21 Юни, 2016 10:14 67 808 60

Тест на употребяван Great Wall

  • great wall-
  • h6-
  • litex motors-
  • тест-
  • употребяван автомобил
Тест на употребяван Great Wall - 1

За китайските автомобили с повишена проходимост, които се произвеждат у нас край Ловеч, сме ви разказвали много. Сега обаче ще спрем вниманието ви на един употребяван екземпляр. Идеята ни е да разберем какво се случва с тези коли, когато навъртят определени километри. От Litex Motors ни предоставиха за тест, автомобил от модела H6, който е произведен у нас и вече е с пробег от близо 90 000 километра. Въпросният кросоувър е произведен в родната фабрика преди две години. Ето и впечатленията ни.

ЕкстериорТест на употребяван Great Wall

H6, който се явява наследник на всъдеходите H3 и H5, но като цяло има малко общо с тях. Автомобилът е разработен от бившия дизайнер на Mercedes-Benz Андреас Дойфел, който преди това прави второто поколение на ML, както и най-големия щутгартски всъдеход GL. В задната част на кросоувъра се долавят сходни черти с VW Touareg и Porsche Cayenne, а интериорната част е решена в стил Honda CR-V. Въпреки тези сходства H6 има собствено лице и подчертан европейски облик. И днес визията изглежда доста модерна и спокойно можем да кажем, че не отстъпва на доказаните европейски и азиатски аналози. Това, което забелязахме като минус по екстериора е изпотяването на вградените в страничните огледала мигачи, което явно е производствен недостатък. Иначе всички пластмаси, включително и тези на фаровете са в много добро състояние. Лаковото покритие и боята - също.

ИнтериорТест на употребяван Great Wall

Автомобилът, предоставен ни за тест, разполага с изцяло кожен салон. За двете години, през които е бил използван, кожата почти не е захабена. Леко износване се забелязва по страничните части на седалките, които са от изкуствена кожа, като естествено това най-ясно личи на шофьорската седалка. Като цяло салонът е изключително запазен, скърцания и паразитни шумове няма, уплътненията на вратите са в изключително добро състояние, а съвсем леко износване се забелязва по горната част на арматурното табло. Многото екстри, които допълват комфортното усещане при пътуване работят безотказно. Единственият проблем е в мултимедийната система, но той не е свързан с употребата на автомобила. Мултимедията не разполага с всички познати ни функции, една от които е навигационната система. Уредите са информативни и отчитат всички основни дейности на автомобила. Багажното пространство е огромно и подобно на предходното поколение на Honda CR-V, е разделено на две. Като цяло е видно, че качеството на материалите и това на българската сглобка са на доста прилично ниво.

Двигател и ходови характеристикиТест на употребяван Great Wall

Новият дизелов мотор на марката, който е собствена разработка е с работен обем два литра, разполага с турбо компресор с променлива геометрия на лопатките (Borg Warner), а мощността му е 143 к.с. И сега, след 90 000 километра пробег е много икономичен, динамичен е, като единствения му недостатък е свързан с по-изразената турбо дупка. За двете години не са му правени никакви капитални ремонти, като автомобила е влизал в сервиза само за планирана смяна на масло и консумативи. Окачването е стегнато, хлабини няма, а оригиналните гуми са в отлично състояние. Това, което ни направи впечатление е една идея по-неинформативния волан, но този минус е трудно забележим и може да се причисли към графата несъществени. В заключение можем да кажем, че след двугодишна употреба, техническото състояние на колата е много добро, като още веднъж ще отбележим, че по употребяваната H6-ица не са правени никакви непланирани ремонти. Тоест, колата не показва дефекти по основните възли и агрегати.

ЦенаТест на употребяван Great Wall
Great Wall H6 Premium 2.0D 4x4 - автомобилът, който ни бе предоставен за тест струва като нов 45 490 лева с ДДС. В момента пазарната цена на конкретния екземпляр (на 2 години и с пробег 90 000 км е около 22 500 лв. Оказва се, че обезценяването не е по-различно от това на конкурентите и кросоувъра с щампа "Made in Bulgaria" е добра алтернатива и на пазара за употребявани автомобили.Тест на употребяван Great Wall

Научете повече подробности за моделите на Great Wall от ТУК


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тошко

    16 9 Отговор
    И това ако не е платена реклама пък на. Тествали кола на 2 години, тествай им автомобил на 6 години и пишете статии за него.

