24 843 8

Озверял Seat Leon Cupra 290 ST от JE Design

Ангел Харизанов

Един от най-бързите автомобили при предното предаване получи силно преобразяване от германските тунери JE Design. Аеродинамичният пакет включва нова предна броня, нови много по-широки арки на калниците и нова задна броня с много по-виден дифузьор, като всичко е вдъхновено от пистовите автомобили. Цената на този пакет е 4879 евро, като се предлагат и светлини за мъгла за вграждане в дифузьора.

Освен вида обаче, е обървнато и внимание на звука и мощноста на автомобила. Предлага се нова изпускателна система, която има същите клапи, като заводската и при спортния режим Cupra показва забележителен глас. Има избор и за накрайниците на изпускателната система - два единични с диаметър от 90мм или два двойни с дебелина от 80мм. Цената на пълната изпускателна система достига 3677 евро. Освен нея се предлага и софтуерна намеса, след която мощноста достига до 350 конски сили и 440 нютонметра. Това воде до максимална скорост от 280 км/ч, като компанията дава 2-годишна гаранция за двигателя, скоростите и задвижването.

За по-голяма стабилност и визуално представяне се предлага комплект пружини понижаващи с 20мм, които са калибрирани със заводските амортисьори, но се предлагат и комплект регулируеми от KW. Джантите с по-голямо изнасяне, които съответно увеличават следата на автомобила са с размер 9.5 х 19 инча и на тях са обути гуми 255/30R19. Подобренията се предлагат и за комби и за хечбек вариантите на Leon Cupra и включват TUV сертификат.
 



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • кико (гост)
    Отговор
    1 19:41  04.09.16
    Узверял?!?!?! хахаха, поредния правописен бисер на списвачите тука :)))))

    Коментиран от #3

  • rumtsais (гост)
    Отговор
    2 19:45  04.09.16
    Озверял се пише, колеги!
  • капиш (гост)
    Отговор
    3 20:32  04.09.16

    До коментар #1 от "кико":

    Случва се да греши човек, не е за смях.... Но Купрата спорт си я бива. Една RS- спортна Купра идва с някой от шефовете в завода, колата е с помчти безшумен двигател на ниски обороти, широки 17 цола джанти, доста ячки спирачки, не зная чия марка, но може и да са тунинг може и стандартни, дискови, специален ауспух с интересен рев, но тихо приглушен, отлично купе, диодни светлини изобщо е страхотен модела. Лошото за нас е само цената.... Но си го бива. Тоя на снимката ще да е още по-напомпен и със сигурност и по-бързичък и скъп.... Добър автомобил е. Да не забравяме, че на Нюрнбъринг, Сеат Комби печели не веднъж трасето, а Купрата също има призови места. Модела е отличен, лек, стабилен, чудесна машина за возене.
  • незнайко (гост)
    Отговор
    4 02:50  05.09.16
    хахахаааа мноого Узверяла овца....защо си хабят думите за сеат, когато всички знаем, че марката е БМВ!
  • Павлин (гост)
    Отговор
    5 07:31  05.09.16
    Като ви е яд не коментирайте. Сами показвате колко сте завистливи. Кое бмв с тези коне ще стигне до такава скорост :-D
  • Димитър Колев (гост)
    Отговор
    6 11:01  05.09.16
    Поредния непремиум с предно предаване, които ще плющи скъпи премиум БМВ-та.
  • FAKE (гост)
    Отговор
    7 02:09  06.09.16
    На вас ви плющят мечтите за истинска кола,като БМВ....а предно ти малко детенце не споменавай, че ставате смешни! Когато митко колев отиде да кара курс да пробва и двете, ама до тогава има поне още 6 години...така, че чети и се учи от по-големите!
  • Димитър Колев (гост)
    Отговор
    8 12:00  06.09.16
    Митко Колев курса го е изкарал преди десет години, що не може просто да приемете че има хора които харесват коли различни от БМВ.

Напиши коментар:


Публикувай