9 556 4

Първи тестове на състезателния Fiat 124 Abarth R-GT

Ангел Харизанов

С изградения върху платформата на Mazda-MX5 автомобил, италианците от Fiat се завърнаха и към състезателното минало на модела. Наименован с допълнението R-GT, той ще се изправи в класовете с един задвижващ мост в рали състезанията по Европа и света. За разлика от стандартния 1.4-литров турбо двигател тук се разчита на 1.8-литровия турбо, който задвижва Alfa Romeo 4C и още други модели на FCA, като мощноста му е точно 300 конски сили. С ниското си тегло, тази машинка ще бъде лют противник по асфалтовите отсечки.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Niakoi
    Отговор
    1 23:00  15.09.16
    Красота....
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    2 09:07  16.09.16
    На рали само със задно ще е доста интересно.Всяко излишно превъртане на гуми и поднасяне в завой е загуба на време,а със задното ще е твърде вероятно.Иначе пък е забавно на задно по завоите.
  • некойси
    Отговор
    3 10:05  16.09.16
    Ааааа италианската Honda S2000?
  • До некойси
    Отговор
    4 20:09  16.09.16
    Абе друже, то си пише че е с платформа от мх5 ама ти пак си знаеш твоята.

Напиши коментар:


Публикувай