18 Април, 2016 09:44 22 769 64

BMW продаде 2 млн. нови коли от Серия 5

  • bmw-
  • 5er-
  • продажби
BMW продаде 2 млн. нови коли от Серия 5 - 1
От началото на производството през 1972 година от бестселъра BMW Серия 5 са били продадени общо над 7.5 млн. автомобила от шестте поколения на "петицата". Последната шеста генерация се появява на бял свят през 2010 година и от тогава до днес марката е успяла да продаде повече от 2 млн. екземпляра. Според баварците техния бестселър в лицето на актуалното шесто поколение BMW 5er поставя нови стандарти в премиум сегмента.BMW продаде 2 млн. нови коли от Серия 5
В България BMW Серия 5 заслужи признанието на експертите, в лицето на членовете на Прес-авто клуб България, които го избраха за автомобил на годината в България за 2011 г. Оценката на клиентите също е категорична, като моделното бизнес семейство е сред най-популярните на българския пазар още от въвеждането на модела през 2010-а. Серия 5 дължи своята необикновена популярност отчасти на широката гама от двигатели.BMW продаде 2 млн. нови коли от Серия 5
Клиентите имат възможност за избор от широк спектър от мощни и ефективни четири, шест и осемцилиндрови бензинови и дизелови двигатели. Многообразието варира от BMW 518d до изключително динамичното BMW M5 Седан, което постига мощност от 560 к.с. (575 к.с. с пакет Competition). Освен това, BMW 5er се предлага по желание със задвижване на задните колела или с интелигентната система за задвижване на четирите колела BMW xDrive.BMW продаде 2 млн. нови коли от Серия 5


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бмш е65

    4 3 Отговор
    то защото както пишат повечето тука не става ли за нищо баварците
  • 2 f10

    4 3 Отговор
    Нали знаеш,че лисицата като не можала да стигне гроздето и казала че е кисело, та и на повечето тук това им е проблема,а за баварците.....хората боравят със статистически данни ТОЧКА!

    Коментиран от #23

  • 3 goth

    3 4 Отговор
    Хахахахахах Tesla продаде 300 000 автомобила за 5 дни. ТОЧКА!

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Мишо

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "goth":

    Ама на хартия. Реално още ни ги е произвела-
  • 5 f10

    3 2 Отговор
    Ква Тесла бе те са друг сегмент все едно да ти кажа КТМ колко мотора са продали,тук говорим за расов автомобил не за АЙФОНИ
  • 6 Монго

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "goth":

    Абе и ти си прав,ама БМВ си е марка...
  • 7 Саяна

    1 2 Отговор
    Немците са една от най-великите технологични нации на съвременния свят. Почечето държави са с обиколка зад тях, други с много.
  • 8 Иван Иванов

    1 2 Отговор
    BMW e golqma marka :D
    osobeno novite im turbinirani benzinki... :x
    kato gi pokarate shte razberete za kakvo ide rech. Karal sam malko povechko koli ot povecheto tuk i bratle ne govorim za nikvo kiselo grozde, govorim za razocharovanie ot markata ;] inache dizelite im ne sa loshi
  • 9 Olll

    2 1 Отговор
    Ехо ,Престанете да промивате главите на хората със скритите си реклами.Не преставате да бълвате мовини за БМв.

    Пича с айфона не знае ,че в този ай фон има повече технологии от което и да е БМв .Щото технологиите отдавна не са големи мотори и кожена тапицерия и разпрделение на масите 50:50 за сметка на пространство в купето.Тесла правят пътеката ,по която някой ден ще тръгната и БМв , както стана с хибридите и с какво ли още не.

    Коментиран от #19

  • 10 BRABUS

    3 0 Отговор
    "Според баварците техния бестселър в лицето на актуалното шесто поколение BMW 5er поставя нови стандарти в премиум сегмента"
    Това е така, НО ЕДИНСТВЕНО И САМО СПОРЕД ТЯХ ! !!

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Julio

    0 2 Отговор
    Хубава кола е актуалната 5-та серия (за разлика от предишните). За това и се продава добре...

