Last news in Fakti

29 Март, 2016 10:18 26 800 47

Вижте какви коли предпочитат европейците

  • европа-
  • автомобили-
  • продажби-
  • февруари 2016
Вижте какви коли предпочитат европейците - 1

Компанията JATO Dynamics, която се занимава с изследване на европейските автомобилни пазари, извади интересна статистика, показваща какви автомобили предпочитат европейците от началото на годината. По-конкретно става дума за сравнение на месеците февруари 2016 и февруари 2015.

Впечатляващи са данните от месец февруари 2016 година, където се вижда, че сегментът на т.нар. кросоувъри има най-голям ръст. През миналия месец продажбите на SUV-та в Европа бележат ръст с цели 31%. През февруари 2016-а SUV сегментът заема почти четвърт от продажбите на целия европейски пазар.

При кросоувърите най-голям ръст спрямо аналогичния период от миналата година имат моделите Hyundai Tucson, Renault Kadjar и Suzuki Vitara. Всъщност най-голям е ръстът при спортните автомобили (+61%), но техния дял е нищожен на фона на останалите сегменти. Ето и призовите тройки по ръст в продажбите през февруари 2016 във всички класове.Вижте какви коли предпочитат европейците
Иначе що се отнася до конкретни модели, лидер по продажби на Стария континент си остава Volkswagen Golf, следван от VW Polo и Renault Clio. От кросоувърите пък най-продаван е Nissan Qashqai. Вижте и най-продаваните модели за месец февруари 2016 година.Вижте какви коли предпочитат европейците

* Цифрите след моделите показват броя продадени возила през февруари 2016, през февруари 2015 и динамиката в проценти, който бележат.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Msux

    3 0 Отговор
    Интересна новина ще е ако извадите продажбите на немското трио , да видим кой какво и колко продава......
  • 2 Симфони

    1 4 Отговор
    Всички са с повишени продажби, значи ли, че икономиката в Европа е във възход?
  • 3 onq s konq

    2 7 Отговор
    Истинския европеец като мене кара само БМВ!Сичко останало е буклук!

    Коментиран от #5

  • 4 Лъки

    4 0 Отговор
    БМВ е хубава марка,но съм сигурен,че твоето е минимум 10+ годишно,така че не се прави на голям разбирач,като имаш акъл и пари да си вземеш нещо по-хубаво тогава пиши колко разбираш.
    П.С. пише се Всички не Сичко.

    Коментиран от #47

  • 5 Хехехехе

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "onq s konq":

    Ако всеки е истински европеец като теб ще трябва да кара само употребявани коли.

    Коментиран от #6

  • 6 onq s konq

    2 6 Отговор

    До коментар #5 от "Хехехехе":

    Да - употреблявано ми е беемвето но в Австрия го беше карала възрасна жена на 85 години и си е като ново
  • 7 Бля бля

    1 0 Отговор
    гоуфо кво няма да е първи като има не знам си колко купета-хечбек 3/5 врати, variant, alltrack, sportsvan, Plus и кабрио
  • 8 Vasik Atanasova

    0 2 Отговор
    АУДИ ВИНАГИ Е В КЛАСАЦИИТЕ.
    ХУБАВИ СА
  • 9 Чукча

    2 2 Отговор
    И тази възрастна жена на 85 години е пътувала с него до магазина и обратно,нали! Още една правописна грешка конярче,пише се употребявано,а не употреблявано.

    Коментиран от #10

  • 10 Carfen

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Чукча":

    Колега, само да допълня, че явно бабата е избирала не с разум, а със сърце, защото бенвето на въпросния европеец е Е46 330d(по негови изказвания,което между другото ще рече на мин.11 години). Предполагам като си го е купил от Австрия е било без ръжда и с плетени китеници на седалките, с инициалите на предишната собственичка :)
  • 11 onq s konq

    1 2 Отговор
    Аве малко чукче такова,питай баща си Големия Чук и той ще ти каже че думата е производна на ПОТРЕБЛЕНИЕ!Затова и аз ПОТРЕБЛЯВАМ,а ти като нямаш пари-търсиш грешки.
  • 12 Румен Янев

    1 1 Отговор


    На коментар 3 беенвето
  • 13 гост

    1 0 Отговор
    А у нас тези марки са анатемосани като неподходящи. Само немско се тази, тук там японско и то само тойота или хонда, всичко друго не е добро за българина. Чужденците с висока интелигентност сигурно са прости, не знаят какво да си правят парите изкарани с честен труд без далавери и измамни схеми, затова купуват хюндай и рено. И аз харесвам рено, сигурно съм много прост да си купя нов каджар, мисля си, че щом съм изкарал всеки лев за него с честен труд мога да си позволя да съм прост.
  • 14 един от многото

    1 0 Отговор
    Че си прост е очевидно от избора ти на кола, но моите адмирации ако наистина си изкарал парите за нея с честен труд. Продължавай да се трудиш, както се трудят и европейците с висока интелигентност за да могат да си посрещнат разходите по тези автомобили, а те както сам ще се убедиш не са малки...каквото и да ти говорят става дума за пари!

