим тогава
  • 65 Име на гост

    1 1 Отговор
    Точно тогава in late 1989 the new Honda top model of the hatchback was the new SiR, fitted with the 1.6-litre, 160 PS (118 kW; 158 hp) at 7,600 rpm "B16A" DOHC VTEC engine. Кво стана бе Алпина???? Имам една импреза 280кс под ръка и когато си готов - свиркай! Ше ти дам една кола преднина. Ше изчакам и да изсъхне, че знам как тръгвате на мокро.
  • 66 аман от комплексари

    0 0 Отговор
    сериозно ли питаш????
  • 67 аман от комплексари

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "Shmeker":

    сериозно ли питаш???

    Коментиран от #70

  • 68 гъътеът

    0 0 Отговор
    начи сравняваме топ модел на марката със масовка ? ми хубу
    The Alpina B10 was introduced at the Geneva motor show in March of 1989. It was one of the best-selling cars that the company ever produced
    The 1990 B10 began life as a BMW E34 5-series. E34 is BMWs internal designation for 5-series cars built from 1988-1996. The car was said to be faster than a Ferrari Testarossa at the time. It uses a 3.5-liter inline-six with two Garret T25 turbochargers to make 355 hp. Top speed is 181 mph.

    Коментиран от #72

  • 69 дженев

    1 0 Отговор
    Еййй...тия сладуре с БМВ никога не спят.За каквато и кола да става въпрос те са най.Тия с японките не отстъпват....колеги ....статията
    иде да рече ,че на фона на бясната надпревара за изцеждане на мотори,непрестанно намаляне на кубатурата и свръх технологии
    в Дачия ще се монтира доста по прост и класически мотор.Разбира се и цената ще е адекватна за нашите ширини надявам се.Рено усещат нещата и се ориентираха към по ниско бюджетни коли,но по-продаваеми.В днешната жажда за печалба това е добър ход.Мисля,че у нас този автомобил ще има подобаващ кръг почитатели.
    .

    Коментиран от #71

  • 70 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "аман от комплексари":

    Да. И след като му счупиш стъклото помисли дали няма да го пребиеш и да предизвикаш наистина инцидент.
  • 71 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "дженев":

    Не е така. Някой друг започна да сравнява дачията с БМВ.
  • 72 Име на гост

    1 1 Отговор

    До коментар #68 от "гъътеът":

    Начи, нищо не сръвняваме. Ти казваше колко велика е36ца. Дадох ти прост пример за посран сивик от същата година с по-малък мотор, повече конски сили и значително по-динамични качества. Та, ако наистина си мъж - Заставаш на чертата. Аз връщам една кола на зад. Дават старт на 400метра и който първи пресече взима ключа и талона на другия. Всичко става пред свидетели и нотариус. Импрезата е жълта със карбонов преден капак. Доста хора е разплаквала, може да се поинтересуваш. А дачията пак повтарям е в пъти по-добра от 20 годишен немски барутарник. Френски коли съм имал, но последните им модели са пълен боклук. Евтини, бавни и калпаво направени. За това се кефя на дачията. И преди някой да ми лепне етикет, че съм облъчен от японките ще ви кажа , че съм имал истински уйлиямс преди 8 години а преди 6 клио РС 180.

    Коментиран от #73

  • 73 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #72 от "Име на гост":

    Буахаха 400 метра кво е тва ве? Светофарна гонка? Направете нещо от сорта София-Пловдив-София или Ст.Загора-Бургас-Ст.Загора... Или пък Казанлък - Габрово - Казанлък тогава ще се види кой кого и колко.
  • 74 асдс

    0 0 Отговор
    Ти си противоречиш! ''Френски коли съм имал, но последните им модели са пълен боклук. Евтини, бавни и калпаво направени. За това се кефя на дачията.''. Е, че то тая Дачия, ако има 1 румънски болт си режа оная работа и ти я оставам на капака на Импрезата!

