7 652 6

Второ поколение на Mazda CX-5

Радослав Славчев

Японците от Mazda представиха на автосалона в Лос Анжелис втората генерация на компактния кросоувър CX-5. Иновацията е съхранила шасито и моторната гама от предходния модел, но е получила изцяло нов дизайн, който е в стила на дебютиралата преди година Mazda CX-9.За движението на новата Mazda CX-5 ще отговарят бензиновите 2.0 и 2.5-литрови мотори, а така също и дизеловия агрегат с обем 2.2 литра. Двигателите, чиято мощност не се споменава, ще се съчетават с шестстепенни автоматична или механична скоростни кутии.Ще припомним, че в досегашното поколение бензиновите агрегати бяха с мощност 160/165 конски сили за двулитровия мотор с предно и с 4х4, респективно и 192 к.с. за 2.5-литвория бензинов мотор. Дизелът също разполагаше с две мощностни характеристики - 150 и 170 коня.Що се отнася до окачването, то новата CX-5 ще има MacPherson отпред и стандартното многолостово окачване - отзад. Промени са направени в крепежните елементи на кормилната уредба, които, според думите на специалистите от Mazda, са станали по-твърди.Освен това по-яка с 15.5% е станала цялата конструкция, като това е направено за сметка на повече високоякостни материали, които са използвани в конструкцията на автомобила. Още нещо, което беше отбелязано при премиерата е, че шумоизолацията на колата е значително подобрена.От компанията не изнесоха точни цифри за габаритите, но казаха, че моделът е станал с 10 мм по-широк, а обемът на багажника се е увеличил с 5 литра. Така товарното пространство става 505 литра. Архитектурата в интериора остава същата, като различни са воланът, сензорният екран и някои от бутоните по таблото.Интерес от опциите представлява 4х4 системата, в която е налична функцията G-Vectoring Control, имаща за цел да симулира блокаж на задния диференциал. Още нещо, на което трябва да се обърне внимание е новата Bose аудиосистема, която е с десет високоговорителя.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Трен (гост)
    Отговор
    1 11:00  17.11.16
    Няма по здрави и надеждни от японските!
  • Мършата (гост)
    Отговор
    2 11:08  17.11.16
    Как може на кросоувър да сложиш такава голяма и тъпа радиаторна решетка отпред?! Аз съм карал Краз и Камаз та те нямат по-голяма от тва! Ако илиш да караш в байра на черен път ВСИЧКИТЕ БОКЛУЦИ И ПРАХ И ЛИСТЕ И МУХИ И СКАКЛЦИ и трева и шикалки ти влизат направо в радиатора и там от където голям зор ше видиш да ги чистиш бе!
  • непознат (гост)
    Отговор
    3 23:03  17.11.16
    Колега тази кола е направена за магистрали не за чукарки,минеш ли с тази кола по чукарки после много пари за ремонти.
  • Абе мършо (гост)
    Отговор
    4 01:24  18.11.16
    Като няма какво да напишеш, по-добре пропусни новината и премини към следващата. Никой не го интересуват опитите за разсъждение.
  • dexter (гост)
    Отговор
    5 23:17  18.11.16
    Дано поне са оправили ламарините на гредата дето държи радиатора, щото на предното поколение Мазда 3 изгниваше за 4-5 години ...
  • 6 12:54  19.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай