19 Октомври, 2016 10:12 16 642 5

Euro NCAP разби новата E-Klasse на Mercedes

  • euro ncap-
  • mercedes-benz-
  • e-klasse-
  • краш тест
Euro NCAP разби новата E-Klasse на Mercedes - 1

Европейската независима организация Euro NCAP публикува резултатите от краш теста на седана Mercedes-Benz E-Klasse. Петото поколение на щутгартския седан получи пет от пет възможни звезди.

Автомобилът бе оценен с 95% за защита на водача и пасажерите, като даде и много добри резултати при фронтален, страничен и удар отзад. Единствената забележка и респективно по-слаб резултат, бе отчетена при нивото на защита на гърдите на пасажерите отзад при челен удар.

Mercedes-Benz E-Klasse е снабден със система за екстремно спиране, както и с т.нар. активен преден капак. Последният разполага със система, която при удар с пешеходец го измества назад към ветроупорното стъкло.

По този начин се увеличава зоната на деформация и се снижава значително риска от травми на пешеходеца. Въпреки това защита за пешеходци получи една от ниските оценки в теста - 77%.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост редактор

    2 0 Отговор
    Към преводача:
    ветроупорното стъкло (windshield) се превежда по-правилно на технически български език като "челно стъкло". Поздрави.

    Коментиран от #5

  • 2 Гост читател

    0 1 Отговор
    Нали знаете защо българите не си е.ат жените на улицата?Щото другите ще спират да дават акъл.
  • 3 Байерише

    0 0 Отговор
    Вари го, печи го, каквото искаш го прави, ама немаца си е немец!
  • 4 Euro NCAP

    0 0 Отговор
    Аз пък не мога да разбера едно - защо за толкова години все още не монтират фронтални еърбези за задните места ? Отзад все още разчитат на допотопните предпазни колани при челен удар и реално нищо не предпазва уязвимите части като главата например и вратните прешлени ! Та питам - къде са им модерните технологии за седящите отзад пасажери ?
  • 5 Милко Сечков

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гост редактор":

    Анонимен гост редакторе, моля не давай акъл, на хората, които от години се занимават с автомобили, при това професионално, легитимно и платено. ти освен да избиваш комплекси при това анонимно пред компа, с друго занимаваш ли се - питам аз и отговор не искам.