Last news in Fakti

2 Юни, 2016 13:54 51 768 60

Някой да търси 6.0-литрово комби?

  • mercedes-benz-
  • brabus-
  • e-klasse-
  • w210-
  • тунинг
Някой да търси 6.0-литрово комби? - 1

В Brabus никога не са си поплювали с кубатурата, а понятия като "даунсайзинг" могат да предизвикат единствено снизходителна насмешка у Бодо Бушман и сътрудниците му. Заради цената и бруталната си техника продукцията на ателието от Ботроп меко казано не е масова, но клиенти въпреки това не липсват.

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Точно преди 20 години комбито на снимките пристига в Brabus под формата на Mercedes-Benz E 420 T. С табун от 279 коня мускули не му липсват, но по стандартите на немските тунинг фундаменталисти си е направо анемичен. След като го разглобяват и сглобяват наново практически на ръка, те го връщат на собственика с казващия всичко необходимо надпис BRABUS 6.0 на петата врата.

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Под предния капак боботи 5 940-кубиков осемцилиндров тиранозавър с мощност 410 к.с., за чиято потентност подсказват джанти, спирачки, интериорни детайли и куп други "Брабусови" благини. През 1996 г. удоволствието струва на собственика близо 200 000 дойче марки.

Някой да търси 6.0-литрово комби?

73 000 км по-късно термоядреното комби се намира в Естония и си търси нов собственик срещу мизерните за такава колекционерска рядкост €13 500. За €900 отгоре продавачът изразява готовност да го достави във всяка точка на Европа.

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

Някой да търси 6.0-литрово комби?

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    2 0 Отговор
    термоядреното комби :-D
  • 2 Кобрата

    1 5 Отговор
    Харесвам както Mercedes, така и BRABUS, но не си струва да дадеш 13500 евро за 20 годишно изпърдяно комби. Хем ще гори много, хем поддръжката му е скъпа, и от друга страна е старо вече. Няма кяр от тази работа. Пък и тези коне са прекалено много за нашите тесни пътища, които целите са в дупки

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 гост

    5 1 Отговор
    Моля феновете на трицилиндрови агрегати с обикновено газово да не изказват мнение относно скъпата му поддръжка... : )
  • 5 брабус

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Кобрата":

    Слушай пич, хората които имат възможност и биха си купили тази кола не ги интересува дали "гори много" или "му е скъпа поддръжката". Това, че е старо ще го прави още по-ценно след време. Това е кола с колекционерска стойност, а не комби с което возиш арпаджик Каспичан-София. Прав си, че за средностатистическия българин тази кола е пълна "набутвация", но тя не е създадена за такива хора. Няма нужда да я плюеш, само защото ти не си от групата хора които могат да я имат. :)

    Коментиран от #21

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 чирак

    2 0 Отговор
    Гладен кон просо сънува.АЛО БГ ТОВА НЕ Е ЗА ХОРА АЗ ДУПЕДАТИ.
  • 8 ддд

    1 1 Отговор
    ама караш 30 годишна кола
    може да върви
    ама паркираи до нея ферари с 900
    кубика двигател
    последен модел
    е туи няма да го забележат даже
    ако ще и да може да лети до луната
  • 9 Morgoth

    1 3 Отговор
    Не я разбирам комбинацията от 400 коня и дървената визия на едно комби.
  • 10 Гост

    0 0 Отговор
    кобро, такива статии явно не са за теб, коментарите са за това някой да сподели или предложи свои идеи, впечатления и критики разбира се. Нблюдатели от рода на онези с конете или пък ти самия просто не разбирам защо четете неща които от думите ви личи, че нито ви интересуват а и нито събуждат у вас кой знае каква мозъчна дейност.
  • 11 glarus

    0 1 Отговор
    Тоя котор и 13к са му много, бих го взел заради двигателя на половин цена. Останалото на прасетата.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 onq s konq

    2 2 Отговор
    Ако това тежкото нещо с аеродинамика на селски зид е бензинка,то цистерната с гориво буквално трябва да се движи успоредно с него.Не знам кому е нужно това,но един микробус би свършил същата работа,че и повече.
  • 14 Марио Ангелов

    3 1 Отговор
    Супер е колицата ,заслужава си !
  • 15 незнайко

    0 3 Отговор
    Никой нищо не споменава за ауспухната тръба, която е правена на ръка. Познайте от каква материя е, щом не е огъвана. Само тя струва половината от колата.

