17 499 32

Най-сетне Mercedes се изправя срещу Bugatti

Радослав Славчев

Германците от Mercedes-Benz планират да разработят своя собствен хиперкар, който да се противопостави на Bugatti Chiron. Информацията е на GTSpirit и според нея новата хиперкола от Щутгарт ще се нарича Mercedes-AMG R50. Автомобилът ще бъде пуснат в чест на 50-годишния юбилей на подразделението AMG, който ще бъде честван следващата година.По предварителни данни хиперкарът ще разполага с хибриден силов тракт, системната мощност на който ще надвишава 1 300 конски сили. Предните колела ще се задвижват от два електромотора, всеки от които ще е с мощност от по 150 конски сили. По-интересното обаче е, че за задната ос ще отговаря свръхфорсиран двулитров бензинов четирицилиндров двигател.За идеалното разпределение на теглото, въпросният двигател с вътрешно горене ще е разположен между двете оси, а общата маса на автомобила ще е приблизително равна на мощността му - 1 300 килограма. Хиперкарът Mercedes-AMG R50 ще е двуместен, монококът му ще е изработен от карбон, като отзад, за увеличаване на силата на притискане, ще бъде монтирано масивно антикрило.Шасито на Mercedes-AMG R50 ще адаптивно, а окачването ще е нова разработка, благодарение на която всяко от колелата ще може да се контролира поотделно. Според повечето специалисти иновацията ще се противопостави директно на Bugatti Chiron и на разработвания от Aston Martin съвместно с Red Bull хиперкар и ще е стъпка над McLaren P1, Porsche 918 Spyder и Ferrari LaFerrari.Mercedes-AMG R50 ще бъде пуснат в ограничена серия, като точната бройка не е известна на този етап. Спекулира се и с цената на автомобила, като според carscoops тя ще е между два и три милиона евро. Най-вероятно иновацията ще бъде представена в началото на следващата година, като това се очаква да се случи на автомобилния салон в Детройт или на този в Женева през март.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гостенче
    Отговор
    1 10:44  26.07.16
    Наподобява уникалния SLK GTR. Нещо красиво и елегантно ще да е, а не дялано и консервативно като тъповидния VAG.

    Коментиран от #3

  • gost
    Отговор
    2 11:11  26.07.16
    Пич имаш предвид CLK GTR май
  • лазаня
    Отговор
    3 11:11  26.07.16

    До коментар #1 от "гостенче":

    CLK GTR
  • Dido
    Отговор
    4 12:17  26.07.16
    Изглежда интригуващо. Крайно време беше хегемонът във Формула 1 да изкара на пазара собствен hypercar.

  • гост
    Отговор
    5 13:16  26.07.16
    Поредната рекламна безсмислица , която ще кисне по колекционерски гаражчета на "богоизбрани" парвенюта и ще навърта годишно "смайващите" 500-600 км.
  • гост
    Отговор
    6 13:28  26.07.16
    Всъщност май се увлякох , за двулитров двигател с 1000 к.с. 500-600 км сигурно ще са около една трета от ресурса , най-вероятно ще си го пазят само за "извънредно специални" събития

    Коментиран от #8

  • Smirnoff
    Отговор
    7 13:44  26.07.16
    Инженерите от Мерцедес да не са гола вода като теб

    Коментиран от #9

  • гост
    Отговор
    8 14:23  26.07.16

    До коментар #6 от "гост":

    Защо да е с малък ресурс нискокубатурният двигател? Има трицилиндрови двигатели дори издържат над милион и половина километра. Един съсед в другия блок караше такси Тико с 960 кубика и или 45 коня беше или 64 не помня, но беше 960 сс. последно ми каза, че е минал милион и половина километра. километража му е свършил на 9-ките и е наново... после го продаде защото си купи едно Пежо 307 ЕсВе и е много доволен от него. но малката кубатура не означава лош двигател, а по-слаб като възможности и ако е силно форсиран, тогава има голямо натоварване на буталата спрямо ако е с по-голяма кубатура. силно оборотните двигатели не са по-лоши, а с по-високо натоварване а оттам теоретично и по-малко издръжливи. но на практика също могат да издържат доста километри работа. зависи от какви материали е направено също. Новите технологии използуват по-олекотени и якостни по-здрави материали.

