Last news in Fakti

11 Декември, 2015 08:10, обновена 11 Декември, 2015 13:26 38 521 54

И автомобил на годината в България е...

  • кола на годината-
  • автомобил на годината-
  • skoda-
  • superb
И автомобил на годината в България е... - 1

Новото поколение на Skoda Superb спечели най-престижната автомобилна награда у нас "Кола на годината 2016". Това се случи късно снощи по време на официална церемония, провела се в галерия "Квадрат 500" в София.

Марката Skoda печели приза за трета поредна година, след като в миналите две той беше присъден на моделите Octavia и Fabia. Тази година, освен Superb до финала достигнаха Audi A4, Ford Mondeo, Honda HR-V и Opel Astra.И автомобил на годината в България е...

Само 4.5 точки не достигнаха на Astra за първото място, а тройката се допълни от Ford Mondeo. На събитието, организирано от Прес Авто Клуб България, станаха известни и победителите в още пет категории.

В категорията 4х4 наградата беше присъдена на Volvo XC90, спечелил в оспорвана битка с Audi Q7, BMW X1, Hyundai Tucson и Renault Kadjar. При вановете отличието отиде при VW Multivan, който надделя над Ford S-Max, Renault Traffic, Opel Vivaro и VW Caddy.И автомобил на годината в България е...
В категорията "Градски автомобили" най-много гласове събра Mini Clubman, изпреварил Hyundai i20 и Mazda2. В останалите две категории - екологичен автомобил и премиум автомобил, наградите бяха присъдени съответно на Renault Zoe и BMW 7er.И автомобил на годината в България е...
Основен партньор на конкурса “Кола на годината 2016”, организиран от Прес Авто Клуб България, беше ЗАД “Армеец”, а събитието се проведе и с подкрепата на “Уникредит", Poxipol и Glenfiddich.И автомобил на годината в България е...
По време на церемонията беше връчена и още една награда. Специалният приз на българските автомобилни журналисти получи Христо Стоилов - Дракона заради приноса си към автомобилния спорт и последната му инвестиция в пистата край Калояново.И автомобил на годината в България е...

Подробни технически характеристики за всички марки и модели , ще намерите  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калоян

    5 0 Отговор
    Е, аз се надявах Опел Астра да стане, но Шкодата явно все повече се налага в сърцата на българите. То се вижда и от автомобилите по пътищата де. Все повече нови Шкоди се карат у нас.
  • 2 Миро

    4 0 Отговор
    Шкодата наистина е много добра, но мен ако питате и Мондеото не е никак лошо.
  • 3 халей

    2 3 Отговор
    Шкодата категорично не е за първото място.Зададените критерии в класацията не са обективни....няма реална оценка...Парата под масата играе решаваща роля

    Коментиран от #5

  • 4 Мерджанов

    3 0 Отговор
    Хубаво, че при 4х4 я дадоха на Волво, че тая кю 7ца си е фейс на стария модел, не са я променили почти...
  • 5 Skier

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "халей":

    Ти пък много знаеш какви са критериите. За мен точно шкодата си е за първо място - луксозна кола на прилична цена. Все пак се избира кола на България, а не на Германия, нали?

    Коментиран от #18

  • 6 госта

    1 4 Отговор
    ахахаха разтегления 5-годишен гоуф в нова опаковка кола на годината в БГ...
  • 7 gost

    0 3 Отговор
    ne se karaite kola na godinata e golf 4 t1i kato na6iq pazar e tolkova mal1k 4e v edin ne mnogo golqm evropeiski grad se kopuvat pove4e novi koli otkolkoto v bg
  • 8 Етекгейт

