4 336 7

Volkswagen Golf отново ще има

Радослав Славчев

Вчера ви информирахме, че германските фабрики на Volkswagen AG преустановиха сглобяването на два от най-продаваните модели на концерна заради спрени доставки на части и компоненти. Производството на Golf и Passat е блокирано след отказ на поддоставчик да изпълни договорените поръчки за скоростни кутии и седалки. Базираната в Босна компания аргументира крайната мярка с отказа на немците да платят за модернизация на производствените мощности, уредена с предварителен договор за увеличаване на обема на доставките.

Сега стана ясно, че от Volkswagen са реагирали мигновено и след 19-часови преговори с представители на ES Automobilguss и Car Trim проблемът е разрешен. Според Hannoversche Allgemeine преговорите са преминали успешно и за двете страни и доставките на части отново са факт. По информация на изданието, страните са се договорили за дългосрочно сътрудничество и най-вероятно от VW са изплатили исканите компенсации.



Още по темата

  • Volkswagen спря производството на Golf

    Volkswagen спря производството на Golf

    Германските фабрики на Volkswagen AG преустановиха сглобяването на два от най-продаваните модели на концерна заради спрени доставки на части и ...
    22.08.2016
    29 865
    24

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ВАГИНИ
    Отговор
    1 13:06  23.08.16
    най-мизерните ваг.ностките от ваг групата

    Коментиран от #4, #5

  • Morgoth
    Отговор
    2 13:14  23.08.16
    Ураааааа!!! В Перник може да свалят траура :)
  • Фау Ве
    Отговор
    3 13:20  23.08.16
    Докато го има ПерникУ, ще го има и ГоуфУ;) Защо липсва съпътстващата новина, че снощи директорът на босненския завод за доставки е бил пребит с винкели и днес сутринта доставките са били възобновени ;)

    Коментиран от #6

  • Пацо
    Отговор
    4 14:10  23.08.16

    До коментар #1 от "ВАГИНИ":

    Чудно, защо много хора подигравате ВауВи-тата? Колите им са добри, Мултивана е чудесен бус, а Транспортера и Крафтера са здравичики и практични бусове. Разбира се, доста хора говорят за спад на качеството, но мисля, че проблема е всеобщ. това се дължи, казват, явно на сбирката на концерните, където е взето решение, поради спада на покупките, да се пласират по-некачественна продукция, с по-кратка дълготрайност на експлоатация, за да може консумацията покупките да се вдигнат и това да стимулира производство-продажби. Тарикатлъци много в тоя свят. Ето и при нас е така. Вместо да плащаме рекета Гражданска отговорност, на бивши мутри и номенклатурата, тия пари можеха да отидат за строеж на по-качественни пътища, а не да ги лапкат отбрани хора. Ала навред има гадости и демагогия. И въпреки мнението на много хора, аз не бих отказал да карам едно новичко или запазено ФауВи, но Голф или Поло класата - не си падам по дългите лимузини като Фаетон и Пассат. Харесвам компактните маневренни и пъргави машинки. Не, че Пасата не е маневрен? Дори казват притежатели, бил по-маневрен на завой от Голфа. Но е дългичък за моят вкус. Гледах един до нас спря с чисто нов Голф, добра визия има, стабилно стои на пътя, интериора му е приятен удобен, има достатъчно багаж за хечбек, влиза се удобно, гледах една кокона височка как се качи, не си удряше главата въобще, приятна кола е. Не зная, какво не им харесвате доста хора, но Фаувито прави добри машини. Ако искате някой чугунен китюк от първата световна, търсете си първият Бийтъл или Голф1, но бас държа, че няма да ви е приятно вътре нито ще ви е удоволствие шофирането.... Возих се в чуждо ФауВи Ъп с 1 литров двигател и някаква газова уредба имаше май метан. Наистина икономична кола, но е малка за моите нужди. Иначе за 4 човека обема е предостатъчен, ако човек не иска басейн или сейх з напитки... Но е пъргава и маневренна в града. Фенове на ФауВи има не само в Перник, аз самият от дете съм фен на ФауВито и по-специално на Голф2 и 3. Харесвам тяхната здравина, простота, компактност. А един музикат приятел караше Голф2 и твърдеше, че с 1600 сс и 75 Р.С. двигател му гори към 5.5 на градско зимата най-много до 6 на сто. Не зная вярно ли е, но ако е вярно е отличен разход за такъв автомобил по старите стандарти. По новите разхода пада. Но и сега доста шофьори твърдят, че колите им горят повече, от данните по каталог. Голфа е добра машина като избор, ако не товариш багаж - тогава или микробус, маничарка, голям ван са по-добър избор. Ако е за пътуване и с малко багаж, Голфа е отличен избор дори и Секънд едишън ако е запазен и стегнат.
  • Пацо
    Отговор
    5 14:19  23.08.16

    До коментар #1 от "ВАГИНИ":

    Според статистиката, в момента ФауВито отново е изпреварило Тойота по продажби. Което говори, че не правят лоши автомобили, а качественни. Няма как да вдижнеш продажбите ако не правииш качественни неща, при толкова силна конкуренция, като японските автопроизводители. Японските коли са символ на качество, надеждност, издръжливост, все синоними да добър избор автомобил. Затова и присмеха на Голфа е малко странен, поне за мен.
  • mitaka
    Отговор
    6 14:41  23.08.16

    До коментар #3 от "Фау Ве":

    ха ха ха ха
  • Роко
    Отговор
    7 21:41  24.08.16
    Качество и сигурност е wv а7.avorn.golf

Напиши коментар:


Публикувай