14 658 23

Морално остарял пикап G-Klasse за $90 000

Радослав Славчев

Компанията Mercedes-Benz пусна на австралийските пазари един пикап, който е направен на базата на G-Klasse. Автомобилът се нарича Mercedes-Benz G 300 CDI Professional и впечатлява с максимално опростеното си оборудване. Освен това е използвана технологията на G-Klasse от 80-те години на миналия век и въпреки това цената не е никак ниска - $89 700. За същата сума в Австралия могат да се купят три пикапа VW Amarok, например, но няма да имат прословутата проходимост на G-Klasse.Mercedes-Benz G 300 CDI Professional е оборудван с трилитров турбодизелов двигател, разполагащ с мощност от 183 конски сили. В този пикап обаче няма да видите, нито мултимедия, нито ел. седалки, нито пък кожено арматурно табло - все екстри, присъщи на последните поколения на G-Klasse. Пикапът обаче е снабден с усилен преден капак, с филтър за въздуха в купето, с климатик и с шнорхел. Още нещо любопитно е, че за сумата от близо $90 000 получавате само шаси с кабина. Товарният отсек се продава отделно.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гост (гост)
    Отговор
    1 09:15  09.12.16
    тези се самозабравиха, китайците рано или късно ще ги съсипят
  • Дядо поп (гост)
    Отговор
    2 09:16  09.12.16
    Това е автомобил с,който знаеш,че ще стигнеш за където
    си тръгнал и ще оцелееш в пустинята,където гъзарията
    не върви.
  • незнайко (гост)
    Отговор
    3 09:20  09.12.16
    Какъв пикап е това? Направо си е камионче. Ако работи и като самосвал е върхът. Цената е надута до безбожие, защото е МЕРЦЕДЕС.
  • (потребител)
    Отговор
    4 09:49  09.12.16
    Готина е камионетката, цената е безумна....
  • Красен (гост)
    Отговор
    5 12:13  09.12.16
    Е тия прекалиха,е.ати цената за един пикап.Че Нисан също правят пикапи от поне 30-40 години ,УТЕ се казват и са на базата на Патрол.Къде по комфортни на по ниска цена.Нека някой пък да каже ,че Патрола не е корав и не е проходим ,колкото една Г класа. Оляха се тия от Мерцедес.
  • кроко (гост)
    Отговор
    6 12:34  09.12.16
    Голяма работа, че три ВАГ-.ни Амарок нямали да имат прословутата проходимост не гегата - за тея пари ще си купиш едни Амарок, ще го направиш по-проходим от тая гега и ще ти останат пари - сигурно за един стандартен Амарок!
  • борислав димов (гост)
    Отговор
    7 12:45  09.12.16
    То там една кутия цигари е близо 40лв,или за 4200кутии е твой.В Родината на героите това са максимум 24000лв.Какво е скъпото?
  • гост (гост)
    Отговор
    8 12:51  09.12.16
    За тези местности един Унимог е по-адекватен. Но съм съгласен, че Нисан произвеждат много надеждни пикапи, които не са с привод на паркетник както са повечето нови например. Хубави грайферни гуми и ниски приводни числа могат да достигнат далеч, марката не е от чак толкова голямо значение. Американските по отношение цена/стока са доста атрактивни също.
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    9 13:22  09.12.16
    скъпо е ,но няма аналог. унимога е върха на проходимостта и ако някои е решил да си прави кефа и може да си го позволи да го купува.унимоците са скъпи като цяло, но се купуват от тези дето разбират ,щото това може да мине там дето друг не би могъл.тва е по-проходимо и от стандартната г класа ,а с малки подобрения практически няма къде да закъса.
  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    10 13:44  09.12.16
    Това на външен вид ми прилича доста на Lada Niva пикап
  • киро (гост)
    Отговор
    11 14:47  09.12.16
    И защо цената е в $ ????
  • Mercedes-Benz (псевдоним)
    Отговор
    12 15:05  09.12.16
    В Австралия всяка европейска марка е с висока цена, заради данъци, мита и т.н. плюс докарването. Например S350d W222 там струва колкото S600 W222 в Европа!

    Коментиран от #16

  • Уазбука (гост)
    Отговор
    13 16:26  09.12.16
    Клипчето е показателно! https://www.youtube.com/watch?v=MpQWSg4_VVE

    Коментиран от #14

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    14 16:58  09.12.16

    До коментар #13 от "Уазбука":

    щом ти е показателно гледаи !тва е подобно камионче на продаващото се .патриотичните руски щуротии може да си ги запазиш.друг е въпроса че уаза дето са снимали в твоето клипче е с окачване и двигател далеч от тези произведени в русия ,но ето гледаи как го дърпа камиончето уаза в кишака.
    https://www.youtube.com/watch?v=5fCiblTeY2c

    Коментиран от #15

  • Уазбука (гост)
    Отговор
    15 19:50  09.12.16

    До коментар #14 от "стоян георгиев":

    И кое му е различното на двигателя? Точно УАЗовия си е! За какво ми е джип, който не го ползвам за предназначението му? Кое ще вкараш в тинята, клоняците и пр.? - УАЗ или Г? Първо на този въпрос си отговори!

