Малко, след като излезе на бял свят, новото Mini Cabrio веднага разпали тунинг специалистите и от AC Schnitzer не пропуснаха да се отбележат. Визуалните промени са леки и почти незабележими, но мощността е нарастнала значително. Отговорен за това е потенциалът на новия 2.0-литров турбо двигател.
Заводски той притежава мощност от 235 конски сили и 320, които са съвсев достатъчни за големи порции забавление, но само благодарение на софтуерна промяна, те вече са 265 и 390 нютонметра. С тази мощност автомобила се изравнява с GTI Clubsport, но предлага липсата на таван в летните дни и великолепната изпускателна система, която ви превежда директно към рали отсечките. Софтуерни промени се предлагат и за стандартния 1.5-литров турбо - от 136 на 170 коня и за S - от 192 на 235 или точно колкото JCW.
Главната новост в екстериора са новите 19-инчови лети джанти на компанията и "ножът" по предната броня, който добавя още малко атрактивност към външноста, а за още по-атрактивен звук има и ново спортно гърне.
Технически характеристики и разход на гориво за моделите на MINI
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА