Френският производител Bugatti, за първи път представи своето най-ново произведение Chiron в Северна Америка на сбирката The Quail, провеждаща се в щата Калифорния и обяви, че 200 от предвидените 500 броя за наследника на Veyron, вече са продадени. Това е огромно постижение за автомобил, който има продажна цена от непонятните 2.7 милиона долара.
Ако предположим, че нещата се развият, както при Veyron. Очакваме значително количество лимитирани версии, което означава, че на практика половината от "нормалните" Chiron-и, доколкото това е валидно за автомобил с мощност от 1500 конски сили и 1600 нютонметра и максимална скорост от близо 450 километра в час, вече са продадени.
От автомобила тепърва чакаме и реални постижения за максимална скорост, но едва ли ще видим това чудо на Нюрбургринг, защото ако обърнем внимание на цената, не знаем кой би се заел да кара Chiron на лимита на възможностите му. Наскоро в опитите си за рекорд на пистата, един автомобил на Koenigsegg, влезе в жертвоприношение на "Зеленият Ад".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
08:09 21.08.2016
2 nazzo
Коментиран от #5
09:42 21.08.2016
3 гого
10:49 21.08.2016
4 пор сикишар
Коментиран от #17
11:02 21.08.2016
5 бай Пешо
До коментар #2 от "nazzo":
ей брат чети повече преди да задаваш такива въпроси от 1910 година откакто е създаден 1вия автомобиЛ от Еторе БУГАТИ марката се произвежда в Молцсхайм днешна Франция нищо че сега от 2000 са притежание на Фолксваген името те лъже това еКоментиран от #7, #8
11:45 21.08.2016
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 а ся
До коментар #5 от "бай Пешо":
Молцсхайм - Във Франфия е да . Иначе Френско ли ти звучи ?Разположен е до "Френския" Страсбург . И разполага с население "кореняци" гали :)
Коментиран от #16
14:32 21.08.2016
8 а ся
До коментар #5 от "бай Пешо":
Най - скъпата и съществена част по разработване , изграждане и тестване на продукта къде се извършва ? Не е никак маловажно да се знае от къде идва финансирането на проекта , инженерния потенциал и новите технологии . Французите могат да се "гордеят" с Chiron , точно толкова колкото и Гриша Ганчев с Great Wall . Нито повече , нито по малко ! !! !!!Коментиран от #9
14:40 21.08.2016
9 гост
До коментар #8 от "а ся":
А за какво точно имат да се гордеят и французи и германци за автомобил , който ТРЯБВА да продават със 6 милиона загуба на всеки автомобил излязъл от завода въпреки безумната цена от близо 3 милиона , и въпреки това побеждаван от самоделки с 10-20 пъти по-ниска цена и на който 95% от купувачите са араби и мутробарони . Дори един Кьонигсег е два пъти по-евтин , да не говорим колко понапомпани GT-R-и дават същите , че и по-добри постижения .Коментиран от #10, #11
15:02 21.08.2016
10 Чичу Ади
До коментар #9 от "гост":
Абе ти сериозно ли се върза на тая каишка за загуба от 6 милиона? Ти да не очакваше да ти кажат, че колата реално струва половин милион и са си сложили едни 350-400% надценка... Как само звучи: "Карам кола за 9 милиона, но я взех на промоция само 3 милиона....". Ползват двигателя от Вейрон, леко понапомпан, същото шаси с повечко титаний и карбон.... Реално разработка няма. Освен това след тези 500 бройки, ще има други 500 супер спорт, после още 500 бройки Витес, после още 500 бройки прощална серия...... После нов модел с 8 литровия W16 с по-големи турбини и евентуално електромотор за 5 милиона, който "реално" ще струва 1 милиард, но понеже са благородни ти правят подарък 99,5% отстъпка.Коментиран от #18
15:58 21.08.2016
11 Чичу Ади
До коментар #9 от "гост":
И друго, този автомобил не е важно колко е мощен или колко вдига, нито коя самоделка го прави крива. При него е важно колко струва. Не си го купуват хора ентусиасти, а хора с малки п&шки. Никой от собствениците няма да го закара на писта или да го гони на светофара. Зелените гущери нали се подават изпод капака на багажника, другото няма значение. Скоро бях чел статия за някой си чаршаф, който на търг купил регистрационен номер за милион долара. Много ясно, че един Пернишки регистрационен номер дава повече мощност, но въпроса пак е в цената, не в мощността.16:05 21.08.2016
12 hellmaker
16:15 21.08.2016
13 Ярослав Станчев
18:03 21.08.2016
14 Bat Sande
20:47 21.08.2016
15 не разбирам
23:25 21.08.2016
16 бай Пешо
До коментар #7 от "а ся":
кви гали бе брат ти Елзас знаеш ли къде е до Германия то затова и името на града е немско Молцхайм и там гали няма има немци до 23 година е било немско а и аз не му обеснявам на пича това а че Бугати н е италианска марка нищо че имего е такова02:22 22.08.2016
17 Велики са в България
До коментар #4 от "пор сикишар":
4 във Перник2 в Лозенец в София а другите по селата
12:05 22.08.2016
18 гост
До коментар #10 от "Чичу Ади":
За твое съжаление тия хора дето го казват не работят на "една приятелка ми каза " , а на сериозни финансови отчети , които при ВАГ , както при всички публични компании са тримесечни и заверени от световни одитори , чието име струва доста повече от евентуалния рушвет на ВАГ . Така ,че загубата може да е само нагоре , ако са успели да поскрият това онова , но е поне толкова със сигурност , да не говорим , че ВАГ е въобще с най-ниската печалба от първата десятка производители , около 6 ПЪТИ по-ниска от Тойота на автомобил при подобни цени , че и по-ниски за Тойота . А като разгледаш тая "поддръжчица" и сметнеш лихвите върху 3 милиона за десетина години излиза , че "инвестицията" трябва да върне между 12 и 15 милиона , което е твърде оптимистично дори за заблуден българин , да не говорим за хора , които стова си изкарват хляба , което и обяснява защо никой не се е чуло да е "изкарал" пари от Бугати , а че има "чаршафи" и подобни дето ги дават , изобщо не значи че колата ги заслужава , а още по-малко , че ВАГ е изкарал нещо от нея , дори реклама , както си личи по сриващия се с бясна скорост рейтинг и цена : http://automedia.investor.bg/read/8798.html14:20 22.08.2016