Нова сервизна акция, обявена от японската марка Toyota, има за цел да върне в сервизите 3.37 млн. автомобила. Според информация на Reuters става дума за два отделни проблема. Първият е свързан с опасност от разлив на гориво в моторния отсек и засяга 2.87 млн. коли Toyota.
По-конкретно става дума за моделите Prius, Auris и Corolla. Потенциално неизправните автомобили са произведени през периода 2006 - 2015 година. Други 1.43 млн. возила от марката Toyota пък ще посетят сервизните центрове на марката заради проблем с въздушните възглавници.
Тук за проблемите не са виновни пряко от Toyota, защото те идват вследствие на дефектните еърбегове на фирмата Takata, при които има опасност от ненавременно отваряне при удар. Втората акция засяга хибридите Toyota Prius и Lexus CT200, произведени от 2010 до 2012 година.
Въпросните две акции идват само месец след като Toyota обяви, че заради дефект във въздушните възглавници Takata сервизните центрове трябва да посетят 1.6 млн. автомобила от моделите Toyota Corolla, Matrix, Yaris, 4Runner, Sienna, Scion xB, а така също и Lexus ES, GX и IS, които са слезли от конвейерите между 2006 и 2011 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ho ho ho
Коментиран от #2
11:25 30.06.2016
2 Илиян
До коментар #1 от "Ho ho ho":
Може и да са кенефи,но не съм чул други марки да отзовават колите си.А нали се сещаш,че с въздушни възглавници TAKATA не са обурудвани само ТойотиКоментиран от #6
12:50 30.06.2016
3 Брендо
Тойота остава номер 1!
13:46 30.06.2016
4 ppp
13:51 30.06.2016
5 То60
Коментиран от #15
14:31 30.06.2016
6 Stig
До коментар #2 от "Илиян":
Не си чувал, защото не си слушал. Избирателна пропускливост му се вика на това.14:41 30.06.2016
7 Пешо
Последният случай за който се сещам беше в Америка, където след лек сблъсък именно въздушна възглавница Takata се отваря и метално парче от нея срязва сънната артерия на момичето, което е шофирало!
15:38 30.06.2016
8 Нафарфорий
Между другото къде се навряха феновете на японските кошове, които така яростно плюят немското?
16:17 30.06.2016
9 Japan only
Коментиран от #12
16:34 30.06.2016
10 Pip
Коментиран от #13
16:49 30.06.2016
11 Ярослав Станчев
NO POWER,NO POWER!!!
16:53 30.06.2016
12 Stig
До коментар #9 от " Japan only":
Sсhnаuzе, du Sсhwul! Барабар Петко с мъжете. От чан-чунковци, коли тръгнал да си купува. Приятно прекарване в дясната лента на магистралата. И успех с намирането на части когато нещо се счупи.Коментиран от #17
16:55 30.06.2016
13 Мартин
До коментар #10 от "Pip":
А ти от коя планета падаш с неадекватните си въпроси. Като не си информиран по даден въпрос, недей се излага.17:00 30.06.2016
14 BMW
17:00 30.06.2016
15 туранага
До коментар #5 от "То60":
Хахах по-големи глупости не бях чел :)Пич, ти тойота си виждал само на светофара. личи си че познаваш автомобилите само на хартия, чел нещо, чул нещо, една съседка му казала ... Я кажи ти какво караш?....ако изобщо имаш книжка !
Коментиран от #19
17:23 30.06.2016
16 Волен Сидеров
на жената купих тойота корола седан преди да я видя я платих по оферта и чаках 2 месеца и като пристигна ...о буда или шива, който и да си....поне сервизи имат читави у нас.
17:38 30.06.2016
17 Japan only
До коментар #12 от "Stig":
Nissan GTR не е немски. Ти си карай в ляво..... аз ще си пърпоря в дясното платно. Японците имат кусури но и немците имат.....това е просто чесане на езиците.
17:56 30.06.2016
18 BMW
18:44 30.06.2016
19 То60
До коментар #15 от "туранага":
Аз със съседки автомобили не обсъждам, за разлика от теб. Ясно към какви "капацитети" се допитваш като си избираш кола. До Тойота съм се докосвал точно дотолкова, колкото да се отвратя от японската автоиндустрия. С една дума - все едно масово производство на печки и хладилници. Нищо специално. Сглобено бързо и евтино да има какво да карат хората, които нямат никакви претенции към автомобила си. Интериор от "супер лукс" пластмаса, неадекватен и безвкусен като суровите неподправени морски дарове и водорасли, с които японците се тъпчат до припадък. Абсолютно липса на специалното отношение към детайла и висококачествените материали и изработка, както при европейските премиум автомобили. Двигатели масово 80-150 коня, с тях и от гаража не може да се излезе в днешно време. Екстериор - влачи се 5-10 години зад текущите модни тенденции. От какво да бъда доволен от Тойота само не разбирам. А, и ако не сте виждали Корола да не запали, елате да ви покажа.19:05 30.06.2016
20 до То60
Коментиран от #21
19:37 30.06.2016
21 То60
До коментар #20 от "до То60":
Щом мнението ти е различно от моето, значи грешиш.19:46 30.06.2016
22 jambazina
Коментиран от #23
20:18 30.06.2016
23 Dido
До коментар #22 от "jambazina":
Веднага! Разказвам как от 120 години карам неква талига нищо не се троши само се сипва гориво и то малко20:49 30.06.2016
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 HHIB
Мерцедес нямат скапани V8 дизели или проблемни V6 бензини. Нямат проблемини 7g кутии??? W210 и W220 не раждясват??? ...
БМВ нямат издънки с N47, N53, N63 ??? Проблеми с раздатката на xDrive??? Проблеми с DPF??? Да не говорим хилядата модула работещи на принципа на женската логика??? Проблеми с Adaptive drive??? ...
VAGините да не блестят и те??? 2.0TDi - то не бяха пиезо дюзи, то не бяха маслени помпи, то не бяха EGR-и??? DSG да ви навява хубави мисли??? TSI и думата ВЕРИГА да ви навява хубави спомени??? 2.5TDi??? 3.0TDI??? 4.0TDi???
Няма коли без проблеми въпроса е заслужават ли си подръжката за това, което предлагат, а както и цената си като нови?
Някой по-долу спомена дизайн и материали в интериора. Има една марка, която никога не е правила компромис с тях - Lexus! От всички останали (тук не включват Bentley, Aston и подобните марки), които започнаха да мислят само за печалба , Audi се усетиха и с последните си модели пак вдигна качеството на материалите...
Карайте си каквото ви е на сърце, не натрапвайте избора си на другите и не си мислите, че по-добра от вашата кола няма!
Коментиран от #28
09:36 01.07.2016
26 гост
Коментиран от #27
09:47 01.07.2016
27 Китаец
До коментар #26 от "гост":
За какво качество говорим?Кажи бе професоре?Какво е качеството на германокитайските ментета?10:45 01.07.2016
28 То60
До коментар #25 от "HHIB":
Не може да се счупи това, което не съществува. Евтинките Тойоти с архаична техника са лесни за поддръжка, но срещу това човек получава само волан, седалка и 4 гуми. Какво да им се чупи. И хайде да не се залъгваме, че двигателите и изобщо техниката на тойотите са направени от сълзи на еднорог от древногръцките богове. Колкото и да се пънете - конкретно Тойота НЕ e и никога не е била конкурент на Мерцедес, а Лексус е евтин клонинг на предишното поколение от моделната гама на Daimler, подбиващ цената след дългогодишно копиране и reverse engineering. Автомобилната индустрия се роди в Европа и до ден днешен тя е на най-високо ниво само в Европа. Когато си новатор в дадена област е напълно естествено в началото да се появят повече проблеми (детски болести) при въвеждане на дадена технология. А когато едно десетилетие по-късно Тойота изкопира оборудването на S-класата от 2 поколения назад, за да го внедри в "новия" Авенсис, е също така абсолютно естествено да се очакват по-малко технически проблеми. Защото технологиите са имали допълнителни 5-10 години да се доразвият. Не ми сравнявайте наизуст производител на масова японска конфекция с премиум производители на автомобили. Единствения опит на Тойота да бъде новатор се материализира в онова изпражнение Приус - мечтата на всяко хипи и грийнпийс лесбийка. Не благодаря. Нещо нямам желание да карам официалната марка на ИД.Коментиран от #29
10:58 01.07.2016
29 HHIB
До коментар #28 от "То60":
Я ми кажи кое точно му е премиума на Мерцедес, че аз нещо не го виждам в новите му модели ???Не забравяй и друго - цената на автомобила като нов. Аз като ще пащам почти двойно за "яките" немски автомобили, какво толкова получавам в повече от тях, че чак да искат толкова пари??? Извинявай, сигурно престиж... Какъв престиж е да караш S600 по бермуди и да чоплиш семки вътре???
Големи коне с капаци сме българите - чули една марка и край. Ако имаше "най-добра" марка автомобили, за един век другите щяха да са фалирали ;)
13:54 01.07.2016
30 То60
Мой човек, това е глупав въпрос, който не изисква отговор.
"Какъв престиж е да караш S600 по бермуди и да чоплиш семки вътре???"
Тук за колата ли говорим или за собственика? Намекваш ли нещо?
Подчертавам - Тойота си има своето място под слънцето, но то е в доста по-нисък ценови клас. Хубавото е скъпо и скъпото е хубаво. Можеше да е малко по-евтино, но тогава нямаше да е толкова хубаво. Няма какво повече да се каже по темата.
Коментиран от #31
14:13 01.07.2016
31 HHIB
До коментар #30 от "То60":
"Мой човек" повози се на новите S, E, GLE (без значение AMG или не) и виж колко са премиум материлалите и изработката! В момента само Audi и Lexus могат да имат претенции за премиум! Не ми гледай снимки на монитора и да си правиш изводи. Аз ти говоря от опит ;)Говоря за това, че вече всеки втори се е качил на висок клас автомобил без значение може ли да си го позвили или не. Говоря и за това, че на всички в главата им е S-класата, без да са се качвали даже в нея, без да са влизали и в другите модели от този клас на различните марки - това било най-добрият автомобил... еми качи се, покарай, сравни...
14:59 01.07.2016
32 То60
15:33 02.07.2016
33 Martin
15:49 02.07.2016
34 HHIB
Някъде да съм коментирал дизайн??? Дали на някой му харесва или не определен дизайн е лично негов избор! Не ми харесва изработката и "отношението" към детайлите!
Запознат ли си с LS430? Май не... Качи се го покарай малко и него после покарай и W140 и... Всъщност недей, знам какъв ще ти е отговора... Мерцедес са номер 1...
Имам трима познати преминали от C-clase, 3-er и А4 на Lexus IS. Защо са направили така - незнам, техен си избор. Само, че и тримата си харесват повече IS-ките.
Всеки има право да кара каквото си иска, но някой да ми налага коя е най-добрата марка коли на света... не мерси ;)
До "Martin" : Купи си Renault, че имат повече победи двигателите им от тези на мерцедес. Може и Honda или Ford да си вземеш - и те имат повече победи от тях :)))))
08:58 04.07.2016