    Коментиран от #41, #42

  • 2 Хикса

    20 6 Отговор
    Какви 6 години бе, Тя колата се прави от 2.5 години. Екстра е материалчето.
  • 3 Миро

    11 5 Отговор
    То преди 6 години нямаше завод у нас бе. Какви глупости пишеш. Всички световни авто медии го правят по същия начин на 100000 км. То ако има проблем ще се появи за тези две години.
  • 5 greatwallpridesofiagaypride

    13 4 Отговор
    Тествате кола на 2 години и остава да й има нещо... следя ви доста с интерес, не се излагайте с тези статии.Като стане на 10-15 години пак ще си говорим !

    Коментиран от #8

  • 6 гост

    6 2 Отговор
    Ами аз съм карал такава, точно същата и ми остави добро впечатление. Като разход даваше 7.0, минава плавно през дупките, не тресе, усеща се, че е висока и по завоите се накланя, но нормално. Скорости, волан, всичко е наред, не ми харесаха спирачките, а волана действително не е чувствителен.
    Инак салона е просторен, седалките са удобни, багажника със сигурност не е огромен, но добър. Качеството на допир е по-добро от очакваното и със сигурност по-добро от много други конкуренти в този сегмент. Повече се доближава до ФВ, а Кия е евтина сппрямо ГУ.
    Най-много ми хареса затварянето на вратите и возията. Това е лично мнение от личен опит и за 20х.лв ги изкупуват веднага от мобилето, струват си според мен, но на вторичен пазар.
  • 7 Иван

    7 1 Отговор
    E що да не и има. Ако е калпава ще си покаже магариите още след първата година.
  • 8 Караман

    6 7 Отговор

    До коментар #5 от "greatwallpridesofiagaypride":

    Кой ти кара 15 годишни коли бе. Статията си е ОК.
  • 9 Косматия

    11 4 Отговор
    Като си го харесвате, карайте си го!

    Мое и да се замисля, ако некой ден го пооправят да заприлича на кола.
    Но дотогава:
    1. Калпави подлакътници. Като си сложа ръката потдават. Малки са.
    2. Турбо ямата сте я описали добре, що не написахте че на тва чудо му трябва половин час да засили от 0 до 100?
    3. Ръчните му скорости за като на ЗИЛ. Всеки път на различно място.
    И тъй нататък.
    Извън пътя не съм го карал щото ме достраша че не беше мой и ако го строша щяха да ми се сърдят.
  • 10 Добри

    8 1 Отговор
    Не се лъжете да давате толкова пари за тази кола.
    Карах 2 год. служебна Н4,уникален таралясник,нещо средно между ЗИЛ и лека кола,така че мисля че новите модели са само лъскава фасада.Не ми се вярва чак толкова да са подобрили качеството.
  • 11 onq s konq

    14 4 Отговор
    Има реална опасност при продължително управление на китайски автомобили на белия човек да му се дръпнат очите.
  • 12 Бай Иван

    16 6 Отговор
    Караме такива служебни, до 30-35000 км. немога да проумея как трябваше да се сменят толкова неща. То небяха кардани, кормилни рейки, а за накладките да не говорим 5-6000 км. максимум изкарват. Аз невиждам как тази кола ще стигне 100 000 км.
    Салоните се изпокъсаха на всички, отказват чистачки километржи, джантите трябва да ги затягаш с тръба защото се разхлабват от движението.
    А за возията да не говорим, който се вози на задната седалка неможе да говори (от подскачането) защото започва да заеква.
    Е няма такава глупава кола!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #13, #61

  • 13 Караиванов

    21 5 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    И аз карам такава служебна и съвсем не съм съгласен с теб. Нашата е на 120 000 и състоянието и е много близко до това на колата от статията. Никакви ремонти не сме и правили, така, че замисли се дали колата е глупава или задкормилните устройства.
  • 14 petkov

    18 4 Отговор
    Бай Иван-е :), я пробвайте да покарате служебните коли като вашите си коли, а не като на състезание! Само като видях, че на 6 000 сте сменяли накладки, ми стана ясно що за безбожно катерене е било върху средния педал. За тапецерията... слон в стъкларски магазин, то ако я пазиш, тя ще се запази, ако си си мурдар, каквата и тапицерия да ти сложат ефект няма да има особен. Не те знам какво работиш, но един мой клиент, ми беше казал че никога няма да си купи VW като гледал неговите служебните на какво приличат, ама като си видя единият шофьор как мина със 120 през една гърбица и уволни всички шофьори...
  • 15 Аспарух

