21 728 11

Две нови джипки от Skoda

Радослав Славчев

След огромния интерес, породил се още с представянето на седемместното SUV Skoda Kodiaq, немските медии разпространиха интересни слухове, касаещи още два нови модела на чешката марка. И двата се очаква да са автомобили с повишена проходимост.

Единият ще е втора генерация на кросоувъра Yeti, първото поколение на който се произвежда от 2009 година. И въпреки че през 2013 претърпя рестайлинг, то е време да слезе от сцената и да се появи негов, значително по-модерен заместник. Според слуховете това може да се случи още следващата година.

Новото Yeti ще е по-голямо от предшественика си, но значително по-малко от Kodiaq. Пак според все още непотвърдена информация, след появата на Yeti II чехите се подготвят да извадят още едно SUV, което да бъде позиционирано между Yeti и Kodiaq. То ще е и малко по-малко то Tiguan.

На този етап въпросният кросоувър се разработва под кодовото име Volkswagen Golf SUV. Ясно е, че и двата нови автомобила с повишена проходимост ще се правят на универсалната платформа на концерна MQB, използваща се за всички компактни модели на Volkswagen.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ехооо (гост)
    Отговор
    1 14:59  17.09.16
    Модулната платформа MQB при която колите в концерна са еднакви само дизайна( стопчета и фарчета) и цените различни....
    Красота просто...Егати конфекцията.
  • ВУНДАБА (гост)
    Отговор
    2 15:02  17.09.16
    Поредните боклуци на ВАГ-групата.
    Дано се чупят по-малко от АЛуди........
  • Димитър Колев (гост)
    Отговор
    3 16:36  17.09.16
    ДЖИПКИ!?!?!?!?!? Къде са???
  • хахаха (гост)
    Отговор
    4 21:32  17.09.16
    И три да пуснат, все тая. Вместо да карат на скрап, правят Шкода ...
  • 5 09:17  18.09.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Справедлив (гост)
    Отговор
    6 14:40  18.09.16
    До 2 Я ми кажи кои са по добри като цена качество от Шкода.не на празно англичаните като качество ги определят на първо място.Аз съм карал почти всичко и мога да кажа,че Шкодата 1.9ТДИ Беше най здравата кола която съм имал.Ползвах я 346000км.за които съм сменил Два биалета и радиатор на климатик.Нито масло гореше нито пък някакви други проблеми съм имал.Дори и съединител не се е налагало да сменям.Прехвалените тойоти събират по два литра по-вече масло и на 15000 горят по 1,5 литра.Около 200000 км.саединителят свършва.Да не говорим,че и литър и половина по вече нафта горят на 100 км.

    Коментиран от #8

  • Янко (гост)
    Отговор
    7 16:55  18.09.16
    Все по грозни и по грозни! Тази марка трябва да се забрани!
  • 100qn (гост)
    Отговор
    8 19:14  18.09.16

    До коментар #6 от "Справедлив":

    И аз съм много доволен имаме и Октавиа и Фабиа 1,9тди,безпроблемни коли.;)
  • masacre (гост)
    Отговор
    9 22:27  18.09.16
    Октавия 1,9тди е на 380 000км само консумативи....че е дръвце да ,но пак си е кола и нека не забравяме ,че сме в България.Климатика работи,има абс,гори 5,5 дизел,над 500л. багажник....идеална
  • Киро (гост)
    Отговор
    10 09:43  19.09.16
    Айде пак почнаха платените статии, възхваляващи ВАГ и техните барутарници!

    ..."огромния интерес" към кодиак, АХАХАХАХАХАХА!

    Коментиран от #11

  • 123 (гост)
    Отговор
    11 10:40  19.09.16

    До коментар #10 от "Киро":

    Огромен ще е интересът, защото аналозите на конкуренцията - дори вътрешната - Туарег започват на цени от 80-90 к, а някои други "по-маркови" базовите им модели са 100+, докато този автомобил - Кодиака, се очаква да е на цена от 50к. Даже Рав 4 не може да се купи за тези пари, при положение, че е аналог на Йети и той също почти няма багажник, което е основен недостатък.
    За съжаление, отново прави впечатление, че тук пишат основно хора, които не са се качвали на марката - иначе няма как да пишат такива глупости.
    И много странно, коя марка не е конфекция. Да не би комплексарските ви мозъци да смятат, че 10 годишното БМВ или Мерцедес, които карате са произведени в някаква специална серия, предназначена само за парапитеци, вглъбени в собственото си аз.
    Не виждам статията да рекламира нещо, освен да дава оскъдна информация за намеренията Шкода. И да интересът в Германия ще е доста голям, защото там за разлика от тук няма толкова много комплексари, които да предпочитат възможно най-скъпия автомобил за сметка на практичния избор - с добро съотношения цена-качество.

Напиши коментар:


Публикувай