    Коментиран от #15

  • 12 укиъп

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "BRABUS":

    .... и явно според клиентите им! Докато МБ удобно се е настанил сред пенсионерите, то БМВ продължава да бъде марка номер едно сред младите хора и семейства с динамичен и съвременен живот!
  • 13 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "BRABUS":

    Така както S класата е винаги 1 стъпка напред от 7цата, така и 5цата е една стъпка пред Е класата. Винаги;)
  • 14 Мартин

    2 0 Отговор
    Уааааау, колко впечатляващо! Надушвам платена публикация.
  • 15 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Julio":

    Личи си къв опит имаш. Покарай една хубва е34ка и друга песен ще пееш. Днешните коли са делеби мелези с компромис над управлението, кат единственото, на което се обръща внимание е икономичност и безопасност. И коне да има, че мутрите да се хвалят по баровете.

    Коментиран от #21

  • 16 onq s konq

    3 2 Отговор
    Ето и някои практични съвети към бъдещите собственици на марката:1/БМВ-то трябва да бъде с 200+ коня,защото другите като го видят на пътя и озверяват като бик на червено,а трябва естествено да им се обясни кой е шефа.2/Принципно резервоарът да е с не повече от половината гориво,а пасажерите да са максимум 1,за да не пречат на ускорението с излишна тежест.3/Не си хабете клаксончето да свирите на другите-те ще ви свирят предостатъчно!
  • 17 Илк0

    2 0 Отговор
    Да вземат да се похвалят колко петици и седмици са продали в БГ. Бройката ще се окаже впечатляващо невпечатляваща. Иначе в последните 1-2 години се счупиха да се саморекламират по всякакви медии, чак вече дразни. Хубавото няма нужда от реклама, драги дами и господа от маркетинговия отдел на БМВ.

    Коментиран от #20

  • 18 f10

    0 2 Отговор
    Това е от колега който напълно подкрепям :): "Елън Мъск... :-))))) Тесла... :-)))) Е, вие наистина сте много, много глупави, завистливи и злобни хора. Ако някога Тесла стане толкова популярен сред премиум автомобилите, продукт, колкото е БМВ, със сигурност и по тях ще плюете, както плюете сега по БМВ. Разбира се, това никога няма да се случи. Ако напълно електрическото задвижване някога се наложи, не бива да имате никакви съмнения, че пак БМВ, Мерцедес и Ауди ще бъдат лидери и в този тип возила. Засега обаче този момент изглежда безкрайно далеч... В момента БМВ имат най-добрите хибриди. Без значение е как са го постигнали. Важнното е, че предлагат най-доброто на пазара, по-добри дори от доайена в хибридните задвижвания - Тойота. Защото задвижващата система е едно, а добрата кола - нещо съвсем различно. Идете покарайте едно БМВ 5 серия Актив Хибрид и после приказвайте тъпотии... Ако напълно електрическото задвижване се наложи някой ден, и Тесла ще изглежда смешна до БМВ, както и една Тойота изглежда смешна до едно БМВ. Не се лъжете по маркетинг триковете на Мъск. Как може една кола да се планира да се пусне в продажба след повече от година, а "да имало за нея триста и не знам колко си..." поръчки. Това са тъпотии. Подгряване на вчерашния обяд. Отделно, че 300 хил. не е нищо. Само БМВ 5-та серия за една година има повече от 400 хил. ПРОДАДЕНИ броя, не поръчани. Само 5-та серия. Миналата година Тесла отбеляза счетоводна печалба за първа година от началото на съществуваването си. Тесла щели да фалират БМВ :-)))))))) Вие що не отидете да се удавите в някоя локва, бе!? Колкото Нисан ГТР фалира Феррари... ха, ха, ха..."

    Коментиран от #26, #39, #40

  • 19 Краси

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Olll":

    Какво точно е станало с хибридите?

