13 Октомври, 2016 05:30 22 509 35

Къде се продават най-много нови коли?

  • пазар-
  • автомобили-
  • европа-
  • септември 2016
Къде се продават най-много нови коли? - 1

Започваме с уточнението, че статистиката, която ви показваме, засяга автомобилните пазари в Европа и се отнася за месец септември 2016 година. Изследването е направено от аналитичната агенция "Автостат".

Според него най-големият автомобилен пазар в Европа за миналия месец е този във Великобритания. За септември на Острова са продадени 469 696 автомобила, което с 1.6% повече в сравнение със септември 2015-а.

Интересно е още, че руският пазар заема петата позиция, докато само месец по-рано държеше второто място. Ето и кои са най-големите пазари на нови автомобили в Европа за миналия месец.

Позиция Страна Продадени коли Динамика
1. Великобритания 469 696 +1,6%
2. Германия 298 002 +9,4%
3. Франция 168 827 +2,5%
4. Италия 153 617 +17,4%
5. Русия 115 500  —


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дедо Грую

    1 0 Отговор
    Най- големия пазар в Европа на трошки трета ръка е България.Страната с най-замърсен въздух.

    Коментиран от #6

  • 2 VBL

    0 1 Отговор
    Еее Кво ?
  • 3 гост

    1 0 Отговор
    Където има смислени нормативни уредби има и нови коли.
    У нас нова кола плаща 10 пъти повече такси от старата, под предтекст, че хората били бедни и не могат да карат нови коли. Я се замислете защо пада възрастовата граница на смъртни случаи, сигурно заради чистата околна среда. Една нова бюджетна кола е от 99лв до 199лв на месец - повечето от въпросните бедни дават повече за цигари, алкохол и мезета. Само че при гаранционната нямаш скъпи ремонти, а само каране. Трябва да се промени системата, сега сме далеч от нормалните страни.

    Коментиран от #11, #13, #15, #21

  • 4 краси

    0 0 Отговор
    най много трошки и замърсен въздух в българия. най бедни и мръсно около нас къде ли е? та го докарахме да трошките.

    Коментиран от #5

  • 5 гостенче

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "краси":

    Краска измии си очите преди да сядаш пред компютъра..... Или пий някъкво кафенце, че положените е зле. Дано не си лекар... Амин!!
  • 6 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Дедо Грую":

    Дядка,за каква страна с "най-замърсен въздух" говориш,след като България ИЗНАСЯ КВОТИ ЗА ВРЕДНИ ЕМИСИИ?...ЗА ПАРИ!!!Верно че сме стабилен вносител на коли "втора употреба" ,но известно ли ти е че Македония се снабдява основно с коли от нас,а също и че значително количество се изнася/реекспорт/ през Турция директно за размирните райони на Близкия Изток?

    Коментиран от #9

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ,,о!о,,

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Квоти за вредни емисии и чист въздух са съвсем различни неща г-н професоре. Едното е политика и икономика а другото екология ако ме разбираш какво ти приказвам.

    Коментиран от #10

  • 10 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от ",,о!о,,":

    Не съм професор а академик,но както и да е.По-важното е ТИ ДА РАЗБЕРЕШ,ЧЕ НЕ МОЖЕШ ДА ПРОДАВАШ НЕЩО КОЕТО ГО НЯМАШ!И ако не разбираш израза "квоти за вредни емисии",ще ти го обясня на "твой език"-България продава ЧИСТ ВЪЗДУХ на Европа и това както и да го погледнеш си е политически,икономически и екологичен ФАКТ.

    Коментиран от #16, #17

  • 11 ZZZ

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    И тук могат да се продават повече коли, но дилърите трябва да си променят манталитета. Не може за смяна на масло в гаранция ( което задължително се прави при тях) да искат 450 лева!
  • 12 Sonata

    0 2 Отговор
    Абе как го реши ,че е 450лв маслото,или си говориш колкото да не заспиш
  • 13 ЖОЖОБА

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Това със 199 на месец са за 60 месеца 12000лв. Останалите 8000 откъде?

