14 Април, 2016 07:15 26 774 42

Първото в света Bugatti Chiron пристигна в Монако

  • bugatti chiron-
  • монако

Само месец след премиерата, първият готов Chiron ще зарадва своя собственик и това естествено не е на случайно място. Монако е един от градовете, в които със сигурност има платежоспособни за този колос, но освен това е и пълно с фенове на автомобилите, които постоянно публикуват видеа и снимки от една от меките на спортните и ексклузивни автомобили в света.

Наследникът на хипер машината Veyron бе представен официално в началото на март на провелия се ежегоден автосалон в Женева. С карбоново тяло и дизайн вдъхновен от прототипа Vision Gran Turismo, той има мощност от 1500 конски сили и 1600 нютонметра благодарение на обновена версия на впечатляващия W16 двигател с общо 4 турбокомпресора. Цената на това творение достига точно 2.2 милиона евро.

През производствения цикъл на модела ще бъдат произведено точно 500 броя - толкова колкото бяха и за Veyron, като очакваме редица лимитирани версии. Интересна подробност е, че все още няма официален тест за максималната скорост на Chiron, но според производителя автомобилът с лекота вдига 430 км/ч. Ще следим също и за въпроса Нюрбургринг, който наскоро отмени ограниченията на скоростта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ostavime

    0 1 Отговор
    Очаквам разбирачите да обяснят как някоя 124-ка на Мерцедес или пък някоя 318i на BMW е в пъти по-добро от това... нещо. Защото това наистина е нещо, това не е нормална кола.
    Уникално.
  • 2 РК1111АТ

    1 0 Отговор
    Че с какво е по-добър тоя пацул? 124-ката и тройката имат много повече характер. А това ще се предаде още на първия легнал полицай. Плюс това, предишното поколение не се караше много!
  • 3 Разбирач

    0 1 Отговор
    Един Мерцедес 124-ка, примерно е много по-добра кола! Те затова си и държат цените и не падат и се карат. А БМВ 318i е, кола само за ценители, не за тия лъскави избивания на комплекси. Перфектно балансирано и красиво и функционално!
  • 4 гост

    1 0 Отговор
    хахахах...почна се! ...легнал полицай...цената на 124-ите...318 за ценители... Прави сте! Така е!

    ... между другото експлоатационните и сервизни разходи на старото Бугати са много интересни. По тях ще разберете, колко е безсмислено да се правят съпоставки на принципно различни неща. :)

    Темата е за Бугати. Коментирайте нещо интересно. Примерно: Кога се очаква да пристигне в България новото Бугати на шефа на Биомет? :)

    Коментиран от #13

  • 5 112

    1 1 Отговор
    Мислех че официалната скорост ще е повече. Все пак Agera ONE:1 официално се твърди че вдига 440 км/ч. Явно Бугати вече не е най в сегмента на хиперкарите.
  • 6 ауди фен

    2 2 Отговор
    чакам компетентното мнение на електрокаристите . ТОВА Е ПРОИЗВЕДЕНИЕ НА ИЗКУСТВОТО ТОВА Е ТЕХНОЛОГИЯ КОЯТО тесла НИКОГА АМА НИКОГА НЯМА ДА ИМА

    Коментиран от #7, #8

  • 7 незнайко

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "ауди фен":

    Напротив, Бугати няма технологиите на Тесла. Бугати е автомобил с най обикновен ДВГ. Високата цена е от композитните материали на купето, джантите и спирачките. Едва ли действителната му цена е тази, надута до безобразие.
  • 8 Еж ми го

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "ауди фен":

    Ти промит мозък.
    Една ламарина произведение на изкуството?
    Ти 100% нищо не разбираш от изкуство ама айде.
    Двигател с ефективност 25% каква технология е?
    На Тесла за кво и е да прави пърдящи крави?