    Коментиран от #10

  • гост
    Отговор
    9 14:50  26.07.16

    До коментар #7 от "Smirnoff":

    Ами същите тия инженери в момента правят 1,6 л двигател с около 600 к.с. който издържа не повече от 2000 км и то със сервиза , горивата и обслужването на Ф1 , и го обявяват за върха на технологията , според теб как ще направят "сериен" такъв с 2 л и 1000 к.с. , който все пак няма да се обслужва от Ф1 и ще изкарва повече , или мисленето не влиза в пубертетските мечти

    Коментиран от #28

  • гост
    Отговор
    10 15:05  26.07.16

    До коментар #8 от "гост":

    Чети преди да дрънкаш глупости , говорим не за Тико с 45 коня , а за четирицилиндров двулитров двигател с 1000 коня или 500 коня от литър , при съответни за ЛаФерари 12 цилиндъра , 6,3 л , 800 к.с. или 127 коня от литър , а Ферари въобще не е от "маратонците" , пък да не ти разправям за сервиза . Това не са ви електронни игрички , дето си избирате на дисплея с колко коня да ви е двигателя . Така че озапти си мечтите и виж реалността. Двигател с над 100 коня от литър е еднодневка , да не говорим за 500

    Коментиран от #12

  • Mercedes-Benz
    Отговор
    11 15:37  26.07.16
    Изхвърляне ми се вижда това с такъв двигател, ама айде...
  • Илк0
    Отговор
    12 16:37  26.07.16

    До коментар #10 от "гост":

    Тука някакви хигиенисти и барманчета гледам се пишат на големи спецове по двигателостроене, по-големи даже от тези на Даймлер и АМГ. Един въпрос само - малките ви мозъчета мислят ли, че материалите, които инженерния екип би вложил в този двигател имат нещо общо като цена и качество с материалите използвани в 20 годишната ви ръждясала корса пред блока? Този двигател на 12-13000 оборота ли ще работи като двигател от Формула 1? За няколко секунди успяхте да направите калкулациите колко щял да изкара мотора. Кратуни такива, смешното е, че сами си вярвате. Напрягайте си закърнелите мозъчета в някоя друга област. И между другото просто да спомена в отговор на амебата, която твърди, че V6 двигателя на AMG във Формула 1 бил 600 коня. 600 коня е вибратора на майка ти. F1 AMG двигателя е не 600, а по-скоро над 800 преди да се добави мощността на КЕРС системата към него. Комбинираната системна мощност вече клони към 1000 коня, тъпако Ханс.

    Коментиран от #16

  • Шиничи Ясуко
    Отговор
    13 17:55  26.07.16
    Не са искали не са го направили.Mercedes може всичко

    Коментиран от #18

  • KPETEHA
    Отговор
    14 17:56  26.07.16
    Не се карайте за мощност и живот на двигателя. Все пак тук визират максималната мощност вероятно при 8000-9000 об/мин. Реално тези обороти няма да се поддържат постоянно и двигателя ще изкара 15-20 000 км , което си е нормално за такава спортна кола. Едва ли някой ще я кара много по пътищата. По-вероятно да седи в някой хангар на арабела от Дубай или да ходи гъзаря до казиното по 5 км вечер.
  • Тошибиян
    Отговор
    15 18:23  26.07.16
    Стига с тоя мерцедес много са прехвалени тея амг.....напълно нескопосана изработка и сглобка...дали знаете че гърбиците на разпределителните на амг не са отляти с вала ами са студено пресовани за да може да изметне гърбицата да избегат фазите и да са чудиш кво става....нов е 1800 евра
  • Гост
    Отговор
    16 18:45  26.07.16

    До коментар #12 от "Илк0":

    С този няма смисъл да се спори - той е теслофанатик и всяко нещо, което застрашава авторитета на Тесла, трябва да бъде оплюто. Оплю реактивните двигатели и атомните централи - върхът на човешкото познание! Какво има да коментираш повече с такъв алогичен тип? Иначе след 15 години чакане след SLR, най-накрая нещо върховно ще пускат от Мерцедес. Дано само да е скоро!

