41 757 41

Двойка загина след взрив на Tesla

Двойка загина след взрив на Tesla

Годеници загинаха в центъра на американския град Индианаполис, след като електромобилът им Tesla Model S се удари челно в дърво и се взриви, съобщава RTV6. Според телевизионния канал колата е била управлявана от 27-годишната Кейси Спекман. Тя е починала на място, а бъдещият ѝ съпруг Кевин МакКарти, на 44 - на път за болницата.

Двойка загина след взрив на Tesla

Двойката планирала сватба през септември догодина. Мъжът бил изпълнителен директор на Case Pacer и навремето добил известност като най-младия агент на ФБР в Щатите.

Пожарникари, участвали в гасенето на избухналия след катастрофата пожар, споделят, че не са могли да се справят веднага с огъня, тъй като части от батериите на електромобила се били разлетели на стотици метри и продължавали да гърмят като фойерверки. За да потушат пламъците, огнеборците трябвало да използват смес от сух прах и вода.

"Досега не се бях сблъсквал с нещо подобно, макар че сме обучавани да гасим електромобили", разказва шефът на противопожарната команда на Индианаполис. От Tesla Motors са коментирали единствено, че по време на инцидента автопилотът на колата не е бил включен.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Ото

    5 1 Отговор
    Айде ве къде сте Тесла проповедниците??? Мълчите сега, айде пропагандирайте ги тия тесли!!! Гърмящи смартфони, гърмящи тесли явно трябва още малко еволюция!

    Коментиран от #2, #4, #8, #11, #14, #38, #39

  • 2 Ко каза

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    хората са умрели , не можеш ли да си запазиш коментар за себе си? Поне малко замисляш ли сe,че някой от твоето семейство може също да умре в горяща кола и не е задължително да е Тесла, може просто да е 15 годишен кенеф , нов внос ,със газово?
  • 3 kartink

    0 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: по време на инцидента автопилотът на колата не е бил включен
  • 4 кроко

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    Да не би колите с ДВГ да не се взивяват и да не горят при катастрофи?

    Коментиран от #24

  • 5 автопилота

    1 0 Отговор
    Поредното доказателство , че 90% от хората не стават за шофьори , особено на мощни коли и особено такива за които маникюра е по-важен от пътя и си нямат понятие какво аджеба е това "сцепление". На такива и колело да дадеш , ще успеят да се пребият
  • 6 Гост

    4 2 Отговор
    Коментари 2 и 4 са толкова нелепи, колкото и самата пропаганда за електромобилите! Хората са загинали не заради високата скорост, а заради пожара от батериите, идиоти малоумни!!! И колите с ДВГ горят, но тогава каква е разликата с "безопасните" и "технологични" електромобили?

    Коментиран от #9, #15


  • 7 L4INIO

    0 1 Отговор
    "Най-младия агент на ФБР." Не могли да изгасят колата... СъФпадение... не мисла!
  • 8 корса

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    От името ти съдя, че си фен на циганската мечта мерцедес! А това е брутален удар, нормално е да се запали. Ония немски кошник порше в който загина Пол Уокър?

    Коментиран от #12, #16

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 мъка

    0 0 Отговор
    Е хубаво де ,изтрещели са в дървото, колата се запалила а по туй дърво няма нищо изгоряло .Нещо намирисва
  • 11 некойси

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    Да бе, един такъв слъчай е достатъчен да нахрани "антитесла проповедниците" и да се разсмърдят в продължение на седмици. Прогресът се случва със или без нашето желание и мнение, когато на нещо му дойде времето то просто се случва, заживейте с това :)
  • 12 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "корса":

    Това е брутален удар викаш, а? 2,5 тона кола се е блъснала в дърво с диаметър около 40 см и дървото е непокътнато. Ти физика учил ли си някога? А видя ли, че колата беше само леко деформирана? Хората щяха да са живи, ако батериите не са се запалили! Пък за тези, които смятат електрическите коли за прогрес, е ясно колко акъл имат, щом смятат по-старата технология за нова! Аман от глупави и ограничени хора! Хубаво е да има електрички, но това няма да стане по начина, който искаме!

    Коментиран от #17, #19, #20, #34

  • 13 ненатесла

    3 0 Отговор
    Никога ТЕСЛА докато не усъвършенстват на макс безопаснста на пасажерите вътре ! Това си е жива бомба - как са получили разрешение да проивеждат тези електрически бомби ? Ужас!!!БОЙКОТ !!!
  • 14 Rosen

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    Човек,ти в ред ли си?!? Нещо силно ти хлопа! Май ти трябва да еволюираш!
  • 15 Rosen

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Такааа....честно казано твоя коментар е най-глупав. В репортажа около 200 пъти казват че автомобила се е движил с висока скорост и това е най-вероятната причина. А колкото до батериите,то е нормално да се запалят след сблъсъка.Прочети малко повече за електромобилите, понаучи, пък тогава коментирай!

