Снимки на седмото поколение на баварската пета серия се появиха в интернет ден преди официалната премиера на модела. Фотографиите, публикувани от GermanCarForum, показват 5er G30 с каросерия седан и пакет M Sport.
Новата петица, която BMW успешно криеше от папараците до този момент, напомня на умалена седмѝца. Същото може да се каже за интериора, който практически повтаря салона на флагманската баварка.
Повечето технически особености на новия модел са известни отдавна. Знае се, че G30 ще бъде построен на модулната платформа CLAR, а в конструкцията ще бъде използван много алуминий, въглеродни нишки и високоякостни стомани, които ще "рендосат" поне 100 кг от теглото.
Гамата от двигатели ще включва 2.0-литрови четирицилиндрови и 3.0-литрови шестцилиндрови бензинови и дизелови мотори. Ще има и турбиниран V8 за версията 550i и хибридна модификация.
Мощността на следващото M5 ще надхвърля 600 к.с., които ще могат да се предават на четирите колела. Най-бързата петица обаче ще бъде показана чак догодина.
Коментари
Коментиран от #5
До коментар #4 от "Добри":
Добри, никога не бих си купил гнусен кенеф на ВМЗ, никога не бих и карал подобно недоразумение, capische?Коментиран от #6
До коментар #5 от "Бай Добри":
Ти си беден, завистлив и изпълнен със злоба, като именно поради тези обстоятелства - един крайно нещастен човек! Заплатата ти има-няма 800 лева месечно - ако изобщо работиш! А причината да си на тоя хал е в куфара, който стои на раменете ти. Когато покрай теб мине лъскаво, ново БМВ, вместо да го погледнеш с възхита и да си кажеш: "Някой ден и аз ще си купя такова", ти се препълваш от завист, а сърчицето ти се изпълва със злоба срещу тоя, който вече е успял да си го позволи и изключително ирационално насочваш тази от нищо непровокирана омраза към... автомобила. Но за едно си прав - НИКОГА НЯМА ДА КАРАШ ТАКАВА КОЛА!!! Приеми го това и като пожелание, и като клетва - както искаш, но бъди сигурен, че съдбата няма да допусне и в нова Дачия да седнеш.П.С. Не съм фен на нито една от споменатите марки.
Коментиран от #31
Бай Добри, напълно съм съгласен с теб.Това,че ги наричаш ВМЗ е най-точното определение(казал съм го преди години). ВМЗ- Вазовски Машиностроителни Заводи-гр.Сопот .Там биха се произвеждали по-качествено тези тоалетни....
Коментиран от #39
Коментиран от #13, #15
До коментар #12 от "Красимир":
Глупости Запорожеца беше сто спъти по-здрав, бърз и евтитин за подръжка.Коментиран от #14
До коментар #13 от "Пешо":
Е малко му чукат клапаните, ама за толкова пари-толкова.Ако искаш.До коментар #12 от "Красимир":
Не мойто момче, веднъж качиш ли се на Бенц - няма връщане назад. Мерцедес е последната кола на мъжа, статистически клиентите на Даймлер са най-лоялните в сравнение с тези на която и да е друга марка. Докато BMW си остава автомобил за хлапаци. Колкото и да се напъват BMW, Audi, VW, Jaguar и Tesla, във високия клас всички събрани накуп продават по-малко, отколкото Мерцедес продават S-класи.Коментиран от #16, #38, #41
До коментар #15 от "Martin":
Голфа е номер едно.Енно, номер ено.Коментиран от #17
До коментар #16 от "Басри":
Гоуфу е номер "ино" кочината в списъка с причините за дизелгейт. Само там гоуфу е номер 1, хасанчо.Коментиран от #18
До коментар #17 от "Martin":
Гофа е номяр Ино, ша знаш.Бемевету и номир двье и е гоямо дръвоКоментиран от #20
До коментар #18 от "Хасан":
Абе научи български и тогава пиши, тука говорим за хубави коли, не за Голф.Коментиран от #22
Коментиран от #23
До коментар #20 от "Martin":
Да госсссподине, но БМВ не е една от тях за съжеление.До коментар #21 от "Yamaha":
Да, въглища, дърва за огрев, антифриз, каквото му сложиш.Коментиран от #24
До коментар #23 от "Тодор Иванов":
Не гори, а бута масло. Абе пълен боклук.Коментиран от #25
До коментар #24 от "Хасан":
Кото кара беемве в главата са ...................Коментиран от #30
Коментиран от #28
До коментар #27 от "Никой важен":
имаш кола 2013 значи е с изтекъл гаранционен срок/2-3 год. е на немските/ако имаше КИА /7г./ или тойота/митц./5г./ ,а '' От друга страна съм щастлив моята ще продължава да е актуална'' това не е за коментар,ако беше акционер ще се радваш ли да плащаш на дизайнерският отдел заплатите?Това с еднаквата визия го въведи фолксваген и ги последва ауди,,мерц. и бмвДо коментар #26 от "Нищо ново":
Нищо ново, да, индивиди с разпорени 20 годишни беемвета дрифтят или по-скоро неуспешно се опитват да дрифтят на паркинга на Кауфланд посред нощ. Щом се впечатляваш от такива хора, значи си също като тях....До коментар #8 от "Msux":
MSux, човек къде живееш? Все още не си виждал последната Е-класа? Мога да ти гарантирам, че на живо е трепач, а интериорът на всички нови мерцове (щото са подобни) са уникални. Няма нищо общо с тоя тук на снимката. В БМВ много ме дразни тая конзола, на която е контрола за климатик, радио и т.н. - изглежда толкова ретро и отново е скосена. Добре, че МБ се отказаха от това нещо за старата Е-класа и сега е мега по-добре с плавния преход. Мерца кърти и отвън, и отвътре. Да не говорим, че е много по-безпроблемен от БМВ, с по-качествени материали и запазване на качеството и вървежа на колата с времето в сравнение с БМВ.Коментиран от #34
До коментар #33 от "123":
123, как бе човек. За каква брадва ми говориш за МБ? Та това означава ръбовати форми, а при новата Е-класа всичко се прелива плавно, материалите са на топ нива. Ти виждал ли си на живо тая кола, бе човек? Вече се съмнявам в това!И за потвърждение на това са и продажбите - нали знаеш, че за 1-то 6-месечие на 2016 МБ мина по продажби и БМВ и е лидер!!!!!!
Това се дължи на новите модели, които се приемат изключително добре и се харесват, в това число и от мен.
нама 5 R 6 R
Q Х A или каквото и да е
пред локвата всички се прекланят:))
спират и да има едно лесно на ръце ще ги пренесат
Коментиран от #40
До коментар #15 от "Martin":
Най верни са феновете на .....субаруДо коментар #11 от "BRABUS":
хахаха ПРАПУСА-пубертета пак ръси тъпотии.....защо първо не изкараш книжка, вместо да караш само на играДо коментар #15 от "Martin":
Ами не е вярно. Доста хора като мен са карали Мерцедес и просто са слезли от него и това наистина голям брой народ, които аз поне познавам. Виж, да се качиш на БМВ и да не слезеш от него вече съм го виждал много пъти, включително и у мен.Иначе е ясно, че в отношение дизайн няма нещо кой знае какво ново. Но погледнете конкурентите от другите две водещи марки - там се изгуби края кое е А8, А6 и А4 ако щеш, а щом новата Ц-класа изглежда на умалена ЕС, то за какво изобщо говорим? Това е световна тенденция, та тука критиките са незаслужени. Има достатъчно други модели, които си се различават идеално при БМВ.