8 Ноември, 2016 13:18 30 927 50

Най-продаваната кола за 2016-а е...

  • автомобили-
  • продажби-
  • 2016-
  • toyota-
  • corolla
Най-продаваната кола за 2016-а е... - 1

Статистиката, която ви показваме засяга броя продадени автомобили в световен мащаб през първите девет месеца на 2016 година. Оказва се, че най-много нови автомобили са продали японците от Toyota.

Става дума за техния бестселър Corolla, който е на първо място, но със спад от 2.4% спрямо същия период на миналата година. От януари до септември са продадени 945 000 коли Corolla.

Втората позиция е за вездесъщия Golf, който обаче също бележи сериозен спад със 7.4%. От Volkswagen са успели да продадат за първите девет месеца на годината 730 000 автомобила Golf.

Тройката се допълва от любимеца на американците Ford F-Series, който продължава да увеличава популярността си с ръст от 8.4%. Продадените американски пикапи Ford, за периода януари - септември са 728 000.

Като цяло, в десетката на най-продаваните нови автомобили за 2016-а (I - IX) влизат три модела на Toyota и по два на Volkswagen, Ford и Honda, плюс един Hyundai. Ето и десетте най-продавани коли за 2016-а.

1. Toyota Corolla - 945 812 бр. (-2,4%)
2. Volkswagen Golf - 730 178 бр. (-7,1%)
3. Ford F-Series - 728 665 бр. (+8,4%)
4. Ford Focus - 563 558 бр. (-12,4%)
5. Hyundai Elantra - 555 164 бр. (-3%)
6. Volksagen Polo - 542 775 бр. (+1,4%)
7. Toyota RAV4 - 536 330 бр. (+9,9%)
8. Honda CR-V - 534 684 бр. (+5,8%)
9. Toyota Camry - 499 543 бр. (-11,9%)
10. Honda Civic - 483 425 бр. (+16,6%)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    0 2 Отговор
    японско и немско е истината момчета, никакви други коли;
  • 2 YAMAHA

    1 1 Отговор
    Не видях опел астра да няма грешка?
  • 3 прост

    2 2 Отговор
    Какво чак толкова й харесват на тая Корола, че все на първо място?

    Коментиран от #4, #6

  • 4 истината е

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "прост":

    Там, където хората нямат проблем със самочувствието, не им пречи да карат Корола. И да ти обяснявам, няма да ме разбереш. Никога.

    Коментиран от #5, #8

  • 5 onq s konq

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "истината е":

    Тая корола не може да стъпи на малкия пръс на беенвето ми по никакъв показател !!!!!!

    Коментиран от #12, #25, #42

  • 6 гостенче

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "прост":

    Със самочуствието и най вече с комплексите. За 30 000лв. от ТОЙОТА ще получиш един изключително надежден автомобил с доволно много екстри с 5 годишна гаранция, на който 5 години само ще се наслаждаваш, и който на петата година ще продадеш на висока стойност заради качеството му и заради това, че е тойота. По този начин следващия ти автомобил отново ще бъде ТОЙОТА, който след предажбата на първия ще ти стъпи на половин цена а ти ще се все толкова доволен.
    Казвам го от личен опит с ХОНДА ЦРВ.
    Така като четеш написаното не ти ли се иска и ти да си купиш ???? :)
  • 7 Капитана

    1 3 Отговор
    Добри коли правят Японците.Аз съм доволен от Тойота в момента карам Авенсис-2013 г. бензинов мотор 1.8 седан страшно съм доволен от автомобила.Пътувам доста и в момента е 16800 км.Няма никакви проблеми с колата само смяна на консумативи.Сменил съм и доста Аудита последното преди да купя Тойотата беше А4/В8 модел 2009 бензин 1.8 тфси пак купувано чисто ново.Голям масларник се оказа,здраво харч на масло то смяна до смяна,проблеми с електроника и др.Не останах доволен от Ауди.Сега от Тойота съм доволен.

    Коментиран от #13, #21

  • 8 прост

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "истината е":

    Има и други скромни коли за хора без проблеми със самочувствието, които не са с дизайн от 2000-та и интериор на средностатистическо китайско мазе. Колкото и да са здрави и надеждни, някои хора обичаме да ни е приятно, когато сме в кола.
  • 9 До onq s konq

    3 0 Отговор
    Единтсвеното по което твоето "бееМве"(дори името на колата си не можеш да напишеш правилно) бие тойота е броя ти на посещенията ти в сервиза. Там собственика на корола за разлика от тебе ходи само да сменя масла.
  • 10 ХОРЕЙШО

    1 3 Отговор
    Браво на японците!За пореден път,автомобилите им са номер 1
  • 11 БКП

    1 1 Отговор
    Ширпотреба! "Кола", с която да стигнеш от т.А до т.Б. Не е приятно да се пътува с Корола на дълги разстояния... после си схванат целия.

    Коментиран от #26

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Различен

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Капитана":

    За три години 16800 км? И се изказваш компетентно. И караш много?? Само една от колите ми за 7 години направи 200 000 километра! Като им навъртиш по 200 000, тогава се изказвай!
    А Тойота ако бе толкова читава, нямаше да привикват постоянно по сервизите милиони коли, за да се отстраняват конструктивни и технологични грешки!

    Коментиран от #30

  • 14 Пушек

    1 1 Отговор
    А кеде е астра
  • 15 Капитана

    2 1 Отговор
    За три години 168000 км. исках да напиша просто съм изтървал ендата 0. А ти "РАЗЛИЧЕН" като навъртиш близо 170000 км. с една кола 3 г. ела и ми се обади. За близо седем години с моя темп на каране ще навъртя над 360000 км. но при мен колите ги карам максимум до 4 г. и отново на нова.
  • 16 Филип

    3 1 Отговор
    Тойото Корола , голям боклук , но е 20 000 $ в америка и за това я купуват много.
  • 17 ИЦь

    3 2 Отговор
    Тойотата е кола за бедни хора затова толкова много я взимат. За около 35-40000 лв. караш чисто нова кола с минимум екстри и малък мотор. комплексарска работа. Като за същите пари може да си вземеш Ауди, БМВ или Мерцедес от високия клас с много екстри голям мотор и чудесна возия. Вярно ще е на няколко години но няма праг за сравнение.

    Коментиран от #20, #22, #37

  • 18 Васичка Атанасова

    2 1 Отговор
    това че е най продавана не означава че е хубава

    а означава че е най достъпна за голяма част от населението
  • 19 Guest

    2 0 Отговор
    Тук не става въпрос кое е достъпно и кое не а тези 30-40000 така или иначе ги даваш по-добре ги дай за нещо което си заслужава парите :)
  • 20 123

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "ИЦь":

    Защо сравняваш народна марка с премиум марки,бе?Тойота въпреки,че е народна марка и не е в лукс сегмента,е няколко пъти по-здрава и надеждна от премиум боклуците на немците.А,ако дойде Лексус,просто АУДИ,БМВ,МЕРЦЕДЕС,нямат никакъв шанс!
    За 40 хил лева,ще си купя кола,която едно,че ще е по здрава,ами,ще вози и по хубаво.Немските возят твърдо,като едно недодялано дърво са.
  • 21 Васичка Атанасова

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Капитана":

    не те разбирам как караш много а за три години имаш 16 800 км
    хората навъртат за 3 години по 150 или 200 хиляди
    АУДИТАТА ЩЕ ГИ ГЛЕДАШ САМО ПО УЛИЦИТЕ И ЩЕ ИМ СЕ РАДВАШ
    и вземи нещо по мощно стига с тези мотори 1. 8 TFSI
    и ще разбереш какво е кола
    Аудито не е кола за всеки

    Коментиран от #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 ХОРЕЙШО

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Васичка Атанасова":

    аЛуди?Ти луда ли си ? Нямам намерение да правя елеткроника,дюзи,помпи,да ми изтича нафта,да пука глави-НЕ МЕРСИ.

    Коментиран от #32

  • 24 666

    3 1 Отговор
    много грозна отпред
  • 25 Morgoth

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Изкарай ново БМВ на цената на нова Корола и се пробвай тогава да сравняваш. На тази цена предполагам БМВ-то ще дойде без двигател, без две гуми и наполовина боядисано ;)
  • 26 Morgoth

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "БКП":

    Бъркаш я с по-малките модели. Сегашната Корола е с шасито и повечето екстри на Авенсис от 2009-та, какъвто карах 6 години и на който навъртях 120 хиляди. Всеки който съм возил на дълъг път е казвал, че вози много добре и няма умората която неизбежно идва с по-малките модели. А няколко пъти сме правили по 800-1200 км преходи за един ден.
  • 27 ГОСТ

    1 1 Отговор
    - Какво е най-хубавото да си собственик на BMW ???...
    - Сутрешното кафе в автосервиза..

    Коментиран от #36

  • 28 HeHe

    1 3 Отговор
    ...никога досега не съм коментирал, не защото нямам мнение и отношение по коментарите Ви, по скоро ме е страх, че не бих събрал всички обидни епитети които бих използвал в дин пост за по-голяма част от Вас.

    ...никога досега не съм коментирал, не защото нямам мнение и отношение по коментарите Ви, по скоро ме е страх, че не бих събрал всички обидни епитети които бих използвал в дин пост за по-голяма част от Вас.

    Първо нека изясня, на 29 години съм, няколко пъти съм обиколил света, бил съм на места на които по-голяма част от Вас не биха изговорили името дори правилно, живея в Бостън повече от 7 години, имал съм шанса и късмета да карам набор от известни марки автомобили, по голяма част от които дори съм забравил, че са минали през ръцете ми, работя за известна на всички Ви компания, дори не бих си направил и труда да и казвам името.

    Защо споделям това, не не не се хваля господа, по-скоро елиминирам предварително глупави коментари, от рода кой? къде? от къде на къде? ти пак какво си карал? ... и все пак вярвам, че ще се намери все някой МЪПЕТ ( с 20 годишен БУМЕР, МЕЧОК, АУДИ А8 кадящо защото смесва гордо всички флуиди с крадената нафта ) които ще ми обясни как точно стоят нещата.

    За Ваше голямо съжаление ТОЙОТА, е първоизточник на всички благинки които използвате в кротко ръждясващите Ви немски бижутерии. Корпорация ТОЙОТА е толкова голяма, че наличният Ви капацитет не е в състояние да го асимилира.
    Немските премиум концерни отдавна са се превърн

    Коментиран от #34

  • 29 Steug

    2 1 Отговор
    До коментар #20, #22

    Излиза че вие сте комплексарите и всчки цветни описания които сте написали. Колата няма значение, парите са си пари и по-добре ги дай за нещо което ще изпиташ повече наслада, отколкото за нещо което е само ново. Добре се правите на голямата работа и се пъчите с някакъв Лексус. Няма автомобили, които да се сравняват с немските по лукс, качество на изработка динамика и сигурност. Всеки който ги е карал знае за какво става въпрос.
  • 30 Сигурно спиш в колата

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Различен":

    Едното от такситата което караш искаш да кажеш, а в това да си бакшиш няма нищо за хвалене
  • 31 НикиД

    1 2 Отговор
    бих казал японско и корейско! в момента само корейците се доближават до японците в съотношение цена-качество.
  • 32 Васичка Атанасова

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "ХОРЕЙШО":

    не че нямаш намерение
    ами не можеш да го поддържаш
    Фантазорче

  • 33 аааа

    3 1 Отговор
    Баш тая ли грозотия си купуват най-много.
  • 34 Васичка Атанасова

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "HeHe":

    доста грешки сте допуснали в коментара ви
    личи си че сте с висше образование
    предлагам да напишете филм за живота си
    личи си че сте ХОЛИВУДСКА ЗВЕЗДА
  • 35 MOMO

    0 0 Отговор
    Аз карам нов МЕГАН на Рено!!!
  • 36 бмв е34

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "ГОСТ":

    вече се изтърка тоя лаф за сервизите и бмв
    по вероятно може да видиш някоя дефектна Toyota една от многото такива
  • 37 Гостенина

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ИЦь":

    Ще ме извиняваш,ама ТОВА,КОЕТО ОПИСВАШ Е ИСТИНСКАТА КОМПЛЕКСАРЩИНА...
  • 38 истината

