Last news in Fakti

6 Декември, 2016 05:30 36 003 23

Как ускорява Mercedes AMG E63 S до 250 км/ч

  • mercedes-benz-
  • e63 s-
  • amg
Как ускорява Mercedes AMG E63 S до 250 км/ч - 1

Новият Mercedes AMG E63 S е една доста напомпана машина, която освен с визия впечатлява и със звук, и с динамика. С мощност от над 600 конски сили, тази кола е истински звяр на пътя.

Сред другите особености на немския суперседан изпъкват електронният блокаж на задния диференциал и пневматичното окачване. Така екипирана тази кола ускорява от 0 до 100 км/ч. за 3.5 секунди, а максималната скорост на Mercedes AMG E63 S с 4х4 система е 300 км/ч.

Сега ви предлагаме един клип, в който можете да видите как AMG E63 S ускорява до 250 км/ч., а и да се насладите и на уникалния звук на автомобила. Вижте и чуйте.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Страхил

    21 4 Отговор
    Обичам тези коли 63 AMG Просто си е яка количка
  • 2 гошо

    22 4 Отговор
    Специално като звук AMG е най якият саунд!!!!!

    Коментиран от #4

  • 3 Чакала

    10 38 Отговор
    И какво му е хубавото - двутонен бус, кожени кресла и спиш вътре, затъмнени стъкла за да не ти видят грозната физиономия, а отделно е и въпроса че е купен с държавни пари- тоест наши

    Коментиран от #11

  • 4 Симо

    17 4 Отговор

    До коментар #2 от "гошо":

    Запиши си го на касетка и си го пускай в къщи докато си на компа
  • 5 животно

    21 2 Отговор
    тава чудо не "умалява" ли :D както дърпа до 100 така и до 200.ускорява до 250 за времето за което моя дръгел е ускоря до 50
  • 6 BRABUS

    13 7 Отговор
    Mercedes! !!
  • 7 незнайко

    6 13 Отговор
    ( Сред другите особености на немския суперседан изпъкват електронният блокаж на задния диференциал и пневматичното окачване.) Французите се отказаха от пневматиката а мерцедес сега я въвежда. Явно има хляб в нея.

    Коментиран от #17

  • 8 НикиД

    12 13 Отговор
    ще ускорява, ще ускорява и като стане на 50-60 хил. ще спре окончателно. след последвалия скъп ремонт и ,,нов внос,, най-вероятно ще го яхне някоя бг мутра, за да го търкаля из студентски град петък и събота вечер.
  • 9 ддд

    6 11 Отговор
    то като мотоциклет за 4000 лева набира
    може да измислят и кола с характеристики на
    мотоциклет за 7000 лева скоро
  • 10 YAMAHA

    15 0 Отговор
    Не се задъхва и след 200 браво и звукът е the best
  • 11 копеле

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Чакала":

    Като гъбено семе си
  • 12 Пепито

    11 3 Отговор
    Съвършенството в автомобилостроенето, Mercedes-AMG
  • 13 хахх

    9 1 Отговор
    Има и друг клип във който до вдига 0-100 3.0 секунди 0-200 10.4 0-250 17.3.Уникален автомобил!

    Коментиран от #14

  • 14 хахх

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "хахх":

    https://www.youtube.com/watch?v=TKwk9ApPxxA
  • 15 ГПллл

    12 0 Отговор
    Не съм фен на Мерцедес, но колата е уникална... Хора твърдящи обратното са пълни комплексари, които ще се подмокрят ако ги качиш в такъв мерцедес тройка дизел, камо ли в АМГ версията... Наздраве специалисти, по добре стойте на масата и не пишете коментари по форумите
  • 16 Гледам

    4 0 Отговор
    Доста тежко диша,страхотен е!
  • 17 Mercedes-Benz

    10 1 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Научи разликата между пневматика и хидравлика!

