Следващото поколение на Porsche Panamera ще се оборудва с 4.0-литровия дизелов V8 с мощност 435 к.с., който дебютира тази година под предния капак на наточеното Audi SQ7. Новината съобщават журналисти от британското сп. Autocar, които са били поканени да изпробват прототип на автомобила в ЮАР.
В момента новата Panamera преминава заключителни изпитания в условията на горещ климат. Британските журналисти са тествали не само версията с дизелов двигател, а и модификацията с бензинов V8 с 542 коня. Двигателят е станал с 30% по-икономичен от сегашния агрегат с два турбокомпресора и обем 4.8 литра главно заради системата за деактивиране на четири от цилиндрите при ниски натоварвания.
Тестовите автомобили са били оборудвани с новата осемстепенна роботизирана трансмисия PDK. Тя е станала по-ефективна благодарение на доработените помпи и намалените загуби при триене. От Autocar отбелязват, че предавките се превключват по-бързо отпреди.
Отговорникът на моделната линия Panamera Гернот Делнер твърди, че следващото поколение завърта обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" по-бързо от "нашия предишен суперавтомобил". От Autocar поясняват, че инженерът има предвид Carrera GT.
На тестовете е станало ясно също, че новата Panamera ще получи система за гасене на креновете в завой от Bentley Bentayga. Тя ще бъде достъпна в качеството на опция, но ще може да се поръча само в съчетание с пневматично окачване, което пък ще се предлага серийно за всички турбоверсии. Списъкът с екстрите ще включва също и адаптивно окачване PASM.
От Porsche все още не разкриват за кога е насрочена премиерата на следващата Panamera. По непотвърдена информация обаче новият модел ще дебютира на салона в Париж през октомври.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 onq s konq
16:57 27.05.2016
3 112
Коментиран от #4, #5
20:35 27.05.2016
4 Скромен
До коментар #3 от "112":
Погледни някои тирове на Мерцедес или Волво.Коментиран от #7
20:44 27.05.2016
5 гост
До коментар #3 от "112":
Ти луд ли си ?! Не си ли чувал за старите дизели на Мерцедес?! Че те не само милиона ,ми направо удрят и 2 милиона пробег ...Не си ли чувал за OM 606 ?! Има дизели които изминават милиона но са малко - най-много са тези на Мерцедес.По-добри на дизела от Мерцедес няма...21:02 27.05.2016
6 анонимен
21:05 27.05.2016
7 СДФГ
До коментар #4 от "Скромен ":
Двигателите на камионите нямат нищо общо с двигателите на леките коли. ТИР-ов двигател червените обороти са му 2500-3000. За тва са дълготрайни. Дизела за лека кола е недоразумение. Трябва да се забрани.Много трови. Някои вече го забраниха. Париж има краен срок /не го знам/,след който,дизелови коли няма да могат да влизат в централната градска част. Дойде им акъла на франсетата,толкоз години насърчаваха хората да си купуват дизели.Като резултат-днес във Франция 80% от леките коли са дизел. Ама сега видяха кво направиха и ще ги забраняват. ЛОшото е че ще дойдат като отпадък у нас и ще тровят децата ни още повече,щото ще са по на 12 години. Гашника у нас не го интересува,че детето му е с астма от мръсния въздух-той гледа да се качи на пасатчето 2003 - 2004 година ,тди, помпа дюза и да дава газ колкото може, та след него 10 метра димна завеса.21:18 27.05.2016
8 Георги
21:19 27.05.2016
9
Коментиран от #11
21:51 27.05.2016
10 Кобрата
Ето затова става на въпрос: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462455242229320&slink=e0s5os
22:08 27.05.2016
11 мммдаа
До коментар #9 от " ":
Миткооооо, пак се изказа...ама си е твое право! Мненията ти са чапати колкото лагуната ти!Коментиран от #12, #14
02:15 29.05.2016
12
До коментар #11 от "мммдаа":
Ако имаш предвид Рено Лагуна, карах едно преди години за известно време, трябва да ти че германките могат само да мечтаят за такъв комфорт на возене и всякви екстри за кола 94г.10:47 29.05.2016
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Трифонов
До коментар #11 от "мммдаа":
Прав е, прав е Митко-о-о-о... Колкото и да се напъвате, фактите са, че Панамера просто не трябваше да се конструира и пуска в продажба. Ни-ко-га! Както и Кайен, както и Макан... Порше беше една от легендарните марки за суперспортни автомобили, която, преди да я налази маркетинг-мениджмънта на Фолксваген имаше и митична аура около името си, и ексклузивитет... А днес не е така! Днес е просто премиум марка с малко по-високи цени от тези на Ауди, БМВ и Мерцедес. И затова са виновни именно тези модели - SUV ("n" на брой), Панамера и т.н. Някой ще каже - да, ама продажбите им никога не са били по-големи. Да, това е така! Но от друга страна, никога няма да влязат в клуба на Феррари, Астън Мартин, че дори и Кьонигсег. Пък е срамота, защото спортните им автомобили са прекрасни във всяко отношение и заслужават и в имиджово отношение да бъдат в този клуб... в който бяха всъщност... преди. Сега същата съдба ще сполети Ламборгини. Първо Урус, после и други глупости. Едно от малкото правилни неща на шефа на Фиат допреди месеци и в момента шеф на Феррари (опази Боже) - Серджо Маркионе, беше политиката му спрямо Феррари. На въпроса на журналист няма ли да последва пътя на Ламборгини и да конструират SUV Феррари, той отговори: "Само през трупа ми!"И затова Феррари ще бъде Феррари - легенда! А Порше - бранд, за който немците винаги са претендирали, че е легенда... ама всъщност не е! Че на кого му трябва дизелова легенда!?
P.S. Всъщност това, на което задницата на досегашната Панамера приличаше, бе задницата на... СТАРОТО Рено Меган. И ако искате да сте обективни, просто намерете снимка на едното и другото и пак ще си говорим!
Това горе е наистина по-добро от досегашната Панамера, но има ли смисъл да коментираме този въпрос!?
Порше-то е 911!
07:50 01.06.2016