707 0

Курс - пълен напред!

Отдавна вече не си заслужава да се говори, че ако има европейски автомобилен концерн, който да е в подем, то това е разположеният във Волфсбург Volkswagen Group. Германците от началото на хилядолетието не спират да изненадват почитателите си ежегодно, било то с нов концепткар, или пък с поредният внедрен в серийно производство автомобил. Волфсбургци се настаниха трайно и в класа на суперлуксозните лимузини, затвърдиха традиционно силното си присъствие в компактния и средния клас, а съвсем скоро ще очакваме да видим и представянето на скоростния атлет Concept C. Поредното ново попълнение в богата моделна палитра на компанията пък

носи названието Caravelle

и идва точно навреме, за да придаде завършен облик на моделното семейство Т5. Според създателите си Caravelle се позиционира в нишата между Shuttle и Multivan. Всъщност возилото, чийто официален дебют ще се състои по време на автомобилното изложение в Хановер от 23 до 30 септември тази година, почти изцяло “копира” външността на по-големия събрат Multivan, като това впечатление допълнително се затвърждава от “двойните” фарове отпред и лакираните в основния цвят на автомобила предни и задни брони.

В зависимост от предпочитанията на клиента Caravelle ще се предлага с къса и дълга база. Последният ще гарантира възможността в гостоприемната му вътрешност да намерят комфорт и удобство при пътуването до деветима пасажери. Конфигурацията на местата за сядане предлага множество вариации, включително разпредление на четири реда. При това не се налага прибирането на нито една седалка с цел слизане и качване. Естествено съществува опцията и за “двойна” шофьорска седалка. Функционалността при Caravelle е повече от задоволителна, като освен безпроблемния превоз на хора е подсигурен преносът и завидно количество товари. “Прибирането” на обемисти предмети отзад значително се улеснява и от отварящата се чак до нивото на покрива задна врата.

Едновременно с практичността обаче волфсбургци отделят при Caravelle значително място и на комфорта. Освен качествените материали и цялостната приятна атмосфера в салона, за доброто самочувствие на пътниците се грижи и тризонален климатик. Срещу допълнително заплащане няма пречки да се сдобиете и с DVD-Player... Изключително богато ще бъде и

разнообразието

при избора за подходящ двигател. На разположение на клиентите ще бъдат четири TDI-агрегата, чиято мощност варира между 85 и 174 к.с., така че да бъдат задоволени претенциите на почитателите на икономичното каране и на любителите на по-високи скорости. Най-вече за последните са подходящи и двата бензинови мотора, съответно с мощност 115 и 235 к.с. Предвижда се опцията за перманентно задвижване на четирите колела, или пък “екипиране” с автоматична скоростна кутия. Разбира се, срещу съответното доплащане.

Станислав Гавазов
gavazov@avto.bg

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.