20 Август, 2015 10:54 23 991 22

Свръхагресивен Mercedes GLE Coupe с 800 к.с.

  • mercedes-benz-
  • gle coupe-
  • lumma design-
  • lumma clr g 800

В края на миналата година, точно шест години след като BMW постави началото на сегмента Sport Activity Coupe (SAC), вечните конкуренти от Щутгарт отговориха подобаващо с кросоувъра Mercedes-Benz GLE Coupe. Продажбите стартираха в началото на това лято и големите тунинг компании неминуемо започват да обръщат внимание на прекия конкурент на BMW X6.

Първата и доста впечатляваща доработка по темата е на специалистите от Lumma Design. Те превръщат GLE Coupe в свръхагресивен автомобил с мощност 800 конски сили. За целта немците тръгват по традиционните пътища. Първо придават брутален вид на автомобила, като сменят предната броня, променят формата на радиаторната решетка и интегрират ефектен преден сплитер.

Монтиран е и карбонов капак на моторния отсек. Праговете и задната броня също са различни, като последната впечатлява с масивен дифузьор. Екстериорната картинка се допълва от малък спойлер отзад и от огромни 24-цолови лети джанти. Окачването също е доработено, а ауспухната система е сменена изцяло с такава от неръждаема стомана.

Що се отнася до салона, за него тунинг специалистите използват изключително скъпа и качествена естествена кожа, като я гарнират с елементи и от въглеродни нишки и рядка дървесина. Силовият тунинг предлага две доработки. При първата мощността се увеличава до 650 конски сили, но ако това не е достатъчно за потенциалните клиенти, има и втора опция.

При нея двигателят се форсира до 800 коня, а модификацията се нарича Lumma CLR G 800. На този етап немците не съобщават колко струва предлаганият от тях тунинг и как и с колко ще се изменят динамичните характеристики на автомобила. Според запознати обаче сумата за доработката ще надхвърли половината от цената на фабричния GLE Coupe. 

Стандартното GLE Coupe е дълго 4 900, широко 2 003 и високо 1 731 мм при междуосие от 2 915 милиметра. Това го прави с 9 мм по-късо, с 14 мм по-широко и с 29 мм по-високо от актуалната X-шестица. Базата на BMW-то е по-дълга с 18 мм. GLE Coupe се екипира с деветстепенна автоматична трансмисия 9G-Tronic и четири задвижващи колела независимо от моторизацията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    2 0 Отговор
    Имам чувството че, надпреварата за мощност е както при телевизорите. Преди да усъвършенстват новото поколение на пазара излизаха кинескопни с 29-32 инча, нещо което не се правеше преди това. Като навлязат електромобилите ще стане същото.

    Коментиран от #5

  • 2 Манол

    2 0 Отговор
    Кво купе, не е ли четиривратка?
  • 3 mediator37

    1 0 Отговор
    При изпреварване нютонметрите те изтеглят (Nm), не конските сили.
  • 4 205GTI

    0 0 Отговор
    Мерцедес отпред,БМВ отзад!

    Коментиран от #7

  • 5 Morgoth

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    И с мегапикселите при фотоапаратите - големи числа без реално покритие, които по-скоро развалят качеството.

    Иначе като визия са го барнали направо супер!
  • 6 S Doichinov

    1 0 Отговор
    Много красиво
  • 7 нереален

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "205GTI":

    BMW creating, Mercedes copying! ;)
  • 8 мемфис

    1 1 Отговор
    Казва се германци, какви са тези немци?
  • 9 Дошо

    1 1 Отговор
    Агресивен?Смешен е смешен!Горките шваби запонаха да вадят карикатура след карикатура.Чалгарска работа.
  • 10 benz

    1 1 Отговор
    Какво разбирате вие ? Явно нищо ? Щом не виждаш тази агресия значи си сляп ! Смешен ? Едва ли ще се смееш ако ръмжи до теб двигател от 800 к.с . Нямало купета с 4 врати ? Кой го казва ? Някой който не е виждал нещо подобно досега или производителя на това изкуство ? БМВ ли ???? БМВ от 5 години на сам нямат промяна по външния си вид , правят ги едни и същи , не разбираш 3 ка ли е 5 ца ли е какво е ? А Мерцедес , те направиха колите си несравними със всяка останала нито един клас няма нищо общо със другия . Нима сте видяли прилика във С класа и Е класа ?
    Мерцедес създадоха нови класове коли а вие ми говорите за копиране от БМВ ха-ха ! Каква ирония . В мерцедеса е класата която никога няма да бъде нито в БМВ нито в Ауди нито в някоя друга марка !!!!

