23 Октомври, 2016 00:00 41 885 41

Може ли да удържи Nissan GT-R на 570S, 911 Turbo S и Audi R8?

  • nissan-
  • gt-r

С излизането на бял свят на Nissan GT-R R35, света бе шокиран от ускорението и времената, които може да постигне. От тогава обаче, измина много време и големите имена в автомобилостроенето прогресираха, а и цената на японския самурай се повиши и то значително. В тази драг битка, която избрахме за съботната нощ, британския Top Gear е изправил най-новата "Годзила" срещу два автомобила с 4х4 задвижване - Porsche 911 Turbo S и Audi R8 V10 Plus, както и един със задно задвижване - "бюджетния" Mclaren 570S. Интересното тук е, че все още заводските показатели на GT-R показват ускорение от 0 до 100 за 2.8, а всички останали е повече, като при някои достига до четири десети, но дали е така в реално?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фен

    4 2 Отговор
    Ако сте истински фенове на японския кенеф, сега задължително трябва да си направите ритуално самоубийство - унижението е огромно!!!!

    Коментиран от #22

  • 2 Бого

    4 1 Отговор
    Не съм фен на ГТР, но всеки малко по-разбиращ от коли знае, че е невъзможно макларъна, който е задно да тръгне по бързо от ГТР, който е 4 по 4... Тоз в Нисана не тръгва като хората просто, затова го унищожават. Има много други замервания и клипове, които доказват, че ГТР найстина ускорява до 100 за под 3 секунди благодарение на задвижването си, след което става тромав заради тежестта си.

    Коментиран от #33

  • 3 коки

    2 2 Отговор
    о японския кошник как го на.раха:))))

    Коментиран от #18

  • 4 Английски задник

    4 2 Отговор
    Пълен фарс е това клипче ! Единствено Поршето има подобни показатели при старт, но и то изостава зад Нисана при първоначалното стартиране. Пълно е с клипове от реални състезания в нета, така че тия английски смешници могат да си заврат теста там където не огрява слънце !

    Коментиран от #9

  • 5 Димитър Колев

    0 3 Отговор
    След толкова години най после успяха да го догонят Нисана.
  • 6 бмв ф10

    3 2 Отговор
    едвали немското си остава по-добро

    Коментиран от #17

  • 7 Димитър Колев

    4 1 Отговор
    Тези дето карат са пълни паляци, струва ми се малко нереално още в самото начало да изостане, на по-късен етап може да изостане заради теглото си ама още в началото....
  • 8 Димитър Колев

    4 1 Отговор
    До 60мили само Поршето е по-бързо от Нисана, а той изостава от всички още при самото тръгване, нещо не излизат сметките....
  • 9 Wishmaster

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Английски задник":

    Незнам за клипа но ти определено си болен фен.

    Точно в нета има няколко клипа на уважавани списания( за справка видеото на Мотор тренд) които показват че новият ГТР не се представя добре нито на драг нито на писта. Това е положението след Нисмото не само са в застой но и вървят надолу.

    Няма как да разбереш че при една и съща мощност разлика от 340 кг е супер много!!!!!!
    Много те моля ако не друго поне признавай законите на физиката!!!
    И аз те питам ако оставим настрана комфорта и екстрите как два инженерни тима, едните на Макларън и другите на Нисан ще направят коли с еднаква мощност но с 340кг повече за спортна кола???

    За да кажем че инженерите не са се изожили ще кажем, че просто Нисана са променили стратегията и искат да бъдат нещо като БМВ, прилична спортна кола но и с приличен комфорт.

    Коментиран от #10

  • 10 Димитър Колев

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Wishmaster":

    Не знам кой се е изложил ама ако си чувал Ларъна е със задно, а Нисана с двойно предаване, което прави значително по-тежка колата.

    Коментиран от #12

  • 11 Ярослав Станчев

    4 2 Отговор
    Нормално,ГТР пак го препарираха. Винаги,когато тоя толуп го съпоставят със сериозни спортни машини се получава така.Същото се случи и с прехваленото второ поколение на Хонда НСХ.Не е интересно вече.
  • 12 Wishmaster

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Димитър Колев":

    Добре нека да видим тогава другите 4х4:
    Porsche 911 Turbo S – 1595 кг
    Audi R8 V10 Plus – 1655 кг
    Nissan GT-R R35 – 1784 kg

    Аудито е сравнително тежко( и все пак по леко от нисана) защото са сложили V10 и са успели да извадят 602 коня без турбини. Само виж литража му в сравнение с Нисана 3800 срещу 5200 !!!!!
    Така че за АУДИ голям двигател атмосферка, 4x4 и пак с 130 кг по лек от Нисана и добро представяне.

    За Порше същата стратегия като нисана с турбо 6 цилиндров двигател +4x4 с 10 коня отгоре Нисана и 190кг по леко, добро представяне.

    А при Нисана тежък а със слаб двигател за теглото си, сложили 4x4 за да му помогне при старта за добра тракция ама при това тегло пак не помага.

    Не омаловажавам труда на инженерите просто казвам, че другите са по-добри при положение че имаше години в които Нисана беше лидер, сори но вече не е така.
  • 13 bri4ka

    1 1 Отговор
    някои от ваз да се е докосвал до 1 от колите????някои да знае колко струват??

    Коментиран от #15, #21

  • 14 onq s konq

    2 0 Отговор
    Никой не споменава че дори едно неизмиване на колата води до влошаване на аеродинамиката и от там-до влошаване на показателите.За мен лично разлики от 1-2-3 десети от секундата нямат някаква практическа стойност,А РЕШАВАЩА Е ЦЕНАТА!Съветвам да погледнете колко струва едно Порше и колко струва един Нисан УПОТРЕБАВАНИ, респективно на равни години и километри ...защото едно е да гледаме картинки,друго е да си правим реални планове за покупка:)
  • 15 Мишок

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "bri4ka":

    Ти си къртица, понеже дори клипа не си гледал, хората са ти го написали колко струват :)
  • 16 мангали

    3 4 Отговор
    Немските подлоги са много смешни.След 10 години най-накрая да детронират японската инженерна мисъл.
    Няма по-чупливи коли, от немските.
    На всякъде са обявявани за най-надеждни,най-здрави,най-здраво окачване,най-здрави двигатели.
    Немските боклуци във нито един сегмент не могат да бият японските.
    Смешници.
  • 17 Шайзе Я Я Вундаба

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "бмв ф10":

    Остават по-добри в сервиза.Изключително чупливи и ненадеждни автомобили.
    Японеца не може да го стигнете и срещу вас да бяга.
  • 18 бай

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "коки":

    ТЕ ТЕЗИ КОШНИЦИ ВЪВ ВСИЧКИ ТЕХНИЧЕСКИ СПИСАНИЯ ГИ ДАВАТ КАТО НАЙ-ДОБРИТЕ!
    А ВАШИТЕ АВТОМОБИЛЧЕТА И НА ПРЕСЕН АСФАЛТ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖАТ.
  • 19 CPAMOTA

    2 1 Отговор
    Е как няма да е първи Макларън, английско предаване! Те са най, А другите са прости селяндури! Това предаване отдавна не го следя заради такива нагласи! :(
  • 20 doe

    1 1 Отговор
    е къв е смисъла да караш автоматици и да натискаш само газта.пуснете си пак клипа и ги вижте само,като некви пуяци само натискат педала и си мислят че правят нещо велико ама и са оглеждат назад да се видят по добре..ахти смешките.
  • 21 Монк

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "bri4ka":

    Моля те, не се мъчи да пишеш коментари, потресаващо неграмотен си!
  • 22 корса

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "фен":

    топ гиър, доказват че са платени мишки!
    ГТР превъзхожда немските котури и кенефи, нормално е в английско предаване да го бият!
    Типично манипулирано видео.
    Интересно е какво ли ще каже Джеръми, но едва ли ще се обади!
    Махнаха го, щото беше неудобен!Уж зареди номера на колата в Аржентина.
  • 23 Wishmaster

    3 1 Отговор
    А нещо да кажеш за тех. характеристики на колите?
    ГТР няма нищо с което да превъзхожда другите, напротив говорят само че е по-слаб.
    А нещо да кажеш за Американците от Мотор тренд и те ли са платени?

    Даи тогава ти някакви доказателства?!
    1.Двигателя ли е по добър?
    2.Скоростната кутия ли?
    3.По лек ли е?
    4.Някакъв клип на стокови коли в които новият ГТР е по добър от другите в клипа?
  • 24 Васичка Атанасова

    3 1 Отговор
    само немско
  • 25 Д'Мин

    0 2 Отговор
    Яз пъ че си купя Great Wall , и че ги утепам сите! Оти ,че се ударят у доваро-Китайската стена. Сериозен коментар, ако ги имам и четирите в гаража. Да ама не! Без да съм привърженик на японското, относно цена и тех. характеристики, Нисана е добра машина. Иначе харесвам Поршето. Нюкой ако ми подари, която и да е от четирите ще съм му безкрайно благодарен. Иначе ползвам нещо над 170 к.с., и съм привърженик на чистия атмосферен шестцилиндров бензин и съм доволен и на това. Айде, наздраве, че стана икиндия и е време за питие. След това ползвайте такси!
  • 26 Цеко

    1 1 Отговор
    Високо тегло, шестстепенен стар автомат, калпав интериор... Май няма смисъл да продължавам да описвам ориза