    8 4 Отговор
    Карайте си "Great Wall H6 Premium 2.0D 4x4 " , Аз за 22500 лв пак ще си купя Honda CRV 2008 Exclusive ......................
  • 16 Гост

    5 7 Отговор
    За същите пари и по-малко км може да се намерят изключително много 4х4 автомобили. Примерно джип патриот, джип компас, нисан кашкай+2, нисан джук, дори бмв х6, сузуки гранд витара, хюндай их35, шевролет каптива, форд куга, шкода йети, тойота рав-4, мазда цх-7, мицубиши асх, хонда црв.... и много други.

    При този огромен избор не съм сигурен, че бих избрал грейт уоу-а.
  • 17 Georgi Zarkov

    10 2 Отговор
    Напълно безсмислен тест според мен. Добре, може ли някой да ми обясни коя нормална кола закупена от магазина чисто нова ще може да се амортизира за 2 години и 90 000 км. ?
    По скоро това ако се случи съответната марка би трябвало незабавно да фалира и да се оттегли от пазара. Или вече и до там стигнахме да се радваме на колата си и да се чувстваме късметлии ако ни изкара безаварийно 2 години. Леле докъде стигнахме, да злоупотребяваме със собствените си инженерни постижения, които сме имали през изминалия век с цел по бързо забогатяване от страна на автомобилните компании.
    Карайте си старите ветерани от 90-те години и си ги поддържайте и ще видите, че когато забранят ДВГ (което най-вероятно ще стане през следващите 20-30 години) те още ще ви бъдат верни на по 40-50 години а новите и изнежени модели няма да могат да навъртят и 300 000 хиляди км без никакви проблеми.

    Коментиран от #19

  • 18 войлекс

    5 0 Отговор

    Я дйте теста на Волекса, дето му се чупи задната ос и колелата хващат къра.
    За това го спряха от производство.;)
  • 19 МаКаТа

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Georgi Zarkov":

    Въпросът е основно ще даде ли фабрични дефекти, сглобката лоша ли е, ще се появят ли скърцания и др. такива работи, което се разбира още след първата година, както беше писал някой по-долу. Така че тестчето е напълно смислено.
  • 20 упс

    7 0 Отговор
    Прави се теста сега, защото след година може да няма техническа възможност ;)))
  • 21 Теодор

    14 5 Отговор
    Джепчето изглежда като чисто ново. Еваларка. Вместо да плюете по нищожното ни родно производство, та било то и с китайски компоненти, вземете да го подкрепите. Какво му е на автомобила и дизайнът му е модерен и качеството прилично. За 20 хи. лв кое друго SUV ще вземеш на две години и под 100 000 км. Ама БГ хейтъра не може да не се изкаже.
  • 22 Гост

    2 2 Отговор
    Дъстъра 1.5 dci 4х4 стана на 150хил. и 6+ години и лично според мен е 100 пъти повече кола от това...не са правени кардинални ремонти...само 2 задни амортисьора, нафта и масла...Като изкарам 22 500 лв вместо Great Wall -> пак ще си взема Дъстър.

    Коментиран от #24

  • 23 Тони

    3 1 Отговор
    Айде намери ми една X6-ца за 22 500 лв или по-малко и на по-малко километри. Аз си направих труда да потърся и не намерих. Само говорите наизуст. Или си съчинявате, докато пишете.
    За дизеловите агрегати на Litex Motors имам нищожни наблюдения. За бензиновите смело заявявам, че са здрави и издръжливи сглобки. Понасят нашите пътища, но разхода им е с 1-2 литра по-висок от всички останали конкуренти. Говоря за бензиновите модели.
  • 24 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    Карал ли си ГУ? За да сравняваш трябва да си карал. Аз съм карал и двете, но сравнение не може и да има. Дъстър е за по-груб път, докато ГУ си е градски джип. ГУ е по-тих, по-мощен, много по-добре вози, оборудването му е много по-луксозно, а на външен вид също е по-симпатичен. Като теглиш чертата ГУ е малко по-скъп, но е по-горен клас и получаваш пълноразмерен СУВ с високо качество, докато дъстър е излети на село, опитай се да качиш 4 човека и виж дали е удобен за семейна кола.
    Бих избрал ГУ, но според мен нова кола си струва да се купува за семейна само ако се въртят много километри, а не за кеф, поне не на нашите възможности.
  • 25 Гост

    5 1 Отговор
    Каква българска сглобка?! В България се сглабя само най-малкия Voleex C10, на другите само емблемата се лепи.

