С излизането на бял свят на Nissan GT-R R35, света бе шокиран от ускорението и времената, които може да постигне. От тогава обаче, измина много време и големите имена в автомобилостроенето прогресираха, а и цената на японския самурай се повиши и то значително. В тази драг битка, която избрахме за съботната нощ, британския Top Gear е изправил най-новата "Годзила" срещу два автомобила с 4х4 задвижване - Porsche 911 Turbo S и Audi R8 V10 Plus, както и един със задно задвижване - "бюджетния" Mclaren 570S. Интересното тук е, че все още заводските показатели на GT-R показват ускорение от 0 до 100 за 2.8, а всички останали е повече, като при някои достига до четири десети, но дали е така в реално?
23 Октомври, 2016 00:00 41 885 41
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фен
Коментиран от #22
08:24 23.10.2016
2 Бого
Коментиран от #33
08:38 23.10.2016
3 коки
Коментиран от #18
09:05 23.10.2016
4 Английски задник
Коментиран от #9
09:35 23.10.2016
5 Димитър Колев
09:47 23.10.2016
6 бмв ф10
Коментиран от #17
09:50 23.10.2016
7 Димитър Колев
09:57 23.10.2016
8 Димитър Колев
10:02 23.10.2016
9 Wishmaster
До коментар #4 от "Английски задник":
Незнам за клипа но ти определено си болен фен.Точно в нета има няколко клипа на уважавани списания( за справка видеото на Мотор тренд) които показват че новият ГТР не се представя добре нито на драг нито на писта. Това е положението след Нисмото не само са в застой но и вървят надолу.
Няма как да разбереш че при една и съща мощност разлика от 340 кг е супер много!!!!!!
Много те моля ако не друго поне признавай законите на физиката!!!
И аз те питам ако оставим настрана комфорта и екстрите как два инженерни тима, едните на Макларън и другите на Нисан ще направят коли с еднаква мощност но с 340кг повече за спортна кола???
За да кажем че инженерите не са се изожили ще кажем, че просто Нисана са променили стратегията и искат да бъдат нещо като БМВ, прилична спортна кола но и с приличен комфорт.
Коментиран от #10
10:06 23.10.2016
10 Димитър Колев
До коментар #9 от "Wishmaster":
Не знам кой се е изложил ама ако си чувал Ларъна е със задно, а Нисана с двойно предаване, което прави значително по-тежка колата.Коментиран от #12
10:16 23.10.2016
11 Ярослав Станчев
11:21 23.10.2016
12 Wishmaster
До коментар #10 от "Димитър Колев":
Добре нека да видим тогава другите 4х4:Porsche 911 Turbo S – 1595 кг
Audi R8 V10 Plus – 1655 кг
Nissan GT-R R35 – 1784 kg
Аудито е сравнително тежко( и все пак по леко от нисана) защото са сложили V10 и са успели да извадят 602 коня без турбини. Само виж литража му в сравнение с Нисана 3800 срещу 5200 !!!!!
Така че за АУДИ голям двигател атмосферка, 4x4 и пак с 130 кг по лек от Нисана и добро представяне.
За Порше същата стратегия като нисана с турбо 6 цилиндров двигател +4x4 с 10 коня отгоре Нисана и 190кг по леко, добро представяне.
А при Нисана тежък а със слаб двигател за теглото си, сложили 4x4 за да му помогне при старта за добра тракция ама при това тегло пак не помага.
Не омаловажавам труда на инженерите просто казвам, че другите са по-добри при положение че имаше години в които Нисана беше лидер, сори но вече не е така.
11:58 23.10.2016
13 bri4ka
Коментиран от #15, #21
12:29 23.10.2016
14 onq s konq
12:32 23.10.2016
15 Мишок
До коментар #13 от "bri4ka":
Ти си къртица, понеже дори клипа не си гледал, хората са ти го написали колко струват :)12:49 23.10.2016
16 мангали
Няма по-чупливи коли, от немските.
На всякъде са обявявани за най-надеждни,най-здрави,най-здраво окачване,най-здрави двигатели.
Немските боклуци във нито един сегмент не могат да бият японските.
Смешници.
13:42 23.10.2016
17 Шайзе Я Я Вундаба
До коментар #6 от "бмв ф10":
Остават по-добри в сервиза.Изключително чупливи и ненадеждни автомобили.Японеца не може да го стигнете и срещу вас да бяга.