    Коментиран от #20

  • Михаил Великов
    Отговор
    17 19:28  26.07.16
    Вероятно агрегата ще бъде осмак, независимо каква информация ни поднасят.
  • Роман Ценов
    Отговор
    18 19:34  26.07.16

    До коментар #13 от "Шиничи Ясуко":

    Така е.Мерцедес може всичко.
  • Шаро
    Отговор
    19 19:48  26.07.16
    Да си призная и аз не смятам, че такъв двигател ще има голям ресурс при системно натоварване на максимална мощност. От друга страна има два ел. мотора с обща мощност 300 коня, което е напълно достатъчно за всичко извън пистата. Някой ако запита за акумулаторите - този с вътрешно горене най-вероятно ще осигурява зареждането, но това ще му е детска играчка, още повече, че процеса там е сравнително равномерен.
  • Илк0
    Отговор
    20 20:02  26.07.16

    До коментар #16 от "Гост":

    Моля? Мисля че ме вземаш за някой друг. Тесла е sh.t. Нито чукове, нито тесли признавам аз.
  • Host
    Отговор
    21 22:20  26.07.16
    двг. ще бъде 5 литров осмак ;)
  • Циганина
    Отговор
    22 02:03  27.07.16
    Здравейте колеги,има много коли и един автомобил.спрете с тиа тесли ние живеем в европа.
  • Чичу Ади
    Отговор
    23 02:42  27.07.16
    Какво спорите за двигателя? БМВ още преди 35 години постигат 1000к.с. литрова мощност, макар и пикова. С днешните технологии 500 к.с. не са извънземно понятие. Щом могат да направят двигател 1.6 с около 760-780 к.с., който да издържа на състезателно натоварване над 4-5000км. с куп ограничения от към изисквания и от към структурата на самия болид, то при свободни съчинения спокойно могат да си направят 2 литров двигател с 1000к.с., който да изкара 20-30 000км в ръцете на някой арабин. Относно сравненията с други автомобили от статията, каква конкуренция ще е на Чирон, след като ще е само 1300 килограма? Чирон е в един клас с Актрос. Колата на Ред Бул и Астън Мартин се чака с нетърпение, но не мисля, че от Астън имат отговор на толкова висико технологичен двигател. А за стъпката над Р1, 918, Ла Фекали.... малко се е пресилил Радослав Славчев. И трите изброени компании в момента участват в най-важните автомобилни състезания и са наясно с кухнята.

    Коментиран от #24, #25

  • гост
    Отговор
    24 07:52  27.07.16

    До коментар #23 от "Чичу Ади":

    Браво , браво , три милиона евра за огромните 20-30000 км , достигате нови висоти в мазохизма и идолопоклонничеството , макар че дори и това не е сигурно , нито пък дали "хиперкара" ще успее да достигне дори резултатите на много по "простосмъртни" автомобили с 30 ПЪТИ по-ниска цена и 100 ПЪТИ по-голям пробег , но важното е да си представяте ,че това ви прави някакви разбирачи , а пък че Вейрон го биха един куп самоделки , както и този ще го бият , или си мислите , че като карате десет-петнайсет годишен Мерцедес и все едно карате нещо подобно , няма значение . Само ако обичаш не разбрах как ги сметна тия 4-5000 км за 4(четири) ГП плюс максимум 300-400 км тренировки , да не говорим че някои и толкова не издържат
  • гост
    Отговор
    25 13:02  27.07.16