    Коментиран от #25

  • 16 ссс

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "корса":

    А ти случайно да знаеш ,че Тесла са автомобили създадени съвместно с мерцедес? Май не! А колкото до това каква мечта е това, по добре да зи спестиш коментара докато не "продадеш Ладата"
  • 17 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Ел колите са тепърва в развитие! Наистина са един сериозен прогрес за човечеството но са още в начален етап на развитие.
  • 18 будала

    4 0 Отговор
    Цялата идея за ползване на акумулатори за задвижване и заблудата за електомобилите.Това, че са екологични е една лъжа насаждана от големи корпорации ,които си гледат техния интерес. А откъде идва" еко" енергията за зареждането на тия глупави "миксери". Представете си един свят, в който едновременно се включат за зареждане 1 милиард електромобили. Откъде питам аз ще дойде нужния капацитет с който трябва да разполага енергийната мрежа? От ВЕИ-та ли? Едва ли. Най вероятно пак в по- голямата си част от АЕЦ, ТЕЦ,ВЕЦ ,КЕЦ и т.н.т
  • 19 кроко

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Тока/ ел.заряд осигурява енергия за ел.двигателя, а при колите с ДВГ това е горивото. Батериите и елинсталацията са носителя на ток за двигателя, а при колите с ДВГ това е резервоара и горивопроводи. Има два варианта защо в следствие на катастрофата се е запалила колата: 1 заради тока, който тече по ел.инсталацията и примерно някакви искри; 2 заради самите батерии, някаква неизправност или някаква промяна в състоянието им заради катастрофата. Но и колите с ДВГ се палят поради неизправности в горивната система; и колите с ДВГ се палят поради разлив на гориво след катастрофа. Теб май те притесняват батериите. ОК, за това хората мислят за начини за задвижване от вещества с различен заряд, най-вече течности, че бързо се зарежда. Но все пак трябва да се прави нещо за да се развиват колите с елдвигатели и съответно носителите на ел.заряд.
  • 20 кроко

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    И погледни колата на 24 секунда на какво и прилича предницата , не е като да е безобиден удара!
  • 21 Тесла

    0 2 Отговор
    Ей, аман от компетентни хора! Айде седнете да се образовате малко преди да пишите адските глупости! Точни ей такива малки мозъци със стеснен мироглед и с абсолютно никакъв усет за иновации и за развитие на технологиите към по-добро спомагат за затъпяването на хората около тях, които им се връзват на "умните" изказвания. Начина ви на отношение със скептицизъм към Тесла и към колите им само затвърждава простотата ви! Ходете си пасете овцете на село, защото начина ви на мислене е просто брутално не на място, дори не можете да се аргументирате като нормален човек. Смешно е!
  • 22 селото

    3 0 Отговор
    "Тесла" аргументирай се ти? Мислиш се за много начетен а другите са прости селяни!! С какво електромобилите са по-"екологични"?Откъде идва енергията за зареждането им? По практични ли са? По-безопасни? По-изгодни ?Би ли си купил 10годишен електромобил? Отговаряй???Унмико

    Коментиран от #23, #26

  • 23 кроко

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "селото":

    електромобилите използват по-малко енергия за изминаване на еденица разстояние заради по-високото КПД на електродвигателя. А дори и да прием че ел.енергията за тях се добива само от ТЕЦове, те пак са с по-високо КПД в сравнение с ДВГ-то, т.е. отделят по-малко вредни емисии за преработване на еденица енергия. Практичността, вкл. пробега, който предлагат, е субективен въпрос. Безопасността е въпрос най-вече на класа, към който принадлежи един автомобил. По-изгодни зависи от батериите най-вече, но като цяло да, нищо че първоначално се налива голяма сума пари за батерии.
  • 24 Газта и бензина

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "кроко":

    Виждал ли си какво се случва като се даде накъсо качествена LiIon или LiPo батерия. Или само като забиеш гвоздей? Опитай да пробиеш резервоар с бензин или малка бутилка газ за запалки. Газта и бензина са направо безопасни сравнени с литиевите батерии.
  • 25 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Rosen":

    Честно казано, ако моя коментар е глупав, то твоя е най-идиотския, най-комплексарския и най-малоумния на света! В коментарът казвали, че МОЖЕ БИ колата се движела с висока скорост, а? Виждал съм какво се случва с дърво ударено от кола с 80 км/ч., която е далеч по-лека от Тесла. Виждал съм какво се случва и с колата ако скоростта е такава. Само, че ти нищо не виждаш и си толкова ограничен, че смяташ дори за нормално колата да се запалва при удар, а г-н фанатик? И със сигурност съм чел много повече по електротехника от теб, но ти се напъваш да пишеш простотии! Но какво да обяснявам на човек пишещ с няколко ника - смешен шизофреник!!!