    Коментиран от #10, #11

  • 9 богатите също плачат

    0 1 Отговор
    Прочетете и другата статия за Бугати де http://fakti.bg/avto/182257-bugatti-otzovava-veyron-rajdasval То падащи планки, то кабеляци, че и гориво лъже, че има хаха Последното за горивото ме кефи, както и вероятните последствия от това.
    Взимам си семки и сядам да чета коментари :)
  • 10 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Еж ми го":

    И то каква: предница от алфа ромео и задница от додж. Не си струва, само за такива които искат да се похвалят, че са си я купили. Аз такива коли не харесвам, експонати или бижута един вид. Но когато си задоволен със всевъзможни неща, вероятно това е следващата глупост, за която се сещаш, не се знае как се променя мисленето. Това е все пак една кола, никъде не може да се вдига такава скорост, един заек може да те убие при скорости над 250км/ч.
  • 11 Reptile

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "Еж ми го":

    Как точно разбра, че КПД-то е 25%. Това е всичко друго, но не и ОБИКНОВЕН ДВГ. Това е тържество на най-висока технология във всяко едно отношение - проектиране, влижени материали, реализация, тестване и краен резултат. Безкомпромисен резултат във всяко едно отношение.

    Коментиран от #16, #17, #18, #22

  • 12 ауди фен

    2 0 Отговор
    много бързо забравихте как една ТЕСЛА изгоря докато се зареждаше .......ПОСТИЖЕНИЕ НА ВЪРХОВА ТЕХНОЛОГИЯ

    Коментиран от #21

  • 13 ШЕФА

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    100% ли си сигурен, че е той ?
  • 14 spasov

    1 0 Отговор
    Е,браво,както винаги българските експерти по всичкология ще се изкажат.Хора вие колко от тези коли,за които говорите сте карали?Колко сте виждали на живо и сте имали досег с тях?Не мога да разбера как хора дето карат кошници на по 10-20г. коментират тези коли,просто мега несериозно,но не ние бай Гандьо трябва да се изкаже.Това е техника,никога колкото и да е модерна и добре направена,винаги ще даде някакъв дефект,просто трябва да започне да се експлоатира и това.
  • 15 коцето

    1 0 Отговор
    500км вдига тая супер кола
  • 16 Unknown

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Reptile":

    Толкова е приблизително коефициента на полезно действие на двг с вътрешно горене... Да речем компресорите подобряват показателя, но на фона на кубиците на мотора и брой гърла....същата работа ;)
  • 17 112

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Reptile":

    Ами във Вейрон двигателя развиваше реално 3000 к.с. но само 1001 достигат до колелата. Другото е топлина. Какво повече да говорим, че тръгнал и с Тесла да го сравнява. Електро и водородните автомобили са бъдещето. Някои страни вече решиха до няколко години да се откажат от ДВГ.

    Коментиран от #20, #28

  • 18 рррр

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Reptile":

    Който не е малоумен и е чел малко го знае, а това че ти се крепиш само на знанията от този сайт си е твоя работа.
  • 19 Гост

    0 0 Отговор
    Може да ви се стори смешно,но предните фарове наподобяват стария дизайн на Алфа Ромео! Все едно виждам 159,Брера или Спайдер
    Още едно доказателство,че италианците са богове на дизайна!
  • 20 Моден

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "112":

    Кво се дървите не знам след като тази кола дори няма да я видите в БГ.
    И златен Трабант да направят и той ще е уникален, но и него няма да видите в БГ
  • 21 използвай мозък

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "ауди фен":

    Ей тук си прав един кола на Тесла се е запалила(без пострадали), а тези с ДВГ се палят в движение, а да не споменаваме жертвите при пожар след катастрофа, толкова бързо пламват че няма време да бягаш.
    Е и електрическо БМВ беше изгоряло.
    Ами корееца собственик на мерцедес амг който разпиля колата, която за него явно беше боклук след редица проблеми
  • 22 Батя

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Reptile":

    Ти умнико да не мислиш че ефективността на този големичък двигател минава 25% и стига до 70-80%?
  • 23 ауди фен

    0 2 Отговор
    за ТЕСЛАТА ти трябва книшка за електрокар това са допълнителни разходи

    Коментиран от #24

  • 24 Niemand

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "ауди фен":

    Кланяш се на Тесла ти и затова я пишеш с главни букви.
    Audi Executive: ‘I hate to admit it but Tesla did everything right’
    http://bgr.com/2016/03/25/tesla-vs-audi-stefan-niemand-supercharger-network/
  • 25 гндфгхнгх