    Коментиран от #26

  • 26 войлекс

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Волекса е спрян от производство заради фабричен дефект, т.е. вече не се произвежда, сглабя, а собствениците гледат да се отърват от него.
    В мобилето се продават изгодно Волекси на малко километри, ама определено си е рисковано да го караш.
  • 27 ДИК

    4 0 Отговор
    Много ясно, че няма да покаже дефекти, те са я предоставили с подменени части, естествено с цел реклама, туко виж някой балък се излъже та си купи
  • 28 Водач на МПС

    2 0 Отговор
    Great Wall се произвежда вече от ЦСКА 1948 Моторс !???!
  • 29 Иван

    1 2 Отговор
    Не съм карал GW ,но виждам че изглежда добре.И въпреки това не се наложи на Запад.Тука си карат всичко без руско и китайско.Това е констатацията ми.Лично аз за тези пари бих си купил нещо немско или японско, но не и китайско.
  • 30 Georgi Zarkov

    0 0 Отговор
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21464707763204675&slink=ech3r7
    Доста по добрия вариант според мен.
  • 31 Vesko

    3 0 Отговор
    Платена реклама.
  • 32 Пурко

    6 1 Отговор
    Здравейте маниаци,на Летище София караме служебни Н5 дизели 4Х4 ,мога да дам лични впечатления за тях.Колите ги купихме 2013 на 0км вече някой от тях врътнаха 150 000,режима на каране е 24/7/365 почити без гасене,равносметката до тук за колата която аз карам 135 000 с два пъти съединител,накладки на 12-16 000,задни амортисьори 1път,стартер 1 път,динамо 1път,предни дискове 2 пъти,ремонт електрониката на 4х4 ,смяна датчици ербег,сменена горивна помпа на 110 000.Е това е за почити 3 години,но подчертавам това е зверско каране,сами вадете извод.

    Коментиран от #40, #59

  • 33 Стоян Ангелов

    3 0 Отговор
    Взех такъв автомобил от салона на марката във Варна за 4 дена.Беше на 32к км. - 2013г производство в Ловеч. И са почна мъката. Първо - липса на полусъединител.Второ, първа ВТОРАААА и трета скорост влизат с мъка.Особено втора.Още от магазина на бежовия салон отдолу мокета е полу черен полу бежов.Ръбовете на шоф. седалка бяха жестоко олющени ,както волана,както и кожената топка. Бих се спрял дотук с лошите неща.Може би единствените хубави неща бяха много екстри(сравнявам го с нов дъстър с фул екстри) и разхода който аз направих по каталог.Даже не повярвах.За сравнение - 500 км февруари месец,смесен цикъл като извънградско около 300 с 120км час на автопилот.Остатъка градско,интензивно градско и малко офроуд - 6,8 разход смесено ...Отделно вътре почти всичко тракаше още само с паленето.
  • 34 охох

    1 0 Отговор
    не, че знаеш какъв е дефекта и можеш да го докажеш, но давай да става приказка
  • 35 мъжкар

    1 5 Отговор
    Що си губите времето тука да обсъждате тая глупава статия.Ами мноиго ясно че НЕ СА ХУБАВИ ТИЯ КИТАЙСКИ БОКЛУЦИ.Може ли нещо правено с майтапа си от евтини китайски пластмаси да е хубаво??Истината е еднаНЕ КУПУВАЙТЕ ГРЕЙТ УОЛ.Чисто нов джип например струва към 30 бона .Ами че аз за тия пари ще си купя ауди бмв мерцедес тойта или нещо друго от така неречените премиум марки което ще о само на 5-7 г почти чисто ново дето се казва и определено качествата му няма да е като на китайските боклуци сглобявани в Ловеч.Ауди на 5 или 7 г ще изкара много повече без проблеми отколкото грейт уол даже не мога и да го кажа егати бозата.
  • 36 ZZZ

    2 2 Отговор
    Пич , явно не си информиран , че С10 не е имал никакъв дефект на моста , а тоя дето се опита да изкара пари от това се е ударил странично в бордюр и мантинела със зверска скорост. На всичко отгоре се е опитал да замаскира фактите и да изнудва Литекс. Освен това колата не е спряна заради никакви недостатъци , а поради факта , че няма търсене на такъв тип коли в Китай - най-големия автомобилен пазар в света. Това са безспорни и доказани факти.
  • 37 мъжкар

