15 203 27

Subaru стовари 5.2-метров всъдеход в Ел Ей

Георги Касабов

Спряната от производство преди две години B9 Tribeca няма да бъде последното голямо Subaru. Противоречиви слухове за появата на нов седемместен всъдеход с емблемата на Плеядите получиха потвърждение на салона в Лос Анджелис, където японците показаха прототип на бъдещ модел с дължина 5.2 метра.

Концептуалният Viziv-7 се простира на почти половин метър повече от B9 Tribeca, широк е 2 метра и висок 180 см, а междуосието му достига 2.9 метра. Официални данни за техниката не се съобщават.

По непотвърдена информация серийната версия на Viziv-7 ще се казва Ascent. Основания за това предположение дава обстоятелството, че от Subaru са регистрирали името в патентното ведомство на САЩ, които ще бъдат основният целеви пазар на модела.

По-евтините модификации на Ascent най-вероятно ще се оборудват с четирицилиндрови бензинови турбодвигатели. За по-амбициозни водачи ще се предлага 3.6-литровият шестцилиндров боксер с 260 коня, който се монтира на Outback.

Пазарният дебют на най-голямото Subaru е насрочен за 2018 г. Моделът ще се произвежда в завода на компанията в гр. Лафайет, щата Индиана.

 



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 656
    Отговор
    1 11:28  18.11.16
    Лудница
  • Иван Господинов
    Отговор
    2 11:33  18.11.16
    Искам го!
  • japan
    Отговор
    3 11:37  18.11.16
    Велики-ЯПОНЦИТЕ!кАЧЕСТВО,НАДЕЖДНОСТ,ПРОХОДИМОСТ! ШВАБИТЕ с боклуците мечтаят да направят такъв автомобил!

    Коментиран от #11

  • селските южни райони
    Отговор
    4 12:14  18.11.16
    Майтапите ли се?! Щели да слагат стария 3.6 ?! Трибеката беше красива вътре, но си оставаше с примитивна електроника за автомобил в този клас. Външно В9 повече ми харесваше с решетката на Форестър, а не с онази арка по средата. Ако и клиренса е пак същия, не знам, къде са тръгнали в нишата на големите СУВ! Нищо ли не научиха от горчивите уроци получени за Трибеката?! Красотата на концепта винаги е подвеждаща, защото после се гледа икономията на материали и сглобяване. На мен в момента ми прилича на новата Тойота Highlander, но все пак е нормално щом станаха собственост на Тойота... Изостават с агрегатите, изложиха се с дизеловия боксер, винаги са били със скромна електроника, махнаха "бързи-бавни", трудни са за обслужване и са с 30% надути цени от моделите в САЩ. Компенсират със здравина граничеща с тази на Хонда, Симетричното AWD им е най-доброто и според мен е една идея по-добро от Торсен-а и много по-добро от Халдекс-а, но в този клас това не е приоритет, защото си е паркетник. 5 метра маса как се пренася... Скептичен съм за успеха им с такъв модел. Вече гледат поне да е хибрид, да е икономичен, а това ще е ламя!

    Коментиран от #6, #7, #18, #22


  • Киро
    Отговор
    5 13:45  18.11.16
    Това е! Точно бях казал, че с тия малки СУВ-чета, ще трябва да сменям марката и те ме изненадаха приятно! Форестъра вече ми отесня, Трибеката я спряха... Сега да изкарат и един трилитров дизел, че двойката е малка за този звяр и направо се приготвям за нова кола след 2 години! СУПЕР Е и на дизайн. Малко в муцуната прилича на новото Волво ХС90, ама даже по-добре от него изглежда! И отзад е добре. Браво, браво!
  • Киро
    Отговор
    6 13:53  18.11.16

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    Жестоко си се объркал, че са се изложили с дизела! Дизелът им е супер, лек, с ниска точка на тежестта и с разход за фул-тайм 4х4 СУВ под 7/100 как е?!

    Коментиран от #8

  • Отговор
    7 13:58  18.11.16

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    На добре направена кола не е трябва много електроника, многото електроника е за разни каруци дето буксуват и се въртят за щяло и нещяло, но даже и това не им помага на моменти.
  • Отговор
    8 14:00  18.11.16

    До коментар #6 от "Киро":

    Нещо се чуваше че имало проблеми с него.

