31 Октомври, 2016 10:52 4 537 1

Nissan остава във Великобритания и след Brexit

  • brexit-
  • nissan-
  • великобритания
Nissan остава във Великобритания и след Brexit - 1

Nissan Motor Company Ltd. обяви, след среща на своя Изпълнителен комитет, че ще произвежда новия Qashqai, а също ще добави и следващия X-Trail към производствения процес в завода си в Съндърланд, Великобритания.

Решението на Nissan идва вследствие на ангажимента на британското правителство да гарантира, че заводът в Съндърланд ще остане конкурентоспособен. В резултат на това, Nissan ще увеличи инвестицията си, гарантирайки сигурна работа на над 7000 служители в завода.Nissan остава във Великобритания и след Brexit

Заводът на Nissan в Съндърланд е открит през 1986 и оттогава е произвел почти 9 милиона автомобила. Един на всеки трети британски автомобил се произвежда в Съндърланд, който го прави най-големият за всички времена във Великобритания. В допълнение на това, 80% от продукцията от Съндърланд се изнася в над 130 международни пазари.

За последните 10 години бяха произведени над 2 милиона автомобила Qashqai. В допълнение към 7000 пряко заети в Съндърланд, заводът подкрепя допълнително 28 000 работни места по веригата на доставчиците на завода. Към днешна дата Nissan е инвестирал над 3,7 млрд. паунда в Съндърланд.Nissan остава във Великобритания и след Brexit


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ТеодорМ

    0 0 Отговор
    Това са си чисти шменти капели. Към момента това изказване просто предпазва акциите на компанията от срив. След 2-3-5години ако изобщо Brexit стане факт, тези заводи няма как да са конкурентно способни в Съюза. Просто е невъзможно, без дотация. А то ако ще има дотация, да си бяха останали. Не съм сигурен в точния процес на прозиводство и доставка на частите нужни за производство, но ако има и голяма част, вкарвани от Съюза, е тогава гледай какво става. Митници, плащания, освобождавания, забавяне, увеличение на склада, за да се компенсира забавянето, мале, мале. После същото и на обратно и горе долу чао. Просто може да изместят износа извън Европа и толкоз, пък за тука който се излъже. Да не говорим и за осаналите заводи на Тойота, която пък прави модела си Авенсис, само и изключително за Европа. Него дори не могат да го изнесат извън Европа, защото към момента не е мислен за другаде. А цялата индустрия с авотмобилите с Десен волан? Преди онез там Селяндури, чули, недочули за таксички някакви и евтини работици, които им чистят тоалетните и им работя работата, която Англичаните никога няма да подхванат, да бяха се замислили за тез 3,7 милярда и още малко от другите производирели та ще станат над 5.
    Да не говорим за развитието на Ел технологиите, батериите и добив на ел от домашни вятърни генератори и слънце, както и ползването му през модерни бойлери на и от батерии, ел превозни средства (множество колела, скутери, бъгите и др.) и професионална техника (ко