    1 1 Отговор
    Който плаща, той поръчва музиката...
  • 9 DJO

    5 0 Отговор
    Вчера имаше дебати по темата в този форум.Прав е колегата който си задава въпроса, по какви критерий се избира кола на кодината. И аз също се чудя. Не вярвам единственият критерий да е броа на продадените коли в България. Според мен такава класация би трябвало да се прави на базата на техн. характеристики, степен на оборудване в базовите модели, комфорт, качество на вложените материали и агрегати, техн.обслужване, стойности на авточасти и консумативи, безопастност и на последно място, но не и по значение, цената спрямо качеството. Например в категория 4х4. Волво ХС 90 и Ауди Q7 срещу Нюндай Тусон и Рено Каджар? Последните две излязоха скоро и все още не са се доказали, а ги изправят с доказани марки в тази категория. Работа на някой болен мозък. Волво, макар и да не съм фен на тази марка, е в пъти по висок клас от Реното напр. Едното се продава по цял свят, доказало здравина,комфорт, безопастност и т.н, другото направено от рециклирани кофички от кисело мляко, лакирано и на пръв поглед хваща окото но само това. Мой близък приятел на заледен път, за да не сгази куче, се обърна няколко пъти в полето край пътя и се отърва само с уплаха!!! С каква кола ли? С Волво ХС90 на 10 год. Не мога да си представя подобна "каскада" с Хюндай или Рено. Този път са се осъзнали с избора на Волвото, иначе щеше да е голям смях!

    Коментиран от #10

  • 10 Марто

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "DJO":

    Аз съм прилично запознат с темата и ще се опитам да ти обясня. Критериите за оценка са много. В тях влизат цена/предлагане, функционалност, дизайн, ходови характеристики и още куп други. Трудно се сравняват Волвото и Реното, например, но такива са класациите по цял свят. Родната не е по-различна от всички останали. Не се избира най-хубавото винаги, защото то е и най-скъпо. Според мен изборът тази година е добър. Все пак имаше 50 участника.

    Коментиран от #11

  • 11 DJO

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Марто":

    Благодаря Марто,
    За изборът съм съгласен с теб, няма спор. Исках да кажа че за една класация са необходими равностойни участници. Акцентирах върху категорията 4х4 понеже имам преки наблюдения и този път изборът е ОК! За другите категории нямам впечатления и за това не ги коментирам.Вярвам че изборът е добър от постовете на хората които са по запознати с тези автомобили.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 asd

    0 0 Отговор
    Марто, под "ходови характеристики" единственото, което разбирам е клиренс... ако може да споделиш какви са тези критерии, ще съм благодарен.
    А за колите, не бих си купил нито една от споменатите.

    Коментиран от #20

  • 14 Julio

    1 2 Отговор
    В годината в която ВАГ се разтресе от най-голямата си криза в историята тук се избира за "кола на годината" евтин дериват на ВАГ. Корупция или безметежна тъпота? Избирайте си сами...
  • 15 onq s konq

    2 1 Отговор
    За мен това са абсолютно ненужни конкурси,провеждани единствено с рекламна цел както на определени марки,така и на определени спонсори.Известни са цените в ново състояние на подобен сегмент коли,знае се колко нарастват с допълнителните екстри и когато евентуално човек събере сумата "по някакъв начин",изведнъж се явява филанкишията и започва да му втълпява ,че "ееей оная кола е най-хубавата"...В цялата работа обаче има и обратен ефект-ТОЧНО КОГАТО СЕ ОПИТВАТ ДА МИ ВЪЗДЕЙСТВАТ ПО ПОДОБЕН НАЧИН ЛИЧНО НА МЕН КАКВО Е ХУБАВОТО С ТАЙНАТА НАДЕЖДА ДА ГО КУПЯ,НА ИНАТ СИ КУПУВАМ ДРУГО!

    Коментиран от #16

  • 16 Ивайло

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Прав си. Това означава, че на инат вече си горд собственик на Great Wall. Сега по-сериозно. За мен тези конкурси са нужни, защото колкото и да се мислим за разбирачи по автомобилите, то има и някои автомобилни журналисти, които са виждали и чели повече от нас за леки коли. Все пак това им е работата, но болшинството от нас много държат да се изкажат в някой форум видиш ли колко ги знам аз колите, а пък тези, които това работят - нищо не разбират. Не, че няма такива, но тук например има много интересни материали и тестове от първа ръка. Аре със здраве.
  • 17 asd

    2 1 Отговор
    Супърб е отличен автомобил.
  • 18 Георги

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Skier":

    Лукс и шкода? Това са антоними!