    Коментиран от #23

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Владе

    2 1 Отговор
    Ето ви го в движение.. ;-)
    https://www.youtube.com/watch?v=dEZXNfDZFLU
  • 18 фен

    1 1 Отговор
    Ако не беше Баце ,бих я купил!
  • 19 Mercedes-Benz

    1 2 Отговор
    Тва е "японец" за тва е на такива пари, не мерси!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Кобрата

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "брабус":

    Подарък да ми я дават и не я искам, а ти не си, човека, който може да каже дали мога да я имам или не...Който наистина има пари ще си купи чисто нов BRABUS!

    Коментиран от #39

  • 22 kirqki

    2 0 Отговор
    Най-много ме изкефи коментара с арпаджика :D :D смял съм се с глас. Колата е супер яка и ще е страхотно да се купи да се махне надписа отзад и да се сложи E220d обикновенни джанти, брони и всичко да се направи, че колата да изглежда супер обикновенно, детско столче на задната седалка да се монтира отгоре един багажник с една стълба строителна. И да се гавриш с велико наточените BMW-та 318 и разни други самоделни "бегачки" :D, които се движат по пътищата на България. Това ще е велико :D
  • 23 Дарко

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "незнайко":

    Човеко тея тука са деца и циганя с основно, не им обръщай внимание!
    Карат колите на бащите си или на чичовците си и си мислят това е!Какво им споменаваш думата материя, не виждаш ли колко са слаби в главата дори не знаят какво значи!
  • 24 varnenski

    2 1 Отговор
    Хубава е,и с това животно под капака...голям кеф ще е да я караш
  • 25 Иван Рачев

    1 0 Отговор
    Притежавам точно този модел , и това е едно от нещата което след семейството , дългото бягане и музиката , ми осмислят живота . Колата прави 200км на 3-та , 260 на 4-та и 300 на 5-та . Мотора е практически вечен - 32 клапанов М-119 с променливо газоразпределение , следващия М-113 (55/63/65) е с 50% по-ефтин .

    Коментиран от #29

  • 26 гражданин

    0 3 Отговор
    КАТАФАЛКА НЕ МИ ТРЯБВА ....
  • 27 Иван Рачев

    1 0 Отговор
    Коли като тази , не са за нереализирани бедняци . Караш 1,6 , висиш в мобилето и обезмисляш всичко което не разбираш или не можеш да притежаваш . Наздраве

    Коментиран от #46

  • 28 Роман Ценов

    1 1 Отговор
    Красавец!Ориггинален автомобил!Хем ше возиш повече хора хем по бързо ще стигаш до целите си.

    Коментиран от #35, #36

  • 29 Mercedes-Benz

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Иван Рачев":

    Като ти осмисля живота, хвани малко се осведоми, че M113 е еволюция на M119, а М113 6.3 и 6.5 в стандартен вид НЯМА! Също така не разбрах какво имаш предвид, че бил по-евтин, M113 е един от най-легендарните осмаци, с огромен потенциал за силов тунинг като от това не страда надеждността му. Като почнеш от M117, M119 и M113 това са легенди, всеки истински фен на марката би ги оценил подобаващо!
  • 30 гост

    0 5 Отговор
    Хаха това е направо смешно от 6000 кубика и 8 цилиндъра да се изкарат 410 коня...Единствения плюс е големия въртящ момент , но до там...За много по-ниска цена ,а и в серийно производство е Мицубиши Лансер Ево Комби заводско 2000 кубика турбо 4 цилиндъра 9000 оборота и 520 коня от 4G63 на Мицубиши. Мицубишито освен това е и 4Х4 и е много по-спортно и красиво от тая катафалка .

    Коментиран от #31

  • 31 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Тва е атмосферка, плюс това за ония години е супер. Ако целта им е била да вдигнат кончетата и му бяха сложили турбо като на оризарника ти, щеше да е поне 700 коня. Но то се иска мозък и познания по двигатели с вътрешно горене, различни от това да играеш игри и да гледаш коя колко коня е на надписчетата отдолу.

    "Пи Ес": Оризарника като типичен такъв, няма въртящ момент, а той е важен когато го натовариш с челядта, багажа и се появи първото нанагорнище, тва от снимките ще те мине като бързия влак селска гара.