    1 0 Отговор
    Карал съм почти всички марки.. на тойотата не се чупеше нищо.. а бмв-то беше най-чупещата се кола от всички ,( всеки месец ).. обичам да ги сменявам марките и в момента съм с мерцедес. .
  • 39 Иван Господинов

    1 0 Отговор
    С Корола имаш едно 150 000км само сервизни обслужвания ей за това ги купуват хората. Дървения, грозен дизайн, евтина пластмаса но безупречна надеждност и евтина поддръжка. Цената и е ниска, може да си я позволи всеки без да си разбие бюджета или да задлъжнее. Идеалната кола за работа. На същите пари взимаш дърт опърдян немски премиум и се абонираш за пътна помощ. Ставаш дружка на всички сервизи в околността и хоби механик. С королата късаш найлоните и пръдните в седалката са си твоите а не от майсъливия г.з на Гюнтер, Дитрих и теча от памперса на баба Ханке . Хора които си ценят парите и времето купуват ново а паляци дето плащат данък обществено мнение се водят на премиум скрапери .
  • 40 внимание

    0 0 Отговор
    Не ходете на оглед за коли в Пловдив с.Труд при Аско96!!! Имат стари нереални обяви, за които лъжат че са истински, но като отидете там виждате че ги няма и ви предлагат други... Мен ме разкарваха напразно от София, заради черен мерцедес ML
  • 41 John Gotti

    0 1 Отговор
    Много е грозна, до сега винаги съм мислил Пежо 206 седан и Клио МК3 седан за най-грозните коли, ама тая е по-грозна и от двете. Тва да се радваш на такава кола трябва да си смачкан чиновник в някоя мизерна фирмица, и как ще нямаш проблеми със самочуствието!? - за да се качиш на такова нещо, трябва да нямаш никакво самоуважение.
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 До г-н Иван Господинов

    1 0 Отговор
    Живея в Америка и вече си купувам няколко нови коли, обаче тук ги дават без найлони, така че за пръдните няма гаранция. В дилъра всеки може да седне и да пръдне. Иначе жената има корола 2015 и мога само да се смея на разни глупендери тук с по 10+ годишни БМВ, на които едно посещение в сервиза е колкото вноските на королата за 1 година, а не е като да не се развалят.
  • 44 Бай хой

    0 0 Отговор
    Има страни като например ЮАР които произвеждат тойота и други марки почти не се допускат до продажби. Затова и тойотата е номер едно по продажби в света. Иначе на белия континент където търговията е най либерална печели най много знаете кой.

    В сащ в момента форд продават много или по точно раздават на кредит. Но през 2016 година страната е пред икономически колапс и почти никой не обслужва кредитите. На път са да повторят кризата от 2008 година когато пък лошите кредити бяха за недвижими имоти и пак за автомобили. Та детройт тогава се разпродаваше на квартали.

    Рейгън тогава им каза че ще ядат автомобили и ги победи.
  • 45 Трифонов

    0 0 Отговор
    Айде ако обичате, всички по стаите, че гасим осветлението. На тези, дето хвалят тоя кокошарник Тойота Корола, който няма нищо общо нито с качеството, нито с надеждността, да им се поставят осмирителни ризи и катетри, че иначе няма да може да се спи... Сметки можете да си правите колкото искате и каквито си искате. Аз сметки не правя. Имам си пари за БМВ, купил съм си БМВ. Изобщо не ме интересува нито колко гори, нито колко ми струват гумите. Преценил съм си ги тия неща и дори не ги мисля. То и Каското на Корола-та е без пари в сравнение с това на едно БМВ за 100 бона. И какво следва от това? За обезценяване при препродажба изобщо няма какво да ми ги препоръчвате японските кошове. Най-добри са в това отношение именно показателите на БМВ. Карам нови коли, поради което не ми се е случвало да влизат в сервиз за нещо различно от смяна на масло и филтри и за отстраняване на щети. Допирни точки няма между БМВ, Мерцедес, Ауди, Порше и още няколко други и която и да било японска съборетина. Имал съм японска кола, чисто нова, от магазина купена за 34 хил. лв. Всеки ден през тези три години, ми идваше да се ритна отзад, задето го купих тоя боклук. Нищо не беше направено в тази кола както трябва - некачествени материали, некачествена изработка, стари технически решения, всичко тропа и се движи свободно във всички посоки с излизането от шоурума. И беше произведена в Япония. Искрено се смея, като ви чета тъпотиите, дето обяснявате как ново БМВ, Мерцедес или Ауди много с
  • 46 Трифонов

    0 0 Отговор
    ... се разваляли, а някакъв налудничав, пластмасов японски кош, бил яката работа. А дали едно десетгодишно БМВ на двеста хиляди километра, се разваля или не, е нещо, което хич, ама хич не ме интересува. Да му мисли нещастникът, който има в джоба си петнайсет хиляди лв. и си внушава, че е дорасъл да кара БМВ. Той ще открие, че не е, ама по трудния начин. И когато това стане, ще си купи една Тойотка за 25 хил. лв. новичка и тя няма да се разваля. Изводът от това обаче, няма да бъде, че Тойота-та е по-добра кола, а че тъпата, грозна Тойота е единственото, за което е дорасъл.

    Коментиран от #47

  • 47 Ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Трифонов":

    Не знам Трифонов истински или измислен герой е, обаче ги е описал реално нещата по темата, която много фенове на източните автомобилопроизводители ги провокира да говорят глупости. Какво технологично има в японските коли освен пъхане на батерия в багажника?? Удоволствие от шофиране - 0, динамика - 0, пътно поведение - 0 ..

    Коментиран от #48

  • 48 МоТо

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Ха ха":

    "Недорасъл за БМВ"- по-кухо изказване не бях чувал!
    Избора на нова Японска кола или втора ръка БМВ,Мерц. или Ауди си е до човека.Ако си парвеню и искаш да се "пъчиш" си взимаш 10-15 год. "перфектен", неподражаем,суперлуксозен и т.н. трошляк със неизяснено минало и незнайни километри,но това не е проблем за професионалното парвеню.Той не е взел колата да му върши работа а да се показва - мисли си че хорат се оценяват по колите,той да е "голяма работа"!Голяма работа са богатите които са я купили нова и са взели солука-те да,кой си продава безпроблемната кола върната на лизинг - да върната на 350-400 000 км.Нищо и няма ,тя е като нова-честито на мераклиите!Но и това е рядкост-тази ще я купи бай Шиптър или Арабо и ще и вземе и последия вътък,после ще я напудри и ще и върне километража и тогава БГ автоджамбаз-специалист ще я вземе и набута на поредното парвеню!
    Карам чисто нов японски СУВ 192кс с перфектно пътно поведение,технологично нов двигател със степен на сгъстяване 13:1, динамика(0-100км за 7 сек.- тествана многократно в Спорт режим) и спирачки.Интериор със много добро качество и сглобка.Струва колкото чисто ново БМВ 3-ка 2.0 бензин, без половината екстри обаче.Много по-практична семейна кола от всяко БМВ 3-ка ,с по-голям комфорт и простор.
    Има практични хора-ценят свободното си време и не харчат излишни пари за едната показност.
  • 49 Ха ха

    1 0 Отговор
    Ти сигурно си много горд от избора си, но сега ще чуеш нещо което няма да ти хареса.
    Новият ти джип струва около 80к лв . След три години ще го продадеш със зор за около 45к лв. През това време ще изгубиш горната разлика, като се самонавиваш колко страхотен джип си си купил, който съответно е с динамика на тролей и вътрешен дизайн на хладилник..
    Когато вземеш немска кола/джип на 2/3 години, покараш я с кеф!! и я продадеш след 2 години си в двойно печеливша ситуация от удоволствието и по-малко загубени пари! Тези коли винаги имат добра ликвидност. Предпочитани са поради доброто усещане когато ги караш.
    Не се обиждайте на хората, които искат да им е хубаво зад волана, а не имагинерни представи за качество на посредствени коли!
    Със здраве
  • 50 Някой

    0 0 Отговор
    Пет японеца от десетте и всички останали.. Тойота и Хонда, може би най-надеждните марки от много време и феновете на европейските не трябва да злобеят от този факт!