5 786 5

Пакистански всъдеход за $15 000

Георги Касабов

Пакистанската компания Karakoram Motors е изкупила конструкторската документация и правата върху производството на руския всъдеход Derways Cowboy, сглобяван за кратко на агрегатната база на румънския ARO в началото на века, съобщава Drom.ru. Моделът се задържа едва година и половина на конвейерите на Карачаево-Черкезкия завод. През 2005-а проектът е закрит след едва 100-ина продадени бройки и фалита на румънския доставчик.

Karakoram Motors планира да произвежда Cowboy в завода си в Карачи, където в момента се сглобяват китайските малолитражки Chery QQ, камиони и бусове Changan, пикапи и всъдеходи Gonow и мотоциклети Raftar. От руския модел ще бъдат запазени шасито, размерите и архитектурата на салона. Двигателите, трансмисиите, окачването и останалите възли и агрегати ще се доставят от китайски компании.

С дизайна на възродения Cowboy ще се заеме Андрей Трофимчук, който в момента работи за шанхайското студио на марката Qoros. Преди това беларусинът е бил главен дизайнер на неуспелия руски проект за семейство електромобили ё-мобил.

Освен правата върху производството на Cowboy собственикът на Karakoram Motors Абдула Уахид е откупил и проекта TagAZ Aquila. Руската Panamera трябваше да се продава на цени под €10 000, но Таганрогският автомобилен завод така и не намери средства за лансирането на модела.

 



Още по темата

  • 9800 евро за руската Panamera

    9800 евро за руската Panamera

    Таганрогският автомобилен завод обяви подробности и цени за новото си купе с четири врати. Моделът ще носи името Aquila ("орел" на ...
    19.06.2012
    22 074
    35
  • Непознатата руска G-Klasse

    Непознатата руска G-Klasse

      Малцина от вас са чували за руската автомобилна марка Derways. Тя произхожда от още по-непозната Карачаево-Черкезка република и вече не ...
    22.01.2012
    44 514
    40

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кобрата
    Отговор
    1 19:19  09.08.16
    Пакистанска кочина
  • Пиф
    Отговор
    2 21:07  09.08.16
    Защо си така преддубеден? Руският проект, тоест двата модела изглеждат напълно съвременни. При това Аро е наистина джип, вярно не луксозен, но наистина високопроходим - виждал съм как газят в кална нива с такова и въобще не закъса. като Паджерото се двиги, но по-нисък лукс е в него. Освен това на вид са и с добър дизайн, а спортният модел си прилича доста на Хюндай Коуп и вади доста готин фасон - по нищо не можеш му намери кусури, като дизайн. Гледах един пакистански екшън филм - там май са доста по-напред от нас в повечето отношения визирам и икономика и дори в законодателство? повечето хора са си светски, но и там има талибански индивиди 0 те именно са проблема. Ала като производство работят не лошо, имат добро качество. Освен това и са евтина работна ръка, щом и китайци са изнесли производствата си там... Лошото в света са лошите закони и лошите хорица. А тук бъка и от двете и по света в изобилие.... Ако наистина струва 15000 гущера или дракона, все тая, това ако се обърне в лъва е доста изгодно за нова кола. Но Дачия Дъстър е с обра ходова здрава част и страхотен двигател. Освен това си оказва влиянието и на Режията или Ренаулт и има доста пространство в купето и не съвсем лошо интериорче. аз много я харесвам не зная защо. може би, защото не харесвам свръхлукса да го набуташ в калта и затова си падам по здрави, простовати, евтини на поддръжка и икономични аутоси. Доста хора не харесват руските коли, а и Русия, не зная защо, като че ли са живели там, но истината е, че руснаците правят доста добри неща, а за автомобилите в последно време имат напълно съвременен дизайн интериор и дори ползуват и GM и други двигатели и части. което прави автомобилите им напълно конкурентни на повечето в съответният сегменти и ценови диапазон. Бих си купил и руска кола, стига да има ен Мъней, да разбира, че е здрава и икономична, с гарантирани и сравнително евтини части. не си падам по джиповете, защото за асфалта не намирам причина да ги харесвам - това са аутоси за кал, сняг, ферми, планини, коловози. това са работни мулета, но много хора ги купуват от фукария. което е неразбираемо за мен, понеже да търкаляш 2.5 тона животно по асфалта е висша глупост, ако са 2-3 човека, вместо да си купиш някоя малолитражка или поне нещо в клас "В" и да ти гори по-малко и с по-нисък данък. Данъка също е от значение, защото да караш автомобил с голяма мощност и кубатура без да ти е нужно е просто безполезно. Все едно е да караш Феррари на градско - жива мъка. това е автомобил за стотици километри аутобан, където да го разгърнеш... Но подценяването на един автомобил понеже бил руски, пакистански или друг е грешка... доста хора оплюват Дачиите, но истината е, че имат чудесни двигатели, здрава ходова част и сравнително евтини части. А какво по-практично от това и при ниска цена?

    Коментиран от #4

  • 3 21:23  09.08.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 4 22:33  09.08.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 5 09:50  10.08.16
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай