Last news in Fakti

23 Февруари, 2016 12:14 16 883 17

Безумният масълкар Challenger вече е с 4-цифрена мощност

  • dodge-
  • challenger-
  • srt hellcat-
  • hpe1000-
  • hennessey performance
Безумният масълкар Challenger вече е с 4-цифрена мощност - 1

Един от най-свирепите "янки" на нашата съвременност Dodge Challenger SRT Hellcat попадна в ръцете на небезизвестното тунинг студио Hennessey Performance. На спецовете по силов тунинг явно не са им достатъчни 707-те коня под капака на Challenger SRT Hellcat и те го превръщат в масълкар, който може да съперничи по мощност и динамика с най-отявлените хиперкари.

Външно версията HPE1000 не се отличава особено от стандартната, но по отношение на мощност и динамика я превъзхожда значително. Инженерите от Hennessey монтират два нови турбокомпресора, заменят системата за директно впръскване на горивото, модифицират всмукателния механизъм и монтират спортна ауспухна система. Ефектът от тази операция е поразителен.Безумният масълкар Challenger вече е с 4-цифрена мощност

Доработеният Hellcat вече разполага с 1 032 конски сили при 6 500 об/мин и - внимание! - 1 338 Нм максимален въртящ момент. Ускорението от 0 до 96 км/ч. (60 мили/ч) е равно на 2.7 секунди. Когато тунингованият Challenger е "обут" със специални гуми за драг, изминава класическата драг дистанция от ¼ миля за 9.9 секунди. За по-непретенциозните от Hennessey предлагат и по-умерени пакети.

Те могат да повишат мощността на автомобила от 707 коня до 805 или до 852 конски сили. Единственият проблем на този масълкар е производствен и е свързан със сигурността. Пасивната безопасност на автомобила не е на ниво и поради тази причина ръководството на FCA обмисля свалянето му от поточните линии през 2017 година.Безумният масълкар Challenger вече е с 4-цифрена мощност


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Димитър

    2 3 Отговор
    с 1000 коня не може да стигне ускорението на gt-r американците никога не са можели да правят коли, а съм сигурен и че по цена не могат да го стигнат и по разход защо ли изобщо правят коли.

    Коментиран от #3

  • 2 тошибиян

    3 2 Отговор
    престанете да сравнявате си4ко с кошницата нисан...вси4ки драг двигатели и компоненти за драгстерите са американска изработка...кога нисана или там другите азиатски бангий ще направят за 5 секунди 500км?
  • 3 Никой

    2 4 Отговор

    До коментар #1 от "Димитър":

    Надявам се да се шегуваш. Сравняваш кола със задно и 4х4 по ускорение до 100. Ако ще и 2000 коня да е сцеплението си има граници.
  • 4 за малко съм

    1 3 Отговор
    С тези 1000 коня е направил добро постижение до 100 км/ч. Има една тънкост - трябва да обуздаеш тази мощност с тракшън контрол. Работата е в това, че докато не набере 100 км/ч той не може да използва цялата си мощ, защото ще буксува през цялото време. Затова в сравнение със стоков GT-R, който ускорява за почти същото време, Dodge-a използва по-малък процент от мощността си. С нарастването на скоростта се увеличава челното съпротивление, и от там следва да има нужда от още конски сили, които тракшъна постепенно освобождава.
  • 5 гост

    1 2 Отговор
    Имаше преди едно мицубиши ево с 400кс, което ускорява за 4,5 сек с 4х4, но за целите на дрифта му преправят диференциала така, че да предава само на задните гуми, като времето за ускорение до 100 става над 6 секунди. Това при условие, че друго не са променяли по колата.
    Така че задно и 4х4 не може да се сравнява понеже мощноста си има пределно сцепление и е напълно възможно кола с половината мощност да постигне по-добри резултати в конкретна дисциплина, но Чаленджъра е разработен да е брутален на всякакви скорости и на четвърт миля ГТР няма шансове.
  • 6 Шрапнел

    2 3 Отговор
    Аз малко се смущавам, когато във форумите доста убедено и информирано ми обясняват как от ГТР по-убаво едва ли не, няма. Ако можех да ви поканя да вдигнете ръка кой от вас е шофирал или шофира ГТР, Порше, Мицубиши Ево и т.н. някакъв сериозен спортен автомобил. Кой е правил обиколки с АМГ 63 блек едишън? Кой шофира Бентли, Ролс-Ройс или Майбах?

