14 Април, 2016 09:51 19 044 31

Bugatti отзовава Veyron - ръждясвал

  • bugatti-
  • veyron-
  • сервизна акция-
  • отзоваване-
  • дефект-
  • неизправност
Bugatti отзовава Veyron - ръждясвал - 1

Собствениците на 172 хиперколи от модела Veyron ще трябва да посетят сервизните центрове на Bugatti за отстраняване на възможни неизправности, съобщава щатската Национална служба за безопасност на пътното движение (NHTSA). Причина за организирането на кампанията са три дефекта, открити в рамките на последния месец.

Най-много коли (87) ще бъдат отзовани заради корозия на алуминиевите пластини, които служат като опора за крик. Според NHTSA тези елементи могат да изпаднат по време на движение, да причинят щети на други автомобили и да предизвикат произшествия. Проблемът засяга всички три модификации на Veyron - стандартните купета, произведени между 2006 и 2010 г., кабриолетите Grand Sport от 2010-2012 г. и напомпаната версия Super Sport от 2011-2013 г.

Заради друга неизправност на отзоваване подлежат 13 Veyron-а, произведени между 3 октомври и 22 декември 2006 г. При тях ще бъде подменен плюсовият кабел на акумулатора и проводниците на генератора, при които са установени прекъсвания.

Третият дефект засяга 72 купета от 2006-2010 и кабриолети Grand Sport от 2010 и 2011 г. Техният датчик за горивото показва по-високи стойности от реалната наличност, което налага смяна на резервоара и пренаписване на софтуера.

Всички ремонтни дейности ще бъдат извършени безплатно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 7802214527

    3 0 Отговор
    Проблемите звучат банално, само да не стане като колата Chevrolet EV1 през 2003, когато бяха конфискувани по подобен начин.
  • 2 рръп

    2 1 Отговор
    Е, голяма новина, нали е ВАГ просто са длъжни да имат проблеми!
  • 3 незнайко

    0 4 Отговор
    Доказано е, че алуминиевите сплави не са добри по купетата на автомобилите. Как автомобил за милиони ще има такива проблеми? Дано в новото Бугати са махнали тези елементи,защото при цена от 2.2 милиона евро това ще е голяма излагация. Не че сега не са се изложили.
  • 4 средностатистически

    4 1 Отговор
    всичко насилено и пресилено е така. най най най
    той и титаник беше най ама потъна
    а алуминия по принцип не ръждясва! намирисва на китайски вносни материали и икономии!!!!!! най-големите комплексари пак се возят в "китайски" коли :))))))))))
  • 5 ждяш

    2 1 Отговор
    срамота , да продадеш кола на цена от 2 мил. и да има такива дефекти !
  • 6 CCCP

    1 2 Отговор
    Дано Bugatti Chiron е нераждавейка :)
  • 7 Джигит

    3 0 Отговор
    Тия от Бугати сигурно имат някой бивш служител на Опел и ги е научил как да им ръждясват колите
  • 8 ваг

    2 1 Отговор
    Добре, че не си купих Вейрон, проявих разум и си купих 15 г. фолксваген, който няма и точка ръжда, а купето е поцинковано. ;)
  • 9 гост

    1 0 Отговор
    Ето прехвалените боклуци до къде водят...ето , че най-накрая излязоха на яве много проблеми , които за "скормните" 2 милиона не би трябвало да са допустими хич ! Ама то и при Ферари и Ламбо пък се самозапалват сами - все скъпи коли а пък нулево качество ! За тези пари грешки са НЕДОПУСТИМИ ! Не продават някоя евтина Дачия и да не очакваш от нея качество, а ти продават кола за милиони ,от която очакваш първокласно качество без никакви компромиси !
  • 10 hristov

    1 0 Отговор
    vse pak gi pravi VAG ima logika

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "hristov":

    ми не - собственост са на ВАГ ама се прявят във Франция

    Коментиран от #14

  • 12 ФАН

    3 0 Отговор
    За първи път чувам да ръждясва алуминии...
  • 13 klo

    1 0 Отговор
    ми да - има логика ко кат са праят у френско...тяхно чадо си е
  • 14 klo

