27 Май, 2016 14:02 8 173 14

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera

  • porsche-
  • audi-
  • bentley-
  • panamera-
  • a7-
  • sq7-
  • bentayga
Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera - 1

Следващото поколение на Porsche Panamera ще се оборудва с 4.0-литровия дизелов V8 с мощност 435 к.с., който дебютира тази година под предния капак на наточеното Audi SQ7. Новината съобщават журналисти от британското сп. Autocar, които са били поканени да изпробват прототип на автомобила в ЮАР.

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera

В момента новата Panamera преминава заключителни изпитания в условията на горещ климат. Британските журналисти са тествали не само версията с дизелов двигател, а и модификацията с бензинов V8 с 542 коня. Двигателят е станал с 30% по-икономичен от сегашния агрегат с два турбокомпресора и обем 4.8 литра главно заради системата за деактивиране на четири от цилиндрите при ниски натоварвания.

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera

Тестовите автомобили са били оборудвани с новата осемстепенна роботизирана трансмисия PDK. Тя е станала по-ефективна благодарение на доработените помпи и намалените загуби при триене. От Autocar отбелязват, че предавките се превключват по-бързо отпреди.

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera

Отговорникът на моделната линия Panamera Гернот Делнер твърди, че следващото поколение завърта обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" по-бързо от "нашия предишен суперавтомобил". От Autocar поясняват, че инженерът има предвид Carrera GT.

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera

На тестовете е станало ясно също, че новата Panamera ще получи система за гасене на креновете в завой от Bentley Bentayga. Тя ще бъде достъпна в качеството на опция, но ще може да се поръча само в съчетание с пневматично окачване, което пък ще се предлага серийно за всички турбоверсии. Списъкът с екстрите ще включва също и адаптивно окачване PASM.

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera

От Porsche все още не разкриват за кога е насрочена премиерата на следващата Panamera. По непотвърдена информация обаче новият модел ще дебютира на салона в Париж през октомври.

Дизел от Audi SQ7 за новата Panamera


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 onq s konq

    4 4 Отговор
    Бе дизела си е дизел-2 пъти по-здрав от бензинките и 2 пъти по икономичен при една и съща мощност.
  • 3 112

    2 2 Отговор
    Още не съм чувал за дизели на един милион мили, но щом ги разбираш нещата.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Скромен

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "112":

    Погледни някои тирове на Мерцедес или Волво.

    Коментиран от #7

  • 5 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "112":

    Ти луд ли си ?! Не си ли чувал за старите дизели на Мерцедес?! Че те не само милиона ,ми направо удрят и 2 милиона пробег ...Не си ли чувал за OM 606 ?! Има дизели които изминават милиона но са малко - най-много са тези на Мерцедес.По-добри на дизела от Мерцедес няма...
  • 6 анонимен

    2 4 Отговор
    Дизел на спортна лимузина?! Дизела е за пестене , не за удоволствие...Не е ли си то V8-мака да мърка ,тия нафтови печки не могат и на малкия пръст да стъпят на бензиновия мотор на Поршето...
  • 7 СДФГ

    4 3 Отговор

    До коментар #4 от "Скромен ":

    Двигателите на камионите нямат нищо общо с двигателите на леките коли. ТИР-ов двигател червените обороти са му 2500-3000. За тва са дълготрайни. Дизела за лека кола е недоразумение. Трябва да се забрани.Много трови. Някои вече го забраниха. Париж има краен срок /не го знам/,след който,дизелови коли няма да могат да влизат в централната градска част. Дойде им акъла на франсетата,толкоз години насърчаваха хората да си купуват дизели.Като резултат-днес във Франция 80% от леките коли са дизел. Ама сега видяха кво направиха и ще ги забраняват. ЛОшото е че ще дойдат като отпадък у нас и ще тровят децата ни още повече,щото ще са по на 12 години. Гашника у нас не го интересува,че детето му е с астма от мръсния въздух-той гледа да се качи на пасатчето 2003 - 2004 година ,тди, помпа дюза и да дава газ колкото може, та след него 10 метра димна завеса.
  • 8 Георги

    1 3 Отговор
    TDI на Панамерата яко ще кади и трака като беларус !!
  • 9

    1 6 Отговор
    По-добре е вече, няма я грозната гърбица отзад.

    Коментиран от #11

  • 10 Кобрата

    3 0 Отговор
    Старата Panamera ми харесва много повече! Panamera Turbo S си има една много добра мощност от 550 коня, а има и доработки.
    Ето затова става на въпрос: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462455242229320&slink=e0s5os
  • 11 мммдаа

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от " ":

    Миткооооо, пак се изказа...ама си е твое право! Мненията ти са чапати колкото лагуната ти!

    Коментиран от #12, #14

  • 12

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "мммдаа":

    Ако имаш предвид Рено Лагуна, карах едно преди години за известно време, трябва да ти че германките могат само да мечтаят за такъв комфорт на возене и всякви екстри за кола 94г.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Трифонов

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "мммдаа":

    Прав е, прав е Митко-о-о-о... Колкото и да се напъвате, фактите са, че Панамера просто не трябваше да се конструира и пуска в продажба. Ни-ко-га! Както и Кайен, както и Макан... Порше беше една от легендарните марки за суперспортни автомобили, която, преди да я налази маркетинг-мениджмънта на Фолксваген имаше и митична аура около името си, и ексклузивитет... А днес не е така! Днес е просто премиум марка с малко по-високи цени от тези на Ауди, БМВ и Мерцедес. И затова са виновни именно тези модели - SUV ("n" на брой), Панамера и т.н. Някой ще каже - да, ама продажбите им никога не са били по-големи. Да, това е така! Но от друга страна, никога няма да влязат в клуба на Феррари, Астън Мартин, че дори и Кьонигсег. Пък е срамота, защото спортните им автомобили са прекрасни във всяко отношение и заслужават и в имиджово отношение да бъдат в този клуб... в който бяха всъщност... преди. Сега същата съдба ще сполети Ламборгини. Първо Урус, после и други глупости. Едно от малкото правилни неща на шефа на Фиат допреди месеци и в момента шеф на Феррари (опази Боже) - Серджо Маркионе, беше политиката му спрямо Феррари. На въпроса на журналист няма ли да последва пътя на Ламборгини и да конструират SUV Феррари, той отговори: "Само през трупа ми!"
    И затова Феррари ще бъде Феррари - легенда! А Порше - бранд, за който немците винаги са претендирали, че е легенда... ама всъщност не е! Че на кого му трябва дизелова легенда!?
    P.S. Всъщност това, на което задницата на досегашната Панамера приличаше, бе задницата на... СТАРОТО Рено Меган. И ако искате да сте обективни, просто намерете снимка на едното и другото и пак ще си говорим!
    Това горе е наистина по-добро от досегашната Панамера, но има ли смисъл да коментираме този въпрос!?
    Порше-то е 911!