    Коментиран от #9

  • Киро
    Отговор
    9 14:03  18.11.16

    До коментар #8 от " ":

    Имаше, вярно, при първата генерация - 2008-2010 година. При под 1% от колите, но проблема беше лош, че като се счупи, купуваш нов шорт блок. Детски болести на първа генерация. След 2010-та няма повече такъв проблем.
  • dexter
    Отговор
    10 19:56  18.11.16
    Поредният ръждив японски кенеф ...
  • dexter
    Отговор
    11 20:03  18.11.16

    До коментар #3 от "japan":

    Швабите много отдавна са го направили Мерцедас Г-класа W463. Като човек с радост оттървал се от Субару и минал на Ауди ти казвам - кефи се на японските си кенефи и събирай пари за тенекиджии. Ще ти трябват.

    Коментиран от #13, #14, #15

  • ддд
    Отговор
    12 20:07  18.11.16
    защо не се водят микробуси? микробусите бяха по малки е латвия е Габаритные размеры, мм: длина*ширина*высота 4980*2035*1970 с 20 санта по къс
  • japan
    Отговор
    13 22:13  18.11.16

    До коментар #11 от "dexter":

    Като човек карал аЛуди,по-чупливо нещо няма.Като човек,чийто съседи си купиха Мерцедес и след 2 дена цялата предница замина ти казвам.Като човек,на който приятелите ми от Германия купиха Мерцедес и до България 3-пъти се чупи.Като човек,който се е возил на БМВ,по-недодялана кола не съм виждал.Като човек с радост,минал през немските боклуци,нямам намерение да се връщам да правя двигатели,помпи,дюзи и окачването да е все едно са ме родили в Мадагаскар. Силно се надявам,по-напред да имам възможност за Лексус,там вече като човек с радост,даже няма да ти пиша.Щото само,докато ти проследявам мисловата акивност,като човек ти казвам...
  • japan
    Отговор
    14 22:16  18.11.16

    До коментар #11 от "dexter":

    Като човек с радост,возил се на много джипове и притежавал такъв.Силно се радвам и ми е смешно,да коментираш точно ти понятието джип.Кое е джип?Паркетинг-боклуците на немците?Където стават,само да ги спреш пред дискотеката? Като човек,ти казвам,че от Ланд Круизер и Паджето по-добри джипове няма. Твоите паркетинг джипчетата,са да се качи ей такъв като теб и да надуе чалгата.Като човек ти пиша и с радост ти заявявам,че японските неколкократно са обявени са най-надеждни и здрави,именно в Германия.
  • japan
    Отговор
    15 22:22  18.11.16

    До коментар #11 от "dexter":

    Колкото и да мразя немските автомобили,по-добре мерцедес,и возията и здравината е по-добре.То тези аЛудита с това окачване вози като дърво,проблеми с електроника... Просто ти казвам КАТО ЧОВЕК. Нямам Субару,но съм се возил и имам познати,които имат.Като здравина и проходимост,премиум класа на аЛуди е в девета глуха. Само като човек.

    Коментиран от #16, #19

  • dexter
    Отговор
    16 23:12  18.11.16

    До коментар #15 от "japan":

    Чакай секунда да видя дали съм разбрал правилно ... Наричаш Г-класа-та паркетник? Машина, с 2 твърди моста и 3 ЗАВОДСКИ блокажа на 3-те диференциала е перкетник? И после аз съм бил прост ... Не отричам и ФАКТА, че в България 90% от Г-класите не са виждали оффроуд. Не отричам в никакъв случай възможностите на Патрул и Ленд Крузър (на Паджерото не съм му фен). Даже са прекрасни машини. Лексус ... Само и единствено ЛС серията. Да харесвам ги. Може и никога да нямам възможност да си ги позволя, но им се радвам. Аз имам Ауди и "съм бил прост", обаче ти, умния, не разбрах каква кола имаш. Като казвам, че япоските коли са ръждилници ми вярвай, такива са. И Субару е една от най-ръждивите. ВЯРВАЙ МИ. Никой от собствениците на японска кола, еле на Субару не иска да си признае, че е фен на ръждилник и затова почва да обяснява с гордост за ниския център на тежестта на опозитния двигател и за симетричното АВД. Но не ти споменава колко време сменя едни свещи например. И Порше ползват боксер мотори, пак с нисък център на тежестта, ама се справят по-добре от Субару и не прегряват като Субару. Симетричното АВД ... я да видим и там. 1. ръчна кутия с демултипликатор - среден дифф, който "блокира" с виско-муфа. Тук две мнения няма - евтино решение. Муфата блокира супер нелинейно. Консуматив е и надживява най-често купето. Сравнено с ТорСен-а на мойта дърта А4-ка (2002-ра) ... няма нищо общо. Виж в youtube-а TorSen и Viscous LSD и го обмисли пак ко е е по-добре
  • dexter
    Отговор
    17 23:14  18.11.16
    .аси тъпото, втората половина от поста го няма ... Както и да е ....
  • dexter
    Отговор
    18 23:22  18.11.16