    Коментиран от #18

  • 15 Шишо Бакшишо

    0 1 Отговор
    -Тази класация е от остров англия и е правена от английски меки леви китки които имат чупка в кръста и са в наведено положение със открити задни части а истинската класация е тази за вечни времена 1-Mercedes Benz 2-Porcshe 3-BMW 4-AUDI 5-VW 6-Toyota друго всичко е буклук и то много евтин или много скъп боклук!!!
  • 16 WRX

    3 1 Отговор
    onq s konq - ''Аве малко чукче такова,питай баща си Големия Чук и той ще ти каже че думата е производна на ПОТРЕБЛЕНИЕ!Затова и аз ПОТРЕБЛЯВАМ,а ти като нямаш пари-търсиш грешки''

    Ти си моят ''идол'' !
  • 17 Някой

    2 0 Отговор
    Най трудното при покупката на БМВ-то на кончето беше това , да се вземе разрешение от общината за отсичане на дървото , което беше израснало пред вратата на гаража.Като ви казва , че е карано малко - вервайте му !
  • 18 Пешеходец

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "един от многото":

    Един от многото.....само като Ти гледам ник-а се досещам вече че си избрал правилната кола....гоуф 2 с Пернишка регистрация....или минахте вече на по-новия модел тройка?
    Да Немските коли са най-добрите и с най-ефтини резервни части.Най-ефтини резевни части защото се купуват много и много често.Да живее немския автопром че иначе колко магазини и сервизи ще фалират няма брой.
    А на "тъпото скапано" Рено такъв тормоз Съм прилагал и не Ме е оставяло никъде.Абе с две думи тия "тъпи французи се не научиха да правят коли".
  • 19 пацо

    2 0 Отговор
    ПОТРЕБЛЯВАШ само ти.Отвори правописния речник и ще видиш как е правилно.
  • 20

    0 1 Отговор
    Хората си карат новите коли и си свиркат и след 4-5 години си купуват пак нова, а тука темата на деня е коя 20 годишна бракма е най-добра......
  • 21 Пешеходец

    1 1 Отговор
    Г-н Колев отново Сте много много прав.
    На времето журналисти попитали Хенри Форд коя е най-добрата кола очаквайки одговор че това е "Форд".
    Но г-н Форд отговорил:
    "Най-добрата кола е новата кола"
    За това и Аз предпочитам нова Дачия пред 20 годишен Мерцедес.

    Коментиран от #22

  • 22 дабе

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Пешеходец":

    Така е, но е имало само няколко модела, сега са......
    10 годишна премиум клас, която е струвала над 250000 лева и я взема за 25-30000лв е винаги по-добре от чисто нова сапунерка за същата или дори по-висока цена.

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Пешеходец

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "дабе":

    Нали знаеш и другата прикаска:
    Хвали старото ама карай новото.
    Защото за да вземеш тая премиум класа за 1/10 от цената на 10 години тя е вече на 300-400 000 км с тръгнали доста проблеми и дошла в България на реални 150 000км карана от баба до магазина.

    Коментиран от #33

  • 24

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "дабе":

    Този 10 годишен премиум е потенциална финансова катастрофа, но лошо няма ако искаш да си газе и можеш да си позволиш да налееш още куп пари. Доколкото съм запознат доста сериозни германски бизнесмени карат нови непремиум коли, но тука сме балканите и манталитета е друг.

    Коментиран от #27, #34

  • 25 Роман Ценов

    0 0 Отговор
    Искараха Mazda Mx 5 по добра кола от MERCEDES SLC
    Европейци-Цигани.

    Коментиран от #26, #28

  • 26 Маверика Ценов

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Роман Ценов":

    Аз си карам форд маверик модел от миналият век и не го сменям за нищо друго дори и за новата дачия на съдружника.

    Коментиран от #44

  • 27 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от " ":

    Напълно си прав! Само си мисля, че не манталитета, а по-скоро мангалитета ни е такъв, ако разбираш какво искам да кажа...
  • 28 Пешеходец

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Роман Ценов":

    Що така бре Ромале засегнаха те на Мерцедес ли?
  • 29 гост

    2 1 Отговор
    Каджар другата година ще е лидер, много добра колица за парите си. Стартираха една миналата есен, а са доста напред, идната година ще са водещи по растеж.
    Най-добре е новото, няма спор, но понеже не може или не искаме да си го позволим, затова плюем по новото. Който има ново не се връща на старо и не съм чул някой да не е доволен от колата си, макар и да са бюджетни или по-нисък клас. Чувал съм за премиум марки нови като мерцедес и ауди да дават проблеми и да минават в сервизен режим и да имат по минимум 2 посещения годишно за сериозни проблеми в сервиза. Ако се извърши законова промяна за новите коли у нас ще има голям скок на покупките: не може стара кола да има дакъм 30лв, а нова 500лв, та нали е чиста и не замърсява. Не може да няма значение на какви норми отговаря колата, цял свят подчинява застраховки, данъци и такси на нормите, само България не. Цял свят обвързва цената на застраховката със стажа и мощността на колата, само България пак не. Цял свят освобождава новите, икономични коли от такси първите години, само България товари тези коли с огромни данъци и такси. Цял свят степенува по еко норма, не по мощност, само България стой с комунистическите нива на мощност далеч от нашето време и адекватността.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 veselin ivanov

    0 0 Отговор
    Добре че си я имам таз корейска магарешка каручка ,хюндай пони ,блазя им че са си оставили ръцете в нея!
  • 32 Azzzzzzzzzzzz

    1 0 Отговор
    Не си прав. Новото не е за средностатистическия българин. Всеки месец вноска в банката за лизинг, скъпо каско, скапани пътища, възможност някой дебил да те удари и т.н. Аз живея в центъра на София и не ми остана здраво място по броните.... За какво да си купя нов автомобил - за да му треперя по цял ден.... Не мерси! Пък и старите автомобили са наистина по-здрави като цяло.
  • 33 укиоп

    0 3 Отговор

    До коментар #23 от "Пешеходец":

    ето пак наизуст,,.... ей такива чегеварчета като теб , никога няма да проумеят истината на пазарната икономика!БОГАТИТЕ НЕ СИ КАРАТ КОЛИТЕ, малките поло и гоУфчета са които събират километри, а не големитЕЧАСТНИ КОЛИ! с ТЯХ ХОДЯТ ДА СЕ ПОКАЖАТ ЧЕ ИМАТ НОВИЯ МОДЕЛ....РАЗБРАЛИ...... ИЛИ МОЖЕШ ДА УДАРИШ НА ТЕЗГЯХА 200 000 ЕВРО КАТО ТЯХ! ...и утре да я махнеш от списъка с активите!..... и като си пешеходец на кому к..а търсиш тук.....и да пак и за последен път БМВ е най-добрата кола.....смятам и мержан да си купя да видя дали не съм сбъркал, ама по-късно....ааай аман от папагали!,,,,,мнооого поговорки празни джобове!

    Коментиран от #35, #39

  • 34 укиоп

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от " ":

    Митенце, Батюуту!// трета година я карам и освен данъци и консумативи, да скъпи.... за друго пари не съм дал, НО ТИ ми завиждаш както и всички бедни! Детето ми е в безопастност и на всичкото отгоре е голям кеф да караш над 300 коня и близо 2 тона кола! Който иска поршета, нисанчета и други картинг клас коли да си ги кара. Финансова катастрофа е да си купиш каквато и да е кола нова!

    Коментиран от #36

  • 35 ПОиКУ

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "укиоп":

    Не се излагай повече - гавориш глупасти - оооо....ти "най–умен" сред всички!
    Две нови коли съм си купил- въобще не е финансова катастрофа,мога но не желая да си купя и "кораб" като твоя - и със сигурност "по-млад",най-малкото да ти завиждам :)!
    Карай си 2-тонния кораб, но не насилвай хората с обидни изблици на низките си страсти наричайки ги "бедни"!