    Доколкото виждам всички предлагат някакви хибридни версии на някои от моделите си, но само от кумова слама, да са "модерни". Тойта упорстват, ама май за амнайста година най-продавания им модел е Королата...
  • 20 Никой

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "Илк0":

    Хехе, ама като всяка година от Тойота се хвалят, че имат най-много продажби от всички други, нищо не казвате нали? Хората, които имат възможността да си купят ново БМВ не висят по форумите, не се безпокой.
  • 21 Julio

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Никой":

    Влез в магазина, купи си една чисто нова таква, покарай я шест месеца и ти гарантирам че като седнеш в някоя от старите след това ще ти се струва че си седнал в средновековието...
    С други думи и на теб ти личи къв опит имаш...

    Коментиран от #22

  • 22 Иван Иванов

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Julio":

    Julio, brat pokarai q ne shest meseca, a nqkolko godinki. Da ti se obadqt nqkolko seriozni remonta, kakvito sa tipichni za golqmata MARKA i togava shte te pitam dali pak shte iskash 5-ca. Ne sh bqgash ot peticata ami ot vsichkite BMW-ta... ;]

    Коментиран от #24

  • 23 ддд

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "f10":

    е ти какво?
    да не си качен на асмата?
  • 24 Julio

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Иван Иванов":

    Две години вече карам БМВ (нито е най-скъпото, нито пък най-наточеното) от магазина и всъщност ми подмениха единствено маркуча за течността за пръскалките на фаровете по гаранция. Това е за две години. Признавам че не съм се съсипал от километри но пък колата се използва ежедневно.
    Един фабричен дефект мисля че е прилична статистика за две години. Предишната също даде един в гаранционният си период (парктроника нещо беше се скапал), а по-предишната не даде нито един...
    Правя уточнението че предишните не бяха БМВ-та...
  • 25 7777777

    0 1 Отговор
    Конник, не е лошо да добавиш и 3-4 торби цимент от по 50 кг в багажника зимата за по добро сцепление!
  • 26 Саксофоний

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "f10":

    Че си фен на бенве е ясно, но да си заблуден като някое хлапе е потресаващо.
    Никой не отрича постиженията на БМВ, но са далеч назад от Тесла в ел.технологиите!

    Коментиран от #35

  • 27 onq s konq

    1 2 Отговор
    Ако ви е мил живота не си купувайте електромобил,защото привличат избирателно най-яките светкавици.
  • 28 Кобрата

    1 2 Отговор
    BMW-то е страхотна марка!
  • 29 Fake

    1 4 Отговор
    Два милиона ... точно колкото са м....вците в България . Това не е случайно .

    Коментиран от #31, #34

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Мишка

    1 2 Отговор
    Два мильона.........още едно доказателство за конфекция.То от костенурката на фолксваген и ситроен 2CV са продадени доста повече мильони броя.
    Но това не ги прави №1 в света.А само една масова кола сливаща се със сивото ежедневие.
    Лично Съм виждал как около един Москвич 408 на паркинга на Кауфланд се бяха събрали хора млади и стари да го разглеждат и снимат.А буквално до него беше паркирано ново БМВ Х6 и никой не Му обърна внимание.Е за това не карам никога масовки.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    ХАРЕСВАМ Е
  • 37

    0 0 Отговор
    До Е39 ми харесват като дизайн, без да коментирам колко са спортни и надеждни......
  • 38 Чичу Ади

    0 0 Отговор
    Младите се събират от чисто любопитство, понеже не са виждали на живо АЗЛК. Те и покрай някоя гъска ще се съберат. Старите си спомнят за времето на соца, точно както им го рекламират Серго и Ламбо от трамвайната реклама. Освен това Москве от 1970-та, лъснато и бръснато си е класически автомобил. Ако до Москвича сложиш един Мерцедес 540К от 1940-та едва ли някой ще обърне внимание на соца. БМВ, Мерцедес и Ауди под път и над път в бг, какво да им гледаш?
    Колкото до "костенурката"? (Beetle-бръмбар), за многомилионния си тираж е донесла печалба 10 пъти по-малко от тези 2 милиона БМВ 5-серия. Неумесни сравнения! Корола може да е най-продаваната кола, но Приус не е единствения хибрид на жълтурите. Освен това Корола е бюджетна масовка, а хибридните установки товарят значително джоба при покупката. Виж при Лексус съм убеден, че процента на хибридите ще гони този на чистия ДВГ. Колкото до Теслата, ел. автомобилът ще намира все по-голямо приложение, особенно в големите градове със задръствания при които моментния разход при ДВГ надхвърля 20 за бензинка и 12-13 за дизелак, а на ток ще излезе няколко стотинки до левче.