    До коментар #23 от "Чичу Ади":

    А защо не написа ,че "пиковото" ти БМВ изкарваше точно една квалификация и то не всяка , а за състезанието го заменяха с друг с не-повече от 800 коня (500 от литър) и той също едвам избутваше едно състезание . И с днешните и с утрешните технологии 500 коня от литър са изгъзица и никой няма да сложи такова нещо в "сериен" автомобил , та ако ще да е и във страшна серия от 50 броя . Единствено можеш да го видиш в рекламни единични бройки за изложения , опитващи се да забавят сриващия се рейтинг и цени на акциите . Още преди три месеца имаше страхотни скандали на събранието на акционерите и по всичко си личи , че скоро бая шефове ще се сменят , а фирмата ще трябва да признае , че е проспала момента да се преориентира в новото време .

    Коментиран от #26

  • Гост
    Отговор
    26 18:48  27.07.16

    До коментар #25 от "гост":

    Ти не се ли изморяваш да пишеш простотии? Само ще те помоля най-учтиво да на обиждаш обикновените хора, които нямат възможности и за това карат 15-20 годишни коли, които струват между 5 и 10 000 лева. А твоята парвенющина край няма! Ставаш жалък с обидите си към обикновените хора, а не се виждаш, че си болен фанатик!

    Коментиран от #27

  • гост
    Отговор
    27 20:14  27.07.16

    До коментар #26 от "Гост":

    За обикновените хора които нямат възможности , не означава ,че имат права да карат пушилници които тровят повече от газовите камери в Освиенцим и то околните ,които с нищо не са им длъжни. Иди и виж как в цяла западна Европа хора със заплати по 3-4000 евра карат велосипеди и не си и помислят да си купят бракма за половината от месечната си заплата . Бих препоръчал на всеки горд собственик на дизел "нов внос" да се опита да подиша само 5 минути излизащото от собствения му ауспух и тогава да кара другите да го дишат , ако още е жив естествено . То не че и новите са много цвете , но поне са значително по-малко , а и скоро въобще ще ги спрат с новите стандарти
  • а ся
    Отговор
    28 23:31  27.07.16

    До коментар #9 от "гост":

    Пак пускаш комични постове . Двигател от Ф1 е силно ограничен в горивото , турбокомпресора и оборотите !!!!!!!! Двигател от Ф1 ако изкара повече от предвидените километри , започва голямото умуване къде са сбъркали и от къде могат да отнемат !!!!!!!!!! Нека не забравяме , че Мерцедес са най - технологично напредналата фирма в света . Няма нито как , нито кой да им отнеме трона и технологиите време .

    Коментиран от #29, #30


  • гост
    Отговор
    29 11:14  28.07.16

    До коментар #28 от "а ся":

    Комичните постове продължават да са твоите . Ми щом било толкова лесно , що не са напускали още всичките си модели с 1,6 двигатели по 700-800 коня , като никой и с нищо не ги ограничава там , тъкмо ще утрепят конкуренцията от раз . А пък за кой бил най-технологичната фирма , даже те нямат претенции за такова нещо , няма нужда да ги четкаш
  • гост
    Отговор
    30 16:51  28.07.16

    До коментар #28 от "а ся":

    И между другото единственото съществено ограничение във Ф1 е за горивото и то представлява разход някъде 55-60 л на 100 км . Ако претендираш ,че това е съществено ограничение за сериен автомобил , ще се радвам да видя колко човека биха си купили такъв "високотехнологичен" автомобил
  • ole male
    Отговор
    31 09:35  29.07.16
    Българина е малко глупав. Той си знае WAG.на групата.

    Коментиран от #32

  • а ся
    Отговор
    32 01:10  30.07.16

    До коментар #31 от "ole male":

    Гост , Българин ли е ?

Напиши коментар:


Публикувай