    2 2 Отговор
    Ами ПИЧ купи си китайска кола тогава аз лично не бих го направил предпочитам да си заложа на нещо по класно и доказано поне като външен вид.Тия китайски кошници приличат на бледо копие на някакви европейски коли.
  • 38 Ники

    2 1 Отговор
    Външният вид на колата е уникален. Вижте все пак кой я е правил. Що се отнася до изброените в статията дефекти, то те могат да се преглътнат, защото за 20 бона не можеш да купиш друг автомобил от този клас и на тези километри и години.
  • 39 Гост

    3 0 Отговор
    Щях да се посмея, ако не беше толкова жалко. Кой точно шоурум на коя точно марка, в коя държава, в коя вселена ще ти даде казваш тестов автомобил за 4 дни?! Повтарям 4 дни! Ти луд ли си или си мислиш, че хората пасат патки по асфалта? Всеки, който си е купувал нов автомобил може да потвърди. Няма шанс, при това даже и шанс на шанса това да е вярно. Когато си търсих кола, обиколих шоурумите на всички марки и повече от тест драйв и то с търговец не получих...
  • 40 Гост 1

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Пурко":

    Сладур, ама то въобще няма Н5 с дизелов двигател...:D Също така, не съществува и опция да е друго освен 4х4... Като ти плащат за коментари под статии, преди това инструктират ли те да си проверяваш информацията или са те оставили сам да разсъждаваш?

    Коментиран от #49

  • 41 Иван

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Тошко":

    Карам Н5 с LPG взех я на 53Ккм август 2015г.сега юни 2016г е на 68Ккм.все още е в гаранция. Минал съм през много западни кошници на 5г ми я продават на същата цена и на превъртяни неизвестно от колко до 100Ккм. Сменяш масло,започва теч, сменяш ремъци,помпи през смяня ремъци,лагери на колела,амортесьори потичат,аудито даде сбой скоростна кутия имаше и изкривено глава от прегряване, реното, радиатор, лагери,WW-то ръжда,хидравлика на волана и още куп проблеми. До този момент съм много доволен от ГУ, харчи 10-11л.газ. Да имаше проблем, потече семеринг на хидравличната помпа, смениха помпата гаранционно. Други проблеми съм нямал. Накладки не съм сменял имат още много живот. Като гледам какви водачи на МПС,не казвам шофьори защото това не са такива, натискат спирачка пред всеки завой, е как няма да сменяш често накладки. Колата влиза със 100 км. спокойно в завой, без спирачка не се накланя,като лимузините,не занася. Държи устоичиво пътя,волана е даже много чуствителен, в сравнение с другите ми коли. Като джип е превъзходна в 1м.сняг върви с всесезонки 4х4 и като снегорин бута снега. Масло не харчи за разлика от кошниците, доливах като изоглавен. Убедих се в думите на Форд, "най-хубавата кола е новата" Карайте си кошниците,пръскайте постоянно пари за евтини части и ремонти.
  • 42 Армагедон

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Тошко":

    Ама те Литекс Моторс не са на 6 години. Модела не знам от кога се произвежда, ама едва ли е от повече от 2. И как да напишат за 6-годишна кола ревю, като то такава няма още?! Пък даже не разбирам от мателатика...смяяяяятай! :D
  • 43 Иван

    1 0 Отговор
    А.....има има, ама ти не си запознат"Great Wall предлага модели със следните двигатели. Според данни, публикувани на официалния сайт (http://www.gwm.com.cn/brand/suv/havalh5-zhz.asp?id=1), моделът Hover H5 се предлага в 4 разновидности - два дизелови двигателя, разработка на Great Wall, и два бензинови двигателя, разработка на Mitsubishi. Дизеловите двигатели са GW4D20 и GW2.5TCI , с работен обем съответно 2.0L и 2.5L, а бензиновите са Mitsubishi 4G63 и 4G69, с работен обем съответно 2.0L и 2.4L " Има три режима на движение х2, 4х4 и 4х4 намалени наполовина, като електрониката подава газ, а не водача при затъване за да не боксува. Пробвл съм го,работи.

