6 277 9

Нова Fiesta, но не съвсем

Георги Касабов

На специална церемония под наслов Go Further в Кьолн бе представена осмата генерация на Ford Fiesta. Моделът вече ще се предлага в четири модификации - всъдеходната Active, луксозната Vignale, стилната Titanium и спортната ST-Line.

Премиерата на осмата Fiesta може да се смята за частична. Немците показаха външността и интериора на новия си субкомпактен хечбек, но запазиха техническите подробности за по-късен етап.

По непотвърдена информация автомобилът е построен на старото шаси и ще се оборудва със същите двигатели. Повече детайли най-вероятно ще бъдат оповестени на салона в Женева през март догодина.

В дизайнерско отношение моделът прилича доста на предшественика си. Разлики се забелязват във формата на фаровете и стоповете, които вече са хоризонтални.

За сметка на това интериорът е изцяло нов. Различни са приборният панел, воланът и мултимедийната система SYNC 3 с осеминчов екран. За първи път в автомобил на Ford ще се предлага аудиосистема B&O Play на датския производител Bang & Olufsen.

Всъдеходната модификация Active е обзаведена с пластмасов защитен пояс, релси на покрива и - по всичко личи - по-щедър клиренс. По версията Vignale се вижда повече хром, различни брони и радиаторна решетка, а салонът е подчертано луксозен.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гошко (гост)
    Отговор
    1 12:04  30.11.16
    Цени от 20 к за ламарини и 30 к оборудвани . Форд не е евтин !

    Коментиран от #3

  • abv (гост)
    Отговор
    2 12:39  30.11.16
    Браво за вътрешната промяна. Много стил и удобство. За малкия клас нивото е отлично.
  • Msux (гост)
    Отговор
    3 12:48  30.11.16

    До коментар #1 от "Гошко":

    Всички коли са така, ти какво искаш, преди 15 години като вземеше кола от тоя клас получаваш като екстри само ел. стъкла и то предни. Виж интериора и ще разбереш, защо стават все по-скъпи - кажи , че нямам вкус, но на мен ми харесва, с удоволствие бих се возил в такъв интериор. Сега ще почнат да лаят как били пластмасовки и т.н.. за мен този интериор е по-добър от Е90,Е91,92 (бмв-та който се произвждат до 2012-та). И да кажа, не съм някакъв фен на Форд. Колкото и да не искате да го проумеете, всичко толкова бързо се развива вече, че новата кола си е нова. До скроо не беше така, защото дърта кола предлагаше същото като и нова (от нисък клас), но нещата се променят.

    Коментиран от #4

  • xxx (гост)
    Отговор
    4 14:50  30.11.16

    До коментар #3 от "Msux":

    BMW никога не се е славело с кой-знае какви интериорни решения, винаги са предпочитали по-консервативни подходи, но и в това си има чар. За сметка на това пък за екстериора имат смели и нелоши идеи през последните години.
    За техническата част пък е съвсем друг въпроса...

    Фиестата си е чист фейслифт (поне по снимките), което си е в реда на нещата. Форд доста повишиха качеството през последното десетилетие, а цените им са сравнително достъпни. Остава огромния проблем с бързото обезценяване на колите им, останалото като че ли е ОК.
  • Nazy (гост)
    Отговор
    5 16:00  30.11.16
    Бмв и с техническата част нещо напоследък са се скарали ,а да не говорим за цените на трошливата им техническа част...необосновано скъпи!аз разбирам да са скъпи ма да се трошат на половина по бавно да речем,а то какво-същото качество ,че дори и по лошо на цени х4 от нормалните-не премиум марки...
  • Не е точно така (гост)
    Отговор
    6 02:31  01.12.16
    Нормално е да прилича на старата . Това е фейслифт а не нов модел
  • (потребител)
    Отговор
    7 05:48  01.12.16
    Много готина количка!
  • Plai , ha (гост)
    Отговор
    8 18:52  04.12.16
    golama karuca
  • Kristian (гост)
    Отговор
    9 18:53  04.12.16
    golama karuca

Напиши коментар:


Публикувай