    Коментиран от #49

  • 32 факт

    0 3 Отговор
    Колата е наистина страхотна - дори само спирачната система и купето са истинско бижу. Двигателят е мощен, напомпан, но неподходящ за всекидневна употреба на всеки - това е кола за елитна охрана на министри и други, за състезатели, бегълци..., но не и за всекидневна употреба, особенно в България, където повечето пътища и то първокласни са някак си на вълни - люшкаш се и се чудиш, затова ли плащаш винетка и отделно застраховки или не е било по-добре да си купиш скутер яхта и да я поставиш на колела...? Лично искам да притежавам този автомобил, но с двигател от 2.0 литра дизел CDI и мощност не повече от 130 к.с. - напълно достатъчна ми е за всякакви терени и употреба. Чудесен автомобил, но с излишна за мен кубатура и двигател, а това ще ме съсипе с висок данък и ненужен риск... мощността от 410 коня не е подходяща за пясъчливите ни пътища на вълни, нито в градско, тя е само за конкретни специални нужди. За охрана е идеален, особенно ако се бронира. Страхотна кола, но не за всеки. А и пари да имаш да я поддържаш и данъците и, едва ли си струват тия разходи... ? Виж,
  • 33 Никито Иванов

    1 2 Отговор
    900 евра доставка..............за гориво + билет за връщане може би !?
  • 34 мъжкар

    1 3 Отговор
    Егати грозния мерцедес.Това е най грозния модел на мерцедес и не стига че е грозен но е и комби което го прави още по-грозен.
  • 35 mdaaamm

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Роман Ценов":

    абе пенсио, ти четеш ли за какво става дума...не стига че грозно, ами и икой не го иска

    Коментиран от #45

  • 36 mdaaamm

    0 2 Отговор

    До коментар #28 от "Роман Ценов":

    ааааа, почти забравих....ДА ЖИВЕЕ ДРУГАРЯ РОМАН ЦЕНОВ, ДА ЖИВЕЕ!
  • 37 Vasik Atanasova

    3 3 Отговор
    КАТАФАЛКА

    Коментиран от #43

  • 38 Ицака

    2 1 Отговор
    Дали може да му се сложи газ :D :P
  • 39 МАЛИИИИИ

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Кобрата":

    То щото хората с много пари има само по 1 кола хахах Тва е класика бе...
  • 40 Фен

    1 0 Отговор
    Лошо!!!Много мнения от хора ,който не са в час с агрегатите от онова време.НА един му било катафалка,на друг подръжката скъпа ,на трети горяло много. Абе ей мишоци :) те тия коли да не са правени за нискостатистичеки български селянин ,че на всичко отгоре и философ.Мицубишита Ферарита.алооо чеки малко -тука имаш универсална кола ,товариш си багажа за дълга почивка или път и не сменяш предавки на баир като дърт Икарус.А и на светофара можеш да накажеш 2-3 пишлемета с разните му там Е36 Е46 ,Е 30,Голфчета и Астри,тоест негови връстници :) Преди 2-3 години ,бяхме на един паркинг да погледам българските братовчеди на Ди кей,ВИн Дизел и Пол Уокър(лека му пръст).Та въртят се две три умрели Лади и 4-5 още по умрели Е36.По едно време се появи една 124-ка влезе на паркинга .Викам на авера "Пич те тва чудо има ебати мотора". Обаче баварците и братушките се подсмихват.Не го познавах момчето ,но отидох при него и му казах просто ако може да покаже малко Пауър на тия смешници. Че като го грабна тоя ми ти 3.6 AMG ,щото такъв се оказа мотора,кеф братко ,то звук ,то въртящ момент,палене на гуми още от ниските обороти.Това комби е с 4 цилиндъра по мощно от вашите коли,около 4 кубика по голям двигател ,и 300 коня по мощно !?!???!? И ВИЕ СЕ ИМАТЕ ЗА ФАКТОР :)
  • 41 комбайна

    0 2 Отговор
    Мерцедес никога не е залагал на дизайн, като изключим моделите от последните 5-6 години, когато отбелязаха някакъв напредък.
    "Очиларката" за мен и не само е една от нах грозните коли, външно, фаровете отпред са, като две дупки, все едно са и извадили очите, а стоповете отзад са, като взети от друг автомобил. Като добавим и огромната мешка отзад на комбито, ръбато и гърбаво, като катафалка, тази кола е първенец по грозотия!

    Само аз ли съм забелязал, че двигателят има ТЕЧ, по картера е олято с масло.:)
    Иначе колата е само за маниаци. Огромен двигател, голям въртящ момент, бърза скорост и изключително тегава поддръжка, която я превърща в напълно ненужен музеен експонат. :)
    Градско сигурно ще удари 100 на 100.

    Коментиран от #42, #51

  • 42 nikoi

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "комбайна":

    samo za info tova koeto vijdash kato tech e zadnata e pod baganika ili dalech ot dvigatelq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 43 Баба ви

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Vasik Atanasova":

    Праисторическо комби с 400 коня ... видяла жабата, че подковават вола, та и тя вдигнала крака.
    Грозно, гори като за 6 литров и има мощност като за 3 ... айде от мен да мине 3.5 литров.
    От Брабус са си нямали друга работа да се занимават с глупости.