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    Ей ти проходимостта на Торсен - https://www.youtube.com/watch?v=d-bv0aEsQCs Ей ти и теглителната сила - https://www.youtube.com/watch?v=wnJfNzOaG70 https://www.youtube.com/watch?v=zaiHHrpGVtE
  • Гост
    Отговор
    19 11:28  19.11.16

    До коментар #15 от "japan":

    По-голяма тавтология не съм виждал. Пич, как в 3 поста успя да напишеш 12 пъти словосъчетанието "като човек"??? Ясно е и колко разбираш от автомобили - едни комшии, един приятел, един познат... В кралския клас на истинските джипове има само dwa модела - G classe и Randge Rover!!! Японците имат страхотни off road машини, но са пълна скръб като качество и дизайн!

    Коментиран от #24

  • БасиОлигофрените
    Отговор
    20 16:56  19.11.16
    Какво спорите, кой колко е добър за off-road? Вие изобщо не разбирате каква е идеята. Това си е едно 7-местно SUV, което да се конкурира с Toyota Highlander и Honda Pilot - пазарните лидери в Северна Америка. В САЩ тези коли се карат предимно от жени и са идеалните семейни коли за магистрала, сняг, дъжд и нормалните ежедневни условия. Никой не го боли за вашите торсени и др. В развитите страни много семейства имат по 3-4 деца и трябва да имат ван или 7 местно suv. в колорадо всяка втора кола е Subaru, така че там ще се продава много. Какви г класи, какви рейнджове ви гонят? Тези коли не можеш да ги видиш никаде извън европа. А рейнжа е най големия боклук, ама това е друга тема.

    Коментиран от #21

  • Гост
    Отговор
    21 18:02  19.11.16

    До коментар #20 от "БасиОлигофрените":

    Рейнжда ако е боклук, то е ясно колко разбираш от коли!
  • dexter
    Отговор
    22 19:53  19.11.16

    До коментар #4 от "селските южни райони":

    Я аз като глупак с Ауди да отправя едив въпрос към умниците със Субару относно "великото" им симетрично АВД - защо на автоматичните скоростни кутии на Субару има предпазител, който изключва предаването към задния мост? Как реално това е постоянно АВД? На Ауди защо няма такава ... глупост?
  • До dexter
    Отговор
    23 21:24  19.11.16
    Пич, subaru impresa wrx sti имат най-доброто 4x4. Много по-добро от великото ти quattro, но подчертавам че се слага само на sti. От там идва славата. Другите модели са с посредствена система, подобна на всички останали масови коли. Единствено lancer evolution има конкурентна система на sti. На една ежедневна градска кола не и трябва сложна 4х4 система, защото става недозавиващ кашон, като твоето ауди.

  • japan
    Отговор
    24 21:09  20.11.16

    До коментар #19 от "Гост":

    Ако,ти сечеше поне малко горе,щеше да разбереш,че "като човек",го използвам в ироничен смисъл,свързан с предходния коментар.

    Коментиран от #25

  • Гост
    Отговор
    25 22:37  20.11.16

    До коментар #24 от "japan":

    Ако на теб ти сечеше там горе, може би щеше да ги вместиш в изречението, а не да ги напишеш по този безсмислен начин!
  • lada
    Отговор
    26 08:52  21.11.16
    Отпред мелез между Волво и Ауди , от зад Рено , да ви и у дизайнерите некадърни !
  • 27 23:17  04.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай