Last news in Fakti

7 Април, 2015 15:05, обновена 7 Април, 2015 15:08 17 460 28

Падна абсолютният рекорд на "Нюрбургринг"

  • scuderia cameron glickenhaus-
  • scg-003-
  • нюрбургринг-
  • рекорд

Пистова суперкола, разработена от компанията на американския бизнесмен Джеймс Гликънхаус Scuderia Cameron Glickenhaus, подобри абсолютния рекорд на Северната дъга на "Нюрбургринг". SCG-003 е завъртял обиколка за 6 минути и 42 секунди, с пет секунди по-бързо от досегашния първенец Pagani Zonda R, съобщава производителят в профила си в Instagram.



Новият рекорд е поставен с подготвен за състезания автомобил с лимитирана мощност и баласт за увеличаване на теглото. От Scuderia Cameron Glickenhaus твърдят, че без тези ограничения и с шосейни гуми колата им може да свали времето си на 6 минути и 30 секунди.



Изцяло карбоновият SCG-003 дебютира на салона в Женева в две модификации - цивилна и състезателна. Втората е оборудвана с 3.5-литров шестцилиндров битурбодвигател с мощност около 600 к.с., разработен от спортното поделение на Honda Performance Development. Две такива коли ще участват в тазгодишното издание на маратона "24 часа на Нюрбургринг".



Планове скоро да атакува рекорда на Северната дъга крои и друг производител на суперавтомобили - Koenigsegg. Компанията смята да пробва своята Agera R с мощност 1 050 к.с., а след това да подобри постижението й с модела One:1 с 1 341 коня. Целта на шведите също е 6 минути и 30 секунди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    2 1 Отговор
    Абсолютният рекорд на пистата е 6:11:13 минути,от 28 май 1983.Поставен е на квалификации за състезанието "1000 км. на Нюрбургринг" от Щефан Белоф с Порше 956.
    Докато го подобрят бая ляп има да изядат хамериканците.

    Коментиран от #13, #14

  • 2 ярослав станчев

    1 1 Отговор
    Пистата тогава е била с дължина 20832 метра.Още повече става ляба за едени.

    Коментиран от #4, #16

  • 3 Валентин

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=G0z9TbFW6tU ето го клипчето с поршето 6 минути и 37 секунди ..:)
  • 4 До Ярослав

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    Ярославе, стига си хвалил тея ваг - ени, както човекът ти каза, поршето не е чак толкоз бързо, пък и всяка кола е хубава, стига да не е от боклуците на ваг!!!!!!!

    Коментиран от #8

  • 5 БМВджия

    0 0 Отговор
    Един ден този рекорд ще принадлежи на нашето голямо семейство завинаги. Иначе цивилната версия много ми хареса няма нищо излишно в колата.

    Коментиран от #25

  • 6 ярослав станчев

    0 1 Отговор
    Абе пич,никого не хваля.Рекорда си е факт.Не знам Поршето дали е бързо,но със сигурност е най-бързата кола на Нюрбургринг.Същия ден на 28 май 1983 другото Порше 956 с пилот Йохен Масс пак на квалификациите дава време 6:16:85 мин. и става втори в стартовата решетка.А на клипа е обиколката на Дерек Бел,съотборника на Белоф.На 29 май по време на състезанието Белоф прави 6:25:91 мин. за една обиколка.
    Ма щом казваш,че Поршето не е толкова бързо,може и да си прав,хехехехе.
  • 7 Гостчето

    2 0 Отговор
    Тогава пистата е била по къса . След това е преработена. за това има такива времена.
  • 8 печеният

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "До Ярослав":

    Аз не мога да разбера тези неща, тази математика .... VАG уж правят боклуци а преди 2-3 месеца съобщиха че, изпреварили TOYOTA и се превърнали в най-голямата в света фирма по продажби на автомобили ? То и като нас българите, уж сме най-умните, най-тарикатите, най-интелигентните, най-силните и смелите... с богат език и славно минало а пък сме последната дупка на кавала в Европа и не само в Европа ??? "До Ярославе" светни ме бе....и не само мен, уверил съм се че, цял народ български недоумяваме и не схващаме логиката на тая математика бе значи...! Аз знам и са ме учили 1+1 е равно на 2, 2+2 е равно на 4 и т.н. ,така... ама явно не е така, не може да правят най-големите боклуци, а да продават и печелят най-много ! Хайде обясни ни ....и ако успееш и ни убедиш, може да се надигнем и да те изберем за Министър-председател като....РАНГЕЛ ЧУКАНОВ и ти обещавам няма да ти се налага да правиш гладна стачка дори ....!!!!!

    Коментиран от #26

  • 9 Всички сме гости:

    1 0 Отговор
    АААА не може. Как да не може.
    Ами вземи България. Вземи музикалния пазар. Кой жанр в българската музика прави най-много пари в България? Чалгата? Каква стойност имат песните (музиката, текстовете)? Пълен боклук. Обаче се продаваааа... Е как така? Значи можело.
    А между другото това означава, че и българите сме си доста глупави като цяло!
    (кодовата ми дума беше брич) само да отбележа...

    Коментиран от #12

  • 10 mediator37

    0 0 Отговор
    интересни мнения и интересен спор
  • 11 LADA NA GAZ

    0 0 Отговор
    цепя им шушито с ладичката за 5 минутек фифти секондо
  • 12 гост 1

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Всички сме гости:":

    Да,... добра насока и логични разсъждения ,едно министерско постче в правителството на РАНГЕЛ...може да ти се издейства, усеща се че, имаш желание и много се напрягаш ...! Но, за един народ по бих си го обяснил...общност, манталитет,мода, традиции, и т,н....както ние към "чалгата", Албанците с любовта им към "Мерцедесите"! Всяко правило или теорема било в математиката, физиката или граматиката имат изключения,... ама това е в сзетовен мащаб бе "Всички сте гости"....математиката изцяло наопаки...цял свят ненормални ли ?...аййй стию..угааа... еее!!
  • 13 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    Мммдааа...
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Златко кифлата от Люлин

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "БРАБУС АМГ":

    da taka e za sajalenie.
  • 16 Златко кифлата от Люлин

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    iavno si niamash poniatie za kakav avtomobil stava vapros.
  • 17 Златко Кабагьотлийски

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "БРАБУС АМГ":

    prav si napalno
  • 18 някой

    0 0 Отговор
    Смешкер, ама какъв е тоя 3.5 литров МИКСЕР ?!
  • 19 Александър

    0 0 Отговор
    Поршето им къса шортите още 83-та година със средна скорост 202km/h.
  • 20 Shmeker

    0 0 Отговор
    Колата като дизайн ми харесва, особено сребриста. Кефеща е.
  • 21 Shmeker

    0 0 Отговор
    То да изпревариш тойота не е лесно. Мениджмънта на VAG е на най-високо ниво.
    Колкото до колите им - издържат и не са капризни. Някои са със скъпа поддръжка особено дизелите, но пък дават много в замяна и като вървеж и като икономия.
    С такава формула се печелят клиенти
  • 22 незнайко

    0 0 Отговор
    При тези рекорди фактора пилот съществува ли? Да не би един и същ пилот да кара всяка кола която е отишла да я пробват? Затова има Формила 1.

    Коментиран от #23

  • 23 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "незнайко":

    Почти няма фактор пилот. Но ако са добри пилотите разликите няма да са повече от секунда.
  • 24 Дошо

    0 0 Отговор
    Двигателя е HONDA все пак .

    Коментиран от #27

  • 25 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "БМВджия":

    Да бе и аз така си мислех хахахахаха.Това твоето не са мечти ами фантазии
  • 26 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "печеният":

    Грешна ти е информацията.Пускаха пропагандни партенки за балами като теб.Тойота е номер едно и последната година.Плюс това произвежда малко повече автомобили с два пъти по-малко персонал от СОЦваген.
  • 27 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Дошо":

    Кво като е Хонда? Нещо невиждано ли са създали?

    Коментиран от #28

  • 28 Super GT

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Shmeker":

    За Хонда не е невиждано,а обичайно да прави качествени мощни двигатели.
    Невиждано щеше да е ако например БМВ бяха направили такъв двигател.