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    ми да - има логика ко кат са праят у френско...тяхно чадо си е
  • 15 КИНТИТЕ НЕ ИЗКУШАВАТ СЕКИ

    3 0 Отговор
    БАЩАТА КАРА ВАЗ 2102 ОТ1981 ПЪРВИ СОБСТВЕНИК НА 120000 ГАРАЖНА КАТ Я ИЗКАРА ПО ПЪТЯ НАСТАВА СУМАТОХА ЧЕРВЕНА ОРИГИНАЛЕН ЛАК И БОЯ ????!!!:::

    Коментиран от #31

  • 16 Десислав Попов

    3 2 Отговор
    ВАГ-конфекция какво очаквате
  • 17 balboa

    2 0 Отговор
    статията е писал лаик ,алуминия не ръждясва какви са тези глупости

    Коментиран от #18, #22

  • 18 БУМ БАМ

    0 4 Отговор

    До коментар #17 от "balboa":

    ЛАИКА СИ ТИ .РЪЖДЯСВА И ТО ЯКО ОСОБЕНО СЛЕД ТРЕТИРАН ЗАМРЪЗНАЛ ПЪТ С ХИМИКАЛИ ??;;;
  • 19 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Може ли един ръждив Вейрон и за мен ?
  • 20 ккдй

    1 0 Отговор
    що ли нямаше такива проблеми с McLaren F1 или червеното конче F40?
  • 21 JASS

    2 0 Отговор
    Пише корозия , не ръжда. Когато алуминий се допре до друг вид метал , при определени условия възниква елктро-химична корозия. При такава и двата метала губят качества
  • 22 Десислав Попов

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "balboa":

    Лаик си ти,мой човек!Как да не ръждясва?
  • 23

    3 0 Отговор
    Старите Опели бледнеят направо, виж алуминий да ръждяса в кола за милиони, ей тва вече е майсторлък.
  • 24 Шиничи Ясуко

    2 0 Отговор
    М даааа, нали трябва да се подготви пазара за новия Chiron, (вижте стария корозира и се разпада, ВЗЕМЕТЕ си новия)
  • 25 Гост

    1 0 Отговор
    В заглавието пише ръждясвал, в статията корозирал. А автора идея си няма че двете неща са различни!
  • 26 Бай хой

    0 2 Отговор
    На тия коли колко им е гаранцията? Че кат гледам се отзовават над десет годишни коли и то за проблеми които се отстраняват за минути, като изключим животозастрашаващото показание за нивото на горивото в резервоара.

    ААААААААко се проверят всички марки и модели, кооооооолко ли ще се окажат с различни показания от действителното съдържание на резервоара.

    И като гледам бройките няма да е никак трудно да се извършат интервенциите. Вярна„о много сложно е да се подменят планките за крик и кабела от акумолатора.

    А някои отзовават стотици хиляди автомобила.
  • 27 Крум

    0 0 Отговор
    Щом е без пари, може!
    Ама ако искаха пари на тея бедни хорица за ремонти, не ми се мисли...
  • 28 Бай Митю от Младежда

    0 0 Отговор
    Гледам по светофарите, че много не ги карат. Вече знам и защо.
  • 29 миседниш накура

    1 0 Отговор
    уахахахахахахахаха-прехвалиния ваген ръждясва,лъже че има нафта и не всеки път има ток да запали.......
  • 30 МоТо

    2 0 Отговор
    Остана и да ги накарат да плащат - никой не иска да си губи клиентите тип "гъската със златните яйца",кой ще им снася-чудя се какво друго ще му се разпада - на 10 години почнаха да дават фира -кола за милион евро,много 'добра' работа Фолксваген.
    Недай си Боже да поддадат връзките м/у алуминия и карбона - ще се разпадне на пътя - особено онова суперспорта.
    Добре че не си купих ,как щеше да се мина :)!
  • 31 МоТо

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "КИНТИТЕ НЕ ИЗКУШАВАТ СЕКИ":

    ---а вътре слушате ли ." Ние сме на всеки километър и..оттук до края на Света!"
    Ако има "стерео" - пускай , съвсем ще избиете рибата!