Last news in Fakti

25 Октомври, 2016 14:20 75 305 32

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

  • mercedes-benz-
  • 600 sel-
  • w140-
  • продажба-
  • обява
Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик - 1

Да се открие W140 в идеално състояние, при това от първи собственик, днес не е лесна задача. При проектирането на легендарната S-Klasse, смятана не без основание за последния истински Benz, немските инженери са заложили ресурс, от какъвто съвременното автомобилостроене просто не би имало икономическа изгода. Времето обаче не прощава никому и запазените екземпляри от този модел са все по-малко.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Когато не предизвикват раздразнение у купувача, басните на продавачите за бившия собственик пенсионер обикновено будят насмешка. В случая с колата от снимките обаче омайните приказки са подкрепени от внушителна по обема си документация.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Новият полски собственик на реликвата я купува от роден през 1936 г. жител на Дуисбург. Типично по немски, педантичният дядо е запазил не само всички документи и сервизни книжки, а и куп фактури, справки и касови бележки от 1992 г., когато купува лимузината, до ден-днешен.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Налични са дори инструкциите на навигационната система Blaupunkt и мобилния телефон Nokia 60-50. Съхранени са и квитанциите, които свидетелстват за цената на колата и различните екстри - близо 206 000 DM. Преизчислена спрямо инфлацията, днес тази сума се равнява на около €154 000. Полякът, закупил фантастичния 600 SEL W140, е готов да се раздели с него за 40 000 злоти (€9 280).

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Консервираният 600 SEL W140 е боядисан в класическия цвят 199 Blauschwarz, комбиниран със сив кожен салон. Автомобилът е от модификацията с дълга база.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Шестлитровият 12-цилиндров двигател на гиганта развива 408, а не 394 к.с. както при повечето автомобили от този модел. Обяснението е в датата на производство. През 1992 г. Mercedes-Benz модернизира W140 и мощността е намалена от екологични съображения.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Пробегът на колата докосва границата от 200 000 км, но по външния вид и интериора не се усеща и намек за умора. Ако се изключат дребните драскотини по предната броня, Benz-ът изглежда както в деня, когато е слязъл от конвейера.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Първият собственик явно се е грижил за автомобила като за зениците на очите си. Всичко функционира като ново - дори пиктограмите на различните бутони и лостчета по арматурното табло не са изтъркани.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

В колата, естествено, никога не е пушено. Дядото дори е залепил стикер с надпис "No smoking" на пепелника.

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

Mercedes-Benz 600 SEL W140 от първи собственик

 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 жжжж

    12 2 Отговор
    Не времето е проблем, нито пък броя собственици, а както се вижда въпроса е в отношението на собствениците към колата.
  • 2 Уникален

    16 0 Отговор
    Уникалееееннн!!!!!!
  • 3 Кракра

    2 5 Отговор
    Последната дата в сервизната книжка е 18.11.2004, а пробегът е 154 233 км. След това (12 години) данни липсват.
    На 170 000 километра пробег на 23.08.2007 не е извършена пълна профилактика на автомобила, а само смяна на маслото. Данни за последващо сервизиране също липсват.
    Няма спор, колата изглежда добре и много запазена, но данните просто не отговарят на действителността, което поне за мен поражда много сериозни съмнения доколко пробегът и състоянието и са реални. По-скоро ми се струва, че имаме поредния издухан кошник на 500 000 км, само леко лустросан.
  • 4 Nazu

    11 1 Отговор
    Е дори и 500хил км не мисля че са проблем за този автомобил.такситата караха и над милион милион и половина. Тази кола е създадена да надживее собственика си....
  • 5 Йотов

    6 0 Отговор
    В днешно време има все по-малко такива педантични собственици, които да се грижат за автомобила си. Всеки купува, и като дойде време нещо да се сменя, продава колата и проблема е решен.
  • 6 гост

    12 0 Отговор
    До коментара на КРАКА.....може и на милион и петстотин хиляди да е ,това е последното хубаво от Мерцедес и определено си струва уважението!!!
  • 7 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    0 18 Отговор
    АУДИ си остава Номер 1

    Коментиран от #11

  • 8 Васил Атанасов

    1 0 Отговор
    Само 114 снимки очаквах, повече от автора.
  • 9 Иван Господинов

    2 1 Отговор
    Багажник за 3 трупа
  • 10 Иван

    6 0 Отговор
    Да ви кажа,автомобили като този (имам предвид на години,но запазени) има немалко в Германия.Трябва само търпеливо да търсиш,а и е добре да знаеш немски или да имаш такъв познат.Аз живея в Германия и през 2012 си купих опел омега 2001 г. на 81000 км. ,сервизна книжка и фактури.Собственика беше 24 набор.Колата наистина беше буквално нова.В съседство до мен живее пенсионер и той има мерцедес купе което кара изключително рядко.Сещам се за една WV джета от края на 80–те и даже един голф 2.Съвсем друг е въпросът какви ,,коли,, внасят нашите ,,автоджамбази,,.
  • 11 German cars FAN

    15 0 Отговор

    До коментар #7 от "ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ":