    Коментиран от #45

  • 36

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "укиоп":

    Карай си със здраве двутонната кола не ти завиждам не те познавам, между другото "цървул" е състояние на духа, не зависи от това колко пари имаш. Ако мислиш че почти всички българи са цървули защото не могат да си купят двутонна луксозна кола много жалко за теб......
  • 37 onq s konq

    0 2 Отговор
    Двутонните коли/ нагоре/ са доказано по-икономични,защото като ги пуснеш по баира надолу с изключен двигател УСКОРЯВАТ,докато с леките не се получава щото ги спира вятъра.Нещо повече-баира свършва,ТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ПО ИНЕРЦИЯ ДО СЛЕДВАЩИЯ!
  • 38 7777777

    1 0 Отговор
    Господа, европейците предпочитат коли според джоба си - купува я на лизинг за 5-7 години, навърта и 300 000 км, връща я, оценят му я по остатъчна стойност, купува си нова по същата схема, а старата я купуваме ние и започват проблемите! Разликата е, че той кара винаги нови коли! А на оня конник ще му кажа, че миналата година ноември месец едно БМВ 3 серия на един завой след мен изхвърча в канавката, защото валеше силен дъжд, преди няколко години друго БМВ 5 серия след 2003 година не можа да изкачи едно нагорнище в снега, остави я и дойде да си я вземе след 3 дни като се оправи времето. Така че най-добрата кола е тази, която ти служи вярно ако си я гледаш и става за всеки ден, без значение от марката!

    Коментиран от #40

  • 39 Пешеходец

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "укиоп":

    Пич.Не говоря нищо наизуст.Няма тъпак по света освен ако не е Българин който да държи кола 200к евро в гаража и да ходи само в неделя на кафе с нея.Не вярвай на митове и легенди иди виж белия свят и общувай с бели хора.
    Това че не карам нова скъпа кола Ти няма как да го знаеш.И да....... мога да си позволя и кола не за 200к а дори и 300-400к евро.Но не го искам защото предпочитам тия пари да отидат по друго по-добро предназначение.Мойта кола е за една четвърт от тия пари нова.Но техниката която Ми носи парите е за осем да осем цифрена сума.
    Така че карай си старата двутонна бънгия и брой стотинките на газ станцията ама гледай да има и за кафе и наливна цигарка с него.

    Ами коньо тогава 40 тонните тирове трябва да произвеждат дизел бре брат.
    Как Съм се прецакал само Аз освен заплати и пари за нафта давам на шофьорите.
    Благодаря че Ме светна.
  • 40 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "7777777":

    Нещо си се объркал с твоите поучителни "примери"-Колата ми не е НЯКАКВА СИ "ЕВРИДЕЙКА" дето да се търкаля "нон-стоп",а е САМО ЗА СУХО ВРЕМЕ от март примерно до средата на ноември!С ДВЕ ДУМИ-СПЕЦИАЛНА КОЛА,ЗА СПЕЦИАЛНО ВРЕМЕ!Защото си знам колко ми е тежък крака и изобщо не ме кефи да карам внимателно съобразно климатичните условия ,независимо от супергумите ми.И съм писал няколко пъти-нямам изобщо зимни гуми,защото НЕ МИ ТРЯБВАТ И КОЛАТА НИКОГА ОТКАКТО СЪМ Я КУПИЛ НЕ Е СТЪПВАЛА НА СНЯГ.

    Коментиран от #42, #43

  • 41 Пешеходец

    1 0 Отговор
    Че то зимата каруците са под навесите а конете в конюшните.Аз зимата конски впрягове не Съм виждал.Еле пукне ли пролет всички мургавели впрягат и дават галоп.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "onq s konq":

    Коня не излиза на сняг,хаххаххахахахаххахахахха,стой си в конюшнята
  • 44 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Маверика Ценов":

    Млъкни бе комплексар нямаш ли си друга работа,че се занимаваш с мен?
  • 45 укиоп

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "ПОиКУ":

    като теб е в състояние на незнание, както и ДИМИТЪР КОЛЕВ жалко за ВАС! Чети преди да пишеш наизуст! двутонна луксознна 10 годишна е винаги по-изгодна от новата ти сапунерка за 30-50000лв

    Коментиран от #46

  • 46 Пешеходец

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "укиоп":

    Яяяяаааа колко глупави били хората дето си купуват нови коли.
    Я всички "тъпанари" с нови коли беж на горубляне за 10 годишни "лимузини".
    Човече ставаш смешен.
    Имам опит и със стари таралясняци ноф фнос на реални километри купени от пенсюнер на 85 със сервизна история а също и с нови от магазин коли без история и без пенсионер.А явно и другите хора който ги цитираш също имат опит. Тия теорий ги развивай на някой който не се е качвал в нова кола.
    Пожелавам ти и Ти някога да Си купиш нова кола и да видим тогава каква песен ще запееш.

  • 47 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Лъки":

    Кола втора ръка се купува от 3 до 5 години,където може да се говори за километраж и история.Продава се на 10 год.докато има цена по б лгаарските стандарти...
    Новата кола е супер но си нямаме доходи.Който има си кара....
    Но да се купуват дръ гяли на 10-12 си е риск