    Пневматика = въздух (в случая на Мерцедес се води Airmatic или Air Body Control, което е новото име)

    Хидравлика = хидравлична течност ( пак при Бенц се води Active Body Control или новото име Magic Body Control)

    Ситроен са само с хидравлика!

    Мерцедес имат и от едното и другото от години! С въздушно окачване произвеждат от началото на 60-те до началото на 70-те топ моделите - W100, W112, W109. След това го спират и пускат W116 450SEL 6.9 с хидравлика, и така гамата след години се разширява (опционално) с W126, C126, R129, W140, C140. След тях вече дебютира първото поколение на Airmatic във серийните W220, а за W220 S600 и W220 S55 AMG има Active Body control и до ден днешен си остава така в моделната гама - V12 хидравлика, V8 опционално, иначе серийно е с въздух, както и AMG-тата 63 W222 са с въздух заради 4matic-а, само R231 е серийно с хидравлика... Обширна е тeмата, много модели с много опции, но накратко се надявам да са ме разбрали хората...

    Коментиран от #19

  • 18 Мършата

    8 1 Отговор
    Който го може, си го може! Това е което, когато караш на магистралата ти прави луд кеф! Да не говорим в планината по завойте!
  • 19 ЯВЕРТЪ

    3 8 Отговор

    До коментар #17 от "Mercedes-Benz":

    Демонстрираш енциклопедични знания по Мерцедес- браво. Аз само ще кажа /понеже съм продал много употребявани коли/- когато хората търсят да купят МЛ примерно- повечето искат да е "без въздух" -стандартно окачване. Говоря за над 5 годишни коли. Примерно МЛ от 2006-2007 -сега са на поносима цена и се харчат добре. За да го избягват въздушното окачване ,си има причина...
    И още нещо да добавя- Мерцедес е кола като всяка друга-не е извънземен. Дефектира на равно със другите. Малко по скъпи материали има. Аз бих казал ,че Волво от подобна година и подобен клас ,въобще не му отстъпва. Аз съм карал всички европейски марки и модели и доста японски и американски- естествено употребявани. От години продавам коли. Ако става на въпрос БМВ 5-та серия е един от най-добрите автомобили /всяка генерация за времето си/ , това е лично мнение. Да не говорим колко други здрави марки има. Шкода-да не ви говоря на какви километри пристигат-500 000 - 600 000 и нагоре. И са в много прилично състояние и продължават да се движат. Боготворенето на някоя марка е глупост.

    Коментиран от #21

  • 20 Bmw

    6 0 Отговор
    Избягват въздушното окачване,защото като се прецака един амортисьор по нашите "невероятни" пътища и мизерниците нямат пари за нов.Затова го избягват,не защото е по- добре без него.
  • 21 Mercedes-Benz

    9 3 Отговор

    До коментар #19 от "ЯВЕРТЪ":

    Ало г-н "автотърговеца" къде видя хвалене, обяснил съм разликите, защото има хора, които не ги различават (в което няма лошо, никой не е роден научен). Кво ми се обясняваш за някакви милионници и кво си бил продал, защо реши че ме интересува или на студа в караваната те е свило кепето и си решил да се обадиш, моля те не ме занимавай, още повече с мнението си за изпърдяли котори милионници без значение на марката! Айде много здраве и да ти идват само коли карани от пенсионери набор 25-та до магазина и църквата с бастуна в багажника!

    Коментиран от #22, #23

  • 22 ЯВЕРТЪ

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Mercedes-Benz":

    Ти си много елементарна личност. Хваленето на марката съм го видял в мнооого твой коментари. И за сведение-нямам каравана. Аз съм един търговец -продавам стока-всеки гледа и преценява.А такива дървари като теб-те са ми любимите шарани. Айде със здраве - злорадствай на клавиатурата .
  • 23 ЯВЕРТЪ

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Mercedes-Benz":

    Да не те е прее.ал някой колега, че толкоз се нервиш? Не е полезно за здравето.