    А каското / задължително за лизинг / което е задължително и е в размер на поне 800 лева на година?
  • 14 tttt

    2 0 Отговор
    Няма нова за под 400 лв на месец без горивото.Защото има автокаско плюс една първоначална вноска от 5-6 бона и остатъчна стойносто от подобна цена . Така ,че ако беше 200 лв на месец за нова кола макар и Дачия ,бих си взел .
  • 15 Wishmaster

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    200лв. на месец *12*5 години =12000 лева ???
    Ако ги направим 10 години лизинг 24000 лева.
    Да не говорим че имаш лихва.
    Хайде мислете като ги говорите тези неща кой си купува кола на лизинг за 10 години ???
    За 24000 лева каква кола ще си купиш.
    За 500 лева на месец бих се съгласил за 5 годишен лизинг.
  • 16 кроко

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Конь, Тия квоти са за индусрията, дето я няма, подковано въщество такова! Не за трошките, дето никой не ги знае колко са в България и в какво състояние? И македония има ограничение във възраста за внос на употребявани, автомобили за разлика от нас.
  • 17 Пишман академик

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "onq s konq":

    Хахаха, академик бил...само като те гледам как пишеш и си правя извод, че или си с основно образование или най-много със средно образование, но тук се правиш на много велик.
    Личи си обаче, че българският език и правописът ти куцат сериозно, няма да е зле да се научиш поне да четеш и пишеш добре!

    Коментиран от #19

  • 18 АманТаратайки

    1 0 Отговор
    Дедо Грую, напълно си прав, ама всеки иска да "попръцка". Трябва, според мен да има забрана да се внасят коли над 7-8 години след производството им. Да има точна метрология, тахографите да се проверяват стриктно при внос, да отчитат реалния пробег и над някаква горница - също да са забранени. Примерно.
  • 19 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Пишман академик":

    И как пиша според тебе бе безлично скучно същество с безброй имена?Грозно е кривя редовете ли?Неее драги-истината е,ЧЕ НЕ ТИ ХАРЕСВА СЪЩНОСТТА НА НАПИСАНОТО!И ще ти го кажа на чист славяно-български-АЗ КАТО ТЕБЕ МОГА ДА БЪДА КОГАТО СИ ПОИСКАМ,НО ТИ КАТО МЕНЕ-НИКОГА!
  • 20 Соната

    1 0 Отговор
    Колеги в българия сме прекалено бедни да си копуваме евтино,ние купуваме на европа боклуците на по 10г та и на горе,а една нова кола е 20000лв с гаранция а то дори и след нея пак ще те слуша е освен ако си пълен некъдърник и якараш като чужда,та колеги за 10 години колко ще ви бъдат разходите на вашия автомобил който сте взели на старо който е бил поне на 10г
  • 21 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Верно пишеш големи глупости, каква нова кола сънуваш за 99-199 лева на месец? Ти кога ще пораснеш и ще си купиш такава кола, че да ни се похвалиш?
    Обаче си прав, че у нас няма никакъв контрол. Пълно е с дизелови барутници, които тровят яко. И като ги питаш защо не си ремонтират гробницата, веднага скачат да обясняват, че нямат пари, все едно е задължително да караш кола.
    Не, че моята кола е първа младост, но поне съм изряден във всяко отношение.
    Пък за данъците да не говорим. Всеки иска да излъже държавата, която и без това е измислила абсурдни ставки: нова кола 150 к.с. за 80 000 лева, плаща по-малък данък от 12 годишна кола с 200 к.с., струваща 10 000 лева. А Голфчетата на 20 години, плащат данък 20 лева. Най-фрапантното, което съм виждал, е чисто ново BMW 530 GT, да плаща данък 18 лева, защото било товарно!!!
    Абе изобщо е пълен т....к всичко!

    Коментиран от #23, #26, #34

  • 22 Шофьорът

    0 0 Отговор
    Хора защо говорим празни приказки. Българите вземат заплати от 450 до 900лв за какви нови коли приказвате. Тези коли нали имат и те обслужване,консумативи и гориво. Като ги платиш всичките тези работи и може един месец само да я гледам
  • 23 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Е добър ден:

    1. Регистрация на фирма, връщане на ДДС(тоест излиза ти 20% по евтино) + намален дивидент.
    2.Регистрация N1 (товарен), плащаш мижави данъци.

    Така се става баровец и се карат Поршета :).

    Коментиран от #25

  • 24 рес еоод

    0 0 Отговор
    бързат англичанчетата да си закупят нови колици щото после ще са по- солени
  • 25 Доктора

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Wishmaster":

    Абе вие не сте в ред ,как ще регистрараш Порше или Баварец като товарен автомобил?Тия номера минаваха преди 15-20год!

