В края на миналата година, точно шест години след като BMW постави началото на сегмента Sport Activity Coupe (SAC), вечните конкуренти от Щутгарт отговориха подобаващо с кросоувъра Mercedes-Benz GLE Coupe. Продажбите стартираха в началото на това лято и големите тунинг компании неминуемо започват да обръщат внимание на прекия конкурент на BMW X6.
Първата и доста впечатляваща доработка по темата е на специалистите от Lumma Design. Те превръщат GLE Coupe в свръхагресивен автомобил с мощност 800 конски сили. За целта немците тръгват по традиционните пътища. Първо придават брутален вид на автомобила, като сменят предната броня, променят формата на радиаторната решетка и интегрират ефектен преден сплитер.
Монтиран е и карбонов капак на моторния отсек. Праговете и задната броня също са различни, като последната впечатлява с масивен дифузьор. Екстериорната картинка се допълва от малък спойлер отзад и от огромни 24-цолови лети джанти. Окачването също е доработено, а ауспухната система е сменена изцяло с такава от неръждаема стомана.
Що се отнася до салона, за него тунинг специалистите използват изключително скъпа и качествена естествена кожа, като я гарнират с елементи и от въглеродни нишки и рядка дървесина. Силовият тунинг предлага две доработки. При първата мощността се увеличава до 650 конски сили, но ако това не е достатъчно за потенциалните клиенти, има и втора опция.
При нея двигателят се форсира до 800 коня, а модификацията се нарича Lumma CLR G 800. На този етап немците не съобщават колко струва предлаганият от тях тунинг и как и с колко ще се изменят динамичните характеристики на автомобила. Според запознати обаче сумата за доработката ще надхвърли половината от цената на фабричния GLE Coupe.
Стандартното GLE Coupe е дълго 4 900, широко 2 003 и високо 1 731 мм при междуосие от 2 915 милиметра. Това го прави с 9 мм по-късо, с 14 мм по-широко и с 29 мм по-високо от актуалната X-шестица. Базата на BMW-то е по-дълга с 18 мм. GLE Coupe се екипира с деветстепенна автоматична трансмисия 9G-Tronic и четири задвижващи колела независимо от моторизацията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #5
11:08 20.08.2015
2 Манол
11:14 20.08.2015
3 mediator37
13:46 20.08.2015
4 205GTI
Коментиран от #7
14:34 20.08.2015
5 Morgoth
До коментар #1 от "незнайко":
И с мегапикселите при фотоапаратите - големи числа без реално покритие, които по-скоро развалят качеството.Иначе като визия са го барнали направо супер!
15:05 20.08.2015
6 S Doichinov
19:05 20.08.2015
7 нереален
До коментар #4 от "205GTI":
BMW creating, Mercedes copying! ;)21:53 20.08.2015
8 мемфис
07:57 21.08.2015
9 Дошо
10:07 21.08.2015
10 benz
Мерцедес създадоха нови класове коли а вие ми говорите за копиране от БМВ ха-ха ! Каква ирония . В мерцедеса е класата която никога няма да бъде нито в БМВ нито в Ауди нито в някоя друга марка !!!!
Коментиран от #11
12:01 21.08.2015
11 копеле
До коментар #10 от "benz":
Зверски си прав, каза цялата истина на калпаците.13:05 21.08.2015
12 нереален
13:33 21.08.2015
13 benz
Коментиран от #14
14:16 21.08.2015
14 нереален
До коментар #13 от "benz":
315 к.с и 5л/100км. за джип като Г класа няма как да е реален разход в реални условия! И за какво са тези големи разнообразия от мотори като разликата мажду тях е около 20-30к.с., при БМВ имаш определени мотори с определена мощност, зависи клиента какво иска - повече динамика или повече икономичност и динамика! Плюс това не ми харесва дизайна на Мерцедес, затова предпочитам БМВ, а ГЛЕ,ГЛА не са ли поредици? Само дето, че при БМВ е много по-ясно кой клас с кой върви 1-серия с Х1.... и не им се налага да си сменят имената, както направиха Мерцедес наскоро и да се оплетеш още повече! А относно Майбаха ( новия ), екстериорът по нищо не може да се различи от една С класа, освен по надписа отзад! Докато БМВ имат 7 серия, която ти предлага лукс и динамика, но искаш ли вече КЛАСА избираш Ролс! Аз бях до тук, дано сте ме разбрали, но не бих казал, че БМВ са по-назад от Мерцедес, класациите говорят! Хайде със здраве! :)15:29 21.08.2015
15 KEWLAR
18:29 21.08.2015
16 benz
Коментиран от #17, #22
18:38 21.08.2015
17 нереален
До коментар #16 от "benz":
Къде са 140к.с., къде са 315... От друга страна за 5 години не е станала революция в двигателостроенето!20:06 21.08.2015
18 benz
Коментиран от #20
22:06 21.08.2015
19 DarkAvenger
22:10 21.08.2015
20 нереален
До коментар #18 от "benz":
Просто няма как да стане!1. Твоят СУВ не знам какъв е, но има по-добро въздушно съпротивление от Г-класата, а това повлиява на разхода!
2. Разликата от 140к.с. и 315к.с. е огромна и не може да се сравни, че твоят СУВ гори 8 градско, а Г-то ще падне на 5/100 дълъг път... Колкото и леко да го караш, няма как да стане под 10 няма да падне! И стига толкова за тази статия, че то само ние си коментираме. :)
10:26 22.08.2015
21 нереален
10:31 22.08.2015
22 тъй
До коментар #16 от "benz":
Горките 140 коня, на стероиди ли са, че могат да ти дърпат 2-та тона ламарини....SUV с под 250 коня е волска каруца!13:11 22.08.2015