    Коментиран от #28, #29

  • 26 Тесла

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "селото":

    Селото, хайде да започнем оттам какво означава "екологични", защото нещо ти отбягва термина. "Екологичен - който е свързан с екология и нейния обект на изучаване — природната среда, факторите които я рушат, както и начините и пътищата за нейното опазване; който пази природата, животните, растенията; който е чист от замърсители;" А след като ти нямаш достатъчно сиво вещество, за да направиш разликата, коя кола е екологично чиста за околната среда и коя не, аз не съм длъжен да ти обяснявам - това си е твой проблем! Колкото за зареждането сигурно не си чувал за SolarCity, Powerwall или Charging Station, или за Solar Roof Tiles. Айде прочети малко да видиш какво реално е общото между тях и каква е основната идея! Сам ще си отговориш както на втория, така и частично на първия въпрос! И да колите на Тесла са практични като започнеш от автопилота и стигнеш до мобилното приложение. Инвестиция са, която има възвращаемост в дългосрочен план за разлика от повечето коли. И да доста по-безопасни са. Ето да се образоваш малко: http://www.autotrader.com/car-news/tesla-model-s-achieves-all-time-best-nhtsa-safety-score-213356 !!
  • 27 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор
    Е,поне гори яко,като пиратка е тая Тесла.Трябва да запалят по една такава на Нова година,ще е голямо шоу.
  • 28 Rosen

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Ми чети си ама поне се опитай да разберевш това което четеш
  • 29 Rosen

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    А колкото до това кой е глупав,то по начина на изразяване си личи.Първо се научи да си намираш думите които търсиш,вместо да запълваш дупките с псувни и обиди и тогава чак ще може да твърдиш че знаеш повече от мен,смешко! Стой си в 20ти век като искаш!

    Коментиран от #30

  • 30 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Rosen":

    Дислексия ли имаш, че не проумяваш написаното? Псувни ли виждаш, когато някой те нерече глупав? Жалко е, че продължаваш да показваш въпиюща невежест! И няма да е лошо да покажеш малко знания, вместо да пишеш едни и същи простотии! Драго ми лаиченце, ел. двигателят е около 50 години по-стар от ДВГ. По този начин си личи кой изпада в пълна мозъчна безтегловност и това определо си ти, щом мислиш ел. двигателя за иновативен! Пълен смешко си, но не го осъзнаваш! Изпаднал си в сингулярността на ентропията, откъдето измъкване няма!

    Коментиран от #31

  • 31 кроко

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    И какво, като е по-стар? По-лош ли е според теб? А къде в коментарите, прочете някой да величае иновативността на електродвигателя? И освен скоростта на удара, не мислиш ли че има значение и как ще се удари в дървото. Едно е да се изтряска челно в дървото, друго е с 80 да се завърти по някакъв начин и да се удари в дърво. Не е първата тесла, която се блъска, но може би е първата, на която батериите започват да и гърмят, така че очевидно сблъсъка има значение.
  • 32 Станислав

    0 1 Отговор
    Карай се голфа с газовото и се нацепи ти в дърво.Ако не изгориш ще умреш от друго там.И пак Тесла си остава със над петте звезди при краш тестовете.Ама ти от къде да знаеш нали си много образован !

    Коментиран от #33

  • 33 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Станислав":

    О, мерси за комплимента. За мен е голяма чест да бъда наречен прост, от човек, който мисли, че колите с ДВГ са само Голфове на газ. Е, трябва да те разочаровам обаче, моята кола не е на газ и има 8 въздушни възглавници. А ти имаш ли автомобил или всяка вечер онанираш на картинка на Тесла? А, щях да забравя да ти благодаря за пожеланията да се блъсна и да умра. Тъпкано да ти се връща :))))

  • 34 Незнам

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    А ти видя ли колата на колко метра е от удара...а и тези батерии разпръснати на стотици метри дали са от някой лек удар... А за да се изкриви толкова е нужна голяма скорост, като се има в предвид, че Теслите са с изключително здрава конструкция на шасито (липсата на двигател, скоростна кутия и резервоар дават свобода за направата на здрава конструкция)
  • 35 123

    0 0 Отговор
    Спорът стана леко безинтересен. Ясно е, че електричките ще бъдат все по-модерни, но да се твърди, че са по-екологични, защото не отделяли вредни емисии е доста ограничено. Всъщност, най-големите замърсявания идват от разпада на автомобила - тоест след изтичане на неговия живот. В тази връзка - едни от най-замърсяващите елементи на автомобила са батериите. Електричките са всъщност само батерии. И още едно интересно сравнение за "изгодността" при ползване на тези автомобили е долното сравнение. http://www.dnes.bg/cars/2016/05/09/adac-elektricheskite-koli-sa-neizgodni.301848

