3 904 11

VW ще покаже революционен електромобил с пробег 600 км

Георги Касабов

Volkswagen се кани да отвърне подобаващо на удара, който прати компанията в нокдаун след разкритията покрай "Дизелгейт". На автосалона в Париж, който отваря врати на 1 октомври, ще бъде демонстриран нов модел на ток с фантастичния автономен пробег от 600 км, твърди Autoblog.

Сайтът цитира Кристиан Зенгер, който оглави поделението на VW за електрически возила през януари. Според него минималният пробег, който клиентите биха приели за кола на ток, е 400 км. Бъдещият електрически модел ще предлага много по-голяма независимост от зарядните.

До момента германците са съумели да запазят в тайна подробностите за голямата изненада, която готвят за публиката в Париж. Електромобилът със сигурност ще бъде базиран на платформата MEB (Modularen Elektrobaukasten), демонстрирана с BUDD-e concept на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас в началото на годината.

Електрическият прототип с рекорден пробег, който компанията ще покаже във френската, столица, ще влезе в серийно производство в края на 2019 г. Колата ще има относително проста конструкция без екзотични материали, ще се захранва от йон-литиева батерия в пода и ще бъде "високо автоматизирана".

VW ще използва изложението в Париж и за цялостно рестартиране на имиджа си, гласят слуховете от концерна. За целта във Волфсбург са измислили и нов рекламен девиз, който да подчертае скъсването с миналото - Think New.



Още по темата

  • Opel Ampera-e с пробег от над 400 км

    Opel Ampera-e с пробег от над 400 км

    Докато Volkswagen се кани да отвърне подобаващо на Tesla с нов концептуален модел на ток с фантастичния автономен пробег от 600 км, конкуренцията от ...
    19.09.2016
    3 302
    11

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост
    Отговор
    1 17:13  15.09.16
    Поредната ЛЪЖА на тия.Дано след ''революцията'' най-после да фалират.

    Коментиран от #2

  • 423
    Отговор
    2 17:19  15.09.16

    До коментар #1 от "Гост":

    озлобен човечец.........

    Коментиран от #5

  • да да
    Отговор
    3 17:48  15.09.16
    Е те и Мерцедес ще пускат, ама след 5 години. Тесла покачва капацитета с 5кв на година. Докато ФВ пуснат на пазара нещо, което да се движи, хората да го купуват и да споделят впечатления, няма да минат по-малко то 5г. Тогава Тесла ще има Модел 3 с над 80квч или 600км на цена от 30х.долара. ФВ дали няма да искат 100х.евро за нещо с такъв пробег, та макар и с евтини материали? Тесла го показа и сега всички гигантски корпорации следват, те отказваха да разработват ел. коли, за да си продават остарялото желязо. Не им пожелавам успех, която компания мисли з клиентите си, тя пуска коли без реклама, а ФВ пускат, за да си оправят мошеническия имидж. Корекция, обещават, не са пуснали нищо.
  • некойси
    Отговор
    4 17:49  15.09.16
    По-добре късно то колкото никога. Само дано не е твърде късно.

    Коментиран от #7


  • гост
    Отговор
    5 20:32  15.09.16

    До коментар #2 от "423":

    ВАГ ако искаха , можеха да направят това което прави Тесла сега още преди 15-тина години , с по-малка мощност и по-малък пробег , но първи , само че как щяха да дерат кожи с "чисти дизели" , те заедно с Мерцедес са основните виновници за налагането на дизела в Европа , никъде по света няма такава свинщина и всичко това е заради връзките им с политиците и лобитата , не заслужават никакво съжаление , а който вярва , че някакъв нещастен човечец инженер е направил всичко без знанието и одобрението на "големите шефове" значи е най-големия наивник

    Коментиран от #8, #9

  • кико
    Отговор
    6 20:43  15.09.16
    ми те бмв пуснаха i3 на ток, ама ко от тва фаг ще пуснат нещо подобно окастрено, а никой няма и идея как да пуснат истински конкурент на тесла с новина ще е пасат, 5та серия или е-класа на ток с пробег 5-600км и ускорение до 100 под 3 секунди :)
  • гост
    Отговор
    7 08:58  16.09.16

    До коментар #4 от "некойси":

    Вече е твърде късно за големите компании. Те можеха да пуснат таквиа коли преди 20г, да започнат с промяната на консуматорите и да се наложи като ниша. но никой не пожела. Имаше ел.коли, но повече като експерименти отколкото като мащабна идея. БМВ и3 е с пробег от 300км и с 33кв. батерия на цена от 30х.евро след държавната помощ. Това си е добра оферта, а Рено/Нисан са още по-добри с цени от 15х.евро и 45евро месечен лизинг на батерията. Ел.колите вече са достъпни не заради големите компании, а заради малките. Мъск го е казал: когато един голям корпоративен мениджър влезе с цялото си състояние, за да плаща заплати и да върви бизнеса, както той е правил не еднократно, тогава могат да му дават акъл как да разработва електрическа кола. Големите работят за мултимилионни бонуси, а малките за идеята.
  • Димитър Колев
    Отговор
    8 17:12  16.09.16

    До коментар #5 от "гост":

    Прав си, наблъскаха европа с тия къдящи бангии, сега се сетиха че трябва да спират дизелите и да има повече коли на бензин-газ и ток.
  • 423
    Отговор
    9 17:36  16.09.16

    До коментар #5 от "гост":

    Като пишете такива глупости така наивно, почвам да си мисля, че наистина им вярвате. Какви точно кожи дерат с дизелите. Малка количка с икономичен дизелов двигател - 20 - 25 000 лева. Малка литиево-йонна ютия - х3. Относно екологията. Виновно за скандала на ФВ е цялото лицемерно екологично законодателство. Новите коли - Евро 18. Иначе по улиците е пълно със стари морги които бълват толкова сажди и горят толкова гориво, колкото цял параход с нови вагенчета. За Теслата и за другите еко играчки има още един аспект. Най-опасната и отровна част на един автомобил са батериите/акумулаторите. Електричките са целите една голяма батерия. След 2000 зареждания какво ще ги правят - заравяме ги в близкия изток ли. Изобщо да не говорим колко горят и отделят огромните дизелови агрегати на презокеанския транспорт с фериботи. Не съм чул Тесла да са направили кораб на батерии...Най-вероятно ще му свърши тока в пристанището още...

    Коментиран от #10

  • Глупак си които работи за500лв
    Отговор
    10 01:23  17.09.16

    До коментар #9 от "423":

    Като не знаеш как е направена една батерия,какво садържа,и как се рециклира.ЗАМЪЛЧИ С ГЛУПОСТИ!!!!
  • Далече
    Отговор
    11 11:32  18.09.16
    Еми ако е 150 коня и голяма батерия- ще стане работата .Теслата е 700 май? За съжаление,съм сигурен,че тая електричка ще бъде много скъпа -като всичко от Фолксваген. Въпреки ,че ще бъде от скромни материали -ще струва майка си и баща си ,но без да има защо- като всичко от ФВ през последните 10-15 год. Не са лоши коли ФВ , но са много надценени- за това никога няма да си купя.

Напиши коментар:


Публикувай