13:43 23.10.2016
18 бай
До коментар #3 от "коки":
ТЕ ТЕЗИ КОШНИЦИ ВЪВ ВСИЧКИ ТЕХНИЧЕСКИ СПИСАНИЯ ГИ ДАВАТ КАТО НАЙ-ДОБРИТЕ!А ВАШИТЕ АВТОМОБИЛЧЕТА И НА ПРЕСЕН АСФАЛТ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДВИЖАТ.
13:55 23.10.2016
19 CPAMOTA
14:36 23.10.2016
20 doe
15:17 23.10.2016
21 Монк
До коментар #13 от "bri4ka":
Моля те, не се мъчи да пишеш коментари, потресаващо неграмотен си!15:29 23.10.2016
22 корса
До коментар #1 от "фен":
топ гиър, доказват че са платени мишки!ГТР превъзхожда немските котури и кенефи, нормално е в английско предаване да го бият!
Типично манипулирано видео.
Интересно е какво ли ще каже Джеръми, но едва ли ще се обади!
Махнаха го, щото беше неудобен!Уж зареди номера на колата в Аржентина.
16:34 23.10.2016
23 Wishmaster
ГТР няма нищо с което да превъзхожда другите, напротив говорят само че е по-слаб.
А нещо да кажеш за Американците от Мотор тренд и те ли са платени?
Даи тогава ти някакви доказателства?!
1.Двигателя ли е по добър?
2.Скоростната кутия ли?
3.По лек ли е?
4.Някакъв клип на стокови коли в които новият ГТР е по добър от другите в клипа?
17:24 23.10.2016
24 Васичка Атанасова
19:16 23.10.2016
25 Д'Мин
19:42 23.10.2016
26 Цеко
Коментиран от #32, #37
21:02 23.10.2016
27 Gtr
00:16 24.10.2016
28 John Gotti
00:37 24.10.2016
29 Иван Господинов
01:50 24.10.2016
30 сандокан
07:24 24.10.2016
31 Porsche fan
08:02 24.10.2016
32 гост
До коментар #26 от "Цеко":
до Цецо и сандокан-изобщо дали сте виждали ГТР на живо. Дали изобщо сте се возили в такова нещо? Не мисля! Повозете се 1 път да ви настръхнат космите на г*за и тогава пак ще говорим кое било бавно. Ама какво се учудвам-Ганьо!08:29 24.10.2016
33 rrr
До коментар #2 от "Бого":
А всеки малко разбиращ от елементарните закони на физиката знае, че при ускорение на автомобил (или каквото и да е тяло) предната част олеква, а теглото остава назад - в случая с колите върху задните колела; така че тези теории как 4х4 е по-добро за старт са си точно това - теории. От топ спортните автомобили в света по-малко от половината са 4х4. Запитвал ли си се защо?10:36 24.10.2016
34 по темата
11:38 24.10.2016
35 Msux
11:40 24.10.2016
36 БГфил
14:26 24.10.2016
37 Димитър Колев
До коментар #26 от "Цеко":
Няма смисъл, не е за тебе тая работа, да описваш разни работи, иди си хапни малко свинско с ориз и си почини малко.20:05 24.10.2016
38 Пешо
11:35 25.10.2016
39 Име:
ЦЕНИТЕ НА ТИЯ КОШОВЕ НЯКОЙ НЯМА ЛИ КОМЕНТИРА?
Нисана биеше почти всички спортни модели на тия марки близо 10 години.
И изведнъж след някакъв драг успяват да го бият с по-малко от секунда коли струващи почти 2-пъти повече???
Не виждал инженерна мисъл... А като си седнете у астрите повече инженерна мисъл ли виждате?
15:15 26.10.2016
40 чакахме 10 години да го минат
Коментиран от #41
23:24 31.10.2016
41 Веселин
До коментар #40 от "чакахме 10 години да го минат":
В бг много хора се кефят на японските консервени кутии, произведени от евтина ламарина (нямат ресурси пичовете та купуват от Китай некачествена стомана дето ръждясва за 2 години). Та кефят се нашите ганьовци не за друго, а защото са евтини, понеже ганьо няма пара и гроздето е кисело. Та следвайки тази логика немскитек оли са много лоши, защото не могат да си ги позволят :)09:45 27.12.2016