    Коментиран от #19

  • 19 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Георги":

    Явно не си чувал за LAURENT&KLEMENT - нормално за невежа

    Коментиран от #42

  • 20 ахххх

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "asd":

    те не са и за теб!

    Коментиран от #34

  • 21 ееееее

    1 0 Отговор
    щом не е Гоуф - не става, а Георги?
    кога ще пораснете, кога ли ще ви дойде умът в главата..
  • 22 656

    0 3 Отговор
    Да си избират каквото си искат, колите са MB, AUDI, BMW и кака Порша

    Коментиран от #25

  • 23 по темата

    3 2 Отговор
    Какво и шкодовото на "шкодата"?
    Това си е един Сваген и нищо повече; шкода! смешници.
  • 24 mediator37

    2 1 Отговор
    Германската фирма Сименс държи първо място в света по корупционни практики и бруто подкупи раздадени за година. Следва я Мерцедес.
    Обаче, гледам, Фолксваген и поделението му Шкода, дишат във врата на шампионите, защото има нещо гнило трета поредна година все Шкода да маже филията.
  • 25 Цар Соломон

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "656":

    Правилно! Да си избират каквито си искат бараки.

    Колите са: Ролс-Ройс, Порше, Мерцедес и БМВ. Всичко друго - не мерси!
  • 26 М еги

    0 2 Отговор
    Не че нещо, но до този който прави сравнение с Волво и Рено м/у другото в класацията 4х4 Волво ХС 90 изпреварва Рено Каджар. Да казваш че Рено прави автомобилите си от рециклирани кофичики за кисело мляко, да не би да мислиш че във Волво не правят части които са от рециклирани материали и стават отново за рециклиране, ами приятелю мой това е при всички автомобилни фирми.Другото което е че не си запознат с пътните характеристики и на двата автомобила щом се изказваш по този начин.Има и още но си го чети и сравнявай Ти. Хайде и с добро и за класацията единствено реално е в 4х4 класа.
  • 27 qwerty

    1 0 Отговор
    специално супърб е много добра кола, изработката е добра, много екстри, приятна визия, много пространство и то на супер атрактивни цени за кола от тоя клас - неоспоримо
    ама за трета поредна година ай моля ви се, демек квито ни изборите, такива и конкурсите
  • 28 Jyusix HasiK

    0 0 Отговор
    До коментар #24 здр-те някой може ли да ми кажи как мога да променя аватара си?

    Коментиран от #29, #30

  • 29 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Jyusix HasiK":

    НЕ
  • 30 onq s konq

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Jyusix HasiK":

    Има начин естествено,но малко боли.С две думи-гръмваш се и умирате и двамата с аватара.
  • 31 Vasik Atanasova

    0 2 Отговор
    ПАК АУДИ
  • 32 Кой Кой

    3 1 Отговор
    Шкода? Алоооо тва кола ли е? Кой прави тези тестове, кой решава кои коли ще са допуснати до тестовете? Mercedes-Benz говори ли ви нещо? Ford, Renault, Opel, Hyundai ако това са достойни марки за класация, то тестващите са я закъсали яко. Пълна пародия Шкода......Кола на Годината :D да рева ли да се смея ли......
  • 33 Коцето с чип и ремап и висок клас газ :D

    1 0 Отговор
    Ейй няма ауди,няма мерцедес, няма бмв... Тая класация е нереална :D
  • 34 asd

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "ахххх":

    Напълно съм съгласен :)
  • 35 Франк

    0 0 Отговор
    клсацията се прави на база продажби.

