Германия обвини конгломерата Fiat Chrysler в използването на средства за прикриване на вредните емисии. Според писмо изпратено от германските власти до Европейската Комисия и Министерството на Транспорта на Италия, три модела на различни производители от FCA, използващи един и същ двигател, имат системи за контрол на газовете.
Става въпрос отново за дизелов агрегат - 2.0-литровия използван в Fiat 500X, Jeep Renegade и Fiat Doblo. Според Automotive News, германското издание WirtschaftsWoche е научило, че при тестове извършени от властите, катализаторите на автомобилите се изключват след няколко цикъла. Другите обвинения включват и това, че след 22 минути от запалването, автомобилите променят своите стойности на отработените газове, като вредните емисии се увеличават.
В Европа обаче, производителите имат право да използват системи, с които да запазват двигателите при студен старт. Интересното идва от там, че измерването на отработените газове трае точно 20 минути и от там идва главното обвинение. Според FCA автомобилите отговарят на стандарта и единствената причина е запазването на живота на агрегатите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТОШКО
Е.ахти смеха
17:57 03.09.2016
2 Десислав Попов
14:50 05.09.2016