Макар да окупира централно място в потока автомобилни новини за деня, първият пикап в историята на Mercedes-Benz надали ще успее да засенчи новото поколение на суперседана AMG E 63. Новото правнуче на легендарното Чочоне вече няма задно предаване, но пък се е сдобило с дрифт режим, който може да праща до 100% от тягата към задния мост. Немците определят модела като най-мощната E-Klasse на всички времена.
AMG E 63 S213 дебютира в две модификации - 4MATIC+ и S 4MATIC+. Двигателят им е еднакъв, но в първия вариант 4.0-литровият V8 с два турбокомпресора развива 571 к.с. и 750 Нм, а във втория - 612 к.с. и 850 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема съответно 3.4 и 3.3 секунди.
Автоматичната скоростна кутия AMG Speedshift с два съединителя има девет предавки. Системата за изключване на половината цилиндри при ниски натоварвания се монтира серийно и според Mercedes-Benz спомага за разход под 9 л/100 км.
Двигателят на версията E 63 S 4MATIC+ е окачен на динамични опори, които гасят вибрациите и колебанията. Така се подобрява сцеплението на колелата с пътя, постигат се по-високи скорости в завой и се постига по-бързо ускорение в пределни режими - например на писта.
Новият дрифт режим е достъпен само за модификацията с индекс S. Активира се чрез лопатките зад волана и изключва стабилизиращата програма, а скоростната кутия преминава на ръчно управление. Докато водачът не го изключи, целият въртящ момент се предава на задните колела.
Останалите работни режими включват Comfort, Sport, Sport Plus и Individual. Всеки от тях променя работния алгоритъм на трансмисията, отзивчивостта на педала на газта и настройките на пневматичното окачване. "Стандартният" E 63 AMG има механичен блокаж на задния диференциал, а S-версията - електронен.
AMG-версията се отличава от стандартната E-Klasse по радиаторната решетка, оформлението на броните и видимо по-мощните спирачки. Огледалата са поместени в челни корпуси, а на багажника има малък спойлер.
E 63 AMG S213 може да се поръча с адаптивен круиз контрол, услуга "Иконом" и функцията Remote Online, която позволява да се определи местоположението на колата или дистанционно да се пусне отоплението в салона.
Новото Чочоне ще бъде показано на живо на 16 ноември, когато започва автосалонът в Лос Анджелис. Цените ще бъдат обявени през януари догодина, а стартът на продажбите е насрочен за март.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 BRABUS
Коментиран от #14
14:52 26.10.2016
2 lpStoyanov
Да не намесвам Nissan GTR, че големи конфликти ще се породят
15:08 26.10.2016
3 gaida
Чочоне си беше титла а тази Е класа е просто напомпана
15:15 26.10.2016
4 чичо Пешо
Коментиран от #6
15:57 26.10.2016
5 вайййй
16:07 26.10.2016
6 копеле
До коментар #4 от "чичо Пешо":
Сменяш жената за колата, взимаш я а после жената пак при теб ще добяга.....хахахаха17:16 26.10.2016
7 незнайко
17:17 26.10.2016
8 гамена
17:18 26.10.2016
9 YAMAHA
17:35 26.10.2016
10 не разбрал
Коментиран от #13
22:08 26.10.2016
11 Ванко
22:42 26.10.2016
12 John Gotti
23:19 26.10.2016
13 John Gotti
До коментар #10 от "не разбрал":
Баш порно дзвезда си е бе - онаа с дебелите вежди, каде пори Японки по дзфетофарите :)00:58 27.10.2016
14 БРАФЪС
До коментар #1 от "BRABUS":
хахахахаана грозното чочне му миришат шошоните...а БРАЙФЪС?....то от мб кола става ли....само в гетата на конски фъшкии му е мястото01:25 27.10.2016
15 Димитър Колев
02:42 27.10.2016