    Коментиран от #32, #37

  • 27 Gtr

    0 1 Отговор
    Na klipa se vijda che nissanae nai-byrz vypreki che nowiq model sa go podobrili nai veche v komforta.Samo 911 moje sa mu se meri i to na 2na cena.A koito e karal r8 i mclaren znae che sa nisko kachestveni mashini.
  • 28 John Gotti

    1 1 Отговор
    Ква инженерна мисъл има в тая щайга GT_R? Тая кола е пълна недомислица - прекалено тежка за да е спортна и прекалено спортна за да е кола. Спортна кола с два кардана (всеки по 80кг!) - разкарващи въртящия момент напред-назад и скоростна кутия - прекалено тежка и обемиста , за да бъде монтирана където и е мястото/съответно не изчислен кош и двигател, наблъскали една камара излишна жълта електроника. Къде е инженерната мисъл, че нещо не схващам.
  • 29 Иван Господинов

    1 0 Отговор
    Дайте ми го тоя GT-R нищо, че е грозен, тежък, бавен, евтин и изобщо гаден. Искам да се мъча да ми е гадно в него. Всичките да ме разминавате по улицата и да ми се смеете каква гадна кола карам.
  • 30 сандокан

    1 1 Отговор
    НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКВО НИ ЗАНИМАВАТ ИЗОБЩО С ТОВА НИСАНЧЕ МИКРА АААА ТОВА ДЕЕЕЕ GTR!!! НЯКЪВ МИКСЕР!!!!
  • 31 Porsche fan

    1 1 Отговор
    Gt-r i 911 sa vurha na injernite mozuci , barakite audi i mclaren sa edno nedarozumenie
  • 32 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Цеко":

    до Цецо и сандокан-изобщо дали сте виждали ГТР на живо. Дали изобщо сте се возили в такова нещо? Не мисля! Повозете се 1 път да ви настръхнат космите на г*за и тогава пак ще говорим кое било бавно. Ама какво се учудвам-Ганьо!
  • 33 rrr

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "Бого":

    А всеки малко разбиращ от елементарните закони на физиката знае, че при ускорение на автомобил (или каквото и да е тяло) предната част олеква, а теглото остава назад - в случая с колите върху задните колела; така че тези теории как 4х4 е по-добро за старт са си точно това - теории. От топ спортните автомобили в света по-малко от половината са 4х4. Запитвал ли си се защо?
  • 34 по темата

    0 0 Отговор
    Състезание, проведено за изключителните и уникални западни малоумници.
  • 35 Msux

    0 0 Отговор
    Ако там имаше един Баварец М-ка , щеше да ги разбие!
  • 36 БГфил

    0 0 Отговор
    Абе може нисана да е последен, но вижте му цената в сравнение с другите. Ами, че той струва около 60% процента от другите, а те по-бързи ли са с 60%- не. Това какво ви говори, че за парите си той е най-добър. Такава беше и целта пред създателите му - да съществува по- достъпна супер спортна кола, никога не са твърдели , че ще е най - добрата. Така е и с американските т. нар. мусколести коли, не са по-добри от европейските, но са на много по-достъпни цени. Можеш ли за цената на един мустанг или камаро да си купиш европейска кола с осем цилиндров двигател ?
  • 37 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Цеко":

    Няма смисъл, не е за тебе тая работа, да описваш разни работи, иди си хапни малко свинско с ориз и си почини малко.
  • 38 Пешо

    1 0 Отговор
    Не стига, че е най-грозен, ами и най-бавен Нисана!
  • 39 Име:

    0 0 Отговор
    Смешковци,

    ЦЕНИТЕ НА ТИЯ КОШОВЕ НЯКОЙ НЯМА ЛИ КОМЕНТИРА?

    Нисана биеше почти всички спортни модели на тия марки близо 10 години.
    И изведнъж след някакъв драг успяват да го бият с по-малко от секунда коли струващи почти 2-пъти повече???

    Не виждал инженерна мисъл... А като си седнете у астрите повече инженерна мисъл ли виждате?
  • 40 чакахме 10 години да го минат

    0 1 Отговор
    .аси,10 години и успяха да го минат.Това била"великата"немска инж.мисъл.10 години му гледаха стоповете сега виж колко сме бързи.Модел малко обновен но като цяло остаря.Била тежка колата-джапанезе слага жилязо а не пластмаса като гюнтер.Как няма да е тежка.

    Коментиран от #41

  • 41 Веселин

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "чакахме 10 години да го минат":

    В бг много хора се кефят на японските консервени кутии, произведени от евтина ламарина (нямат ресурси пичовете та купуват от Китай некачествена стомана дето ръждясва за 2 години). Та кефят се нашите ганьовци не за друго, а защото са евтини, понеже ганьо няма пара и гроздето е кисело. Та следвайки тази логика немскитек оли са много лоши, защото не могат да си ги позволят :)