2 Август, 2016 11:52 15 526 23

Патентоваха интериора на Путиновата лимузина

  • кортеж-
  • лимузина-
  • владимир путин
Патентоваха интериора на Путиновата лимузина - 1

Централният научноизследователски автомобилен и автомоторен институт (НАМИ) на Русия е патентовал арматурно табло, за което се предполага, че ще се монтира на бъдещата президентска лимузина от проекта "Кортеж". Заявката е подадена през ноември 2015-а и е регистрирана на 22 юни тази година.

Патентоваха интериора на Путиновата лимузина

Като автори на патента са посочени Максим Чашчин и Алексей Чвокин, за когото се знае, че е разработил външността на автомобила. Екстериорът на лимузината също е бил патентован в края на юни. Приблизително по същото време стана ясно също, че возилата от проекта "Кортеж" за преминали краш тестове в Германия с максимална оценка от пет звезди.

Патентоваха интериора на Путиновата лимузина

В момента прототипи на автомобилите за президента и висшето ръководство на Русия преминават изпитания на различни пътни покрития. Серийните версии трябва да постъпят "на въоръжение" през 2017 г., а публичната им демонстрация ще се състои през май 2018-а на церемонията по встъпване в длъжност на следващия президент.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тот

    0 1 Отговор
    ъъъъ, ноември 2016та?

    Коментиран от #2, #3

  • 2 ГЕЗ

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "тот":

    Там са с 4 месеца напред :)
  • 3 harvester

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "тот":

    2015та пише...

    Коментиран от #4

  • 4 тот

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "harvester":

    коригираха го; сутринта пишеше 2016та
  • 5 123

    1 1 Отговор
    То са патенти, то е чудо, с години... да бяха оставили правенето на коли на хора на които повече им се отдава това... от тук откраднато, от там копирано и... нещо като луксозна кола.
  • 6 ХХХ

    1 1 Отговор
    Интересно как са патентовали външността на Ролс Ройс .......

    Коментиран от #12

  • 7 antiputin

    1 1 Отговор
    За външността ясно - коментирано е, но странно сходство намирам на това арматурно табло със същото на последната S-класа. сигурно пак е станало случайно...хахаха

    Коментиран от #8

  • 8 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "antiputin":

    По принцип те не крият, че са ползвали платформата на старата S-class W221, дори вътре може да се видят разни модули от нея като например копчетата за настройване на седалката и сваляне на стъклата, лостовете за мигачи, темпомата и т.н.
  • 9 ФСГ

    1 0 Отговор
    Ролс Ройс със заемки от БМВ и други. Не виждам причина да с патентова:)

    Коментиран от #14

  • 10 РБФ

    0 0 Отговор
    Луд умора няма ..
  • 11 лъва

    1 1 Отговор
    Абе господа ДРАСКАЧИ руснаците не можели да правят коли а ВИЕ какво можете да правите .Руснаците имат индустрия имат производство имат икономика имат армия имат ДЪРЖАВА.Това са все неща които ВИЕ нямате а постоянно дрънкате глупости тука.Това което са постигнали руснаците много малко хора по света могат да го направят.Пак повтарям че Русия не набляга на производството на автомобили защото отделя големи суми за разработка на КАЧЕСТВЕНИ ефективни и модерни оръжия.За тях автомобила не е на първо място защото те достатъчно печелят от продажба на оръжия.Ако решат могат да го направят но за сега на тях така им изнася и за това ползват платформа на рено за ладата.

    Коментиран от #13

  • 12 Патето Яки

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "ХХХ":

    Доста грозно изглежда отвън, прилича на голям черен сандък.
  • 13 стоян георгиев

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "лъва":

    а ти не се умори да пишеш глупости.модерни оръжия правели руснаците:)!квито им са колите такива са им и оръжията лъве.хубавото за тях е че ги правят много и големи и тва стига за сега иначе всичко им е боклук като почнеш от механиката и стигнеш до софтуера,пардон те софтуер нямат.за 70 години една свестна самобрасначка не успяха да сглобят ,но лошото е че и нас ни напаравиха такива маистори!

    Коментиран от #21

  • 14 мента с мастика

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "ФСГ":

    абсолютно си прав ... това си е Ролс Ройс

    Коментиран от #19

  • 15 Тошибиян

    0 1 Отговор
    Поредната руска грозотия че и патент ше и тургат.....и кат помислиш че тва струва над 500 000 000лв
  • 16 Тошибиян

    0 1 Отговор
    А къде са дисплеите където ше греят физиономиите на ленин троцки сталин и гръмките лозунги петилетката в 3 дена хахаххахааа 101 съезд кпсс хаххаха и вътре мини мавзолеи с ленин и сталин хахаха
  • 17 ХХХ

    1 0 Отговор
    Правим каквото си искаме........
  • 18 ХХХ

    0 0 Отговор
    Предишното беше за номер 11......
  • 19 ТИТАНОВА КАПСУЛА

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "мента с мастика":

    ГАТ СЛОЖАТ В РОЛСА 380 КГ ТИТАН А ЦЕЛИЯ СВЯТ ГО КУПУВА ОТ РуСКАТА ФЕДЕРЕЦИЯ ША РАЗБЕРЕШ ДЕЙ ЗЕМЯТА И ДЕЙ ЛУНАТА.
  • 20 Червена баба

    0 1 Отговор
    Тея цървули пак копират, е.ати нещастниците
  • 21 кроко

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "стоян георгиев":

    Верно, бе тролче! Я вземи да светнеш целия свят какви остарели и некачествени са руските оръжия, та да не се набутват повече.

    Коментиран от #22

  • 22 Цваго

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "кроко":

    Калашника в света на оръжията е нещо като Лада Нива.
    Велико, надеждно, евтино, почти непроменено във времето и разбира се не е измислено от руснаци.
    Едно нещо като се повтори хиляда пъти и става истина. Та и с Калашника е така. Калашников измислил автомата едва, когато Шмайзер е отведен като военнопленник в Русия.
  • 23 Цваго

    0 0 Отговор

    http://www.extremecentrepoint.com/archives/5312