    невежи ииии
  • 36 NotReally

    0 0 Отговор
    Samo na men li klasaciqta ne mi se vijda realna ?
  • 37 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    multivana бие конкуренцията аз карам такъв бус като служебен просто перфектен
  • 38 Роман Маверика Ценов

    0 1 Отговор
    Форда трябваше да спечели. Хубава кола е. Карам такава служебна просто е перфектен

    Коментиран от #47

  • 39 Plodviv

    0 0 Отговор
    Всички победители са много добри автомобили, както всичко е 100% субективизъм.
  • 40 hienata

    0 0 Отговор
    Хора,преди да пишете ,не е лошо да се запознаете с правилата
    "Легитимни за участие са всички нови модели, излезли на пазара през последните 12 месеца предшестващи церемонията. Наградата не е ограничена само за европейските автомобилни марки но кандидатстващите модели трябва да се предлагат на пазара в поне 5 европейски държави и да имат прогнозни продажби от поне 5000 броя на година.

    Кандидатите са преценявани по следните критерии: дизайн, комфорт, сигурност, икономичност, функционалност, експлоатационни качества, управление и цена.

    Посредством обикновено гласуване се избират 7 модела от всички кандидати, които са номинираните за автомобил на годината. При окончателното гласуване, всеки член на журито има по 25 точки, които трябва да разпредели между финалистите. Тези точки трябва да се разпределят на минимум 5 модела от 7-те, като не може да се дават повече от 10 точки на автомобил. Гласуването е явно, като всеки журьор дава своите основания за разпределението на точките си."
    Повечето от журито по традиция дават най-голяма тежест на отношението цена/качество. Помислете малко и вие по тези критерии, и ще дадете първо място на Шкодата.
  • 41 onq s konq

    0 1 Отговор
    Няма лошо да се избират автомобили на годината на разни конкурси от разни журита...Мен обаче ме вълнува автомобила на века и това е БМВ.

    Коментиран от #45

  • 42 Георги

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Покажи ми луксозна Шкода! Една Шкода от Фауве груп! Невеж...
  • 43 Волен Сидеров

    0 0 Отговор
    УЖАС-като всичко в държавата-Нагласено ....
  • 44 и да лъжат лъжат себе си

    0 0 Отговор
    и автомобил на годината е Опел Астра а това със Шкодичката е бутане на скъпа ламарина.Всеки от вас знае че по продажби на нови автомобили за 2016-та ще бъде Астра не само заради дизайна който не е никак лош а и заради цената от 15-20 000 по малко.
  • 45 konq s onq

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "onq s konq":

    Откъдето и да го погледнеш си е точно така.БМВ си е класа над другите марки ама те хората нека се занимават с глупости и пари да дават на вятъра

    Коментиран от #49

  • 46 Алабала

    0 0 Отговор
    Разбирачи които не са ходили в скандинавски страни - там където хората не избиват колмплекси с колите си, въпреки че имат достатачно пари- да не се обаждат .
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 дядо Либен

    0 0 Отговор
    Супер си е Супърба!
  • 49 ооооооо

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "konq s onq":

    точно тия с БМВ-тата си дават парите на вятъра!
    За да почешат егото си и да избият комплексите си.
  • 50 ооооооо

    0 0 Отговор
    точно тия с БМВ-тата си дават парите на вятъра!
    За да почешат егото си и да избият комплексите си.

    Коментиран от #52

  • 51 Вуйчо Ваньо

    0 0 Отговор
    Който има нужда да си я купи. После регистрация, застраховка, каско, винетка, технически преглед, данък и т.н. :) Колата е лукс и всеки трябва да си прецени колко му трябва и за какви пари.
    Всяка марка има добри модели, има и пълни боклуци.
  • 52 ivо

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "ооооооо":

    браво бре как не те е срам да го кажеш
  • 53 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Карал съм и съм се качвал на доста от тези марки автомобили но комфорта и спортния дух на БМВ никой не може да докарва.Основно пътувам по магистралата и само с БМВ оставам свеж и енергичен след 400км път.
    Особено на VAG групата автомобилите не мога да ги хваля защото разхода на гориво по борд и колонка никога не излиза а и шумоизолацията не е на ниво

    Коментиран от #54

  • 54 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Бхд БхД":

    Според 11-тата божа заповед всички които карат БМВ са комплексари и всички които не карат-не са.Тва е положението.