13 102 11

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Георги Касабов

Прототип на електрически суперавтомобил не само фокусира всички погледи на щанда на Renault в Париж, а по всичко личи ще се стане един от най-красивите експонати на цялото изложение. Инженерите на Режията са снабдили умопомрачаващия Trezor с двигател, с какъвто се състезават болидите e. Dams във Формула-E.

Електромоторът на зализаното купе развива 350 к.с. и 380 Нм, което му позволява ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Захранват го две батерии с индивидуално охлаждане на всяка от осите.

От Формула-E е и системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране.

Renault Trezor е дълъг 4 700, широк 2 180 и висок 1 080 милиметра. Обут е в 21-цолови гуми отпред и 22-цолови отзад и тежи 1 600 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0.22.

Каросерията на електрическата суперкола е изработена от въглеродни нишки. Кокпитът се намира под купол, който обхваща почти цялата горна част на купето.

Интериорът на Trezor е разработен в сътрудничество с френската компания KEIM-cycles, специализирана в производството на дървени рамки за велосипеди. Зад правоъгълния волан в стил Формула 1 са разположени три OLED-дисплея, покрити със закалено стъкло Corning Gorilla Glass.

Оборудване включва система за автономно управление и функция за моментално разпознаване на смартфон.

 



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • корк
    Отговор
    1 12:38  30.09.16
    Bravo!
  • УАУ
    Отговор
    2 12:51  30.09.16
    Е това вече е БЪДЕЩЕТО! Впечатляващо!
  • Емо
    Отговор
    3 13:14  30.09.16
    Ами ако я пуснат на пазара през 2017 г. с цена около 100 000 лв. бих казал че не само аз бих си купил такова рено! Ако мислят да я пускат в продажба 2035г. на цена 500 000лв. ще си останат с мерака!
  • xxx
    Отговор
    4 13:54  30.09.16
    Как ще слизаш и ще се качваш на това високотехнологично чудо не ми допада. Чудно какво имат предвид с името Trezor... Интересно е реното, но за мен е твърде футуристично

  • гост
    Отговор
    5 14:21  30.09.16
    Е това е прототип, такъв начин на влизане в купето няма да се въведе серийно, макар че би бил напълно оригинален. Така се прави, първо спортна серия, тестване на способностите, след това уличен болид. Формула Е са много надеждни, няма отпадания поради батерия или двигател, добър избор, а за пробега ще зависи само от капацитета на батерията, теглото е достатъчно ниско. Щом една масовка като Тесла С струва 100х.евро, това ще е повече, ако въобще го пуснат. Идеята с куфарите е оригинална. Рено имат много добра насока последните 5 години.
  • лудница
    Отговор
    6 15:35  30.09.16
    Страхотно е! Лудница! Алианса Рено-Нисан се развива много добре.
  • Нов чо
    Отговор
    7 20:51  30.09.16
    Аз пък няма да си купя такава ! В гаража ако я вкарам , не мога да излезна от нея , а и няма къде една щайга със зарзават да сложи човек. Карайте си ги вие . Иначе е неземно красива !!!

    Коментиран от #8

  • Михаил
    Отговор
    8 21:03  30.09.16

    До коментар #7 от "Нов чо":

    Уникат!!!
  • КОМЕ
    Отговор
    9 22:42  30.09.16
    Ъъ как завива тая пущина с тея гуми? Колко му е радиуса на завой? Да не върти едната назад, а другата напред като танк?
  • Боби Турбото
    Отговор
    10 21:15  01.10.16
    Супер автомобил.Дано всички можем да си позволим да го караме скоро.
  • незнайко
    Отговор
    11 16:40  02.10.16
    И все пак, ТЕСЛА бяха първи и ще си останат такива. Дизаин на този етап от развитието на компютрите, може да направи всеки. Защо е за двама, да не го правят състезателен? Накрая за много пари ще получите това изделие. Бъдещето не е в такива електромобили. За много пари всеки може.

Напиши коментар:


Публикувай