15 Септември, 2016 13:23 8 926 13

Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo

  • alfa romeo-
  • stelvio

Случайна снимка на Stelvio разкри някои от тайните предсрочно

Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo - 1
През месец май тази година италианският автомобилен производител Alfa Romeo пристъпи към изпитанията на първото си SUV. Още тогава автомобилът, който е наречен Stelvio, беше засечен от папараци по цивилната пътна мрежа, но за съжаление, покрит с тежък камуфлаж.Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo
Първата снимка на Stelvio по цивилната пътна мрежа
Сега в интернет пространството се появи едно видео, което беше пуснато на официалния видеоканал на групата Fiat Chrysler Automobiles (FCA) в YouTube. Във видеото е сниман завода на компанията в град Касино, но съвсем случайно, на една от поточните линии се вижда новото SUV Alfa Romeo Stelvio.Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo
Скрийншот от вече премахнатото видео

Автомобилът се появява в кадър само за секунда, а виждайки това впоследствие от FCA премахват видеото от YouTube канала си. Изданието Motor1 обаче успява да направи т.нар. скрийншот, на който добре се вижда новия италиански кросоувър. На практика предницата е без никакъв камуфлаж.

От снимката се вижда, че екстериорът на автомобила е изпълнен в стила на седана Giulia. Съдейки по предишните фотографии на камуфлажната версия пък се вижда, че интериорът ще е спортен с триспицов волан и седалки със силно изразена странична поддръжка.Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo
Триспицов волан и седалки със силно изразена странична поддръжка

Автомобилът разполага още с фирмената радиаторна решетка, спортни предна и задна брони, както и със сдвоени ауспухни накрайници. По габарити италианският кросоувър е сходен с тези на BMW X3. Моделът Stelvio се прави на платформата Giorgio, на която е изградена и Giulia.

Базовата версия на SUV-то ще е само със задно предаване, но като опция ще се предлага и 4х4 задвижване. В топ изпълнението си автомобилът е оборудван с V-образен шестцилиндров 2.9-литров битурбо мотор с мощност 510 конски сили. Този мотор е заимстван от Giulia Quadrifoglio Verde.Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo
Топ агрегатът е с мощност 510 к.с. и е заимстван от Giulia Quadrifoglio Verde

Динамичните характеристики на този етап се държат в тайна, но италианците имат амбицията да направят най-бързата обиколка за този клас автомобили на Нюрбургринг. Към момента този рекорд се държи от Porsche Cayenne Turbo S, който завъртя "Ринга" за 7.59 мин.

Компанията Alfa Romeo ще представи своя първи кросоувър по време на автомобилното изложение в Лос Анжелис, което ще се проведе през ноември тази година. Продажбите на Stelvio би следвало да започнат в Европа още от началото на следващата година. Основните конкуренти на "Италианката" ще са BMW X3 и Porsche Macan.Подробности за Stelvio - първото SUV на Alfa Romeo
Рендер на предполагаемата външност на Stelvio


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 копеле

    2 0 Отговор
    Изключително красива, ще победи доста конкуренти

    Коментиран от #2

  • 2 Караиванов

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "копеле":

    Стига и да е качествена, а не като останалата продукция на марката
  • 3 ИВО

    1 0 Отговор
    И кое е некачественото на останала продукция на марката ?
    Имам ГТ и колицата си е перфе, проблеми с агрегата съм нямал до сега, само с 1 дебитомер и веднъж окачване правих....
    Взел си бай Кольо 156 за 1500 лева и после вика тя много се чупи, ами ще се чупи като е на 500000 км и не и е сменяно маслото от както е кола...

    Коментиран от #5

  • 4 браво

    2 0 Отговор
    Alfa напоследък активно се включи в работата, което няма как да не радва )) Много се надявам хората да вземат да купуват повече от истински италиански автомобили.
  • 5 Тони

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "ИВО":

    Може и да си доволен,ако си караш алфата само уикенда.Но истината е,че Италянците правят слаби автомобили.В дизайна ги бива но това кола не кара.Италянците да си правят кафемашини,газуву,пици,и дизайн,а другото да оставят на можещите като в това число не влизат и франсетата с тяхните боклуци.

    Коментиран от #8

  • 6 max

    1 0 Отговор
    Тони, Тони, ако разбираш от коли, толкова, както и пишеш.....Май е по-добре да се качиш на гоУфУ , да си надуеш лудата чалга и газ сред кълбета сажди из село!

    Коментиран от #7

  • 7 min

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "max":

    Абе гоуф не гоуф, колкото и да ги е яд някои представителите тук по форумите, истината е че немските коли са перфектни във всяко едно отношение и няма италианки, няма франсета, няма джапанци - сърцата на всички се владеят от вечния, вездесъщ и никога ненадминат Немски Премиум Бранд!!!!

    Коментиран от #10

  • 8 Димитър Колев

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Тони":

    Ако не беше казвал нищо, щеше да изглеждаш много по-умен, а иначе колата е типично за марката красива и стилна.
  • 9 Баш Майстора

    1 0 Отговор
    Пораздвижено инфинити!
  • 10 Десислав Попов

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "min":

    Тука някой беше писал нещо,че немския премиум бранд ВЪЛНУВАЛ?!?@!?
    Вълнува само монтьорите,като видят "немския премиум бранд" да се доближава до сервиза на репатрак.Сърцата им почват да бият учестено,като пресмятат колко хилки ще им смъкнат
  • 11 Гого

    0 0 Отговор
    Няма ли да е конкуренция джипа на Мазерати !? Като гледам много прилича на него по размери май :)
  • 12 Ник

    0 0 Отговор
    Който не е карал алфа, няма как да разбере защо има фенове.
    Въпреки всичко аз лично имам не малко упреци към италианците. В 99% от автомобилите им предните стъкла са много малки, което определено е недостатък във всяко едно отношение с изключение на това , че малкият прозорец подсилва илюзията за по- висока скорост. - Относно качеството...- И те като китайците винаги имат нещо недовършено както трябва - може да е един елемент от цялата кола, но винаги го имат.
    От към дизайн Италианците са безспорни фаворити, но мамка му маската на алфите и по- точно радиаторната решетка ме дразни откакто се помня- а това е отдавна...
    Иначе с радост бих пробвал на тестдрайв новите модели на алфа
  • 13 Един

    0 0 Отговор
    Модели като 75 и 155 вече няма да има то е ясно,колкото и неприятно ми е да го призная и алфа вече е ширпотреба но винаги бих карал алфа пред сроден немец причината за това не е качество,цена или скорост а нещо наречено,темперамент или магия,който е карал алфа знае за какво говоря!