    Коментиран от #50

  • 39 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "f10":

    Нищо против хибрида на БМВ, но защо реши, че е по-добър от еквивалентния Лексус? Всички сравнения в интернет са на кантар - разликите в двете коли са минимални и е по-скоро въпрос на вкус.
  • 40 :DDDD

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "f10":

    Тия БМВ ай след като хората ги покараха малко разбраха че са пълен шит.
    може да потърсите препоръки на независими оценители които не препоръчват употребяваните ай шитове и то по на само година, година и половина.
    Не случайно БМВ ги отдели в отделна гама.
    Едно бмв и3 в движение го бяха ударили отзад и то вътре се разпадна - седалка, подлакътник, централна конзола.
    Ами тънките джанти на тази сапунерка струващи по $1100 едната.
    Грозен пластмасов хибрид ай3 струва 42000$ базово без REx.

    Коментиран от #41

  • 41 Golqm smqh

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от ":DDDD":

    Tova i3 ima rezervoar 9 litrа и извънграско на всеки 120км трябва да зареждате щото след 20-30км може да няма бензиностанция.
    Ей абе тва ай шитче може ли да прекоси магистрала Тракия.
    За да я минете ще трябва да слизате от магистралата да зареждате поне веднъж или да тръгвате с туба гориво и фуния.
  • 42 Golqm smqh

    0 0 Отговор
    По магистралата Тракия има 3 бензиностанции, но не знае дали разстоянието между тях ще му паснат на пробега.
  • 43 Трифонов

    0 1 Отговор
    БМВ е най-добрият премиум автомобил в световната автомобилна индустрия. Има най-доброто съотношение "цена-качество"; най-надеждни си, в сравнение с конкурентните представители на други марки (ако наистина вярвате на простотиите на разни озлобени, комплексирани нещастници за това, че кола за 120 хил. лв. е "всеки ден в сервиза за сериозни ремонти", значи сте по-тъпи и от тях... голяма част от тия нещастници ги говорят тия работи, ама знаят че не са верни); изработени са изключително качествено, като това се отнася за АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ им модели - от 1-ва до 7-ма серия. Седнеш ли, усещаш с всяка част от тялото си, че седиш в нещо качествено, в което всеки детайл е мислен и пипнат по перфектен начин. И да, като седнеш в една нова единичика, има много усещания, които изпитваш и когато седнеш в една седмица. Но това говори добре за единицата, а не лошо за седмицата. Ето защо, макар и най-ниския клас за БМВ, първа серия е един сериозен автомобил за разлика от една... Тойота Аурис, Мазда 3, Хонда Сивик, Рено Меган, Ситроен С4, Пежо 308, Опел Астра и още много други; задвижват се от задно предаване и имат абсолютно перфектно пътно поведение, настройки на окачването и водимост, които са недостижими за който и да било от останалите автомобилни производители (вижте независими изследвания по този въпрос... както някой философ по-долу беше мъдро препоръчал - виж ти); имат перфектни бензинови и дизелови двигатели, като правят и най-добрите хибриди в момента (за оня долу, който обясняваше, че Лексъсът бил на кантар с хибридното БМВ, специално му препоръчвам да иде да ги покара и после да ръси идиотщини. На кантар - my ass!!! БМВ-то е бруталната кола, а от Лексъсът ти остава само лош вкус в устата... особено ако го покараш след като си карал БМВ-то); имат най-добрата дилърска мрежа в Света. Регистрират клон във всяка държава, в която имат официални представителства и стопяват лагерите на дилърите от контрол. В резултат предлагат отношение и обслужване, за което всички останали могат само да мечтаят; ангажират най-переспективните МЛАДИ автомобилни дизайнери, завършващи най-престижния университет по автомобилен дизайн в момента, който се намира в Калифорния и в резултат автомобилите им могат да се похвалят с прогресивен и стилен дизайн, който обаче има и много точно премерено младежко излъчване (а всеки човек иска да се чувства млад); реинвестират в техническо развитие повече от 40% от брутните си приходи, което е процент, с който почти никой не може да се похвали; разполагат с най-добрия маркетингов и рекламен екип и в резултат няма марка, която да може да се похвали с влиятелността на БМВ на ниво "емоция", "очарователност" и "класицизъм". ТЕ СА ПРОСТО СИМВОЛ НА ИНДУСТРИЯТА!!! Всичко останало са просто глупости на хора, които в живота си не са карали хубав, нов автомобил!