    Коментиран от #45

  • 44 Случаен

    0 0 Отговор
    Няма Н4. Никога не е имало. Нито тук, нито в Китай, нито някъде по света. Такъв модел не съществува. На какви медикаменти си? За един приятел питам...
  • 45 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Иван":

    Още сме в България. За България говоря, не за Китай. В Китай има много неща и много модели. Въпросът е какво ти предлагат от тях Литекс Моторс в България. Ново. И те не ти предлагат нищо друго, освен Н5 бензин 4х4. Ти втора употреба можеш от Италия да си купиш и Н3, ама статията е за нещо, произведено в Бълтгария и е било НОВО преди 2 години. Вие на летището втора ръка от Китай ли си внасяте?
  • 46 гост

    4 1 Отговор
    Познавам няколко човека с фирми, които се решиха да си купят нов ГУ Х5 и Х6. Имат дребни конструктивни забележки, тук там някой проблем със скърцане или някоя част по окачването не издържа, но като цяло купе-двигател-скорости и проходимост са на много добро ниво. Никой не се е оплакал, че се е повредила на пътя, че е за капитален ремонт, или че не му харесва. Х5 е груб, по-шумен и много проходим. Х6 е градски джип, тих, комфортен и луксозен.
    Има други производители, питайте и се поинтересувайте какви проблеми имат с техните нови коли, как немските премиуми по два пъти в годината ходят до дилъра в сервизен режим и пукат глави, чупят скорости и др.
  • 47 Жоро

    7 2 Отговор
    Би трябвало вече да съм свикнал, но отново се изумявам на половината от коментарите тук. Ей това българина е много странно животно - всичко на света е много гадно, а ако е българско или има нещо общо с българското - 100х повече хейт! Ако има как да се затрие тази държава и да не се случва нищо. Малко офтопик

    Пиша тук защото и аз притежавам (е засега е на банката) и карам такъв автомобил - H6 One 2.0D, базов модел. От началото следя Great Wall и производството в Ловеч и съм щастлив, че направих крачката да си купя такъв автомобил. Който не вярва, че тук се произвеждат колите - вдигнете си мързеливите задници и се довлечете до село Баховица, завода е на изхода на селото и е достатъчно голям за да го видите и да се ориентирате къде е. Ако това ви се струва трудно в Ютюб канала на литекс има видеа как се произвежда колата. Та за колата, сега е на близо 2 години и 45 000км, и аз лично съм изключително доволен. До момента не съм имал каквито и да е проблеми. Като недостатъци вярно е, че спирачките не са и най-силната страна, но накладки за тези 45 000км не съм сменял. Очаквах обслужванията да са една идея по-евтини, но са сравними с тези на форд фокус с дизелов двигател (предишната ми кола). За сравнение с Дъстър не може да става дума - колите са тотално различни и го казвам от личен опит, карах фейслифтовия Дърстър като излезе за един уикенд. Моята базова H6 с безключов достъп, джанти, климатроник се равнява на оборудването на топ ниво Дъстър, а като простор на интериора, усещане, комфорт, пътно поведение и шум в купето не може да става дума за сравнение. Има много място на задните места и в багажника, което за млад баща като мен е много важно. Като мощност смея да твърдя, че е напълно сравнима със 184 коньовия дизел на КИА Спортидж, защото пробвах и нея преди да купя моята кола.

    Още веднъж, засега съм много доволен, ще си карам грейт уола и след 5 години ще си купя пак нов модел. А вие българи си купете за 22 500 1бр АУди А8 и 1бр. S класа, и двете гарантирано на под 150 000км, модификация УНИКАТ!!! или НОВА!!!, защото е немско баце!Само не се чудете защо хората ви се дразнят като не могат да видят пътя от саждите, които излизат от ауспуха зад вас или защо висят в задръстване на магистралата заради някоя такава кола, която е родила на пътя. Щото българина винаги гледа само цената и не мисли за последващата поддръжка и обслужване.
  • 48 Гост

    0 0 Отговор
    Още сме в България. За България говоря, не за Китай. В Китай има много неща и много модели. Въпросът е какво ти предлагат от тях Литекс Моторс в България. Ново. И те не ти предлагат нищо друго, освен Н5 бензин 4х4. Ти втора употреба можеш от Италия да си купиш и Н3, ама статията е за нещо, произведено в Бълтгария и е било НОВО преди 2 години. Вие на летището втора ръка от Китай ли си внасяте?
  • 49 Ганди

    1 3 Отговор

    До коментар #40 от "Гост 1":

    Хахахахахахаха,от кой цирк те доведоха,има дизел HOVER5 сиреч Н5 и то пикап,хахахахаха шут,чети,чети,чети!!!!!!