    Коментиран от #80

  • 75 вцг7

    0 0 Отговор
    отворен е щото врц ли как беше са със мн късички скорости и развъртат бързо и нямат стигане обаче като дигне 180 забива муцуната в земята
    мислим като имам алпина не гледам др коли иначе колегата дженев е прав и ако излезе колкото и проста машина толкова и надеждна ще е перфе за нашите пътища
  • 76 evo x

    0 0 Отговор
    Mitsubishi Lancer EVO X 2.0
  • 77 evo x

    0 0 Отговор
    296 к. с. 2.0 Mitsubishi Lancer EVO X
  • 78 Бай Ганьо

    4 0 Отговор
    Не се карайте!
    И Honda, и BMW, и Renault имат страхотни автомобили, участват във Формула 1 ...
    Проблемът в БГ не е в колите, а в собствениците!
    Тук живеят предимно Прости и неграмотни! Кой от кой по-хитър, злобен и подъл! Това е на улицата, в работата, в магазина ...
    Ако го отвееш на светофара, ще те пробва на бокс. Ако и там не мине номерът, ще измисли друга мизерия да ти спретне!
    Сектите са 3 - собствениците на BMW, Honda и Alfa Romeo.
    Ако колата им е 150 к.с., то тя вървяла като 200 к.с.!
    Законите на физиката, както и съотношението мощност-тегло, не важи при тези марки! 1.6, 1.8 ..., без значение, всички вдигат поне 240-250 км.!
    Тези, последните, дори не знам за какво се борят. Имал съм 3 Алфи. Там, като пише 130 к.с., значи върви като 100 к.с. и харчи като V8! Скача на 1-ва и на 2-ра, защото са къси предавките, и после чичковците, с Vectra A 2.0, 115 к.с., минават покрай теб. Даже не е ясно дали се състезават. Всичките Вектри ти се виждат 16v. Може и турбо, ако много те е срам! Да не говорим, че цялото ти семейство мизерства от разхода и поддръжката, а километражът има 20-30 км грешка, за да не разбереш, че 2-ра скорост реално свършва на 75 км.
    На събиранията на клубовете им, постоянно се обсъждат "Голфаджиите" ...
    Добре че са Голфаджиите, за да се съберат тези хора!
    Обичам Volvo, но не си и помислям да стъпя на среща. Там почти всички са безсмъртни. Нищо, че повечето Волва в клуба сигурно имат 4 звезди на краш тест, а половината Рена, в клуба, имат по 5 звезди. Да не говорим, че 2/3 от тях карат Ford Focus или Mitsubishi Carisma, с двигател Renault.
    Харесвам Saab. Особено 2.3 турбо! Там, 95% от собствениците мразят Volvo. И те не знаят защо! Или се опитват да измамят някой колега и да изкарат някой лев, защото колата му била много "рядка"!
    Alpina B10 дори не е BMW. Може ли да имаш такава кола и да пишеш цяла вече в тема за Dacia!
    Карай си колата и се радвай, че си се докоснал до нещо хубаво!
    То и BMW 320IS, от края на 80-те, е по-бързо от 1.6 Civic V-tec, ама колко струва и колко бройки са произведени!
    Всеки се радва на това, което има! Радвай се и ти с другите ...

    Коментиран от #81, #96

  • 79 вцг7

    0 0 Отговор
    прав си колега ама понякога им се връзвам на простотията имам си 3 бмв та даже 3 и половина щото алпината е повече от бмв та мисалта ми е че си обичам тенекийките а не избивам комплекси на светофари и тн :)
  • 80 Име на гост

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "асдс":

    Нещо не си ме разбрал. Старите спортни френски коли бяха по-забавни и бързи от новите. Новите са трагични и много скъпи. За това се кефя на дачията защото се предполага, че ще е прилично бърза и на добра цена. Шмекер, на 400м се пробват колите ако не знаеш. Не от тука до марс. Щото за разлика от теб аз не съм поредният идиот, който ще рискува своя живот, или този на другите в безсмислена гонка по магистралите. Тук за пореден път доказваш колко си елементарен. Ако не си чувал има писти с измервателни уреди. Дали забива до 180 може да провериш като приемеш предизвикателството. Ма нещо ви се дръпна ..... силата с бързите алпинчета. Много като вас, вече плакаха. Айде пускайте гранд туризмото и почвайте да тренирате.

    Коментиран от #85, #87

  • 81

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Бай Ганьо":

    Бе дрънголници са тия Опели ама доста бягят бе, аз със дъртото ми CLK 136к.с. са ме наказвали стари Вектри 115к.с.
  • 82 някой

    2 1 Отговор
    Тихо бе, хора! Оставете Шмекер да се изкаже! Вие не знаете ли, че мерило за състезание е Милано - Пловдив, Щутгарт - Горна Малина, София - Морето ?! Че кой се състезава на завой, трасета, писти със шикани?!..
    А ти, Смешкер, ми покажи една тема в мобиле, по която да не си се обадил и ръсил мнения.
    Е36 FUREVAR !!!

    Коментиран от #88

  • 83

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "aman to razbira4i":

    Прав си колега куца работа са тия старите шестаци само звука им го бива, често даже по слаби Опели ги правят на смешни.