    Фен съм на всички немски марки без Opel и от личен опит бих ги подредил така, ако трябва да избирам
    1. Mercedes-Benz
    2. BMW
    3. Audi
    4.Volkswagen
    Също да не забравяме и Porsche, но то е повече спортна марка и е за по-богати хора, но определено е уникален автомобил, но него не го номерирам, защото номерацията е за масовите марки, които подреждам...
    За мен най-добрата возия е тази на Mercedes, возил съм се и в стари и в нови Mercedes-и и ако трябва да ги сравняваме конкретно с Audi, мога да ти кажа, че 1 стар Mercedes модел от преди 25 години, има возия, каквато Audi направиха чак през 2010-2012-та година.
    Не казвам, че Audi-то е лошо, напротив, добри са, но Mercedes са по-напред от тях...
  • 12 ЦИГАНИНА

    9 0 Отговор
    НИАМАМ НИШТО ПРОТИВ АУДИТО ,НО ТУК СТАВА ВАПРОС ЗА АВТОМОБИЛ КОИТО ТЕ КАРА ДАСИ ШОФИОР ,,,,,,,,АНЕ МОНТИОР
  • 13 Цве

    9 0 Отговор
    Този модел е вечен,пежо 205, голф 1 и 2, ауди 80, както и много други от тези години, тогава инженерите правеха коли, сега колите се правят от икономисти. Това е наистина уникално запазен екземпляр, можещ да "живее поне още 20 години"
  • 14 Mercedes-Benz

    12 0 Отговор
    Красота! Един от най-великите Мерцедеси на всички времена, поклон пред собственика за състоянието на автомобила!

    Коментиран от #23

  • 15 Бай ХОЙ

    13 0 Отговор
    Е нема таково животно! УНИКАЛНА!Това е последния направен АВТОМОБИЛ, всичко друго е превозни средства!
  • 16 Някой

    1 0 Отговор
    Нито една снимка на ходовата част - безобразие !
  • 17 КАЛОЯНОВ

    2 0 Отговор
    във българия няма шанс да намериш такава от първи собственик 99% са убити

    Коментиран от #22

  • 18 мгеоп

    0 0 Отговор
    А надписите V12 на калниците защо ги няма, нали е 600

    Коментиран от #24

  • 19 Deutschmann

    0 0 Отговор
    И на Fahrzeugbrief което е техния голям талон, пише невалиден-Ungueltig което е още по съмнително....
  • 20 Царевица

    4 0 Отговор
    Време е за Мерцедес
  • 21 Msux

    1 12 Отговор
    Гати, дебелото, грозно и мазно прасе! В сравнение с това гроно изчадие БМВ е като красив лебед!
  • 22 тъй

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "КАЛОЯНОВ":

    май не ти стига акъла да си го потърсиш от другаде....ха?
  • 23 хуа

    0 9 Отговор

    До коментар #14 от "Mercedes-Benz":

    хахахаааа..поклон? хаххаааа ПОКЛОН...ти изби рибата бре...айде и салют...това да не ти е класика бре....смръдлива кочина за стадо прасета....недей да правиш харакири само!хахаха...ПОКЛОН, А?
  • 24 Кракра

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "мгеоп":

    На фактурата го пише - премахване на обозначенията V12 и 600 SEL
    Typenkennzeichen - Wegfall означава точно това. Има го 2 пъти във фактурата.
    Много хора на Запад, за разлика от България, не желаят да се хвалят публично каква точно кола притежават.

    Коментиран от #26

  • 25 Кракра

    0 0 Отговор
    Още нещо ми направи впечатление.
    Смяна на маслото на 23.08.2007, пробег 169617 км
    Фактура за ремонт от Bosch Service на 14.03.2013, пробег 174330
    За близо 6 години - пробег под 5 000 км?
    Просто не се връзва.
  • 26 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Кракра":

    До
    Кракра–писах веднъж каква кола на какви км съм взел.Ако искаш пиши си телефона и ще ти пратя по whatsApp снимка на сервизната книжка .Има такива коли на такива км,повярвай ми.

    Коментиран от #28

  • 27 W202

    6 0 Отговор
    Аз имам също толкова запазен Мерц но W202 C200 бензин и не го давам за нищо на света. Желязна машина, грам проблем няма, имам го от 2003 година и съм втори собственик и да си призная навъртам на година по максимум 5000 км, колата е сега на 145000 км и ме преследват постоянно да я продавам но няма да стане. Който иска да не вярва и да се подиграва но в тези коли има някаква магия и чар.
  • 28 Кракра

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Иван":

    Никъде не съм казал, че няма такива коли. Казвам само, че тази ме съмнява и че написаното в сервизните документи още повече засилва съмненията ми.
  • 29 УТРЕ ПО РАНО

    0 0 Отговор
    ШСИ ГУ КУПЪ КАТ ПОРАСНЪ!
  • 30 ВОЛВО

    3 0 Отговор
    Тоя направо го е ограбил... Как само за 10 000 евро... Тая машина ако продължи да се поддържа по същия начин след 15 години ще е ударила ПОНЕ 100 000
  • 31 Russia

    8 0 Отговор
    Да стар е!!! Да тромав е!!! Но хора нека пък да си говорим истината. Това е един от най-мафиотските автомобили за времето си дори и до днес.

    Коментиран от #32

  • 32 0000

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Russia":

    Ба тромав.това като го изриташ и литва.карал съм с такъв мотор няколко пъти.да знаеш изобщо не е за подценяване.ама и разхода на гориво не е майтап