4 750 10

Електрическо BMW и Mini до 2020-та

Ангел Харизанов

Покрай електрическата глобализация и германците от BMW решиха да обнародят своите решения в тази насока. Според изпълнителния директор на компанията - Харалд Крюгер светът може спокойно да очаква появата на изцяло електрическо Mini до 2019-та година, а година следтова ще бъде пусната и X3-ката на BMW.

Технологиите за тези автомобили естествено ще идват от i подразделението на компанията, като и при него очакваме раздвижване с появата на i5, което да допълни i3 и спортния i8. Крюгер споделя още, че конкурентите в момента са във фаза едно на развитието на електрическите автомобили, докато посредством i, те са крачка напред - във втора фаза.

Информация около характеристиките не е разпространена, но според Крюгер автомобилите ще са конкурентни по отношение на обсек и цена. Плъг-ин хибридите и електрическите представители отбелязаха голям ръст през тази година, като продажбите са се увеличили почти двойно в сравнения с предходната.
 



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гостенче
    Отговор
    1 11:11  06.10.16
    2020... ???? Ми че то наближило бе.... Те до тогава от Tesla вече ще колонизират Марс и няма да им е интересна вече тази битка "кой гигант направил електромобил и кой щял да направи до 5-10 години" БМВ - иноватори........ смях в залата. Швабите работят прецизно и изпипват детайлите и качеството но думата "иновация" за тях е.... мъгла!!!! Ако им се води там нещо че са открили или разработили то ще да е крадено или купено от някъде.

    Коментиран от #2

  • Гост
    Отговор
    2 21:30  06.10.16

    До коментар #1 от "гостенче":

    Стига с тая Тесла, изтърка се вече! Когато американците направят наистина конкурентен автомобил, май тогава ще е колонизацията на Марс. Те за това им фалираха всичките автомобилни заводи, а най-продавани дори в САЩ, са японските коли. Тесла, та Тесла, страшна иновация са направили, няма що - използват по-стара технология от ДВГ-то, но с японски батерии! Но по света е пълно с балами, които вярват на рекламите и слуховете!

    Коментиран от #3

  • кроко
    Отговор
    3 21:42  06.10.16

    До коментар #2 от "Гост":

    По-стара технология от ДВГ! Не е въпроса колко е старо или ново, а колко ме е КПД-то. И механиката като наука е супер стара, ама винаги ще е валидна!

    Коментиран от #4

  • Гост
    Отговор
    4 22:35  06.10.16

    До коментар #3 от "кроко":

    Как можа да измислиш подобна тъпня? Най-голямо КПД има конския впряг и велосипеда, защо не ги ползваш, а? Път сравнението между старостта на науката и старостта на технологиите, идва само да покаже колко си зле! Реактивния и ракетния двигател имат още по-малко КПД от ДВГ, но са връх на технологиите и никога няма да бъдат заменени от електромотор. Но така става и се излагаш като кифладжия, когато човек повтаря като папагал неща, които не разбира и се мисли за инженер!

    Коментиран от #5


  • много си прост саше
    Отговор
    5 12:47  07.10.16

    До коментар #4 от "Гост":

    Пълни глупости! Я ми обясни как имат по-голямо КПД? Или вместо да дрънкаш глупости, седи гледай мача. Постепенно всичко ще стане с електродвигатели. Проблема в момента не е в ел.двигателите, а в източника за ток. Защо според теб всички стационарни машини са с ел.вдигатели, а не с човешка сила или ДВГ, а хитрикс?

    Коментиран от #6

  • Гост
    Отговор
    6 15:37  07.10.16

    До коментар #5 от "много си прост саше":

    Кое да ти обяснявам бе другарю? Мача си го гледай ти, а на мислещите остави да се съмняват във светлото бъдеще! КПД на реактивния двигател е около 30%, но сигурно е много трудно да си размърдаш малко мозъчето и да провериш сам?! Всъщност сам си дал отговорът на уравнението - всички стационарни машини са с ел. двигатели. При движещи се компановки, нещата са други обаче. Но как ли да ме разбереш, като явно капацитетът ти е толкова, видно от ника и папагалското повтаряне на величина, която само си чувал (КПД).

    Коментиран от #7

  • кроко
    Отговор
    7 17:11  07.10.16

    До коментар #6 от "Гост":

    "Най-голямо КПД има конския впряг и велосипеда" Хитрикс, обясни ми що тогава не ги ползват за основно средство за придвижване или за преобразуване на енергия в работа при машините? Или що в машините не ползват "по-новата" технология ДВГ?

    Коментиран от #8

  • Гост
    Отговор
    8 17:48  07.10.16

    До коментар #7 от "кроко":

    Човече, ходи се лекувай от шизофрения. Да не мислиш, че ще седна да обяснявам на някой, който пише с няколко ника? Елементарността не търпи наука! Измислената дума хитрикс ли е апотеозът на мисълта ти? Пази Боже сляпо да прогледа!!!

    Коментиран от #9

  • кроко
    Отговор
    9 19:21  07.10.16

    До коментар #8 от "Гост":

    Обеснявам ти го за последен път, пък ти ако го разбереш! Няма значение кое е по-старо - ел.вдигателя или ДВГ както сиписал в първия си пост. Важното е кое колко работа върши. Сравнението с механиката ти го дадох (може би не най-удачното) щото колкото и да е стара, с нея можеш да си сметнеш колко енергия ти е нужна за да свършиш дадена работа при определени условия. Ел.двг имат най-голямо КПД и за това се ползват на всякъде, където може - никой не пилее енергия на вятъра, щото струва пари. А проблема с колите е че за тях няма достатъчно надеждни източници на ток, няма как да заредиш батерите толкова бързо, като резервоара и да тръгнеш, струват много пари за да имаш голям пробег и т.н. и въобще няма някакъв друг, алтернативен източник на ел.енергия за да се движат колите с ел.двигатели. Но както вижда, нещата се развиват и бъдещето е на електромобилит, не на тези с ДВГ.

    Коментиран от #10

  • дабе
    Отговор
    10 02:40  08.10.16

    До коментар #9 от "кроко":

    а, бе крооокооо, ами колко струва ел. енергия, която трябвада се произведе за ел.кола за да мине 100км + акумулаторите ит.н......пълна измама...както и рециклирането на боклуците....богатите си пълнят гушите и умират от смях като четат за какво простосмъртните спорят!

Напиши коментар:


Публикувай