    Коментиран от #28

  • 26 ЧСИ

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Данъците са направени по презумцията,че който има 80000хил. за кола него някакви си 300лв не го бъркат,ама грам.Той тия пари ги оставя в ресторанта за 2 вечери.

    Коментиран от #29

  • 27 Бай Тушу

    0 0 Отговор
    А къде е димукратичната иврупейска и натувска Булгаристан????...На пуследну мисто и ту на бракуани турутайки десету упутребу. Да живей тиквата, цуцку, цицка ,рошлю и Граби, Разуряай, Булгарията накратку ГЕРБ гласуите, не гласуйте ний купихми изборти
  • 28 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Доктора":

    Аз на очите си ли да вярвам или на теб?
    Ти изобщо четеш ли какво ти пиша?
    Да не си катаджия, че пишеш как в България не можело да се случи да регистрираш BMW 530 GT за товарен автомобил?
    Дори в мобиле предлагат коли над 200 к.с. като товарни, но сигурно ти е много трудно да провериш, защото капацитет ти е толкова!
  • 29 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "ЧСИ":

    Май и не четеш докрай. Написал, че този който кара кола за 80 000 лева, в някои случаи плаща по-малко данък от кола за 10 000 лева. Изключвам измамата с товарните БМВ-та.
    Данъка трябва да е съобразен с цената на автомобила, не с мощността, защото кола 100 к.с. не износва по-малко асфалта от кола с 200 к.с. А разликите в данъците е огромна, докато в цената е нищожна.
  • 30 Мършата

    0 0 Отговор
    В Китай
  • 31 sashomf

    0 0 Отговор
    Тая статистика нещо не ви е вярна.470 000 за месец в Англия....Да бе....
    56 000 000 за година.
    Най-вероятно цифрата е за година.
  • 32 Max

    0 0 Отговор
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19548-shokirashtite-ceni-na-kolite-v-singapur/
  • 33 Max

    0 0 Отговор
    Не знам в коя държава новите коли са с малки данъци?! По целия свят за ново се плаща скъпо. Погледнете Фания, Норвегия, ....и Сингапур!
  • 34 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Хора следете сега:
    Казвам колко струва употребата на нова кола, не че може да си купиш каквато си поискаш кола и имаш такива лизингови условия (само дачия имаха лизинг за 99лв на месец):
    харесваш си кола за 24х.лв., плащаш 10%, 2400лв, след 60месеца имаш 40% остатъчна стойност или имаш да разсрочиш 50% от стойността за този период, което прави по 200лв на месец. На Запад е така, у нас остатъчната стойност при лизинг е 5%, сега са им разрешили 20% да е, но не знам какъв ще е лих. процент тогава.
    Реални възможности в България до 200лв месечен лизинг са основно бюджетните като дачия или малките коли като туинго, корса, фиеста, клио. Фиат типо е седан например и се продава за 22х.лв Ако предплатиш 20%, остават 20%, имаш да плащат пак по 200лв на месец (без лихвата). Каското е 4%, но спада с годините и средно добавя по 50-60лв месечно, другите такси си ги плащате при всяка кола.
    Друг вариант е теглите 18х.лв, купувате дачия с климатик и плащате вноска по кредит 190лв, каското тогава е по желание, след 5тата година продавате колата и рефинансирате ако желаете. Но развитите страни работят с лизинг, така не избягваш риска провалена продажба на вторичен пазар, просто връщаш колата и взимаш друга на момента.
    Това което искам е, да има лизинг с реална остатъчна стойност от 40% след 60 месеца и много семейства с общ доход от 1200 - 2000лв ще могат да си позволят нова кола, по-сигурно, по-чисто, по-качествено и по-съвременно, било то и бюджетно.

    Коментиран от #35

  • 35 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Я не се излагай! Предпочитам да си купя 5 годишно БМВ 3-ка, отколкото нова Дачия за 25 000!!!
    И кое ще му е по-чистото на новата Дачия от 5 годишна кола, 2 класа над недоразумението Дачия?
    Пък друг е въпросът, че никое семейство с общ доход 2000 лева, няма да си купи кола за 25 000! Какво ще ядат бе умнико? Кой ще им плаща тока, водата, данъците, дрехите и обувките?
    Направо си неизчерпаем извор на фантасмагории!!!