    Коментиран от #50, #53

  • 50 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "Ганди":

    Преди да обиждаш, съветвам те ти да четеш. И да мислиш. Напъни се, хайде. Hover H5 в България, от Литекс Моторс, нов, винаги се е предлагал само и единствено с бензинов двигател, 4х4. Да, води се Hover H5. Пикапа, за който говориш, не е Hover. Казва се Steed 5. Това, че пак е 5, не го прави същото нещо, нали? И да, факт, пикапи има и бензин и дизел. Кой казваш идва от цирка?

    Коментиран от #52

  • 51 Капитана

    7 0 Отговор
    Имам познат,който е изпълнителен директор на една частна фирма и му предоставиха такъв джип чисто нов.Автомобилът се ползва постоянно,както за служебни така и за лични нужди.В момента този автомобил е на близо 180000 км.и не е давал никакъв технологичен проблем от каквото и да е естество освен текущите обслужвания на маслата,филтрите,дискове и накладки.Мнението ми е,че това е една изключително здрава и безпроблемна машина.хора които не са имали досег и информация за автомобила просто да не пишат глупости.
  • 52 Ганди

    0 3 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Хахахахахаха,все пак си ме послушал и си чел,като начало това е добре,продължавай в същия дух и по на татък ще те повиша в директор на цирка,хахахаха.Лек ден.
  • 53 Коча

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Ганди":

    Не разбирам само защо ти преминаваш и излизаш от добрия тон?По скоро ти си шута!
  • 54 Гост

    1 1 Отговор
    Капитане, едвали кола може да създаде "технологичен" проблем, но нейсе..
    Собственика на дилърството на Опел в Стара Загора ми е познат. Той стана и официален сервиз на ГУ за региона. Та той ми каза: "Супер са си ГУ! Много пари се печелят от ремонти! Не е като Опел.."
  • 55 Адриан

    1 1 Отговор
    бате карай си немския трошник и мълчи ако нямаш да кажеш нещо смислено ...
  • 56 Борисов

    0 2 Отговор
    Е по-платена статия от тая не знам дали има.Гришата е пратил наи запазения кошник за тест след пълна реставрация.Ако я карал някой от къщи до офиса може и да е,но нашите служебни за 18 месеца са тотални морги.Пробваха да ги продадат ама нема глупави.И ГУ НЕ се прави в Ловеч,там ги доставят.Ако искаш да си купиш ,чакаш го от Китай .Предпочитам да си карам 10годишното Суби,пред това а защо цената на тоя ГУ е равен на 10 годишна кола всеки сам да се замисли.Да го видим след 10 години 3-та ръка как ще е.
    Ефтино и хубаво,звучи като "душата в рая и х.... на топло".
    Поздрави.
  • 57 Иван

    1 0 Отговор
    По-добре реставрирана, отколкото твоето суби на незнайни Ккм, нереставрирано течащо и смърдящо,и ти започваш да влагаш в реставрация. Всяка служебна кола може да се превърне в морга още на 3 месец. В банката имахме 3 служебни БМВ-та нови, за 1 г. се превърнаха в морги. Служебна кола и чужда п.... кокал нямат,всеки ги яха. То не бе електроника на авт.ск.кутия,едното гърбиците на клапаните прорязаха разпр.вал,горяха тотално крушки, започна теч на масла, ноооо БМВ.
  • 58 Кифлата

    4 0 Отговор
    Аз експлоатирам такъв автомобил, само че бензинов двигател 1,5 с турбина, 143 к.с. и напълно подкрепям казаното до тук. За две години колата е влизала само за планова смяна на консумативи. Изключително икономична. Има и газ.
  • 59 Динко

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Пурко":

    Сменил съм 4 чисто нови коли като са карани таксита нямам спомен да съм правил нищо от тези неща които си изброил преди 150 000км.а пък стартер и динамо след 250 000-300 000км.
  • 60 Динко

    0 0 Отговор
    Сменил съм 4 чисто нови коли като са карани таксита нямам спомен да съм правил нищо от тези неща които си изброил преди 150 000км.а пък стартер и динамо след 250 000-300 000км.
  • 61 чичо ти Васил

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    Бай Иване,
    Сигурно я карате вътре в рудника затова така става.
    Или пък ти си карък.
    Аз съм минал 100 000 без проблем