    Коментиран от #84

  • 84 Mercedes

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от " ":

    Така е, иначе по-новите Мерцедеси са значително по-динамични от повечето марки коли, оправили са ги, но трябва да е след 2007 - 2008 г.
  • 85 Bravo

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Име на гост":

    Ти вярваш ли си ?
  • 86 Мустака

    1 0 Отговор
    Само като чуя Дачия и ми се разваля насторението.И не забравяйте пишлемета .че преди 20 години Формула 1 е била много по брутална от днес защото не е имало такива ограничения и колите са били зверски мощни и бързи а не като сегашните лагерни колички!
  • 87 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "Име на гост":

    Не, ти си елементарния в случая. 400-те метра са просто една дисциплина, която е супер недостатъчна за мен. Да, дава някаква представа за колата и това е. Развива някаква скорост, която обикновено не е максимална за колите. За това за мен тва е светофарна надпревара. Хондаджиите са силни там, но магистралата ги плаши. За това и дадох пример с магистралата.

    Много по-адекватно е когато колите се тестват на добра писта. По възможност с изкачвания. За това и дадох пример маршрут Казанлък-Габрово-Казанлък. Може и друг планински път. Троян-Карнаре да речем, бузлуджа и т.н.
  • 88 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "някой":

    С Е36 само на задна имам повече км. от колкото ти изобщо си карал.
  • 89 Гост

    1 1 Отговор
    Smeker razbiram te , karam E36 e nqma takava kola , oba4e mi pisna ot teq lupota i mikri deto me vzimat6 po sfetofarite .. pone kato ne e burzo bmw to karam bavno da me gledat cigankite deto 4istqt ulicite :D

    Коментиран от #90

  • 90 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Гост":

  • 91 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    Аве пичУве, от 90 поста в тая тема, за Дачия има най-много десетина. Като гледам, пак си ги мерите ... дали някога ще се оправим в тази държава ... ?! 400 м., 1000 м. София-Бургас, Луната - незнам си къде ... хората си произвеждат, продават, сменят след 5-6 години, тука си спорим кой щял да вдигне 300 км. ч., или щял да отиде до морето за 2 часа, или разхода му щял да е 4-5 л./100 км. газ, ама и със средна скорост поне 180 км.ч. ... поне се забавлявам като ви чета писаниците

    Коментиран от #93

  • 92 копеле

    0 0 Отговор
    Аз пък имам познат с Е36 320 шестак купе, който ги прави криви другите коли че и доста нови даже. Явно колегата кара и трепери като дядка или е със слабичкото 318, да не би пък гумите да са му спукани.п
  • 93 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "Стоян Стоянов":

    Няма да се оправим щото изкараха дачията най-великата, дори някви легенди като Е36 са на светлинни години назад.. скоро може и ферарита да надбягва
  • 94 Бай Ганьо

    0 0 Отговор
    Когато Volvo 440 стане класика, тогава и BMW E36 ще стане легенда!:)
    E36, освен с дизайн и задно предаване, с друго не се сещам да блести. Да не кажем, че е сред най-некачествените BMW-та някога произвеждани. Не случайно собствениците им в Германия реваха първите години, че качеството е ужасно занижено и пресата беше пламнала.
    На старо ще купиш 2-3 E36-ци за парите 1 запазена E30-ка. Погледни профила на вратите около стъклата. Направо си е технология Renault 19. Само дето не свири вятърът. Колко качествени автомобила си видял с врати и прагове изработени по този начин?
    Ето му и краш теста:

    http://www.euroncap.com/en/results/bmw/3-series/15459

    Звезда и половина. Толкова има Fiat Punto 1. Има и същия профил на вратата.
  • 95 бай тошо

    0 0 Отговор
    лошото е че ние и толкова не можем да направим
  • 96 Алфата

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Бай Ганьо":

    Бай Ганьо бил си бая търпелив рийш ли! Толкова смотана алфата че и три си ги имал! Евла. Чакаш да тръгне тя неще. .аси каруцата. Толкоз не върви че и тир я къса на драг! Ти умен човек я сравняваш с таквиз светила като БМВ, чудото на следвоенния екст- и интериор Хонда и др.
  • 97 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Тони":

    Сравняваш Е-класа със C3.В този ред на мисли сравни C6 с А-класа.
  • 98 Бай Ганьо

    0 0 Отговор
    Имам няколко победи - над камионче Робур! Ако влезне втора скорост и не падне карданът!
    Ами налагаше се да бъда търпелив. Трудно се отървах от тях!