8 521 6

SCG ще подобрява абсолютния рекорд на "Нюрбургринг"

Радослав Славчев

Съвсем скоро станаха известни техническите характеристики на новата версия на суперкара SCG 003S. Този автомобил е разработен от компанията Scuderia Cameron Glickenhaus, принадлежаща на американския предприемач Джеймс Гликенхаус.

Според специалистите, разработили новата версия, тя има възможност да подобри абсолютния рекорд на "Нюрбургринг" и именно в тази насока ще бъдат съсредоточени усилията на хората, занимаващи се със SCG 003S.

Суперкарът се разработва съвместно с италианската фирма Maniffatura Automobili Torino, която се оглавява от бившия ръководител на ателието Pininfarina Паоло Гарел. Двете компании вече започнаха реални пътни изпитания на новия SCG 003S.

В мотора ще бъдат монтирани други, по-високопроизводителни турбокомпресори, а така също и нов електронен блок за управление на двигателя. Така мощността му ще надвиши 750 конски сили и 800 Нм максимален въртящ момент.Силовият тракт ще работи съвместно с роботизирана седемстепенна скоростна кутия с два съединителя. Всичко това ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за под 3 секунди, а максималната скорост ще надвиши отметката 350 км/ч.

Суперкарът ще разполага и с карбон-керамични спирачки Brembo, както и с преработен и усъвършенстван аеродинамичен обвес, който ще обезпечава до 700 килограма сила на притискане към асфалта, което ще става при скорост от 250 км/ч.

Гликенхаус е на мнение, че след всички тези подобрения колата ще може (със стандартни високоскоростни гуми) да завърти обиколка на "Северната дъга" за под 6.30 мин. Досегашното абсолютно постижение се държи от Pagani Zonda R и е 6:47.50.

Ако това се случи SCG 003 ще направи абсолютен рекорд на трасето, както сред състезателните автомобили, така и сред тези, с разрешение за движение по стандартната пътна мрежа. Дали обаче това ще се случи, предстои да узнаем.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Американска му работа
    Отговор
    1 11:30  10.10.16
    Хаха, какъв е тоя мелез между Ламбо Венено и Ферари Енцо?
  • Tropan
    Отговор
    2 11:31  10.10.16
    Какъв е смисълът от всичко това !!

    Коментиран от #3

  • Д-р Менгеле
    Отговор
    3 13:31  10.10.16

    До коментар #2 от "Tropan":

    Елементарно е! Ако подобрят рекорда и то с толкова много, веднага една световно неизвестна марка и кола попадат под светлината на прожекторите и онези арабски и индийски предприемачи които си купуват рег. номера за по 5-10 милиона ще ги окичат на една от тези коли, за скромните 3-4 милиона ойро. Ако и в това не виждаш смисъл, значи не ставаш за милиардер с малка п&шка.
  • Емо
    Отговор
    4 15:35  10.10.16
    Със сигурност ще подобри рекорда!
  • Nordschleife
    Отговор
    5 00:13  11.10.16
    Рекорда е 6.11.83 на Stefan Bellof през далечната 1983 година с Porsche 956 което е било 620 коня.Още не е подобрен но се мъчат хората.

    Коментиран от #6

  • Д-р Менгеле
    Отговор
    6 08:38  12.10.16

    До коментар #5 от "Nordschleife":

    Говориш за състезателен автомобил и късия вариант без южната дъга. Днешните състезания по издържливост се провеждат на дългото трасе с двете части от пистата и не може да се сравняват времената. Определено един прототип от Льо Ман сериите на късата писта ще слезе без проблем под 6 минути. Освен това всички казват, че настилката сега е много повредена спрямо тогава. Наистина много добра обиколка през 83-та за Белоф и Порше, но не трябва да живеем с илюзията за Велика Россия..... И да вметна, че Зонда Р не е пистов автомобил, а само прекалено шумен за да получи разрешение за употреба по обществените пътища.

Напиши коментар:


Публикувай