    Коментиран от #45, #46, #49, #53

  • 44 Димитров

    0 1 Отговор
    страхотен коментар но на мен лично с нищо не ми промени мнението или убеди че таралясник е по-добър от другите таралясници
  • 45

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Трифонов":

    Все едно четох досадно дълга и скучна рекламна брошура на БМВ.
  • 46 слез си прибери версиите

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Трифонов":

    2 месеца и не си изтрезнял от св. Трифон ?!Хем модерност и младежка насоченост,хем класицизъм и понеже много вярваш на класации/аз за разлика от теб НЕ вярвам/ ,но съм чел статия за бмв са с най-голяма надценка от масовите марки!Това на края дето изброяваш емоция,очар. и клас. си го нацелил с кавичките !
  • 47 брандо

    0 2 Отговор
    Аз си карам Е класата и продължавам да смятам, че си е номер 1 !!! Сега изкараха нов модел и баварците започват да копират, за да изкарат след година и те модел !
  • 48 бмв е65

    1 1 Отговор
    човека вие го е казал доста точно и ясно ама вие надали сте разбрали и дума от написаното му иначе евала за коментара бмв е премиум марка и ще продължава да бъде
  • 49 Пешеходец

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Трифонов":

    Трифонов направо препрати тия писания към рекламния отдел на БМВ и поста на шеф ти е гарантиран.
    Това което си писал Ми говори че си от най-върлите фенове на марката граничеща с маниакална лудост.Някога карал ли си друга кола и изобщо карал ли си Автомобил.За парите на една такава кошница ще взема два Автомобила (не случайно изписвам думата с главна буква) много по-добри макър и не "премиум" марки.Отдавна в Германия не се пройзвеждат премиум автомобили.Пройзвеждат се премиум реклами и премиум емблеми.Поинтересувай се къде се правят моторите на БМВ.Да не се окажат маде ин чайна таун?
    брандо нали знаеш че от 2012 година мисля беше ако не се лъжа твоя №1 Мерцедес е с дизели на "скапаните" Рено-Нисан?
    Има и още но ще спра до тук че стана май статия като на Трифон.

    Коментиран от #52, #57

  • 50 Мишка

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Чичу Ади":

    Чичу Ади Москвич-а които описах нито беше лъснат нито бръснат.Караше го един дядо на около 65-70г ежедневка.С всичките белези на времето по него.Но действително си личеше че е пазен и почитан гаражен автомобил.И да ти кажа честно работеше толкова тихо и равномерно че доста по-нови коли около него дори бензинови си бяха направо трактори.
  • 51 jambazina

    1 1 Отговор
    Много яки са 5-иците, от първия до последния модел. Продажбите сами говорят за себе си.
  • 52 koko

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Пешеходец":

    Напрау си оди пеш!

    Коментиран от #56

  • 53 Morgoth

    0 2 Отговор

    До коментар #43 от "Трифонов":

    Ако нещо може да ме настрои против БМВ това са фанатизирани фенове като теб.