    Коментиран от #11

  • 11 копеле

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "benz":

    Зверски си прав, каза цялата истина на калпаците.
  • 12 нереален

    0 1 Отговор
    БМВ нямат никаква промяна от 5 години насам по външния вид?? Я първо иди до банята, измии си лицето и пак виж дали нямат разлика, аман от такива хейтъри като теб! Мерцедес са правили различни модели и се различавали, какви глупости говориш? Между Ц класа и С клас купе няма абсолютно никаква разлика, а той ми говори за класа... БМВ дръпнаха много в последните години и нямат стигане, докато при Мерцедес, те винаги са си били тежки и ръбати кошници! Какво имаш предвид класа? Класен е този автомобил, в който имаш лукс и динамика, да разчиташ на всеки един момент на този автомобил, че ще изпревари в рисковата ситуация, а мерцедес с техните тежки каляски и слаби мотори ( на някои от моделите им ) знаеш ли кога ще изпревари? При БМВ имаш и лукса и динамиката!!!
  • 13 benz

    1 0 Отговор
    https://www.google.bg/search?q=bmw+vs+mercedes&biw=1280&bih=905&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIkKXhq4G6xwIVgekaCh0X3w6F#imgdii=Amzk_rx4RPMfGM%3A%3BAmzk_rx4RPMfGM%3A%3Bc7WKMcLDCIUywM%3A&imgrc=Amzk_rx4RPMfGM%3A Ето ти класа динамика и лукс от дясно !!! Не смятам , че си прав не е нужно сам да си противоречиш след като сам виждаш истината . И аз харесвам БМВ , но истината е , че мерцедес са на светлинни години пред повечето марки . Именно те имат всичко това в едно ДИНАМИКА , ЛУКС , ДИЗАЙН. Жив пример е мерцедес С600 Maybach . Кога сме видяли нещо подобно от БМВ ? Нека бъдем честни визията при БМВ и Ауди изобщо не се е развила кой знае колко . Не казвам , че не са добри , но не са и най-доброто ! Ето ти пример със новата G-класа от мерцедес 315 к.с висок и удобен , всесъзможно проходим и разход на гориво 5л/100 км . Кое БМВ е елегантно бързо и икономично ? Мисля , че все още не са го измислили :) Докато те имат само една Х6 ца и други поредици като Х1 , Х2,Х3 и така нататък все едно и също , един и същи вид едни и същи горе доло характеристики . При мерцедес не е така , погледни колко джипа имат Г-класа , ГЛ-гласа която я има БЛУТЕК и 4-мотион. ГЛЕ-класа, ГЛА-класа , добре познатия МЛ . Ръбести ? Кога беше това до преди 7-8 години ако не и повече . Имат разновидност от модели само на джипове а за седани да не говорим , защото са страшно много , но не в различен цвят като БМВ ами различни модели , класове и двигатели !

    Коментиран от #14

  • 14 нереален

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "benz":

    315 к.с и 5л/100км. за джип като Г класа няма как да е реален разход в реални условия! И за какво са тези големи разнообразия от мотори като разликата мажду тях е около 20-30к.с., при БМВ имаш определени мотори с определена мощност, зависи клиента какво иска - повече динамика или повече икономичност и динамика! Плюс това не ми харесва дизайна на Мерцедес, затова предпочитам БМВ, а ГЛЕ,ГЛА не са ли поредици? Само дето, че при БМВ е много по-ясно кой клас с кой върви 1-серия с Х1.... и не им се налага да си сменят имената, както направиха Мерцедес наскоро и да се оплетеш още повече! А относно Майбаха ( новия ), екстериорът по нищо не може да се различи от една С класа, освен по надписа отзад! Докато БМВ имат 7 серия, която ти предлага лукс и динамика, но искаш ли вече КЛАСА избираш Ролс! Аз бях до тук, дано сте ме разбрали, но не бих казал, че БМВ са по-назад от Мерцедес, класациите говорят! Хайде със здраве! :)
  • 15 KEWLAR

    1 0 Отговор
    Аз пък кръстих дъщеря си Мерцедес........то другото не са имена а съкращения от няколко думи......звездичката ми тя на тате
  • 16 benz

    0 0 Отговор
    Напротив , напълно е възможен разхода . Аз карам SUV 140 к.с и градско ми гори 8 л. а е 2010г. , да не говорим за още по-новите коли който ги правят по икономични.

    Коментиран от #17, #22

  • 17 нереален

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "benz":

    Къде са 140к.с., къде са 315... От друга страна за 5 години не е станала революция в двигателостроенето!
  • 18 benz

    0 0 Отговор
    Ами точно това казвам , че 315 к.с имат разход на дълъг път, като за 140 к.с. И, 8 л. казах градско.

    Коментиран от #20

  • 19 DarkAvenger

    0 0 Отговор
    Юнаци чета ви коментарите и виждам заблудени фенофе чели тестове и харектеристики колко от вас се качвали на подобен автомобил а на истинки спортен автомобил над 3000куб.
  • 20 нереален

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "benz":

    Просто няма как да стане!
    1. Твоят СУВ не знам какъв е, но има по-добро въздушно съпротивление от Г-класата, а това повлиява на разхода!
    2. Разликата от 140к.с. и 315к.с. е огромна и не може да се сравни, че твоят СУВ гори 8 градско, а Г-то ще падне на 5/100 дълъг път... Колкото и леко да го караш, няма как да стане под 10 няма да падне! И стига толкова за тази статия, че то само ние си коментираме. :)
  • 21 нереален

    0 0 Отговор
    БМВ М5 Е60 2007г., БМВ М6 F12/13 2014г., Форд Мустанг ГТ 2007г., Джип Вранглер 3.8 V6 JK (не е спортен, но е над 3000 куб.) и мн
  • 22 тъй

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "benz":

    Горките 140 коня, на стероиди ли са, че могат да ти дърпат 2-та тона ламарини....SUV с под 250 коня е волска каруца!