    Единствения кеф с това е да изненадаш някой на келеш на светофара, ама и ти можеш да останеш изненадан от някоя по-непретенциозна, но по-съвременна кола.
  • 44 656

    0 0 Отговор
    Явно повечето драскачи са млади пишлегари. Спомням си че когато се появи "очиларката", всички бяха полудели по нея, беше станала критерий за страхотен автомобил за младо и старо, мутра и бизнесмен, дори и W202 беше изпреварила времето си, и още е пълно с тях по улиците защото са здрави кучета. 400 коня за онова време си беше чудовищно и то в България, а сега ми се праскате на разбирачи. Всичко си е с времето и с промяна на дизайна се променя и човек, гледате сегашни извънземни форми и ми ги сравнявате с такива от преди 20 години, ето колко ви е акъла. Колата е НЕВЕРОЯТНА КЛАСИКА ЗА АВТО ИНДУСТРИЯТА......разбрахте ли сополанковци. Голяма част от българите са прости хора, явно......Алеко Константинов е бил много прав.
  • 45 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "mdaaamm":

    Млъкни бе момче.Чети отдолу пише ,че факти не толерира обидни коментари.Спри да ме обиждаш и да ми се подиграваш.

    Коментиран от #48

  • 46 дончо

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Иван Рачев":

    този модел си остава най красив от всички, само да е седан и след 20 години пак ще е модерен, а МЕРЦЕДЕС си остава класата в цял свят всичко друго е леща
  • 47 МАК

    0 0 Отговор
    И хиляда коня да му сложат и смешно таблото. Аз едно време не ги харесвах, но сега изглежда такъв анахронизъм: дървени (или имитация) панели и тук там бучнато по някое копче, а климатроника и радиото стоят интересно. Някак си сложени по без да имат идея. За техниката не споря, но
  • 48 mdaaamm

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Роман Ценов":

    а, бе другарю, никой не се подиграва с теб , освен ти самия със себе си. Извинявам се,че не знам, какво е било при комунизма, но не го пренасяй с теб тук.Познанията ти са много ограничени, КОЕТО Е ПРИСЪЩО ЗА ХОРАТА ОТРАСЛИ С ЖИВКОВИТЕ РЕЧИ!

    Коментиран от #54

  • 49 гостенинЪ

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Mercedes-Benz":

    вземи млъкни че се излагаш като кифладжия - кое да е Ево е в пъти по-бърза, универсална и маневрена кола от тоя шлеп.
  • 50 ВАЗ 2104

    0 0 Отговор
    АЗ ТЪРСЯ ...ФЕРАРИ КОМБИ ... АКО НЯКОЙ ПРЕДЛАГА , ДА СЕ ОБАДИ ...
  • 51 ВАЗ 2104

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "комбайна":

    комбайна ...... МНОГО СИ ПРАВ ... КОМБИТАТА СА НАЙ - ГРОЗНИТЕ АВТОМОБИЛИ .КАТО ИСКАШ ДА СИ КАРАШ СЕЛСКОСТОПАНСКАТА ПРОДУКЦИЯ , КУПИ СИ БУС ...
  • 52 OPA

    0 0 Отговор
    iskash da kajesh FERARRI FF
  • 53 Георги

    0 0 Отговор
    ПЕРФЕКТНАТА КАТАФАЛКА ЗА МОЯ БИЗНЕС!!!
  • 54 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "mdaaamm":

    Твойте познания са зелени моляте оставиме.

    Коментиран от #55

  • 55 ммдаааа

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Роман Ценов":

    хахахаааа, нали много знаеш..., е като си казваш мнението, научи се и да слушаш....да ама твоето мнение важи само за над 68-годишни като теб...!

    Коментиран от #56

  • 56 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "ммдаааа":

    Коментиран от #57

  • 57 ммдаааа

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Роман Ценов":

    хаха, на пенсионера му свършиха думите...не може да бъде!

    Коментиран от #58

  • 58 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "ммдаааа":

    Свършилиса ми.Единственото което ми свърши е нерви да се занимавам с теб!

    Коментиран от #59

  • 59 ммдаааа

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Роман Ценов":

    нормално, че на пенионерите нервите не издържат, ама и на хората, които четат глупостите ти също не издържат, айде пий си успокояващите и си лягай

    Коментиран от #60

  • 60 Роман Ценов

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "ммдаааа":

    Спирам да се занимавам с теб!Не си интересен вече на хората.