    "най-добрият премиум автомобил в световната автомобилна индустрия" в собствената си родина се нарежда на трето място по престиж след Порше и Мерцедес.

    Мнението за постоянно висене по сервизите идва от прекалено старите коли внасяни в България, това е вярно, но все пак "най-надеждния в сравнение с конкурентите" автомобил, въпреки надутата си цена идва с най-малката безплатна гаранция, явно и те самите не си вярват в качеството.

    БМВ 1 не го сравнявай с "Тойота Аурис, Мазда 3, Хонда Сивик, Рено Меган, Ситроен С4, Пежо 308, Опел Астра и още много други", защото макар да е в тяхната категория е с цената на Тойота Авенсис, Мазда 6, Хонда Акорд, Ситроен С5, Пежо 508, Опел Инсигния и още много които го издухват като размер, практичности и комфорт. А задното за автомобил с под 250 коня за масова употреба е огромна глупост, защото иска умения за управление, които жената която го кара в повечето случаи няма.

    За Лекс GS450h, да речем, че го карам всеки ден. Карал съм и хибрида на БМВ. Колите са напълно сравними. Това казват и всички ревюта е нета, само ти изглежда си най-разбиращия.

    Коментиран от #54, #58, #63

  • 54 някой си там

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Morgoth":

    колега да си чувал че колите имат скорости какво като го кара жена ако може да кара надали ще има проблеми
  • 55

    0 2 Отговор
    Всяка Опел Омега Б има същото динамично поведение и по-остро кормилно управление не по-лошо от Е39, само че е три пъти по-евтина и по безпроблемна, жалко че вече не го правят този модел. Не съм толкова тъп че да ми обясняват от БМВ каква неземна радост е да го караш и как няма на света друга кола с такова пътно поведeние.

    Коментиран от #59

  • 56 Пешеходец

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "koko":

    Е то пред дилемата да Съм собственик на бенве или пешеходец предпочитам второто.Поне ще спестя пари и нерви от сервиз.
    Morgoth под една друга статия писах:
    Имаш ли акъл в главата няма значение какъв е привода на колата.Ако ти е празна кратуната и с 24х24 пак ще се претрепеш та ако ще и с 20 коня да е мотора.
    Запомнете няма опасен и безопасен автомобил!
    Има опасен и безопасен водач на автомобил!
  • 57 Трифонов

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "Пешеходец":

    Колите, които съм ИМАЛ са: Пежо, Форд, Фиат, Алфа Ромео, Мицубиши, Тойота, Ауди, Мерцедес и БМВ. Първите три бяха втора употреба. Останалите са купувани нови. Всяка от първите осем съм карал по най-много три години. Аудито и Мерцедесът бяха страхотни коли, НО... дилърите им са пълен отврат, сервизите им са пълни с абсолютни некадърници и измамници и не са в състояние да поддържат автомобил за 70 - 90 бона така, както аз си представям, че би трябвало. Отделно, че и дилъри и други, не знаят как да се държат с клиента. Недопустимо е в БалканСтар например, да се държат така сякаш ти на тях трябва да си им благодарен, че са ти продали кола. Хубав, хубав, Мерцедес или не, ама това отношение и за Ролс Ройс е недопустимо. Всеки, който е давал пари за кола знае за какво говоря - представителството и сервиза са нещо много важно. И не, защото се развалят колите, а защото ГИ РАЗВАЛЯМЕ и трябва да се правят. БМВ-то ми ще е първата ми кола, която, ако всичко останало ми е ОК, възнамерявам да карам повече от три години. Колата е перфектна, представителството е пушка! Ти, очевдно си този, който не е карал нито нова, нито хубава кола.
  • 58 Трифонов

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Morgoth":

    Вариантите са общо взето два - да приемеш, че коментарът ми се дължи на безсъдържателно фанатизирано фенство, или да попрочетеш малко финансови анализи за резултатите на отделните автомобилостроители в глобален, световен аспект. После не е лошо да видиш и средната цена на автомобилите на БМВ, да ги съпоставиш с общия брой реализирани автомобили и да видиш, че всъщност стоят на пазара по-добре от Тойота - най-големият производител на автомобили в момента. Това е възможно само ако написаното от мен така, както именно съм го написал, е ВЯРНО!