    Коментиран от #20

  • Ал Купоне (гост)
    Отговор
    16 20:42  09.12.16

    До коментар #12 от "Mercedes-Benz":

    Какво докарване ве брат ? Гелето се произвежда там, на място, тоест в Австралия !

    Коментиран от #18

  • мъжкар (гост)
    Отговор
    17 00:22  10.12.16
    90 000 долара за това нещо ли ве ???За това мога да дам не повече от 10 бона и то ако е чисто ново.
  • Mercedes-Benz (псевдоним)
    Отговор
    18 01:04  10.12.16

    До коментар #16 от "Ал Купоне":

    G-class се сглобява само и единствено в Грац, Австрия!

    Коментиран от #19

  • Ал Купоне (гост)
    Отговор
    19 09:38  10.12.16

    До коментар #18 от "Mercedes-Benz":

    Не бъди так категоричек ! Модела от много рядката серия G-462 от 1991г. се е сглобявал в Солун, за нуждите на гръцката армия. За редкия модела от тази статия, някъде преди месец четох в един руски автосайт и там пишеше, че се сглобявали в Австралия, понеже били с десен волан. Ако те лъжат значи и аз лъжа !
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    20 01:09  11.12.16

    До коментар #15 от "Уазбука":

    явно не си карал уазка.тва не е кола първо а подобна на кола каруца.лимита на изминатите километри на въпросната каруца е около 100 на ден ако е нова и имаш възможност да я ремонтираш по всяко време.да я сравняваш с г класата е все едно да сравняваш жив с умрял.цената е показателна в тази насока .уазки по път и над път за 1500 -2000 лева ,а г та на същите години трудно ще намериш с четири пет пъти над тези цени.сега за клипчето.при офроуда много често се взимат кошове на невздрачни модели слагат им се двигател , скорости,окачване и се правят високопроходими коли.в случая е точно така .този уаз не съществува в заводите на уаз ,а г то там бе без тунинг .та големите гуми и високото окачване на уаза ,както и ниското му тегло и сменения двигател му помогнаха да изкласи в клипчето.само че подготвена г класа по същия начин ще отвее уаза при всички положения и затова ти дадох друго клипче където унимога или тва е г класа само че направена на въпросното камионче отвява разни уази и ниви и ги тегли през каляка.
    и на последно място ,да ако си в гората и трябва да се движиш там може и с уаз или нива ,но те нямат нито конфорта ,нито сигурноста ,нито здравината нито проходимоста на г класата.вярно е че тя е и скъпа,но хуавите нешат са скъпи,за съжаление!

    Коментиран от #21

  • Уазбука (гост)
    Отговор
    21 19:36  11.12.16

    До коментар #20 от "стоян георгиев":

    Притежател съм на въпросното возило и мога да кажа, че в гората коНфорт няма! Ако ще и самолет да е! Много добре мога да разпозная дали двигателят е УАЗов или не! УАЗа от клипа е с по-големи гуми, предполагам Форвард сафари 500 и с блокаж в задния диференциал, както се казва в клипа! Не казвам, че Г-то е боклук, напротив! Просто за парите, които ще вложиш в УАЗа, за да стане като танк, за Г класата трябва да ги дадеш само да го купиш, а после следват подобрения, след които разликата м-у двата джипа не е осезаема. Или казано накратко: с по-малко средства вършиш същата работа. А относно здравината - УАЗ няма нищо общо с Нива по отношение на здравина и проходимост!

    Коментиран от #22

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    22 19:55  12.12.16

    До коментар #21 от "Уазбука":

    в гората конфорт може и да няма ама има сигурност и безаварииност,а уаза не ги притежава.кара се като каруца ,всичките му системи са трудни за контрол и се троши много често.за сравнение 100 хиляди за тази кола са като милион за г то.има и един друг момент и тва е стигането до гората :).както казах преди това с тази уазка карането по асвалт е мъчение и трудна работа особено ако го правиш над 60 км в час.за въпросното клипче не съм спец по шума на мотора ,но едва ли като се тунингува така ще се остави слабия фабричен мотор,а и като го видях как преодоля на гума и половина локвата все ми се струва че е с по-мощен мотор.
    та всичко е въпрос на приоритети ако ти се занимава с постоянни ремонти вземи си уаз направи го и го дръж близо до гората дето ще го ползваш ако обаче искаш да се наслаждаваш на карането даваш повечко пари вземаш г то и просто си караш в средносрочен план ще си на далавера и като загубено в ремонти време и в пари.

    Коментиран от #23

  • Уазбука (гост)
    Отговор
    23 21:26  12.12.16

    До коментар #22 от "стоян георгиев":

    Да не мислиш, че един джип, направен за гората, е комфортен? Дори и Г класа да е. Сложиш ли онези "рошавите" гуми, няма комфорт! А доколкото УАЗа се чупел са пълни измислици! Това са детски болести, които при моя съм ги излекувал отдавна и вече да чукна на дърво около 3 хил. км съм навъртял и никакви проблеми. Излизаме на разходки с групата, минаваме по 100 км преходи из гори и всякакви терени и нищо! Всичко си иска поддръжка, та дори и УАЗ да е, защото и той е кола. Всеки пренебрегва дреболии, които после стават скъпи за поправка, то добре, че не са и скъпи частите, че не знам тогава...
    Важното е да ти доставя удоволствие машинката, пък въпрос на избор и финанси!

Напиши коментар:


Публикувай