    1 0 Отговор
    Мяуди от 2009г се пънат и още не могат да направят ел.кола, а камо ли пък подобна на Тесла.
  • 26 ауди фен

    1 1 Отговор
    ТЕСЛА не съм карал то нямам и желание АМА ЕЛЕКТРОКАР СЪМ КАРАЛ ЕДВА ЛИ ЩЕ ИМА ГОЛЯМА РАЗЛИКА

    Коментиран от #29

  • 27 Ивайло

    2 0 Отговор
    Дали ако пристигна в Монако с моята корсичка нема да ме арестуват за скитничество?
  • 28 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "112":

    1001 не достигат до колелата, това е мощност на двигателя. Изказването ти е даоста неинженерно и наивно, другия път помни точно какво си гледал по дискавъри преди да го напишеш ;)
  • 29 уями го яж

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "ауди фен":

    алуди е ясно че няма да направи седан който ускорява като Тесла, ама поне спортна кола толкова пъргава като направи тогава говори за Тесла, че сега малко е срамна работата.
    имаш алуди а3 или а4 на 15-20 години и вече за фен се мислиш, аз дето не съм фен на никой май съм карал по мощни аудита от теб.
  • 30 ауди фен

    2 1 Отговор
    кога ще видим теслата във врц шампионата или 24 часа на люман ОТГОВОР. НЕМОЖЕ ДА ЗАВЪРШИ НИТО ЕДНО ;АМА БИЛА МНОГО ПЪРГАВА МНОГО ВАЖНО ами електрокар каралиси мислете малко с главите си бе хора

    Коментиран от #34

  • 31 Мухаха

    1 0 Отговор
    Я бързо в сервиза за проверка дали е ръждясал.
  • 32 Десислав Попов

    2 2 Отговор
    Абе тия ВАГ-аджии се е@ават нещо!
    Как може да сложат дръжки на вратите от Голф???
    Ми да му сложат и таблото от Голф и да го направят на "великата" им MQB-платформа
  • 33 11111

    1 1 Отговор
    Алуди феня ти къде се състезаваш? Май само на село с кокошките.
    С твоята бричка колко състезания си печелил?
  • 34 11111

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "ауди фен":

    Ти да не би да си купуваш само коли които печелят състезания?
    Почти невъзможно е да си купиш кола коя е предвидена за писта, да има разрешение за движение по улиците и да има седалки за 4-5 човека.
    Точно пук ауди фен големия състезател се извъди.
    Ако си избираш марката по спечелени състезания значи си уцелил недъгавата.
    Голям смях в нащо БГ. Пълно разпърдени потници летящи в облаците.
  • 35 666

    1 2 Отговор
    Произведените Веирони са точно 450, а не както пишете - 500 ;)
  • 36 Ярослав Станчев

    0 3 Отговор
    Звярът пристигна и рупането на ориз започна.Веднага разбирачите и намериха кусури.Теслата била по-хубава,имало и по-бързи и по-мощни и ала бала.
    Смешни сте.

    Коментиран от #40

  • 37 Кобрата

    2 0 Отговор
    Колата е хубава, но е прекалено скъпа, ... над 4 милиона лева струва, то за тези пари ще си купиш 5 звезден хотел на Слънчака

    Коментиран от #39

  • 38 гост

    2 1 Отговор
    Де го Коня бе , той най ги разбира .......
  • 39 укиъп

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Кобрата":

    колата въобще не е скъпа, просто за теб това са много пари

    Коментиран от #41

  • 40 Баща ти съм

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Ярослав Станчев":

    Къде в коментарите прочете, ако можеш, някой да казва че Тесла е по хубава?
    Двата производителя имат много различен план и желания.
    Ама от де толкова мисъл в теб Ярчо
  • 41 Кобрата

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "укиъп":

    Хахаха, сериозно ли, ти щото си много богат и сега ще си я купиш ли? В каква ли 20 годишна кочина се возиш и сигурно живееш в мизерна буксониера, но си тръгнал да говориш и да се правиш на големият богаташ
    За теб 4 400 000 лева малко пари ли са?
  • 42 Гибон

    0 0 Отговор
    Това отпред прилича на тъпо Алфа Ромео:))