    Коментиран от #61

  • 59 Трифонов

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от " ":

    Вероятно, защото си фен на Алфа, а аз имам по принцип добро отношение към този автомобил, не ми се иска да се конфронтирам с теб, независимо от обстоятелството, че повечето от коментарите ти за автомобили, са били до момента грешни. Отдавам го на липса на опит, поради липса на възможности, като искрено ти желая това да се промени и да получиш възможност да тестваш едно ново БМВ, Мерцедес, Ауди или нещо подобно. И както и друг път съм ти казвал точно на теб, убеден съм, че ще си промениш мнението. БМВ много ще ти хареса. И недей ми говори за Е-та. Отдавна вече не става въпрос за тях. Новите коли са много по-хубави от старите, не вярвайте на глупости!
  • 60 Пешеходец

    0 1 Отговор
    Трифонов не Те познавам и не Ме познаваш.Какви коли карам не е тук мястото да го казвам защото всеки в нета може да напише че притежава и Ролс Ройс и Бентли.Прави Ми впечатление че тия дето най-много се надуват и парадират с богатство и власт са доста комплексирани кредитополучатели.Само ще ти кажа че "премиум" марките като БМВ и МБ никога не са Ми били мечта.Карал Съм доста километри както нови такива така и по-стари.Никога Мои все на приятели.Но и никога не са ме впечатлявали с нищо.А даже и отмина времето когато можеше да впечатлиш и другите (освем някоя "кифла" дето се продава за едно уиски) с тия коли.Станаха някак много масовки и някак сивеят на фона на ежедневието.Продажбите им се въртят благодарение на вярващите в реклами за бързина комфорт и качество.Митове и легенди от преди векове.
    Покарай нов Лексус и тогава ела пак да поговорим.Дори вече флагманите на Пежо и Ситроен (ако искаш нещо от Европа) да не говорим за Волво и СААБ са доста по-комфортни на возия.
    Мога да пиша още и много.
    Но немога да се преборя с рекламните отдели.Много са.А и нямам това за цел.
    Но и не искам да пишат че това виждаш ли било мечтата на всяко момче.
    Не не е това.Моята и на сина Ми мечтите са Лансер Ево с 450к.с. под капака и си спят кротко в гаража.Червени комунистически и красиви и бодливи като рози.

    Коментиран от #62

  • 61 Morgoth

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Трифонов":

    О, не, не смятам да изпадам в нито една от тези крайности. Коментарът ти се дължи на опит, но е силно повлиян от фенството - дори човек който грам не отбира от автомобили ще го забележи от изразните ти средства.

    БМВ са едни много добри автомобили, а в класа на 5-тицата вероятно най-добрите. Но те си имат и своите недостатъци, а в по-ниските класове са много далеч от добро съотношение качество-цена.
    Финансовите им резултати няма какво да ги коментираме - за да ги измести някой от пазарната им ниша трябва да изкара нещо драстично по-добро, а японците са им равни само в хибридните версии, които така и така не се котират особено добре.
  • 62 укиъп

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "Пешеходец":

    и като се събуди розите бяха увяхнали,а синът ти чистеше улиците на лондон....голяяям разбирач! въздух без налягане...нищо никога не си карал, само си чешиш....Аз и двамата ми сина държим в гаража по един вейрон, а.мартин, ламбо , а феритата ги менкаме с комшиите според деня и цвета им!

    Коментиран от #64

  • 63 мошенници

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Morgoth":

    Безплатна гаранция друг път.Я да ти изтропа демпферния маховик и виж как ще ти го сменят.Срещу заплащане.Качество на най-висока цена е по-вярно да напишат.Гаранцията покрива,че няма махагона по таблото да се разлисти на пролет.
  • 64 ръджа

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "укиъп":

    Вейрона не го вади от гаража,че нещо ръждясвал.