    Коментиран от #36

  • 36 кроко

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    Т'ва дето си го постнал няма как да му се вярва - според ADAC всички предпочитаха голфовете и дизела на фолксваген беше върха, ама се оказа че не е така. Нормално немска организация да защитава изостаналите в производството на ел.коли немски автомобилопроизводители. Освен това, замърсяване в прав текст от батериите може да има само ако не се рециклират. А ти къде видя колко вредни емисии се отделят при рециклирането на някаква батерия? Вредни емисии може да има при производството на тока, но дори и само от ТЕЦ-ове да е, те пак имат много по-високо КПД от колкото ако се ползва ДВГ за да се получи същата енергия и да се свърши същата работа - една кола да измине определено разстояние при определени условия.
  • 37 sluts

    0 0 Отговор
    27-годишната Кейси Спекман; бъдещият ѝ съпруг Кевин МакКарти, на 44; Мъжът бил изпълнителен директор на Case Pacer; Не, тук не става въпрос за пари. Кой би си помислил нещо такова.
  • 38 Баща ти

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1623-tesla-model-s-mozhel-i-da-leti Аз кат ти каам че немския кенеф за чеп за зеле не стаа и по-здрава кола (не според мене, а според NTHS) не е била тествана досега. А че праи 100, преди да си успял да си бръкнеш в носа... много си малък още да ги разумейш тея ралти. ДВГ е история кратка - кат комунизма, хахахаха!
  • 39 Татя

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    Гледай и са учи! По-неразрушима кола от Tesla няма, няма и да има... https://www.youtube.com/watch?v=9_Abd7EiSBs а тука парите играят да попилеят тез двамата млади.
  • 40 Трифонов

    0 0 Отговор
    И да се напъвате и да не се напъвате, абсолютно нищо няма да излезе от тая компания. Това е финансова пирамида. Вбийте си го в главите това. Крайно време е. Целият бизнес на Мъск е основан на философията за правене на пари, която доста колоритно ни беше представена във "Вълкът от Уолстрийт". Мъск е съвременният прототип на героя на Ди Каприо във филма. Включително това се отнася и за космическата му програма. Едни милиони се наливат в реклама на едно бляскаво, бъдещо, несигурно "Ще...", което умело и хитро се умесва с романтичните и ирационални блянове главно на младите хора в т.нар. демократичен свят. Тези хора - тези на възраст между 20 и 30 години в момента - са най-тъпото, неграмотно, необразовано, мързеливо и непродуктивно поколение от векове насам. То и именно заради тези му особености, е таргета на една кампания, чиято цел е да генерира милиарди за поредния "Вълк от Уолстрийт". Да вярвате в приказките му за вярата му в чистата планета, е все едно да вярвате, че Радев бе кандидатура на БСП и че ГЕРБ, БСП, Доган и Слави Трифонов не изпланираха всичко покрай изборите, за да гарантират поне още два мандата, в които нищо в държавата ни няма да се промени. Поръчвайте тогава неизмислени още коли по за 1000 долара и си губете времето да гласувате, надявайки се, че правите избор, който всъщност никога не сте имали. Когато има глупци да вярват, винаги ще се намерят достатъчно измамници, които да се възползват от тъпотията им и да им вземат парите!
  • 41 Трифонов

    0 0 Отговор
    И да се напъвате и да не се напъвате, абсолютно нищо няма да излезе от тая компания. Това е финансова пирамида. Вбийте си го в главите това. Крайно време е. Целият бизнес на Мъск е основан на философията за правене на пари, която доста колоритно ни беше представена във "Вълкът от Уолстрийт". Мъск е съвременният прототип на героя на Ди Каприо във филма. Включително това се отнася и за космическата му програма. Едни милиони се наливат в реклама на едно бляскаво, бъдещо, несигурно "Ще...", което умело и хитро се умесва с романтичните и ирационални блянове главно на младите хора в т.нар. демократичен свят. Тези хора - тези на възраст между 20 и 30 години в момента - са най-тъпото, неграмотно, необразовано, мързеливо и непродуктивно поколение от векове насам. То и именно заради тези му особености, е таргета на една кампания, чиято цел е да генерира милиарди за поредния "Вълк от Уолстрийт". Да вярвате в приказките му за вярата му в чистата планета, е все едно да вярвате, че Радев бе кандидатура на БСП и че ГЕРБ, БСП, Доган и Слави Трифонов не изпланираха всичко покрай изборите, за да гарантират поне още два мандата, в които нищо в държавата ни няма да се промени. Поръчвайте тогава неизмислени още коли по за 1000 долара и си губете времето да гласувате, надявайки се, че правите избор, който всъщност никога не сте имали. Когато има глупци да вярват, винаги ще се намерят достатъчно измамници, които да се възползват от тъпотията им и да им вземат парите!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.