    Я, пуснете резултатите, с които сте напуснали Нордшлайфе на Нюрбургринг, яздейки на Макларън П1 и Порше 911, за да сравним, господа специалисти, дали сте така сведущи, както излиза от писанията на някои, не всички. Всичко ви е в сферата на предположенията - ще стане, няма да стане...

    Коментиран от #8

  • 7 Vasik Atanasova

    1 1 Отговор
    ЕДНА ОТ ЛЮБИМИТЕ МИ КОЛИ
  • 8 опсмопсус

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "Шрапнел":

    Колата е много яка, но това за пасивната безопасност е много кофти, друго си е немски кенеф, най безопасния, ВИДЕХМЕ ГО НА ПИСТАТА В СЛИВЕН - бе ен ве 2 жертви, мерцедес 2 тежко ранени!

    Нема никой карал на "Зеления Ад", всички мишоци тука се возим на 15г. бънгии и не може да ни затвориш устата, особенно на тея с бе ен ве и великата триъгълна звезда!

    А GTR, не може да го стигнат дълги години още и на драг и на писта и на "Зеления АД" е 7;08;68 на 5-то место!

    Коментиран от #10

  • 9 ретро

    2 0 Отговор
    700, 800... -1000 коня. ОК брутализъм - Добре, ноп мен ме кефи визията на тая кола олд скул стил - мъжко изглеждаща кола, а не някаква "дизайнерска" количка за метросексуални п...лчета;)
  • 10 пешо

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "опсмопсус":

    да ти имах акъла поне за два дена да си почина .......
  • 11 Хондаджия

    0 0 Отговор
    До коментар №8 от "опсмопсус"В каква марка автомобил биха оцелели момчетата от сливенското летище,при положение,че автом обилите са най-малко защитени при страничен удар,отделно са били без колани,а и БМВ-то не е 1-ва младост,но и да беше дори не с 12,а с 50 еърбега,при така смазан автомобил нищо не би помогнало.В момента на удара мерджана е успял да намали до 110 км/ч,дори и в Майбах да бяха,биха ли оцелели според теб?
  • 12 Кобрата

    0 0 Отговор
    Добра машинка е Dodge
  • 13 Ники

    0 0 Отговор
    Много си е хубава колата, само не знам какво са се стегнали всички с тая безопасност при положение че като се смеляш с повече от 110-120, ако ще и господ да е при тебе в колата пак нямаш шанс, освен разбира се, ако не е някакъв болид с кокпит и такива неща. В обикновена кола човека е просто страшно бързо фрикасе, което чака да се омаже навсякъде.
  • 14 Summon

    2 0 Отговор
    Ти ако караш талига на 15 години то не значи, че при всички е така. И за Нюрбургринг говори само ако си ходил там и то не като зрител! Такива завестливи драскачи като теб само пишат едни глупости в интернет без да имате представа за реалността! И ДА, БМВ е много хубава кола, особено като излезнеш с нея от магазина!
  • 15 Summon

    2 0 Отговор
    И само да поясня, че това се отнася до @опсмопсус който е един комплексиран драскач и "разбирач".
  • 16 любител

    0 0 Отговор
    Някой виждал ли е врата на Волво 240.?(Не споря, не опонирам, не се заяждам)
  • 17 Иванов

    0 0 Отговор
    Към автора.

    Модела се сваля догодина не заради някакъв проблем с каквото и да било, а защото е време модела да бъде обновен. Тази генерация е от 2007.

    Всяка моделна генерация има така наречен "живот" 8-10 години и след това се пуска новата генерация.

    Или по друг начин казано очаквайте скоро новия Challenger